mja ik las het -17 enzoquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog niet in Londen. Okay, het is wel koud maar nog niet zo koud als in het noorden
Nu slechts koud maar droog en (nog) geen sneeuw. Hopelijk blijft dat zoquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef eer-ik het volgende:
Hoe is het weer daar? Ik land vrijdag om 13:00 op Heathrow
nouhouquote:Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*insert dramatisch effect*
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Ja, dat is in de Schotse Hooglanden misschien. Hier haal je dat gelukkig nietquote:
Was het watquote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo NCIS la is ook weer afgelopen
Sneeuw is een reden dat alles vertraagd. Dat schiet niet opquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
@stuart: sneeuw vind ik prima, zolang als of dat het maar niet regont.
*insert uitgestreken gezicht*quote:
quote:
Maar je kunt lekker blijven zitten. Piccadilly linequote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
't is trouwens wel een tyfusend van Heathrow naar Kings Cross.
Fucking uur met de metro.
wagajedoendan?quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
't is trouwens wel een tyfusend van Heathrow naar Kings Cross.
Fucking uur met de metro.
Klinkt gezelligquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga m'n broertje opzoeken. Ik vlieg altijd de ganse wereld over om bij familie op bezoek te gaan en nu is het relatief dichtbij
mag ik dag zeggon? Ja dat mag ik zeggon!quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
@stuart: sneeuw vind ik prima, zolang als of dat het maar niet regont.
Zo zie je wel wat van de wereldquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga m'n broertje opzoeken. Ik vlieg altijd de ganse wereld over om bij familie op bezoek te gaan en nu is het relatief dichtbij
moet je opletten, als je straks groot en piloot bent dan mag je zelf sturenquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef eer-ik het volgende:
welk seizoen was dat danquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en eindelijk weer eens 1 die ik nog niet kende
van LA weet ik het nietquote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
welk seizoen was dat dan
ik kijk nu seizoen 8 mee
En voor wie hem tijdens de meet gemist heeft:quote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
Ik weet wel het nummer wat bij onze meet paste:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |