Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Perfect samengevatquote:Op zondag 28 november 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met grote dozen, harde cilinders, druipers, poezen, wurmpjes, toverdozen, en nog veel meer.
Ik heb gewoon mijn volle zak ingeruild vor een 39 delig tekensetquote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens met die poes van Marijke in bed gelegen
Ik ben er al eens mee wakker geworden tussen mijn benequote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dan is dat met die potloodventer achter die grote zonnebril op het station ook meteen opgelostquote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn volle zak ingeruild vor een 39 delig tekenset
Dat vond de poes vast gezelligquote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Was dat niet haar oude poes?quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben er al eens mee wakker geworden tussen mijn bene
Dat wel jaquote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was dat niet haar oude poes?
Maar ik heb de poes van Marijke mogen aaienquote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben er al eens mee wakker geworden tussen mijn bene
vast niet die rooie poesquote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vond de poes vast gezellig
Marijke is nog heul jong hoor....quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kjoet, dat doen zequote:
Zo snel gaat het volgens mij niet altijdquote:Op zondag 28 november 2010 21:35 schreef eer-ik het volgende:
Hoeveel tpoics gaan er op een avond doorheen tegenwoordig...
Ligt er aan hoe snel we gaanquote:Op zondag 28 november 2010 21:35 schreef eer-ik het volgende:
Meer dan drie jaar geleden, toen we ook zo achterlijk hard gingenquote:Op zondag 28 november 2010 21:35 schreef eer-ik het volgende:
nequote:Op zondag 28 november 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo snel gaat het volgens mij niet altijd
Kon gisteren makkelijk ook in andere SC's blijven meeposten namelijk
nee, kloptquote:Op zondag 28 november 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
mja gister zat de hele kluit bij Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
diezelfde die op mijn tenen aan het loeren was, ik dorst gelijk niet meer te bewegenquote:Op zondag 28 november 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kjoet, dat doen zeWelke van de 2 was het?
Geeft niets. Weet niet of ik dit nieuwe Fok! een verbetering vind eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ne
[..]
nee, klopt
godvuah, quoteknop tript...
Nou goed, die avond daarvoor danquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja gister zat de hele kluit bij Marijke
Muck is nog gewoon Muck en heeft mij een jaar geleden ingeruild voor ene TJDoornbos.quote:Op zondag 28 november 2010 21:36 schreef eer-ik het volgende:
Zeg MPG, heeft tante Muck d'r naam veranderd of is dat al lang klaar? Of zeg ik nu iets wat niet de bedoeling was? Of heb ik het allemaal compleet bij het verkeerde eind?
quote:
Hildequote:Op zondag 28 november 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kjoet, dat doen zeWelke van de 2 was het?
quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
diezelfde die op mijn tenen aan het loeren was, ik dorst gelijk niet meer te bewegen
Zo zie je maar weer wat een omzet wij draaienquote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
Het vorige topic staat in de lijst met snelst volgepostte.
6.86 posts per minuut - [KSC #2183] Waar veel koffie omgezet wordt
Dude, echt. De Amerikaanse Burgeroorlog is OOK al afgelopen.quote:Op zondag 28 november 2010 21:36 schreef eer-ik het volgende:
Zeg MPG, heeft tante Muck d'r naam veranderd of is dat al lang klaar? Of zeg ik nu iets wat niet de bedoeling was? Of heb ik het allemaal compleet bij het verkeerde eind?
We zijn de laatste tijd goed bezigquote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
Alleen van deze reeks neem ik aanquote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
Wat schattig fles!quote:
Dat wel weerquote:Op zondag 28 november 2010 21:38 schreef eer-ik het volgende:
Hmm. Dan ben ik hier echt lang niet geweest.
Nou ja, als je het maar naar je zin hebt jong, dat is het belangrijkst ;-)
Wtf? Meen je dat serieus?quote:Dude, echt. De Amerikaanse Burgeroorlog is OOK al afgelopen.
quote:
mja morgen even dierenarts bellen, kussentje waar hij op lach is gewoon nat :/quote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww dat is balen, moet je ff laten testen op blaasgruis
Okay. Nog netjes hoor, met meer dan 2000 topicsquote:
Wat, is mijn poes niet leuk?quote:
Join the clubquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef eer-ik het volgende:
Waarom is het maandag morgen. Ik wil niet werken.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja morgen even dierenarts bellen, kussentje waar hij op lach is gewoon nat :/
Jou poes isquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, is mijn poes niet leuk?
't is een hastikke leuke poesquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, is mijn poes niet leuk?
mja ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt... vind het wel een beetje vreemd eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat kut.... hopen dat het niet te ernstig is
het is zondagavond hoorquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef eer-ik het volgende:
ik BEN nou eenmaal lief. Best welquote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat schattig fles!Wat leuk om te zien dat ze je ook zo lief vond
klinkt als blaasgruis of blaasontstekingquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat kut.... hopen dat het niet te ernstig is
mag je hem wel gewoon oppakken?quote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt... vind het wel een beetje vreemd eigenlijk
En dat kost je dan geen dagquote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: ik heb wel de optie om niet op te komen dagen maar ja, dat is ook weer zoiets...
mja wrom niet?quote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag je hem wel gewoon oppakken?
Ik durf welquote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik BEN nou eenmaal lief. Best wel![]()
Alleen durft niemand dat te zien
Toen het wat rustiger werd, durfde Sofie zich ook weer onder de mensen te begeven, en ging ze bovenop de krabpaal liggen om ons in de gaten te kunnen houdenquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
't is een hastikke leuke poes
Sofietje was wel een beetje van slag
omdat de mijne toen hij blaasgruis bleek te hebben heel erg hard ging grommen en blazen als ik hem oppakte..quote:
nee dat snap ik ook wel hoorquote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo lollig is dat anders niet hoor.
Ik ookquote:
Tsja, aan jou de keus natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef eer-ik het volgende:
@stuart: jawel, and frankly, I don't give a fuck.
Keer op keer blijkt hoe hard die functie zuigtquote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat snap ik ook wel hoor
standaard Post Icon ingesteld
ohquote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat de mijne toen hij blaasgruis bleek te hebben heel erg hard ging grommen en blazen als ik hem oppakte..
ik gebruik ze gewoon helemaal nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keer op keer blijkt hoe hard die functie zuigt
Je doet het wel maar hebt de standaard pi gewoon laten staanquote:Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik ze gewoon helemaal niet
PI wel, maar standaard PI brengt meer verwarring dan het oplost.quote:Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik ze gewoon helemaal niet
Ja, bij mij blijft mijn PI lachen. Niet altijd even gepastquote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keer op keer blijkt hoe hard die functie zuigt
Ja dat is ook zoquote:Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je doet het wel maar hebt de standaard pi gewoon laten staan
Daarom heb ik ook deze genomenquote:Op zondag 28 november 2010 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, bij mij blijft mijn PI lachen. Niet altijd even gepast
Ach, als het maar om 4 dagen gaat heb je iets leuks om naar uit te kijken tochquote:Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef eer-ik het volgende:
@stuart: ik kan het wel doen maar ik heb net een greintje teveel verantwoordelijkheidsgevoel voor het project wat ik nu doe om niet op te komen dagen.
Plus, de kans is groot dat ik vrijdag niet op vakantie mag als ik niet kom morgen, dus kom ik maar wel. Toch maar weer een dag of 4 met bitse tegenzin aan de bak.
Ik hou deze gewoon. Als iemand mijn reactie verkeerd opvat door mijn PI is dat maar zoquote:
de mijne zat hard piepend en grommend en blazend op de kattenbak ook, trouwens.quote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
oh
maar deze is al een beetje schuw van zichzelf en laat zich sowieso niet zo snel oppakken
Maar kijkt wel vrolijkquote:
Ik weet bij de meeste wel wat de standaard isquote:Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou deze gewoon. Als iemand mijn reactie verkeerd opvat door mijn PI is dat maar zo
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet bij de meeste wel wat de standaard is
die van mij nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de mijne zat hard piepend en grommend en blazend op de kattenbak ook, trouwens.
dan misschien toch 'gewoon' blaastontstekingquote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die van mij niet
hij springt ook zonder probleem op het aanrecht en heeft vanmiddag ook nog met zijn broertje gestoeid dus ik ga morgen wel gewoon even bellen ofzo
Ik niet voor elke, soms welquote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had die ook als standaard PI, maar ik paste de PI toch voor iedere post weer aan.
het is hier anders nog zondagquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef eer-ik het volgende:
Dat kan dus ookquote:Op zondag 28 november 2010 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaak wel, inderdaad, dus heb ik maar geen standaard PI ingesteld meer.
dat zei ik net ook ja, maar ja.quote:Op zondag 28 november 2010 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is hier anders nog zondag
oh?quote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan misschien toch 'gewoon' blaastontsteking![]()
als hij namelijk zou doen wat de mijne toen deed moest je NU naar de dierenarts
maar dat doet hij niet, dus hoeft het nietquote:
Ik maak er wel even verandering inquote:Op zondag 28 november 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
Iets te enthousiast je inbox leegmaken kan ook he..
Nu issie heulemaal leeg
nee joh.quote:Op zondag 28 november 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik maak er wel even verandering in
Ben je nu al te laatquote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh.
ik vind hem wel lekker overzichtelijk zo
Zul je zien dat ze m gewoon rücksichtlos verwijdertquote:
Dat hoop ik toch van nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze m gewoon rücksichtlos verwijdert.
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze m gewoon rücksichtlos verwijdert.
Misschien ben je één van de enkele die ze laat staanquote:
Liefquote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee hoor, ik heb eerst netjes antwoord gegeven.
Ah, nou, de Efteling files hebben het overleefdquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien ben je één van de enkele die ze laat staan
zal eens proberen op te pakkenquote:Op zondag 28 november 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat doet hij niet, dus hoeft het niet
Dat zou welquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien ben je één van de enkele die ze laat staan
nou, dan inderdaad morgen even bellenquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
zal eens proberen op te pakken
ik had nog 1 kattesnoepje over dus gelokt, kon hem gewoon oppakken en voelen aan zijn buik was ook geen probleem
Maar die zijn dan ook geniaalquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, nou, de Efteling files hebben het overleefd
Ik geloof dat Enfermerel nog een vergrootglas heeftquote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Mijn voorspelling klopt aardig, ik ben geen vriendjes met de letters op mijn scherm
Oh ik verstond altijd wat anders??quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Kayleigh, is it too late to say I'm sorry![]()
Leesbril toch maar nodigquote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Mijn voorspelling klopt aardig, ik ben geen vriendjes met de letters op mijn scherm
Wat verstond jij danquote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik verstond altijd wat anders??
Jeps.quote:
Ik heb het verkeerde cadeautje weggegevenquote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geloof dat Enfermerel nog een vergrootglas heeft...
Nou, dan heb je ze nog heel aardig in het gareel weten te krijgen, chapeau!quote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker snoetquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat douchen en haar bedje opzoeken
Geniet van je Douche en slaap lekker LLquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan heb je ze nog heel aardig in het gareel weten te krijgen, chapeau!
Sweet dreamsquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
"Kayleigh, is it to ME to say I'm sorry?quote:
slaap lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, je weet wel, die leuke meneer van gister op de meet?quote:
Wat was het? Vier typo's op drie lettersquote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat was het? Vier typo's op drie letters?
Ooohquote:Op zondag 28 november 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kayleigh, is it to ME to say I'm sorry?"
Slaap lekker snoetepetoetertjequote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Veel plezier samenquote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff Masterchef kijken, samen met mijn Bockbiertje
Geniet ervanquote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Een beetje mijn handelsmerk jattenquote:
Have funquote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Daar ken ik maar 1 liedje vanquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga samen met mn bier luisteren naar Seal
Neenee.quote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
Ik moest van ST aan jou vragen over Efteling files, dus bij deze is ik nieuwsgierig gemaakt
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker snoetepetoetertje![]()
Dank jullie wel, ik vond het erg gezellig dit weekendquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geniet van je Douche en slaap lekker LL![]()
Slaap Lekker Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapenWelterusten allemaal
truste geweldige lieve gastvrouwquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel, ik vond het erg gezellig dit weekend
Fijne avond allemaal![]()
Welterusten Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, zo is het nou ook weer niet hoor. Ik hoor het soms ook verkeerdquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Nou ja, jij zal het wel weten
Slaap lekker liefje, werkze morgenquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sweet dreams Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja zeg, quote dan ook gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is vrij veelzeggendquote:Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef eer-ik het volgende:
M'n UI past goed bij m'n stemming trouwens
Dan zie je spoilers juist altijdquote:Op zondag 28 november 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het lijkt haast wel de mobiele versie
Sorry suikerbeebquote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
Sorry suikerbeeb.
Maar ik heb wel koffie voor je gezet vandaag.
Marillion - Kayleighquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef eer-ik het volgende:
hehe ok.
Geef me eens wat muzieksuggesties?
Heb net "Seal - Kiss from a rose" en "Chris Isaak - Wicked Game" geluisterd na een hoop van Eels, mag in zelfde genre zijn.
Ik kan switchenquote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Trev is ook weer een uurtje zoet met iets beters
Sterke bakkies FTWquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef eer-ik het volgende:
hehe ok.
Geef me eens wat muzieksuggesties?
Heb net "Seal - Kiss from a rose" en "Chris Isaak - Wicked Game" geluisterd na een hoop van Eels, mag in zelfde genre zijn.
Nou, zo'n smilie gebruik ik ook als ik ergens niet naar uitkijk. Dezequote:Op zondag 28 november 2010 22:11 schreef eer-ik het volgende:
Stuart: hoe dat zo? Heb een strontdag én een strontweek voor de boeg, vandaar ;-)
dat moet je ook vooral postenquote:Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef eer-ik het volgende:
SUIKERTAART: ik kan geen spoilers zien en niet quoten omdat ik reclame haat
Graag gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moet je ook vooral posten
Gelukkig ben ik in een goede bui vandaag
quote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan switchenmaar is nu al geweldig
Dan had iemand anders dat wel gedaan hoorquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef eer-ik het volgende:
Sodemieters, ik dacht even dat ik een nieuw topic moest openen
Konden jullie lang op wachten dan...
Veel plezier Drquote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maar ik ga ff Studio Voetbal kijken
Slimmerd is het he?quote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moet je ook vooral posten
Gelukkig ben ik in een goede bui vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Toen de vissen net aan land kropen jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Jij zat hier vroeger toch ook al eer-ik?
Oh, leukquote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maar ik ga ff Studio Voetbal kijken
ne sont pas partis
Had ik het toch goed.quote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef eer-ik het volgende:
@ Symphonic: KloptHere since the beginning
Nee, ik dacht ja zeg, beetje blijven hangen in die sentimentele knuffelrock, feeeeeest moet je hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 22:18 schreef eer-ik het volgende:
Oh, suikertaart, goed nummer ook. Past totáál niet bij m'n stemming, wel goed nummer.
De versie van De Dijk trouwens ook.
So true. EN dat allemaal dankzij de poes van Marijkequote:
quote:
ne sont pas partis
Een gevalletje GMTAquote:
Wat een geluk toch weerquote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
So true. EN dat allemaal dankzij de poes van Marijke![]()
...
You make me cry, just a little bitquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, ik dacht ja zeg, beetje blijven hangen in die sentimentele knuffelrock, feeeeeest moet je hebben![]()
Symph, kom er maar in hoor
quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
You make me cry, just a little bit
quote:Op zondag 28 november 2010 22:21 schreef eer-ik het volgende:
@suikert: heb het even nodig. Dagje despressieve muziek en metal (metalgebeuren is al geweest, doet wonderen soms) en dan gaat het wel weer goed. Dus... Als je nog een depressief nummer weet, kom maar door
I Appreciate the effort though ;-)
Die isquote:
Mooi nummer maar de titelquote:
Ik dacht ik laat je eventjes wat andere spieren gebruikenquote:
Later Pquote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff terug naar Masterchef, ruim ik zo ff de rommel op
Hoiquote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef eer-ik het volgende:
En me keihard pesten he
Welke secreet zet het antwoord nou in een spoiler als iemand vraagt waarom ik niet kan quoten...
Oeh oeh, jaaaaaaaaquote:Op zondag 28 november 2010 22:23 schreef eer-ik het volgende:
Oeh, Eric Clapton - Nobody Knows You When Your Down And Out.
Sowieso is die hele cd werkelijk briljant.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef eer-ik het volgende:
En me keihard pesten he
Welke secreet zet het antwoord nou in een spoiler als iemand vraagt waarom ik niet kan quoten...
Echte metalquote:
maar jij kan haar een beetje mooier kleurenquote:
MaAr jij kan haar een beetje mooier kleuuuurennn!quote:
Wat is er mis met Depeche Mode?quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef eer-ik het volgende:
Oh jezus, wat een natte teksten hier zeg..
quote:
* suikertaartje mompelt iets met paplepel en traanogenquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet altijd slikken bij dit nummer
toevallig!quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef eer-ik het volgende:
@ TFM: Anne heb ik gister nog geluisterd
Grappig.
Kwam ome Herman laatst nog tegen op de fiets in de stad overigens.
Ja, nee, jij bent het zonnetje in huisquote:Op zondag 28 november 2010 22:33 schreef eer-ik het volgende:
@ Trevland: Niks, maar er worden natte teksten geplaatst in dit topic. "maar jij kunt blablabla".
Weet niet meer wat er stond.
klopt, had ik laatst ook, geeft niets, mag ook gewoonquote:Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef eer-ik het volgende:
@ suikert: integendeel maar ach.
Heb je soms.
Waarom plaats je hem dan niet?quote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Air, mag ik die nog een keer roepen?
Met All I Need dan dus dan
quote:Op zondag 28 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ik laat je eventjes wat andere spieren gebruiken
*insert dramatisch effect*quote:
Goed bezig Mr Eraserquote:Op zondag 28 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Zo, hier en daar is ff wat verdwenen
Waar?quote:Op zondag 28 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
ne sont pas partis
wat las ik in engeland is het stervenskoud?quote:
Nog niet in Londen. Okay, het is wel koud maar nog niet zo koud als in het noordenquote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat las ik in engeland is het stervenskoud?
Vandaar... ik dacht al dat het aan mij lag toen ik ineens postnummer 251 ipv 261 als hoogste zagquote:Op zondag 28 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
mja ik las het -17 enzoquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog niet in Londen. Okay, het is wel koud maar nog niet zo koud als in het noorden
Nu slechts koud maar droog en (nog) geen sneeuw. Hopelijk blijft dat zoquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef eer-ik het volgende:
Hoe is het weer daar? Ik land vrijdag om 13:00 op Heathrow
nouhouquote:Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*insert dramatisch effect*
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Ja, dat is in de Schotse Hooglanden misschien. Hier haal je dat gelukkig nietquote:
Was het watquote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo NCIS la is ook weer afgelopen
Sneeuw is een reden dat alles vertraagd. Dat schiet niet opquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
@stuart: sneeuw vind ik prima, zolang als of dat het maar niet regont.
*insert uitgestreken gezicht*quote:
quote:
Maar je kunt lekker blijven zitten. Piccadilly linequote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
't is trouwens wel een tyfusend van Heathrow naar Kings Cross.
Fucking uur met de metro.
wagajedoendan?quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
't is trouwens wel een tyfusend van Heathrow naar Kings Cross.
Fucking uur met de metro.
Klinkt gezelligquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga m'n broertje opzoeken. Ik vlieg altijd de ganse wereld over om bij familie op bezoek te gaan en nu is het relatief dichtbij
mag ik dag zeggon? Ja dat mag ik zeggon!quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
@stuart: sneeuw vind ik prima, zolang als of dat het maar niet regont.
Zo zie je wel wat van de wereldquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga m'n broertje opzoeken. Ik vlieg altijd de ganse wereld over om bij familie op bezoek te gaan en nu is het relatief dichtbij
moet je opletten, als je straks groot en piloot bent dan mag je zelf sturenquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef eer-ik het volgende:
welk seizoen was dat danquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en eindelijk weer eens 1 die ik nog niet kende
van LA weet ik het nietquote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
welk seizoen was dat dan
ik kijk nu seizoen 8 mee
En voor wie hem tijdens de meet gemist heeft:quote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
Ik weet wel het nummer wat bij onze meet paste:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |