quote:
Ik ben super met zoveel mensenquote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar we zijn wel super met elkaar
Your musical compatibility with fxtwn is Super (96.38%). Music you have in common includes Aphex Twin, The Beatles, Boards of Canada, Bibio and Flying Lotus.
ik met bar weinig eigenlijkquote:
quote:Your musical compatibility with fxtwn is HIGH
Music you have in common includes 2Pac, Busta Rhymes, Philip Glass, The xx and Big Boi.
Ja.quote:Op zondag 28 november 2010 21:42 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Is die Aphex Twin tattoo echt van jouw?
quote:Op zondag 28 november 2010 20:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zijn er beveiligingscamera's op lowlands? Nooit gezien
Hier heb je er al eentje van de eerste Lowlands ooit...quote:Op maandag 29 november 2010 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee of er een site of iets is met oude Lowlands posters/affiches?
En misschien kan je het vinden op 't Lowlands Archief.quote:Op maandag 29 november 2010 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee of er een site of iets is met oude Lowlands posters/affiches?
Lees wat er boven staatquote:Op maandag 29 november 2010 00:10 schreef ApperlooDude het volgende:
Oehh! Ik ben er ook bij! Mag ik ook in de OP?
komend jaar niet vergeten 100 eu cash bij me te hebben scheelt wachten op de donderdag.quote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef julian6 het volgende:
[..]echt niet gezien dus.
die muntenmachines btwefficiënter kan niet
Ja, maar er wel allemaal meer voor vragenquote:Op maandag 29 november 2010 10:45 schreef WeezerButler het volgende:
Zullen de bekerrapers ook hun tickets al hebben gescored ??
Echt belachelijk hoeveel tickets er al op Marktplaats worden aangeboden.
"Per ongeluk in alle commotie extra besteld "
"Kan geen vrij krijgen" zag ik er ook al tussen staan.quote:Op maandag 29 november 2010 10:45 schreef WeezerButler het volgende:
Zullen de bekerrapers ook hun tickets al hebben gescored ??
Echt belachelijk hoeveel tickets er al op Marktplaats worden aangeboden.
"Per ongeluk in alle commotie extra besteld "
Jawel, vet toffe muziek. Ook live. Altijd in het donker, om meer van de muziek te kunnen genieten en niet dat iedereen de zelfde kant op staat te kijken.quote:
Inderdaad, zo denk ik er ook over, gaat heus wel goed komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef Xeanor het volgende:
Jullie zijn allemaal panisch. Wie nu nog geen kaartje heeft en er wel eentje wil kan er 99% zeker nog eentje krijgen, voor gegarandeerd minder dan 200 euro. Gewoon even een paar maanden wachten en dan goed zoeken, ik ga zelf voor 3 maanden naar Boston straks dus als ik in juni terug ben ga ik er eentje kopen. Lukt ieder jaar weer prima.
Ik denk niet dat ze die CJP pas op marktplaats accepteren.quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Haarklip het volgende:
Vandaag zo'n CJP pas gekregen van school, zit er aan te denken om een kaartje te kopen. Weet iemand of je dan ook korting krijgt?
35970quote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef PiRANiA het volgende:
70539, 59703, 57309, 50739, 79305, 90537
Wat is de volgende in de reeks?
Maar er waren toch nog kaarten speciaal voor CJP pashouders over?quote:Op maandag 29 november 2010 16:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die CJP pas op marktplaats accepteren.
Dat klopt.quote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Maar er waren toch nog kaarten speciaal voor CJP pashouders over?
Dat waren ze inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 16:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Maar er waren toch nog kaarten speciaal voor CJP pashouders over?
Nog een keer dan maar.quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef vault_tec het volgende:
Namen hopelijk december.*zeurt over cancer bats*
Moeten bands nou geld betalen om merch op lowlands te verkopen? Want van sommige bands zie je 0 merch hangen ¬¬
Ik vond je altijd al een domme kutuser, maar je bent nog achterlijk ook.quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Haarklip het volgende:
Vandaag zo'n CJP pas gekregen van school, zit er aan te denken om een kaartje te kopen. Weet iemand of je dan ook korting krijgt?
Zie vorig jaar:quote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef technopunx het volgende:
meestal komen de namen toch pas na pinkpop? op een enkele naam na dan. Lijkt me stug dat ze in februari al met de namen komen.
Zullen even geduld moeten hebben ben ik bang.
Moeten we dat serieus gaan uitrekenen? ik heb wel iets beters om over na te denken in het ll topicquote:
37590?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |