Zie het nu ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef Thory het volgende:
TS, misschien nog een keertje de OP doorlezen?
Maxima() Verhagen dan. Even puur op politieke vaardigheden gelet.
Verhagen is idd een soort van Eric Lucassen mét brains ... zo eentje die ervoor zorgt dat als 's ochtends bij Mark Rutte diens ochtendblad (vermoedelijk de NRC verhuld in een Telegraafvoorpagina) dampig en doorweekt in de brievenbus ligt, Eric de schuld krijgt, terwijl Maxime met een geniepig zacht-ggg-lachje grijnzend smoenselt zonder dat verder iemand het ziet..quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef Thory het volgende:
Maxima() Verhagen dan. Even puur op politieke vaardigheden gelet.
überhaupt. Hij was de leukste thuis.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef Lyrebird het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ab Klink uberhaupt genomineerd is?
Leg mij maar eens uit waarom niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef Lyrebird het volgende:
Tijdens zijn ambtstermijn als Minister van Volksgezondheid rookt Klink (af en toe) sigaren.[3]quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef Lyrebird het volgende:
Hij wilde het beste kabinet van de eeuw blokkeren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom niet.
Drie keer niets. Er was een tijd, nog niet zo lang geleden, dat het Parlement aanzien had en niet bevolkt werd door dergelijke lichtgewichten.quote:Op zondag 12 december 2010 12:38 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat Jesse Klaver wel het talent zou worden, hij werd zoveel genoemd door andere politici
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |