Ooohquote:Op zondag 28 november 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kayleigh, is it to ME to say I'm sorry?"
Slaap lekker snoetepetoetertjequote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat douchen en haar bedje opzoeken
Veel plezier samenquote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff Masterchef kijken, samen met mijn Bockbiertje
Geniet ervanquote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Een beetje mijn handelsmerk jattenquote:
Have funquote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Daar ken ik maar 1 liedje vanquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga samen met mn bier luisteren naar Seal
Neenee.quote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
Ik moest van ST aan jou vragen over Efteling files, dus bij deze is ik nieuwsgierig gemaakt
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker snoetepetoetertje![]()
Dank jullie wel, ik vond het erg gezellig dit weekendquote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geniet van je Douche en slaap lekker LL![]()
Slaap Lekker Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapenWelterusten allemaal
truste geweldige lieve gastvrouwquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel, ik vond het erg gezellig dit weekend
Fijne avond allemaal![]()
Welterusten Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, zo is het nou ook weer niet hoor. Ik hoor het soms ook verkeerdquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Nou ja, jij zal het wel weten
Slaap lekker liefje, werkze morgenquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sweet dreams Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja zeg, quote dan ook gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is vrij veelzeggendquote:Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef eer-ik het volgende:
M'n UI past goed bij m'n stemming trouwens
Dan zie je spoilers juist altijdquote:Op zondag 28 november 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het lijkt haast wel de mobiele versie
Sorry suikerbeebquote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
Sorry suikerbeeb.
Maar ik heb wel koffie voor je gezet vandaag.
Marillion - Kayleighquote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef eer-ik het volgende:
hehe ok.
Geef me eens wat muzieksuggesties?
Heb net "Seal - Kiss from a rose" en "Chris Isaak - Wicked Game" geluisterd na een hoop van Eels, mag in zelfde genre zijn.
Ik kan switchenquote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Trev is ook weer een uurtje zoet met iets beters
Sterke bakkies FTWquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:12 schreef eer-ik het volgende:
hehe ok.
Geef me eens wat muzieksuggesties?
Heb net "Seal - Kiss from a rose" en "Chris Isaak - Wicked Game" geluisterd na een hoop van Eels, mag in zelfde genre zijn.
Nou, zo'n smilie gebruik ik ook als ik ergens niet naar uitkijk. Dezequote:Op zondag 28 november 2010 22:11 schreef eer-ik het volgende:
Stuart: hoe dat zo? Heb een strontdag én een strontweek voor de boeg, vandaar ;-)
dat moet je ook vooral postenquote:Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef eer-ik het volgende:
SUIKERTAART: ik kan geen spoilers zien en niet quoten omdat ik reclame haat
Graag gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moet je ook vooral posten
Gelukkig ben ik in een goede bui vandaag
quote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan switchenmaar is nu al geweldig
Dan had iemand anders dat wel gedaan hoorquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef eer-ik het volgende:
Sodemieters, ik dacht even dat ik een nieuw topic moest openen
Konden jullie lang op wachten dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |