Veel regen en sneeuw op de Balkan en zomerwarmte op Kreta. Verder pakken sneeuw in delen van Noorwegen en kou...quote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
wehehe
Is kijk ergens best wel uit naar het enerverende fietsritje morgen
Ook al ben ik dat na een dag alweer flink beu want gruwelijk bang weer in de krant te moeten lezen dat er een bekende weggedragen is door de gladheid![]()
Let op de tijd die erbij staatquote:Op maandag 29 november 2010 17:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Buienradar is ook dus nep, ik zie wel sneeuw op die link, maar kijk ik naar buiten geen vlokje valt er meer.
Zo te horen heb je weer ontvangt in je glazen bol! Fijn als je vanuit de het heden de impact van de toekomst al kan berekenen ten opzichten van het verleden! Maar jij kan het weten, want jij bent de expert!quote:Op maandag 29 november 2010 17:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, jij snapt niet dat er ook mensen worden geboren waarbij het geld dusdanig hard stroomt in de familie dat alles wat diegene de gemeenschap ooit nog gaat kosten verbleekt bij wat er al betaald is.
Lutser.
oh wist ik veel hahaha hij loopt op tot 17.45quote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Let op de tijd die erbij staat
Hier nietquote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nazaat heb ik niet een partner wel. We slepen er gewoon huishoudens bij. Zo werkt het bij de belastingdienst, zo werkt het hier.
Ik hoop voor jullie dat de gladheid weer weg is als je met de meubels moet gaan leurenquote:Op maandag 29 november 2010 17:53 schreef Laysa het volgende:
Hier ligt ook een laagje sneeuw...ik ben blij dat ik er niet meer uit hoef
Ik heb zon vermoeden dat we niet zelf tillen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat de gladheid weer weg is als je met de meubels moet gaan leuren
Teun heeft nog niet in dit topic gepostquote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik krijg een note in een topic waarin Teun een schuldbetekenis doet dat hij doelbewust ad-blockers gebruikt.
't Gaat, beetje druk. Kan bijna nergens online een schoenenzaak vinden die snowboots verkooptquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Teun heeft nog niet in dit topic gepost
quote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
O nee, dat was in het vorige topic: [RLS SC #1001] Sneeuw op komst, 25kg strooizout a 7,50 euro
[..]
Ik heb zon vermoeden dat we niet zelf tillen.
Mn moeder heeft een verhuisbedrijf ingeschakeld...dus die dag hoef ik gelukkig alleen maar te delegerenquote:Op maandag 29 november 2010 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat de gladheid weer weg is als je met de meubels moet gaan leuren
Ik nog minderquote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn moeder heeft een verhuisbedrijf ingeschakeld...dus die dag hoef ik gelukkig alleen maar te delegeren
brrrrquote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef Toverheks het volgende:
Nou, is zooitje in Amsterdam, de tram heeft geen stroom meer, huppeldepuppuberkind moet lopen naar huis
Ik wissel wat af, dit draadje ben ik begonnen met de banners aan. Zo ben ik moeilijk tot niet te vangen door "het management"quote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik krijg een note in een topic waarin Teun een schuldbetekenis doet dat hij doelbewust ad-blockers gebruikt.
No way?quote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oh, nou dan hoop ik het nog steeds hoor, is toch een beetje zonde als alles de pleuris valt tijdens een glijpartijquote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn moeder heeft een verhuisbedrijf ingeschakeld...dus die dag hoef ik gelukkig alleen maar te delegeren
quote:Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef Toverheks het volgende:
Nou, is zooitje in Amsterdam, de tram heeft geen stroom meer, huppeldepuppuberkind moet lopen naar huis
Yes way! Ik weet ook al van wie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
| Hop naar: | |