Sorry, kan het toch niet laten deze hier nog eens te plaatsenquote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef FeestBoek het volgende:
Al staat de meest afgrijselijke putjesschepper voor jullie neus, als hij een koffer met daarin een miljoen euro aan z'n 35cm lange penis zou hebben hangen, staan jullie binnen no time z'n huis te stofzuigen hoor
En dit, lieve kijkbuiskindertjes, is nou het product van drie decennia emancipatie en feminale verkrachting van ons ooit zo masculiene handelslandje.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Komt er dus op neer dat de Nederlandse vrouwen zelf mannelijker willen worden, terwijl ze de mannen niet te mannelijk willen. De nieuwe generatie penisnijd: zelf de man willen zijn.
Dat is echt onzin, en ironisch genoeg in absolute tegenspraak met uitgerekend de post die je quotequote:Op donderdag 2 december 2010 21:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik ben het wel deels de eerdere reacties van veel mannen eens overigens: een vrouw moet echt een dikke lelijke frigide trol in gothickleding zijn met lange eisenlijstjes, ADHD en een verklaring van zwakke geestelijke gezondheid wil ze geen partner vinden, een man hoeft alleen maar verlegen/onzeker te zijn of de verkeerde kledingsmaak te hebben.
Juist. En waar staat ook alweer de post waarin die frase wordt gebruikt?quote:Verder vind ik het ook wel leuk dat als mannen niet vallen op arrogante kutwijven of carrierevrouwen die altijd wel wat te zeiken hebben en alles altijd beter denken te weten, ze "geen echte vrouw kunnen handelen" (terwijl het gewoon manwijven zijn, niets vrouwelijks meer aan).
Als je uiterlijke verzorging iets vrouwelijks wilt noemen. Zijn zakenmannen dan ook per definitie geen echte mannen?quote:Als een vrouw daarentegen niet valt op een echte man, lees, beperkte kledingstijl, lomp, bier drinkende macho, minder verzorgd uiterlijk etc. is het ook de schuld van de man, want dan moeten ze juist meer vrouwelijke trekjes vertonen.
quote:Komt er dus op neer dat de Nederlandse vrouwen zelf mannelijker willen worden, terwijl ze de mannen niet te mannelijk willen. De nieuwe generatie penisnijd: zelf de man willen zijn.
(maarja, het blijven vrouwen, dus weten niet wat ze willen, want als de man dan weer te soft wordt.. Worden ze ineens jaloers als je hun shampoo pikt)
Ik zocht een keer een vriend op in Duitsland, en we zouden naar een festival gaan. Op het moment dat we op het punt staan om te vertrekken zie ik dat hij witte sokken en sandalen aan heeft. Ik vraag: je gaat toch niet serieus zo het huis uit he? Zegt hij: dat maakt niet uit, zo dragen ze het allemaal hierquote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind het overigens wel hilarisch dat vrouwen altijd van die gekke gedachtenkronkels hebben als witte sportsokken in de afknappers top 3, terwijl 70% van alle verkochte sokken een witte sportsok is etc
Hoe communiceer ik met mijn sokken dan. Ik heb gewoon schijt aan vrouwen en trek gewoon witte sokken aan omdat ik ze leuk vindt. Ik trek ook ballenknijpers aan met een duitse herder op de voorkant. Als ik met vrouwen in bed lig en ze vragen lachend waarom ik die dag geen boxer draag zie ik dat ik haar ook liever in een slipje zie. Heb ik gewoon schijt aan.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:29 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij halen deze heren al hun kennis over vrouwen uit sex and the city. Ik heb mezelf nog nooit als 'een echte vrouw' omschreven (laat staan een die gehandeld moet worden) en mn vriendinnen ook niet.
Vrouwelijke trekjes verwachten we ook niet van onze mannen, dat is allemaal langharig bierzuipend metal tuig. Wat we wel verwachten is communicatie, maar ik denk dat dat een normaal onderdeel is van een langdurige, serieuze relatie. Een eerste vriendje dump je nog omdat ie gewoon niet luistert, uiteindelijk moet je er toch met een ander uit zien te komen en dus (alletwee, ja) leren praten en leren luisteren. Als je dat als een vrouwelijk trekje ziet is er toch echt iets mis met je hoor.
Mij maakt het niet zoveel uit wat mannen aanhebben, maar ballenknijpers met duitse herders en witte sokken in sandalen gaan mij echt te verquote:Op donderdag 2 december 2010 23:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoe communiceer ik met mijn sokken dan. Ik heb gewoon schijt aan vrouwen en trek gewoon witte sokken aan omdat ik ze leuk vindt. Ik trek ook ballenknijpers aan met een duitse herder op de voorkant. Als ik met vrouwen in bed lig en ze vragen lachend waarom ik die dag geen boxer draag zie ik dat ik haar ook liever in een slipje zie. Heb ik gewoon schijt aan.
En ik snap echt wel dat vrouwen een beter begrip hebben van mode en wat je moet kopen, maar dat vrouwen gaan bepalen wat je aantrekt is gewoon macht die vrouwen willen uitoefen over een persoon.
Sokken in sandelen wel omdat sandalen voor blote voeten zijn.Maar de rest wordt gewoon gebruikt waar het voor bedoelt is om het te dragen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:25 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit wat mannen aanhebben, maar ballenknijpers met duitse herders en witte sokken in sandalen gaan mij echt te ver.
Onze womanizer hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoe communiceer ik met mijn sokken dan. Ik heb gewoon schijt aan vrouwen en trek gewoon witte sokken aan omdat ik ze leuk vindt. Ik trek ook ballenknijpers aan met een duitse herder op de voorkant. Als ik met vrouwen in bed lig en ze vragen lachend waarom ik die dag geen boxer draag zie ik dat ik haar ook liever in een slipje zie. Heb ik gewoon schijt aan.
En ik snap echt wel dat vrouwen een beter begrip hebben van mode en wat je moet kopen, maar dat vrouwen gaan bepalen wat je aantrekt is gewoon macht die vrouwen willen uitoefen over een persoon.
Zo van ik stuur je naar het aanrecht dan bepaal ik wat je aantrekt.
Dus jij vindt niks niet aantrekkelijk. Dus jij valt op zo'n beetje iedereen?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:59 schreef slacker_nl het volgende:
Antwoord op het draadje: Niks, want mannen zullen altijd kleine jongetjes blijven die puberen en pubers zijn de ergste mensen op aarde.
Nee, bij mannen is niks onaantrekkelijk, ze bestaan immers niet, het blijven kleine jongetjes en daar mankeert vanalles aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dus jij vindt niks niet aantrekkelijk. Dus jij valt op zo'n beetje iedereen?
Popje, mijn post ging over mannen die serieuze relaties hebben. Dus niet over jou.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:19 schreef picardmike het volgende:
Zo van ik stuur je naar het aanrecht dan bepaal ik wat je aantrekt.
Ik ben ook lui, maar ik volg wel een studie. Ik wil gewoon iemand die straks rond kan komen. Ik wil geen uitkeringstrekker die mijn centen jat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef Frag_adder het volgende:
Die kan toch onmogelijk te vinden te zijn? Ik vind het nog wel een reeele lijst. Alleen ben ik zo lui als de nete
Niets mis mee, ik erger mij meer kapot aan die stellen die hun kinderen laten opvoeden door de oppas :S. Neem dan geen kind. Alleen zul je dan behoorlijk moeten inleveren aan levensstandaard, of een hele rijke kerel trouwenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:26 schreef ShubNiggurath het volgende:
[..]
Ik ben ook lui, maar ik volg wel een studie. Ik wil gewoon iemand die straks rond kan komen. Ik wil geen uitkeringstrekker die mijn centen jat.
Tuurlijk, als we straks een kind hebben en stel hij wordt huisvader, zorg ik voor het inkomen, maar ook dan moet hij op den duur genoeg gaan verdienen als het kind ouder wordt.
Alleen wil ik huismoeder moeder worden tot het kind naar school gaat, dus tsja:p
Nou zoals ik het bedoelde: Je bent met zijn tweeen, beide een baan, dus twee maandsalarissen op twee person. Vrouw stopt met werken om jullie kind op te voeden is 1 maandsalaris op 3 personen. Dus je moet wat inleveren om je kind zo intensief op te kunnen voeden. Mijn excuses als ik het onduidelijk neer getypt had.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef Dipkip het volgende:
Mwah, inleveren aan levensstandaard... Een kind naar de opvang brengen 5 dagen per week kost je al snel 2000 euro. Ik denk niet dat ik straks als starter op de arbeidsmarkt meer dan dat als netto inkomen heb, ondanks mn universitaire opleiding. Naar mijn idee is een kind zelf verzorgen net zo duur als het laten doen, en werk je dus die eerste jaren puur om werkervaring op te doen.
Waarom denk ik als ik zoiets lees als 1e aan pittig iemand met kort kapsel?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:30 schreef ShubNiggurath het volgende:
Luie mannen. Ik wil dat hij op zijn minst een opleiding volgt / heeft afgerond. En een baan heeft als hij al klaar is met zijn studie.
Arme mannen. Ik heb geen zin om hem te gaan onderhouden. Af en toe wil ik betalen voor een date en af en toe hij, of 50/50.
Dikke mannen. Zo onaantrekkelijk. Een klein buikje is schattig, ik hoef geen six pack. Maar als hij echt dik is, dan wil ik er niks mee.
Domme mannen. Ik doe zelf een WO opleiding en ik verwacht dat hij op mijn niveau zit. Als hij dat niveau heeft ondanks dat hij een HBO of MBO opleiding heeft gedaan is dat ook prima.
'Vieze' mannen. Vieze / scheve tanden, vettig haar, zweet lucht, dikke randen onder de nagels is exit.
Verwijfde mannen. Ik smeer crémepjes op, gebruik parfum en hou van shoppen. Ik ben een vrouw. Als ik een andere vrouw zou willen daten werd ik wel lesbisch.
Onzekere/jaloerse mannen. 90% van mijn vrienden bestaat uit mannen. Met deze mannen spreek ik af, ga ik gezellig gamen of een film kijken zonder dat er iets gebeurd. Met sommigen heb ik wel eens gezoend, maar er was een reden dat het niks werd. Accepteer dat of zoek een ander.
'Gangsters'. Als jouw enige hobby 'stoer doen'is kan je beter een 'chickie' vinden die daar van houdt.
alto's. Ben jij gothic, emo, indiekid, hipster, scene... kortom, denk jij dat je zo alternatief bent terwijl jij je ondertussen precies hetzelfde kleedt en gedraagt als de rest van jouw clubje? DOEI!
Extreme politieke standpunten. Als hij een fruitarier is en vindt dat alle moordenaars en pedofielen slechts slachtoffers van de maatschappij zijn, wijs ik hem graag de deur. van de psychiater.
Overigens hoef ik ook geen Hitler enthousiast die mensen in elkaar slaat omdat ze toevallig een kleurtje hebben. Ik ben zelf ook vrij rechts, en stem VVD, en als een marokkaan zich misdraagt wordt ik er ook woest om, maar dat betekent niet dat Fatima, die zich heeft aangepast en is ingeburgerd, daar onder moet lijden.
Mannen die mijn humor niet kunnen waarderen. Ik ben een nerd en mijn grappen vallen ook in deze categorie. En ja, ik vind 4chan humor grappig. Vind je dat stom en ga je een hele preek zitten houden? Interesseert me niet, zoek maar een ander.
Ik wil die boy next door wel eens zien dan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:30 schreef ShubNiggurath het volgende:
Luie mannen. Ik wil dat hij op zijn minst een opleiding volgt / heeft afgerond. En een baan heeft als hij al klaar is met zijn studie.
Arme mannen. Ik heb geen zin om hem te gaan onderhouden. Af en toe wil ik betalen voor een date en af en toe hij, of 50/50.
Dikke mannen. Zo onaantrekkelijk. Een klein buikje is schattig, ik hoef geen six pack. Maar als hij echt dik is, dan wil ik er niks mee.
Domme mannen. Ik doe zelf een WO opleiding en ik verwacht dat hij op mijn niveau zit. Als hij dat niveau heeft ondanks dat hij een HBO of MBO opleiding heeft gedaan is dat ook prima.
'Vieze' mannen. Vieze / scheve tanden, vettig haar, zweet lucht, dikke randen onder de nagels is exit.
Verwijfde mannen. Ik smeer crémepjes op, gebruik parfum en hou van shoppen. Ik ben een vrouw. Als ik een andere vrouw zou willen daten werd ik wel lesbisch.
Onzekere/jaloerse mannen. 90% van mijn vrienden bestaat uit mannen. Met deze mannen spreek ik af, ga ik gezellig gamen of een film kijken zonder dat er iets gebeurd. Met sommigen heb ik wel eens gezoend, maar er was een reden dat het niks werd. Accepteer dat of zoek een ander.
'Gangsters'. Als jouw enige hobby 'stoer doen'is kan je beter een 'chickie' vinden die daar van houdt.
alto's. Ben jij gothic, emo, indiekid, hipster, scene... kortom, denk jij dat je zo alternatief bent terwijl jij je ondertussen precies hetzelfde kleedt en gedraagt als de rest van jouw clubje? DOEI!
Extreme politieke standpunten. Als hij een fruitarier is en vindt dat alle moordenaars en pedofielen slechts slachtoffers van de maatschappij zijn, wijs ik hem graag de deur. van de psychiater.
Overigens hoef ik ook geen Hitler enthousiast die mensen in elkaar slaat omdat ze toevallig een kleurtje hebben. Ik ben zelf ook vrij rechts, en stem VVD, en als een marokkaan zich misdraagt wordt ik er ook woest om, maar dat betekent niet dat Fatima, die zich heeft aangepast en is ingeburgerd, daar onder moet lijden.
Mannen die mijn humor niet kunnen waarderen. Ik ben een nerd en mijn grappen vallen ook in deze categorie. En ja, ik vind 4chan humor grappig. Vind je dat stom en ga je een hele preek zitten houden? Interesseert me niet, zoek maar een ander.
Succes met zoeken, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:30 schreef ShubNiggurath het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |