quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
Eens even in de stemming gekomen door een checklist te bouwen, feel free to edit.
http://wiki.fok.nl/index.php/Lowlands_checklist
In ieder geval lekker op tijd
En die was op 13 december pas volquote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef PiRANiA het volgende:
Vorig jaar begonnen we 28 oktober met de voorpret ( A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 #1 )
Klopt. Daarnaast waren er dit jaar waarschijnlijk meer voorverkoop topics omdat iedereen hier frustraties aan het uiten was. Was vorige jaren natuurlijk stukken minder.quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef nectarientje het volgende:
Scheelt ook wel dat er toen natuurlijk nog geen vvk was.. Ik kan me zo voorstellen dat het straks weer even inzakt tot er wat namen bekend gemaakt gaan worden en dan zal het wel weer hard gaan.
Volgens mij beginnen ze al na een week weer met de organisatie voor het nieuwe festival.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef PiRANiA het volgende:
Wanneer begint de organisatie met plannen?
Draaiboek aanpassen en gaanquote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij beginnen ze al na een week weer met de organisatie voor het nieuwe festival.
Wel leuk werk denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij beginnen ze al na een week weer met de organisatie voor het nieuwe festival.
Zou een lache kerstkado zijnquote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef AMDB het volgende:
Ik ben opportunistisch en hoop op een kerstcadeau in de vorm van een bevestiging voor kerst
140 hectarequote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef AMDB het volgende:
Wat interessante artikelen over de logistiek achter Lowlands, voor de liefhebber:
http://www.logistiek.nl/p(...)er-van-lowlands.html
http://www.logistiek.nl/a(...)lands_in_elkaar.html
http://www.logistiek.nl/a(...)ecteur_Lowlands.html
Ja.. Plus LL is natuurlijk ook nog eens ontzettend gedecoreerd en aangekleed. Betalen we ook voor.quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef AMDB het volgende:
Festival kost aan opbouw/logistiek/productie al over de 10 miljoen volgens Eric van Eerdenburg. Vraag me af hoeveel mensen nu nog denken dat het allemaal dik zakkenvullen is.
Dat valt ook onder die 10 miljoen denk ik. Denk dat alleen de bands daar niet onder vallen dan.quote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.. Plus LL is natuurlijk ook nog eens ontzettend gedecoreerd en aangekleed. Betalen we ook voor.
Je stond er 2 keer inquote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
Achter mijn naam in de OP staat dat ik voor de 1e keer ga, maar ik ga voor de 6e keer. Dat staat ook in WIKI maar op de één ofa ndere manier gaat het niet goed. PiR kun je dat aanpassen??
Ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef friekin_ het volgende:
Ik vind Eric echt een sympathieke vent.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:08 schreef AMDB het volgende:
Voor de mensen die denken dat het zakkenvullers zijn, kijk de volgende video eens:
Hij staat ook in m'n post hierquote:Op zondag 28 november 2010 20:16 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nu dit filmpje te kijken, maar ben even kwijt waar ik hem zojusit heb aangeklikt.
-edit- hier dus:
[..]
1 januari begint het jaar waarin Lowlands 2011 plaatsvindtquote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
Zijn er niet wat data waar we naar kunnen aftellen?
Ja, hij heeft mijn ultieme droombaan. Hij praat idd echt met liefde over zijn werk. Prach-tig.quote:Op zondag 28 november 2010 20:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ookStraalt de sfeer en de liefde voor het festival uit!
In KLB durfde iemand te beweren dat hij niet verbaast zou zijn als hij 3x de balkenendenorm zou verdienen![]()
Wat is dat ae in je UI?quote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, hij heeft mijn ultieme droombaan. Hij praat idd echt met liefde over zijn werk. Prach-tig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autechrequote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat is dat ae in je UI?De rest ken ik wel
.
Discografie wordt gedownloadquote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autechre
Velen omschrijven Autechres muziek als koud en sober, waar anderen juist een gevoel van warmte en sentimentaliteit ervaren. Veel van Autechres muziek heeft een sterke focus op complexe ritmes, pulserende percussie en accurate sequencing. Er worden vaak ongebruikelijke loops herhaald en incrementeel veranderd, die de muziek in constante overgangen brengt. Soms worden patronen tegen elkaar gezet waardoor er meerdere maatsoorten tegelijkertijd worden gespeeld. Later werk van het duo is extra experimenteel en abstract, in contrast met de meer clubvriendelijke werken van begin jaren 90.
Zijn er beveiligingscamera's op lowlands? Nooit gezienquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef AMDB het volgende:
Wat interessante artikelen over de logistiek achter Lowlands, voor de liefhebber:
http://www.logistiek.nl/p(...)er-van-lowlands.html
http://www.logistiek.nl/a(...)lands_in_elkaar.html
Bij alle tenten, bij de ingang... Ze zijn mij wel opgevallenquote:Op zondag 28 november 2010 20:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zijn er beveiligingscamera's op lowlands? Nooit gezien
Cameras vallen mij overal opquote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef ArowanaW het volgende:
Neu cameras zijn mij ook niet opgevallen ._.
Je loopt er ook in een constante roes rond, maar goed
quote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autechre
Velen omschrijven Autechres muziek als koud en sober, waar anderen juist een gevoel van warmte en sentimentaliteit ervaren. Veel van Autechres muziek heeft een sterke focus op complexe ritmes, pulserende percussie en accurate sequencing. Er worden vaak ongebruikelijke loops herhaald en incrementeel veranderd, die de muziek in constante overgangen brengt. Soms worden patronen tegen elkaar gezet waardoor er meerdere maatsoorten tegelijkertijd worden gespeeld. Later werk van het duo is extra experimenteel en abstract, in contrast met de meer clubvriendelijke werken van begin jaren 90.
100% eens met de bovenste comment op YouTubequote:
"i think this is the sound of a crab committing suicide, being played through an old boot."quote:Op zondag 28 november 2010 20:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
100% eens met de bovenste comment op YouTube
"Don't try to dance to this. In the off chance that you figure it out, your body will split into nine hundred and ninety-nine simultaneously existent and non-existent dimensions."
Damn. Wel lekker overigens.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
"i think this is the sound of a crab committing suicide, being played through an old boot."
Youtube comments.![]()
quote:
Ik ben super met zoveel mensenquote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar we zijn wel super met elkaar
Your musical compatibility with fxtwn is Super (96.38%). Music you have in common includes Aphex Twin, The Beatles, Boards of Canada, Bibio and Flying Lotus.
ik met bar weinig eigenlijkquote:
quote:Your musical compatibility with fxtwn is HIGH
Music you have in common includes 2Pac, Busta Rhymes, Philip Glass, The xx and Big Boi.
Ja.quote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Is die Aphex Twin tattoo echt van jouw?
quote:Op zondag 28 november 2010 20:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zijn er beveiligingscamera's op lowlands? Nooit gezien
Hier heb je er al eentje van de eerste Lowlands ooit...quote:Op maandag 29 november 2010 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee of er een site of iets is met oude Lowlands posters/affiches?
En misschien kan je het vinden op 't Lowlands Archief.quote:Op maandag 29 november 2010 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee of er een site of iets is met oude Lowlands posters/affiches?
Lees wat er boven staatquote:Op maandag 29 november 2010 00:10 schreef ApperlooDude het volgende:
Oehh! Ik ben er ook bij! Mag ik ook in de OP?
komend jaar niet vergeten 100 eu cash bij me te hebben scheelt wachten op de donderdag.quote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef julian6 het volgende:
[..]echt niet gezien dus.
die muntenmachines btwefficiënter kan niet
Ja, maar er wel allemaal meer voor vragenquote:Op maandag 29 november 2010 10:45 schreef WeezerButler het volgende:
Zullen de bekerrapers ook hun tickets al hebben gescored ??
Echt belachelijk hoeveel tickets er al op Marktplaats worden aangeboden.
"Per ongeluk in alle commotie extra besteld "
"Kan geen vrij krijgen" zag ik er ook al tussen staan.quote:Op maandag 29 november 2010 10:45 schreef WeezerButler het volgende:
Zullen de bekerrapers ook hun tickets al hebben gescored ??
Echt belachelijk hoeveel tickets er al op Marktplaats worden aangeboden.
"Per ongeluk in alle commotie extra besteld "
Jawel, vet toffe muziek. Ook live. Altijd in het donker, om meer van de muziek te kunnen genieten en niet dat iedereen de zelfde kant op staat te kijken.quote:
Inderdaad, zo denk ik er ook over, gaat heus wel goed komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef Xeanor het volgende:
Jullie zijn allemaal panisch. Wie nu nog geen kaartje heeft en er wel eentje wil kan er 99% zeker nog eentje krijgen, voor gegarandeerd minder dan 200 euro. Gewoon even een paar maanden wachten en dan goed zoeken, ik ga zelf voor 3 maanden naar Boston straks dus als ik in juni terug ben ga ik er eentje kopen. Lukt ieder jaar weer prima.
Ik denk niet dat ze die CJP pas op marktplaats accepteren.quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Haarklip het volgende:
Vandaag zo'n CJP pas gekregen van school, zit er aan te denken om een kaartje te kopen. Weet iemand of je dan ook korting krijgt?
35970quote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef PiRANiA het volgende:
70539, 59703, 57309, 50739, 79305, 90537
Wat is de volgende in de reeks?
Maar er waren toch nog kaarten speciaal voor CJP pashouders over?quote:Op maandag 29 november 2010 16:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die CJP pas op marktplaats accepteren.
Dat klopt.quote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Maar er waren toch nog kaarten speciaal voor CJP pashouders over?
Dat waren ze inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Maar er waren toch nog kaarten speciaal voor CJP pashouders over?
Nog een keer dan maar.quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef vault_tec het volgende:
Namen hopelijk december.*zeurt over cancer bats*
Moeten bands nou geld betalen om merch op lowlands te verkopen? Want van sommige bands zie je 0 merch hangen ¬¬
Ik vond je altijd al een domme kutuser, maar je bent nog achterlijk ook.quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Haarklip het volgende:
Vandaag zo'n CJP pas gekregen van school, zit er aan te denken om een kaartje te kopen. Weet iemand of je dan ook korting krijgt?
Zie vorig jaar:quote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef technopunx het volgende:
meestal komen de namen toch pas na pinkpop? op een enkele naam na dan. Lijkt me stug dat ze in februari al met de namen komen.
Zullen even geduld moeten hebben ben ik bang.
Moeten we dat serieus gaan uitrekenen? ik heb wel iets beters om over na te denken in het ll topicquote:
37590?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |