Ja gaat wel redelijk. Heb nog steeds slechte momenten, maar daar heeft iedereeen wel eens last van..quote:
Wat een blunder. Rik Brandsteder, of?quote:Op maandag 29 november 2010 16:15 schreef tong80 het volgende:
Het tv-programma Miljoenenjacht van
de Postcodeloterij heeft per ongeluk
460.000 euro aan de verkeerde deelnemer
gegeven,door bij het verkeerde huis aan
te bellen.Er is een fout gemaakt op de
redactie,zegt de loterij.De gelukkige
mag het geld houden en ook de echte
winnaar krijgt 460.000 euro uitgekeerd.
Maar goed, da's dus al beter dan, pak 'm beet, een half jaar geleden, toch ?quote:Op maandag 29 november 2010 16:16 schreef Bos81 het volgende:
Ja gaat wel redelijk. Heb nog steeds slechte momenten, maar daar heeft iedereeen wel eens last van..
Toch blijf ik moeite houden om me tot dingen te zetten, maar ik heb wel hoop dat dat ooit goed komt
Misschien onbewustwel durf het eigenlijki niet met zekerheid te zeggen, maar het gaat wel beter dan 1.5 jaar geleden, toen ging het echt niet met me en kwam zelfs tot helemaal niets, zelfs het eten was hooguit 4 happen per dag..quote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maar goed, da's dus al beter dan, pak 'm beet, een half jaar geleden, toch ?
Gewoon de stijgende lijn vast houden, maar wel rustig aan, dan breekt dat lijntje niet![]()
En nu woon je weer op jezelf toch ?quote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien onbewustwel durf het eigenlijki niet met zekerheid te zeggen, maar het gaat wel beter dan 1.5 jaar geleden, toen ging het echt niet met me en kwam zelfs tot helemaal niets, zelfs het eten was hooguit 4 happen per dag..
Ik woon nog steeds begeleid, ben alleen naar een (ander) huis gegaan met andere begeleiding. Wat op zich wel een vooruitgang is, want ik heb wel iets meer vrijheden en hoef me minder te verantwoorden en mag meer dingen zelfstandig doenquote:Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
En nu woon je weer op jezelf toch ?
Vind ik ook een positieve ontwikkeling ! (Ja, ik zie graag de positieve dingen)
Goed zo, goed zo, goed zo !quote:Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik woon nog steeds begeleid, ben alleen naar een (ander) huis gegaan met andere begeleiding. Wat op zich wel een vooruitgang is, want ik heb wel iets meer vrijheden en hoef me minder te verantwoorden en mag meer dingen zelfstandig doen
Net voor de gladde sneeuw weer thuis. Moeders had weer voor een week macaroniquote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef borisz het volgende:
Slechts een half uur extra nodig gehad om thuis te komen.
Ik moest wel opletten waar ik liep. Sommige plekken waren al spekgladquote:Op maandag 29 november 2010 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net voor de gladde sneeuw weer thuis. Moeders had weer voor een week macaroni
Als ik eerlijk ben vind ik het belachelijk dat de UEFA uberhaupt al plannen had om ze te straffen, Ze doen toch niks fouts, Gewoon slim, ze hadden ook de benen van Suarez kunnen breken om zo aan de gele kaarten te komen.. ZO hebben ze het sportiever opgelost dan gemene overtredingen te maken. WEdstrijd was toch al beslist, dus wat dan nog..quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef borisz het volgende:
Pff Real Madrid komt goed weg met die actie tegen Ajax.
quote:
Fuck, gecondoleerd man.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef appelsientje het volgende:
Hallo,
ik ben een tijdje niet online geweest maar dat heeft een reden.
2 weken geleden is mijn vader opgenomen voor een longontsteking, vervolgens bleek dat zijn nieren ook niet werkte.
De oorzaak was zijn chronische leukemie die teveel witte bloedlichaampjes aanmaakte... na 1 week te hebben gevochten op de IC is mijn vader overleden![]()
Afgelopen zaterdag was de begrafenis..
bah
Bedankt allemaalquote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef tong80 het volgende:
Sientje ik moet je sterkte wensen van SCH.
Wat verschrikkelijk verdrietig Sienquote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef appelsientje het volgende:
Hallo,
2 weken geleden is mijn vader opgenomen voor een longontsteking, vervolgens bleek dat zijn nieren ook niet werkte.
De oorzaak was zijn chronische leukemie die teveel witte bloedlichaampjes aanmaakte... na 1 week te hebben gevochten op de IC is mijn vader overleden![]()
bah
Gecondoleerdquote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef appelsientje het volgende:
Hallo,
bah
Blij dat ik je luier niet hoef te verschonenquote:Op donderdag 2 december 2010 03:44 schreef tong80 het volgende:
Mooi de ouwe hap die Sientje komt steunen.
Moest pissen trouwens. Ik lijk die kleine van jou wel Sientje
Eerste ronde 2 votes voor Engeland. Absurd.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef borisz het volgende:
Stemmingen
Round 1: England 2 votes, Netherlands/Belgium 4 votes, Spain/Portugal 7 votes and Russia 9 votes.
Round 2: Netherlands/Belgium 2 votes, Spain/Portugal 7 votes and Russia 13 votes (Russia obtain absolute majority)
Round 1: Australia1 vote, Japan 3 votes, US 3 votes, South Korea 4 votes and Qatar 11 votes.
Round 2: Japan 2 votes, South Korea 5 votes, US 5 votes and Qatar 10 votes.
Round 3 South Korea 5 votes, US 6 votes and Qatar 11 votes.
Round 4 US 8 votes and Qatar 14 votes (Qatar obtain absolute majority)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:54 schreef Rucebo het volgende:
10.000 posts!
Maakt niet uit. Goed zo. Dat er nog vele 10.000ste volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dank je. Post tegenwoordig niet zoveel meer, dus dat zal nog wel even durenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Goed zo. Dat er nog vele 10.000ste volgen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:54 schreef Rucebo het volgende:
10.000 posts!
Van harte newbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ik zit nu aan de dobbel Palm. Normaal drink ik doordeweeks niet, maar ik heb gewoon een goede niet dip dag. Dus mag mezelf wel verwennenquote:
Je hebt gelijk, geniet er van Bossie ! PROOSTquote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de dobbel Palm. Normaal drink ik doordeweeks niet, maar ik heb gewoon een goede niet dip dag. Dus mag mezelf wel verwennen
quote:
Engeland pist er wel heel erg ver naast.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef borisz het volgende:
Stemmingen
Round 1: England 2 votes, Netherlands/Belgium 4 votes, Spain/Portugal 7 votes and Russia 9 votes.
Round 2: Netherlands/Belgium 2 votes, Spain/Portugal 7 votes and Russia 13 votes (Russia obtain absolute majority)
Round 1: Australia1 vote, Japan 3 votes, US 3 votes, South Korea 4 votes and Qatar 11 votes.
Round 2: Japan 2 votes, South Korea 5 votes, US 5 votes and Qatar 10 votes.
Round 3 South Korea 5 votes, US 6 votes and Qatar 11 votes.
Round 4 US 8 votes and Qatar 14 votes (Qatar obtain absolute majority)
Zie het helemaal voor me telefoongesprek:quote:
aan wie wel ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het er maar niet over gehad. Fok! krijg ik nooit uitgelegd aan m'n ma.
Klopt, ze zeggen vaak 'Ik chat nooit.'quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aan wie wel ?
Ik krijg het ook nooit voor elkaar, maar goed, misschien maar beter !
Ik probeerde het ook uit te leggen aan de directrice van de plaatselijke GGZ en de locatiecoordinatrice, toen ze hier gisteren waren. Maar volgens mij begrepen ze er wel iets van..quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aan wie wel ?
Ik krijg het ook nooit voor elkaar, maar goed, misschien maar beter !
Ik zat in groepstherapie paar jaar geleden. Werd ik op de Frontpage geïnterviewd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik probeerde het ook uit te leggen aan de directrice van de plaatselijke GGZ en de locatiecoordinatrice, toen ze hier gisteren waren. Maar volgens mij begrepen ze er wel iets van..
Neequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat in groepstherapie paar jaar geleden. Werd ik op de Frontpage geïnterviewd.
Kwam een therapeut naar me toe. 'Herman ik wist niet dat jij Tong was.'
Probeer dan maar eens serieus depressief te blijven.
Ik lees steeds meer positieve posts van je en zie je steeds meer lachen. Da's mooi.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Maar ja mensen met een depressie hebben best wel vrolijke momenten op zijn tijd, heb/had ik ook, maar ben nog steeds niet helemaal hersteld heb ik het idee.
Ja, ik heb vooral gisteren een topdag gehad. Leuk bezoek gehad van de Raad van Bestuur. lekker boodschappen gedaan, leuk spel gekocht. naar de bieb geweest en eigenlijk heel de dag wel vrolijk geweest. Dus dat is erg positief, en dat heb ik ook even in het Hoe voel je je nu topic gepost.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees steeds meer positieve posts van je en zie je steeds meer lachen. Da's mooi.
Maar dat Set wat ik gisteren heb gekocht is echt iets voor mij. Lekker logisch denken, Dat vind ik gewoon super. Net als Sudoku's mits niet te moeilijk (ongeveer 4 sterren (Sanders) en 5 sterren (Denksport), daar kan ik echt van genieten, ook van een logikwis, waar ik volgens mij al iets van 10 jaar abonnee op benquote:
Bossie.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb vooral gisteren een topdag gehad. Leuk bezoek gehad van de Raad van Bestuur. lekker boodschappen gedaan, leuk spel gekocht. naar de bieb geweest en eigenlijk heel de dag wel vrolijk geweest. Dus dat is erg positief, en dat heb ik ook even in het Hoe voel je je nu topic gepost.![]()
. Vanmiddag te lang op bed gelegen, maar ja na een goede actieve dag volgt gewoon meestal een wat mindere hoewel het op het werk wel lekker ging. Maar daar ben ik gewoon nog niet sterk genoeg voor. Maar ik heb ook gisteren plotseling besloten om mijn denkpatroon toch anders te laten. Gewoon genieten van de goede momenten en de dipjes voor lief nemen... Had ik eigenlijk eerder moeten doen.
Misschien heb ik me de laatste tijd wel een beetje aangesteld en te veel geergerd aan de kleine dingen die niet goed gingen, hoewel mijn omgeving me daar al op aansprak. Toch moet ik dus wat positiever gaan denken. Lukt niet altijd, maar gisteren lukte het me wel, dus dat is wel positief te noemen.quote:
wat Yankie-boy zegtquote:
quote:
nee ben echt al ff niet op fok geweest, tenminste volgens mij weet ik het nietquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef appelsientje het volgende:
Hallo,
bah
Correctie, 'fout' is het foute woord hier.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Bos, je hebt iig in de gaten wat er fout gaat af en toe, da's een hele grote stap.
Wat denk je ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Ga zo lekker slapen....althans dat hoop ik
Morgen nog de laatste inkopen doen, kappertje en dan naar den Helder (of all places) en weer terug.
Duimen jullie mee voor schone wegen ?
gecondoleerd en sterktequote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef appelsientje het volgende:
Hallo,
bah
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef borisz het volgende:
Darten
'WK' voor landenteams.
Engeland met Taylor & Wade verliezen met 6-5 van twee Spanjaarden![]()
Die Spanjaarden staan heel laag op de ranking.
Zie het nu pas, nog gecondoleerd....quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:15 schreef appelsientje het volgende:
Bedankt trouwens nog voor de berichten! echt tof.
Ik hoop dat het voorlopig goed blijft gaan.. klinkt misschien als een cliché, maar geniet nog van ieder moment.. het kan echt zo over zijn..quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zie het nu pas, nog gecondoleerd....
Mijn vader is genezen van zn longontsteking, maar hij knapt maar niet op. Blijkt nu nog 'iets' in zn bloed te zitten, vermoedelijk bacterie, dat overal ontstekingen veroorzaakt. Verklaart wel de gewrichtsproblemen.
Heeft nu een pretnison kuur, is weer helemaal de oude nu. Is tijdelijk natuurlijk, maar hopelijk geeft het zn lichaam even een trap om die indringer kwijt te raken.
Was zelf wel erg blij (en mijn vader ook) dat de longfoto's geen vlekjes lieten zien. Hij heeft toch gerookt vroeger, en erg veel in asbest staan zagen.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar goed jullie hebben wel +3 en wij +1.
Wel goed dat je de sinterklaas traditie erin houdt!quote:Op zondag 5 december 2010 03:34 schreef popolon het volgende:
Even kadootjes verstopt voor Owen morgen, die begrijpt 't niet helemaal dat sinterklaas, krijgt er weinig van mee natuurlijk door al dat kerstgeweld hiero.
Hij zegt wel mooi 'sintuhkloas'.
moest terugrijden met Maudje achterin, vanuit Den helder.quote:Op zondag 5 december 2010 02:55 schreef tong80 het volgende:
Je hebt vast niet gezopen gisteren.
Dan is het altijd lastig.
Moest even pissen Bjoro. Sorry.
ik weet het... heb al aantal keer gehad dat zelfs ogenschijnlijk kerngezonde mensen opeens weg zijn....quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voorlopig goed blijft gaan.. klinkt misschien als een cliché, maar geniet nog van ieder moment.. het kan echt zo over zijn..
Wat was er triest aan ?quote:
Ik zal eens kijkenquote:Op zondag 5 december 2010 15:59 schreef borisz het volgende:
Tong je mag weer je speech voorbereiden --> 2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
Ajax laat weer punten liggen, Willem II ookquote:
Ja maar van Ajax wisten we al 24 uurquote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ajax laat weer punten liggen, Willem II ook
had er nog niets van gezienquote:
Ik zat me gisteren weer te verbijten bij de samenvatting van PSV. Laten gewoon wat momenten NIET zien, die ik graag had terug gezien, waaronder een afgekeurd doelpunt van PSV>quote:
Tja, het was al een lichte crisis daar, moet wel een erg goede trainer komen, wil het nog dit seizoen recht getrokken worden.quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef appelsientje het volgende:
Right... Jol is ook weg bij Ajax..
Hoeveel trainers zijn daar de afgelopen jaren wel niet geweest?quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, het was al een lichte crisis daar, moet wel een erg goede trainer komen, wil het nog dit seizoen recht getrokken worden.
Wel een hoop, maar vergis je niet. PSV heeft er ook wel wat versleten na het vertrek van Hiddink.quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoeveel trainers zijn daar de afgelopen jaren wel niet geweest?
Over Absurd gesproken. Het gerucht gaat nu rond dat AC Milan geintresseerd is in Manolevquote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef tong80 het volgende:
Adriaanse stond tweede op 1 punt van de koploper toen ie werd ontslagen.
Absurd.
kroeg staat op zijn kop hier...quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef appelsientje het volgende:
Right... Jol is ook weg bij Ajax..
Frank de Boerquote:Op maandag 6 december 2010 22:53 schreef Ole het volgende:
[..]
kroeg staat op zijn kop hier...
Maar wie dan?
Als Johan Cruijff zo begaan is met Ajax, zou hij het seizoen moeten afmaken voor het symbolische bedrag van 1 euro...maar denk eerder aan Blind/de Boer koppeltje.quote:Op maandag 6 december 2010 22:53 schreef Ole het volgende:
[..]
kroeg staat op zijn kop hier...
Maar wie dan?
Verwelkom hier Frank de Boer als trainer van Ajax.quote:
Werkelijk ongelofelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over Absurd gesproken. Het gerucht gaat nu rond dat AC Milan geintresseerd is in ManolevSnel laten gaan.
druk, oplevering van project is deze week (zijn er al >twee jaar mee bezig, oplevering is ook al bijna een jaar na de oorspronkelijk geplande datum).quote:
Okee, dat is dan wel goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
druk, oplevering van project is deze week (zijn er al >twee jaar mee bezig, oplevering is ook al bijna een jaar na de oorspronkelijk geplande datum).
Roel gaat deze week voor het eerst naar kinderdagverblijf, dus dat is wennen. Betekent ook dat mijn vrouw weer vier dagen gaat werken... huishouden is nu al een bende.
Sinterklaas is geweest, dat scheelt wat drukte.
Zelf loop ik met een verrekte heup oid, vorige week met fiets (met Axel voorop) uitgegleden bij school. Mooi Axel ontzien, daarbij wel een hele rare beweging met mn been gemaakt.
Maar dat zijn dingen die wel weer goed komen.
Oe vervelend, hopelijk is er snel (positief) uitsluitselquote:Maak mij meer zorgen om mijn vader. Zo even bellen of het lab al resultaten heeft.
Ja gaat wel goed, heb steeds meer het gevoel op de goede weg te zitten. Maar ben er nog lang niet, maar zie steeds meer de positiviteit er van in. En dat is wel eens anders geweest de laatste weken.quote:Hoe is het met jou?
Nou, klinkt positief wat mij betreft! Weg der geleidelijkheid is wel het beste lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Ja gaat wel goed, heb steeds meer het gevoel op de goede weg te zitten. Maar ben er nog lang niet, maar zie steeds meer de positiviteit er van in. En dat is wel eens anders geweest de laatste weken.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Ja gaat wel goed, heb steeds meer het gevoel op de goede weg te zitten. Maar ben er nog lang niet, maar zie steeds meer de positiviteit er van in. En dat is wel eens anders geweest de laatste weken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef Ole het volgende:
Tip voor tong
[Boek] Dries had sex met de buurvrouw
Ja zelf had ie alle platen gekochtquote:
Rossem was weer geweldigquote:Op woensdag 8 december 2010 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zelf had ie alle platen gekocht
Nu Maarten van Rossum in de herhaling bij P&W. Ben benieuwd.
Zoals altijd.quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:05 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik de enige die die Van Rossem een vreselijke vent vind
Ach iedereen maakt wel eens een spelfout, zelfs jij..quote:
Juist ikquote:Op woensdag 8 december 2010 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach iedereen maakt wel eens een spelfout, zelfs jij..
Ja, ik ben best in goede doen vandaag (gelukkig). Voel me goed, geen reden tot paniek. Best wel bezig geweest vandaag (afgezien van een middagdutje) Dus ja ik ben met recht wweer aan de vrolijke handquote:
En voor mij ook wel nodig voorlopig. Even wat rusten op een dag, anders doe ik te veel op een dag en krijg ik weer een klapje en voel ik me weer een stuk minder..quote:Op woensdag 8 december 2010 22:17 schreef Ole het volgende:
Goed zo, dat horen we graagEn een klein middagdutje is gezond.
Daarom. Neem je tijd en met kleine stapjes gaat het hopelijk steeds beterquote:Op woensdag 8 december 2010 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En voor mij ook wel nodig voorlopig. Even wat rusten op een dag, anders doe ik te veel op een dag en krijg ik weer een klapje en voel ik me weer een stuk minder..
quote:
Yvonne zegt altijd nee.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet wel mensen van je eigen leeftijd nemen tong!
Zitten er 200 autisten ademloos naar de hoogleraar te luisteren.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Morgen heb ik een interessant dagje voor de boeg. Helemaal naar Antwerpen voor een "studiedag" over Autisme
http://www.autismecentraal.com/public/index.asp?lang=NL&pid=23
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zitten er 200 autisten ademloos naar de hoogleraar te luisteren.
Althans dat denkt ie.
100 denken aan het gas dat ze open hebben laten staan de andere 100 'Jezus wat een lekker wijf op de eerste rij. Als ik geen autist was wist ik het wel.'
Ach ja dat zal uiteraard wel meevallen. Maar het lijkt me echt reuze interessant. VInd het toch tof dat ik de mogelijkheid heb gekregen dat ik er heen kan.quote:
Tuurlijk Hardstikke mooi en interessant. Je leert er vast veel van en je ziet ook dat je niet de enige bent.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja dat zal uiteraard wel meevallen. Maar het lijkt me echt reuze interessant. VInd het toch tof dat ik de mogelijkheid heb gekregen dat ik er heen kan.
Hartstikke mooi tong, met een tquote:Op donderdag 9 december 2010 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk Hardstikke mooi en interessant. Je leert er vast veel van en je ziet ook dat je niet de enige bent.
Ook wel goed, heb wel last gehad van een stevige depressie, maar gaat steeds beter, stapje voor stapje.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef pascalheister het volgende:
Bossieee.
Ja heerlijk, lekker de tijd voor jezelf, lekker koken enz...Tijd vliegt voorbij iig
En daar?
Ja zeker. Werk je nog als tekenaar/werkvoorbereider of zoiets?quote:
hoe was het ?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Morgen heb ik een interessant dagje voor de boeg. Helemaal naar Antwerpen voor een "studiedag" over Autisme
http://www.autismecentraal.com/public/index.asp?lang=NL&pid=23
moet ik ff mijn pc aanzetten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:28 schreef tong80 het volgende:
Bjoro stuur eens eens MSN bericht naar me. Even testen want er staat bij jou een rode streep door je aanvink hokje. Weer eens iets doms gedaan.
Was er al bang voor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:38 schreef Bjoro het volgende:
Zie je er niet meer bij staan ?
Maar als ik je emailinvoer om je als nieuw contact toe te voegen, staat er dat ik al een contactpersoon heb met dit adres
Leuik, wel vermoeiend. De laatste spreker heb ik laten schieten. Maar was allemaal best wel boeiend.,quote:
Kijk wel eens naar zo'n rehab programma. Vaak zijn sexverslaafden eerst ergens anders verslaafd aan geweest. Ze ruilen vaak de ene verslaving voor de anderequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:48 schreef borisz het volgende:
NOu Ole kende jij al die Keith Bakker verhalen al of is het nep?
Goed zo. Nog een pintje genomen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuik, wel vermoeiend. De laatste spreker heb ik laten schieten. Maar was allemaal best wel boeiend.,
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
En dit zotteke is weer terug uit Belgie
Daar herken je jezelf dan weer in ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:53 schreef Ole het volgende:
Kijk wel eens naar zo'n rehab programma. Vaak zijn sexverslaafden eerst ergens anders verslaafd aan geweest. Ze ruilen vaak de ene verslaving voor de andere
Daar herken je jezelf dan weer in ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kijk wel eens naar zo'n rehab programma. Vaak zijn sexverslaafden eerst ergens anders verslaafd aan geweest. Ze ruilen vaak de ene verslaving voor de andere
quote:
op het gebied van ?quote:Ja duh...
ben ervaringsdeskundige
breienquote:
Heeft dochterlief net geleerd van Oma....zit ze de hele tijd, insteken, omslaan, doorhalen af laten glijden......zo schattigquote:
En jij doet nu vrolijk mee ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heeft dochterlief net geleerd van Oma....zit ze de hele tijd, insteken, omslaan, doorhalen af laten glijden......zo schattig
Hahaha Vrouwlief heeft al gezorgd voor genoeg Sjaals en mutsen etc etc..quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:28 schreef Bjoro het volgende:
Ja, de hele ochtend al.
Wil je een sjaal voor Finn ? Laat maar weten hoor ! ;-)
Ik kijk nu op Veronicaquote:
Pff en dan woon ik in de crimineelste stad van het landquote:Op zondag 12 december 2010 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bossie wat woon ik toch in een gezellig stadje.
Zaltbommels tuig slaat weer toe.
Ja, gisteren wel lang op bed gelegen, daardoor. Maar nu gaat het wel okee.quote:Op zondag 12 december 2010 11:23 schreef tong80 het volgende:
Hoi Bos. Beetje bijgekomen van Antwerpen ?
Dat is wel een enorme blunder.quote:Op zondag 12 december 2010 11:25 schreef borisz het volgende:
Harry Mens
Dacht dat Wesley SNeijder bij AC Milan speelde.
BIj studio sport lieten ze dan wel nog een keer die 1-0 zien, maar die ene pass bij volgens mij de 3-2, damnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |