Wat, is mijn poes niet leuk?quote:
Join the clubquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef eer-ik het volgende:
Waarom is het maandag morgen. Ik wil niet werken.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja morgen even dierenarts bellen, kussentje waar hij op lach is gewoon nat :/
Jou poes isquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, is mijn poes niet leuk?
't is een hastikke leuke poesquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, is mijn poes niet leuk?
mja ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt... vind het wel een beetje vreemd eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat kut.... hopen dat het niet te ernstig is
het is zondagavond hoorquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef eer-ik het volgende:
Waarom is het maandag morgen. Ik wil niet werken.
ik BEN nou eenmaal lief. Best welquote:Op zondag 28 november 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat schattig fles!Wat leuk om te zien dat ze je ook zo lief vond
klinkt als blaasgruis of blaasontstekingquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat kut.... hopen dat het niet te ernstig is
mag je hem wel gewoon oppakken?quote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt... vind het wel een beetje vreemd eigenlijk
En dat kost je dan geen dagquote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: ik heb wel de optie om niet op te komen dagen maar ja, dat is ook weer zoiets...
mja wrom niet?quote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag je hem wel gewoon oppakken?
Ik durf welquote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik BEN nou eenmaal lief. Best wel![]()
Alleen durft niemand dat te zien
Toen het wat rustiger werd, durfde Sofie zich ook weer onder de mensen te begeven, en ging ze bovenop de krabpaal liggen om ons in de gaten te kunnen houdenquote:Op zondag 28 november 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
't is een hastikke leuke poes
Sofietje was wel een beetje van slag
omdat de mijne toen hij blaasgruis bleek te hebben heel erg hard ging grommen en blazen als ik hem oppakte..quote:
nee dat snap ik ook wel hoorquote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo lollig is dat anders niet hoor.
Ik ookquote:
Tsja, aan jou de keus natuurlijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef eer-ik het volgende:
@stuart: jawel, and frankly, I don't give a fuck.
Keer op keer blijkt hoe hard die functie zuigtquote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat snap ik ook wel hoor
standaard Post Icon ingesteld
ohquote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat de mijne toen hij blaasgruis bleek te hebben heel erg hard ging grommen en blazen als ik hem oppakte..
ik gebruik ze gewoon helemaal nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keer op keer blijkt hoe hard die functie zuigt
Je doet het wel maar hebt de standaard pi gewoon laten staanquote:Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik ze gewoon helemaal niet
PI wel, maar standaard PI brengt meer verwarring dan het oplost.quote:Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik ze gewoon helemaal niet
Ja, bij mij blijft mijn PI lachen. Niet altijd even gepastquote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keer op keer blijkt hoe hard die functie zuigt
Ja dat is ook zoquote:Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je doet het wel maar hebt de standaard pi gewoon laten staan
Daarom heb ik ook deze genomenquote:Op zondag 28 november 2010 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, bij mij blijft mijn PI lachen. Niet altijd even gepast
Ach, als het maar om 4 dagen gaat heb je iets leuks om naar uit te kijken tochquote:Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef eer-ik het volgende:
@stuart: ik kan het wel doen maar ik heb net een greintje teveel verantwoordelijkheidsgevoel voor het project wat ik nu doe om niet op te komen dagen.
Plus, de kans is groot dat ik vrijdag niet op vakantie mag als ik niet kom morgen, dus kom ik maar wel. Toch maar weer een dag of 4 met bitse tegenzin aan de bak.
Ik hou deze gewoon. Als iemand mijn reactie verkeerd opvat door mijn PI is dat maar zoquote:
de mijne zat hard piepend en grommend en blazend op de kattenbak ook, trouwens.quote:Op zondag 28 november 2010 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
oh
maar deze is al een beetje schuw van zichzelf en laat zich sowieso niet zo snel oppakken
Maar kijkt wel vrolijkquote:
Ik weet bij de meeste wel wat de standaard isquote:Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou deze gewoon. Als iemand mijn reactie verkeerd opvat door mijn PI is dat maar zo
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet bij de meeste wel wat de standaard is
die van mij nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de mijne zat hard piepend en grommend en blazend op de kattenbak ook, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |