Veel plezier Drquote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maar ik ga ff Studio Voetbal kijken
Slimmerd is het he?quote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moet je ook vooral posten
Gelukkig ben ik in een goede bui vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Toen de vissen net aan land kropen jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Jij zat hier vroeger toch ook al eer-ik?
Oh, leukquote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maar ik ga ff Studio Voetbal kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Had ik het toch goed.quote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef eer-ik het volgende:
@ Symphonic: KloptHere since the beginning
Nee, ik dacht ja zeg, beetje blijven hangen in die sentimentele knuffelrock, feeeeeest moet je hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 22:18 schreef eer-ik het volgende:
Oh, suikertaart, goed nummer ook. Past totáál niet bij m'n stemming, wel goed nummer.
De versie van De Dijk trouwens ook.
So true. EN dat allemaal dankzij de poes van Marijkequote:
quote:
ne sont pas partis
Een gevalletje GMTAquote:
Wat een geluk toch weerquote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
So true. EN dat allemaal dankzij de poes van Marijke![]()
...
You make me cry, just a little bitquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, ik dacht ja zeg, beetje blijven hangen in die sentimentele knuffelrock, feeeeeest moet je hebben![]()
Symph, kom er maar in hoor
quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
You make me cry, just a little bit
quote:Op zondag 28 november 2010 22:21 schreef eer-ik het volgende:
@suikert: heb het even nodig. Dagje despressieve muziek en metal (metalgebeuren is al geweest, doet wonderen soms) en dan gaat het wel weer goed. Dus... Als je nog een depressief nummer weet, kom maar door
I Appreciate the effort though ;-)
Die isquote:
Mooi nummer maar de titelquote:
Ik dacht ik laat je eventjes wat andere spieren gebruikenquote:
Later Pquote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff terug naar Masterchef, ruim ik zo ff de rommel op
Hoiquote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef eer-ik het volgende:
En me keihard pesten he
Welke secreet zet het antwoord nou in een spoiler als iemand vraagt waarom ik niet kan quoten...
Oeh oeh, jaaaaaaaaquote:Op zondag 28 november 2010 22:23 schreef eer-ik het volgende:
Oeh, Eric Clapton - Nobody Knows You When Your Down And Out.
Sowieso is die hele cd werkelijk briljant.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef eer-ik het volgende:
En me keihard pesten he
Welke secreet zet het antwoord nou in een spoiler als iemand vraagt waarom ik niet kan quoten...
Echte metalquote:
maar jij kan haar een beetje mooier kleurenquote:
MaAr jij kan haar een beetje mooier kleuuuurennn!quote:
Wat is er mis met Depeche Mode?quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef eer-ik het volgende:
Oh jezus, wat een natte teksten hier zeg..
quote:
* suikertaartje mompelt iets met paplepel en traanogenquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet altijd slikken bij dit nummer
toevallig!quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef eer-ik het volgende:
@ TFM: Anne heb ik gister nog geluisterd
Grappig.
Kwam ome Herman laatst nog tegen op de fiets in de stad overigens.
Ja, nee, jij bent het zonnetje in huisquote:Op zondag 28 november 2010 22:33 schreef eer-ik het volgende:
@ Trevland: Niks, maar er worden natte teksten geplaatst in dit topic. "maar jij kunt blablabla".
Weet niet meer wat er stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |