Ja gaat wel redelijk. Heb nog steeds slechte momenten, maar daar heeft iedereeen wel eens last van..quote:
Wat een blunder. Rik Brandsteder, of?quote:Op maandag 29 november 2010 16:15 schreef tong80 het volgende:
Het tv-programma Miljoenenjacht van
de Postcodeloterij heeft per ongeluk
460.000 euro aan de verkeerde deelnemer
gegeven,door bij het verkeerde huis aan
te bellen.Er is een fout gemaakt op de
redactie,zegt de loterij.De gelukkige
mag het geld houden en ook de echte
winnaar krijgt 460.000 euro uitgekeerd.
Maar goed, da's dus al beter dan, pak 'm beet, een half jaar geleden, toch ?quote:Op maandag 29 november 2010 16:16 schreef Bos81 het volgende:
Ja gaat wel redelijk. Heb nog steeds slechte momenten, maar daar heeft iedereeen wel eens last van..
Toch blijf ik moeite houden om me tot dingen te zetten, maar ik heb wel hoop dat dat ooit goed komt
Misschien onbewustwel durf het eigenlijki niet met zekerheid te zeggen, maar het gaat wel beter dan 1.5 jaar geleden, toen ging het echt niet met me en kwam zelfs tot helemaal niets, zelfs het eten was hooguit 4 happen per dag..quote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maar goed, da's dus al beter dan, pak 'm beet, een half jaar geleden, toch ?
Gewoon de stijgende lijn vast houden, maar wel rustig aan, dan breekt dat lijntje niet![]()
En nu woon je weer op jezelf toch ?quote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien onbewustwel durf het eigenlijki niet met zekerheid te zeggen, maar het gaat wel beter dan 1.5 jaar geleden, toen ging het echt niet met me en kwam zelfs tot helemaal niets, zelfs het eten was hooguit 4 happen per dag..
Ik woon nog steeds begeleid, ben alleen naar een (ander) huis gegaan met andere begeleiding. Wat op zich wel een vooruitgang is, want ik heb wel iets meer vrijheden en hoef me minder te verantwoorden en mag meer dingen zelfstandig doenquote:Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
En nu woon je weer op jezelf toch ?
Vind ik ook een positieve ontwikkeling ! (Ja, ik zie graag de positieve dingen)
Goed zo, goed zo, goed zo !quote:Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik woon nog steeds begeleid, ben alleen naar een (ander) huis gegaan met andere begeleiding. Wat op zich wel een vooruitgang is, want ik heb wel iets meer vrijheden en hoef me minder te verantwoorden en mag meer dingen zelfstandig doen
Net voor de gladde sneeuw weer thuis. Moeders had weer voor een week macaroniquote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef borisz het volgende:
Slechts een half uur extra nodig gehad om thuis te komen.
Ik moest wel opletten waar ik liep. Sommige plekken waren al spekgladquote:Op maandag 29 november 2010 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net voor de gladde sneeuw weer thuis. Moeders had weer voor een week macaroni
Als ik eerlijk ben vind ik het belachelijk dat de UEFA uberhaupt al plannen had om ze te straffen, Ze doen toch niks fouts, Gewoon slim, ze hadden ook de benen van Suarez kunnen breken om zo aan de gele kaarten te komen.. ZO hebben ze het sportiever opgelost dan gemene overtredingen te maken. WEdstrijd was toch al beslist, dus wat dan nog..quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef borisz het volgende:
Pff Real Madrid komt goed weg met die actie tegen Ajax.
quote:
Fuck, gecondoleerd man.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef appelsientje het volgende:
Hallo,
ik ben een tijdje niet online geweest maar dat heeft een reden.
2 weken geleden is mijn vader opgenomen voor een longontsteking, vervolgens bleek dat zijn nieren ook niet werkte.
De oorzaak was zijn chronische leukemie die teveel witte bloedlichaampjes aanmaakte... na 1 week te hebben gevochten op de IC is mijn vader overleden![]()
Afgelopen zaterdag was de begrafenis..
bah
Bedankt allemaalquote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef tong80 het volgende:
Sientje ik moet je sterkte wensen van SCH.
Wat verschrikkelijk verdrietig Sienquote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef appelsientje het volgende:
Hallo,
2 weken geleden is mijn vader opgenomen voor een longontsteking, vervolgens bleek dat zijn nieren ook niet werkte.
De oorzaak was zijn chronische leukemie die teveel witte bloedlichaampjes aanmaakte... na 1 week te hebben gevochten op de IC is mijn vader overleden![]()
bah
Gecondoleerdquote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef appelsientje het volgende:
Hallo,
bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |