dan misschien toch 'gewoon' blaastontstekingquote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die van mij niet
hij springt ook zonder probleem op het aanrecht en heeft vanmiddag ook nog met zijn broertje gestoeid dus ik ga morgen wel gewoon even bellen ofzo
Ik niet voor elke, soms welquote:Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had die ook als standaard PI, maar ik paste de PI toch voor iedere post weer aan.
het is hier anders nog zondagquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef eer-ik het volgende:
Waarom is het maandag morgen. Ik wil niet werken.
Dat kan dus ookquote:Op zondag 28 november 2010 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vaak wel, inderdaad, dus heb ik maar geen standaard PI ingesteld meer.
dat zei ik net ook ja, maar ja.quote:Op zondag 28 november 2010 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is hier anders nog zondag
oh?quote:Op zondag 28 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan misschien toch 'gewoon' blaastontsteking![]()
als hij namelijk zou doen wat de mijne toen deed moest je NU naar de dierenarts
maar dat doet hij niet, dus hoeft het nietquote:
Ik maak er wel even verandering inquote:Op zondag 28 november 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
Iets te enthousiast je inbox leegmaken kan ook he..
Nu issie heulemaal leeg
nee joh.quote:Op zondag 28 november 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik maak er wel even verandering in
Ben je nu al te laatquote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh.
ik vind hem wel lekker overzichtelijk zo
Zul je zien dat ze m gewoon rücksichtlos verwijdertquote:
Dat hoop ik toch van nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze m gewoon rücksichtlos verwijdert.
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze m gewoon rücksichtlos verwijdert.
Misschien ben je één van de enkele die ze laat staanquote:
Liefquote:Op zondag 28 november 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee hoor, ik heb eerst netjes antwoord gegeven.
Ah, nou, de Efteling files hebben het overleefdquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien ben je één van de enkele die ze laat staan
zal eens proberen op te pakkenquote:Op zondag 28 november 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat doet hij niet, dus hoeft het niet
Dat zou welquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien ben je één van de enkele die ze laat staan
nou, dan inderdaad morgen even bellenquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
zal eens proberen op te pakken
ik had nog 1 kattesnoepje over dus gelokt, kon hem gewoon oppakken en voelen aan zijn buik was ook geen probleem
Maar die zijn dan ook geniaalquote:Op zondag 28 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, nou, de Efteling files hebben het overleefd
Ik geloof dat Enfermerel nog een vergrootglas heeftquote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Mijn voorspelling klopt aardig, ik ben geen vriendjes met de letters op mijn scherm
Oh ik verstond altijd wat anders??quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Kayleigh, is it too late to say I'm sorry![]()
Leesbril toch maar nodigquote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Mijn voorspelling klopt aardig, ik ben geen vriendjes met de letters op mijn scherm
Wat verstond jij danquote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik verstond altijd wat anders??
Jeps.quote:
Ik heb het verkeerde cadeautje weggegevenquote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geloof dat Enfermerel nog een vergrootglas heeft...
Nou, dan heb je ze nog heel aardig in het gareel weten te krijgen, chapeau!quote:Op zondag 28 november 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker snoetquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat douchen en haar bedje opzoeken
Geniet van je Douche en slaap lekker LLquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan heb je ze nog heel aardig in het gareel weten te krijgen, chapeau!
Sweet dreamsquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
"Kayleigh, is it to ME to say I'm sorry?quote:
slaap lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, je weet wel, die leuke meneer van gister op de meet?quote:
Wat was het? Vier typo's op drie lettersquote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat was het? Vier typo's op drie letters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |