Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Sorry dan begreep ik het verkeerdquote:Op zondag 28 november 2010 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh ja? Ik vraag toch niet om op mij te stemmen? Het was niet eens mijn bedoeling om te winnen ofzo, ik dacht als ik begin doen er misschien meer users mee. En dat was dus Godshand, en nu zijn we met z'n tweetjes.
En het werd zelfs aangeraden te spammen in de sc's dat heb ik ook met het dichttopic gedaan en doe ik nu dus ook met de stemronde.
iddquote:
Ongeveer dit hele jaarquote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang hebben jullie er eigenlijk over gedaan?
jawel want ik dacht dat je om stemmen bedeldequote:Op zondag 28 november 2010 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Np.
dat is nooit leukquote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef LiefHart_ het volgende:
Oeps, iets te lang niet gekeken en we zijn alweer een topic verder.
Om kort te zijn over het gala, het was in 1 woord k*t! Het was niet gezellig en geen leuke muziek..En daar rij je 2 uur voor
Mooiquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
Lady Gaga gisteren was zo leuk!!
Pics?quote:Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
..jeetje, ik kom hier veel te weinig.
Wilde even melden dat ik er ondertussen een beetje ziek van word dat mensen foto's maken als ik met iemand zoen van hetzelfde geslacht. Het mag ondertussen wel een beetje normaal gevonden worden, want zo enorm boeiend is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pics?Stelt ze zich aan? Ze is toch geen atractie?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het ook wel raar dat mensen dat doen, maar om je er nou druk over te maken?quote:Op donderdag 2 december 2010 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stelt ze zich aan? Ze is toch geen atractie?!
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Wilde even melden dat ik er ondertussen een beetje ziek van word dat mensen foto's maken als ik met iemand zoen van hetzelfde geslacht. Het mag ondertussen wel een beetje normaal gevonden worden, want zo enorm boeiend is het niet.
Dan zal ik je verder ook niet ophoudenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:06 schreef Merel- het volgende:
Ik ook![]()
Zit te leren in de universiteitsbieb, maar goed, meer fokken dan leren, haha!
Maar zal nu even wat meer aandacht aan school besteden, is namelijk wel interessant..
over Psychische problematiek
Maar ik heb wel af en toe leuke pauzes nodig hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zal ik je verder ook niet ophouden
Ik ga eens de andere pc aanzettenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:08 schreef Merel- het volgende:
[..]
Maar ik heb wel af en toe leuke pauzes nodig hoor
Andere pc? Why?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eens de andere pc aanzetten
het is dat ik dadelijk nog naar eindhoven moet anders was het primaquote:
Ohh.. haha, maar, zo heel ver is het niet toch? Voor mij vast verder, maar oke, verplichtingen zijn nooit leukquote:Op donderdag 2 december 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dat ik dadelijk nog naar eindhoven moet anders was het prima
dat valt wel meequote:
normaal is het een uur rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ohh.. haha, maar, zo heel ver is het niet toch? Voor mij vast verder, maar oke, verplichtingen zijn nooit leuk
Ik MOET nog de hele middag voor school bezig
Succes in ieder gevalquote:Op donderdag 2 december 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal is het een uur rijden![]()
maar door die sneeuw zal het wel 2 uren worden
Doen ze dat echt?! Wat asociaal!quote:Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Ik was 1 van die 2quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:03 schreef Sisiorange94 het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag al 3 Sinterklazen zien lopen op straat
ze zei 3quote:
Niet zo miepenquote:
echt welquote:
Wacht maar anders eindig je straks zoquote:
Dus jij geloofd niet meer in mij meisje?quote:
Sinds dit niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij geloofd niet meer in mij meisje?
Hehequote:
Ik vraag me altijd af hoe die kindjes daarop zouden hebben gereageerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hehegeniaal het blijft leuk sommige dingen
Iets in de trand van: waarom doet Sinterklaas dat nu?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die kindjes daarop zouden hebben gereageerd
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets in de trand van: waarom doet Sinterklaas dat nu?
Ik heb trouwens ook een keer iets leuks meegemaaktToen ik op de MAVO zat heb ik een keer zwarte Piet gespeeld op mijn moeders werk. Mensen met een verstandelijke beperking die niet meer in Sinterklaas geloofde. Een van de bewoonsters verteld dat Sinterklaas haar favoriete verzorgende was. Haar gezicht toen ze er achter kwam dat het iemand anders was
Jaquote:
Gek hequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:02 schreef Sisiorange94 het volgende:
Trouwens, hoe kinderen over Sinterklaas denken is echt bizar!
Ik heb wel eens gelezen dat kleuterjuffen en meesters zich in de klas omkleedden als Sinterklaas terwijl ze een verhaal vertelden. Toen ze helemaal eruit zagen als Sinterklaas waren die kinderen er gewoon van overtuigd dat het Sinterklaas was en niet meer de juf of meester. Later kleedde de juf of meester zich weer als zichzelf om en kreeg die van alle kinderen te horen: "Wat jammer! Je hebt net Sinterklaas gemist!"
Ik snap wel dat je dan echt een trauma oploopt als je erachter komt dat hij helemaal niet bestaatquote:
Je was daar te slim voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dan echt een trauma oploopt als je erachter komt dat hij helemaal niet bestaat
Ik heb nooit geloofd. Geen idee waarom
En hoe ben je er dan achtergekomen dat hij niet meer bestond? En was het zwaar voor je?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je was daar te slim voor![]()
Ik weltot ik een jaar of 7 was
Mijn leven is daarna nooit meer hetzelfde geweest. Ik geloofde niets meer wat mijn ouder verteldequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
En hoe ben je er dan achtergekomen dat hij niet meer bestond? En was het zwaar voor je?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn leven is daarna nooit meer hetzelfde geweest. Ik geloofde niets meer wat mijn ouder vertelde
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn leven is daarna nooit meer hetzelfde geweest. Ik geloofde niets meer wat mijn ouder vertelde
Ze lazen ook voor uit een sprookjes boek genaamd bijbel. Met avonturen van Mozes, Noach, Jezus en David.quote:
Daar werd ik niet uit voorgelezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze lazen ook voor uit een sprookjes boek genaamd bijbel. Met avonturen van Mozes, Noach, Jezus en David.
Gelukkig zijn ze daar nu mee gestopt dat voorlezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:46 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Daar werd ik niet uit voorgelezenIk had wel een kinderbijbel maar daar heb ik nooit in gelezen eigenlijk.
Ik was liever op 69 blijven stekenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was liever op 69 blijven steken
Aangezien dat niet meer kan is 100 natuurlijk ook wel heel leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was liever op 69 blijven steken
Snel door posten danquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Aangezien dat niet meer kan is 100 natuurlijk ook wel heel leuk
Zal ik je schminken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snel door posten dan![]()
Zou er ook een Bi-piet zijn?
Kom maar opquote:
ah een naakte pietquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar opwel mijn hele lichaam
Dan kan je gelijk kijken of ik helemaal zwart benquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah een naakte piet
[ afbeelding ]
nee we gaan sneeuwballen gooienquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je gelijk kijken of ik helemaal zwart ben
Ook goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee we gaan sneeuwballen gooien
lekker koud enzo
Suuzquote:
Gefeliciteerdquote:
jij dan ook nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik ook maar dat was maandag
Jij ook gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Van harte!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Je hebt visite om half 3 's nachts?quote:Op zondag 5 december 2010 02:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 gaat weer sociaal doen met mensen die op bezoek zijn...
jij nietquote:Op zondag 5 december 2010 02:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Je hebt visite om half 3 's nachts?
Why not?quote:Op zondag 5 december 2010 02:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Je hebt visite om half 3 's nachts?
je had wel post nummer 100quote:
heidenquote:
In deel 99quote:Op woensdag 8 december 2010 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had wel post nummer 100
nou moet je proberen dat ook te halen in deel 100quote:
Ga ik doenquote:Op woensdag 8 december 2010 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet je proberen dat ook te halen in deel 100
Dan help ik meequote:Op woensdag 8 december 2010 01:15 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ga ik doen
Of 100 posts in deel 100
Neuh, ik ga er ook geen moeite meer voor doen. Het ziet er niet naar uit dat we ooit met zn alle tegelijk kunnen dus tja...quote:Op donderdag 9 december 2010 13:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat is het weer stil hier....
Nog niets bekend over een eventuele meet?
dan doen wij toch een minimeetquote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Neuh, ik ga er ook geen moeite meer voor doen. Het ziet er niet naar uit dat we ooit met zn alle tegelijk kunnen dus tja...
Wat klink je negatief.. Jammer, de vorige meets zijn toch ook gelukt?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Neuh, ik ga er ook geen moeite meer voor doen. Het ziet er niet naar uit dat we ooit met zn alle tegelijk kunnen dus tja...
Ja sorry, ben beetje tegendraads vandaagquote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat klink je negatief.. Jammer, de vorige meets zijn toch ook gelukt?
Op de grens van NL en Belgie! Ik zeg ZUNDERT hahaquote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan doen wij toch een minimeet![]()
Je roept gewoon wat data ver voor uit, 3 maand ofzo en dan zijn er altijd wel mensen die kunnen. Bij de vorige meet hebben we zelfs een halfjaar van te voren lopen plannen. We kunnen ook ergens in het midden van het land wat drankjes doen toch? Kan er niemand klagen over de reistijdquote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja sorry, ben beetje tegendraads vandaag
Je hebt ook gelijk, vorige x was super leuk. Maar het lijkt allemaal zolastig te realiseren!
De fok!meet locatie bij uitstek. De Stairway in Utrecht.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Je roept gewoon wat data ver voor uit, 3 maand ofzo en dan zijn er altijd wel mensen die kunnen. Bij de vorige meet hebben we zelfs een halfjaar van te voren lopen plannen. We kunnen ook ergens in het midden van het land wat drankjes doen toch? Kan er niemand klagen over de reistijd
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:35 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Op de grens van NL en Belgie! Ik zeg ZUNDERT Dordrecht haha
is voor mij primaquote:Op donderdag 9 december 2010 14:35 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Op de grens van NL en Belgie! Ik zeg ZUNDERT haha
is ook lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:
noeeeeees niet weer de stairwaydie plek heeft n slechte invloed op me.
Anders gezellig met zn allen uit eten zeg in een eehm tapa's restaurantje ofzo?
Jij snapt hetquote:
Dat is eigenlijk veel beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:
noeeeeees niet weer de stairwaydie plek heeft n slechte invloed op me.
Anders gezellig met zn allen uit eten zeg in een eehm tapa's restaurantje ofzo?
dan zitten we weer bijna in rotterdamquote:
Ik pak liever iets andersquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zitten we weer bijna in rotterdam![]()
pak dan breda
Ja duh...quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pak liever iets andersEen mooie vrouw
![]()
Verder is Breda ook goed, beter dan Dordrecht denk ik
Dordrecht ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh...
Ik vind Breda niet zo centraal
Mja allebei 2 uur onder wegquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dordrecht ook niet
Daarom is Rotterdam of Utrecht ook beter
Wat is dichterbij voor jou maar nog wel centraal? Zo lang ik niet naar Groningen of Maastricht moet vind ik het bestquote:
In Central parkquote:
Is dat geregeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hastikke centraalIk zeg doen
en ik vind utrecht niet centraalquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh...
Ik vind Breda niet zo centraal
ligt er maar net aan waar je vandaan komtquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik vind utrecht niet centraal
jij bent gewoon een ouwe zeikerd , kom naar New Yorkquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik vind utrecht niet centraal
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent gewoon een ouwe zeikerd , kom naar New York
preciesquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt er maar net aan waar je vandaan komt![]()
rotterdam/ breda is ook maar n kippenstukje met de trein, dus zo heel veel verschilt het niet qua afstand. Breda
antwerpenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent gewoon een ouwe zeikerd , kom naar New York
Of bij jou in je clubquote:
dat is nog beterquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nog beter![]()
![]()
![]()
plaats, eten & drinken genoeg
Moet wij daar dan ook paren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nog beter![]()
![]()
![]()
plaats, eten & drinken genoeg
quote:
Gelukkigquote:
he bah, parenquote:
iddquote:
met zweet, geil en/of ( in het kader van biquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
gewoon rauwe neucksex
preciesquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met zweet, geil en/of ( in het kader van bi) zaad
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Now we are talkingquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet pratenquote:
quote:
dan staat er al een soort van bi-curious meet voor de vrouwen op de planningquote:
waarom heb ik daar niks van gehoordquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan staat er al een soort van bi-curious meet voor de vrouwen op de planning
dus dan kan ik niet
Uhm dan moet je vaker in het bi-curious topic lezenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waarom heb ik daar niks van gehoord?
Datum nummero twee: 5 februari
jij meet veelquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm dan moet je vaker in het bi-curious topic lezen![]()
Dan heb ik misschien een spelletjes meet dus 5 en 12 februari is voor mij al uitgesloten
Maar goed het hoeft niet van mij af te hangen, er zijn altijd wel mensen die niet kunnen
22 januari kan ik volgens mij welquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij meet veel! Nja idd maar even afwachten hier wat de rest vind
dan kan ik nietquote:
eehm we gaan tapas etenquote:
Geen voorkeurquote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm we gaan tapas eten![]()
ik plemp gewoon drie plaatsen neer en dan ff stemmen met de mensen die kunnen?
Breda, utrecht, rotterdam
Utrecht!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm we gaan tapas eten![]()
ik plemp gewoon drie plaatsen neer en dan ff stemmen met de mensen die kunnen?
Breda, utrecht, rotterdam
Ik ook!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoop dat mijn lichamelijke conditie dan goed is
Wat LDG klinkt wel goed. Tapas etenquote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef LiefHart_ het volgende:
En wie gaan er de 22e allemaal mee? En wat gaan we doen?
Geen idee, zo te zien niemand nogquote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef LiefHart_ het volgende:
En dat is het? Meer niet..
Wie gaan allemaal mee dan?
Alleen tapas eten en wat kletsen, eventueel een kroegje, is wat mijn betreft prima hoor!quote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef LiefHart_ het volgende:
En dat is het? Meer niet..
Wie gaan allemaal mee dan?
groetjes terugquote:
ik ookquote:
ik niet, paar keer de gelegenheid gehad en aangegrepenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef Symn het volgende:
Zijn er hier ook mensen die eigenlijk zeker weten dat ze bi zijn... maar nog nooit in de gelegenheid zijn geweest, hun verlangens te verwezenlijken...
zoals ondergetekende....
1 |
Nou... hetero's hebben die gevoelens niet denk ik zo. En die had je zlef vast ook al voordat je echt met iemand iets had gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik niet, paar keer de gelegenheid gehad en aangegrepen![]()
hoe weet je het eigenlijk echt zeker zonder dat je het hebt geprobeert?
daar lijkt het wel opquote:Op maandag 27 december 2010 18:33 schreef Sisiorange94 het volgende:
Het is alsof we de 100 niet willen halen
* heiden6 doet een duit in het zakje.quote:
zal wel nietquote:Op maandag 3 januari 2011 21:03 schreef heiden6 het volgende:
Meeten in januari, gaat dat er nog van komen?
cynquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat mij betreft wel hoor.. Hoop dat ik dan iets minder moe ben enzo.
quote:
zou het niet wetenquote:
Voordat het echt niet meer kan..??quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Shit.. Ik bedenk me net dat ik dan in Brussel zit! Laatste uitje metvoordat het niet echt meer kan
![]()
Ik ben er die datum dus helaas niet bij!![]()
dat dus! Wazzup cynt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:36 schreef Merel- het volgende:
[..]
Voordat het echt niet meer kan..??
je bent zwangerquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Neus maar even tussen mijn postjes op het forum
quote:
ik zie je al helemaal gaan achter de kinderwagenquote:
dan doen we n kraamvisitemeetquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef Cyntiaa het volgende:
21 juli zoals het er nu uit zietDus een meet zit er even niet meer in!
dan breng je de kraam maar naar onsquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Dan moeten jullie wel heeel ver reizen, haha!
Jij laat er geen gras over groeien!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Dank u allenEn nee, jullie zijn me zeer dierbaar maar aan vernoemen kan ik niet gaan beginnen
Je kan ook een naam bedenken met letters van onze namenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Dank u allenEn nee, jullie zijn me zeer dierbaar maar aan vernoemen kan ik niet gaan beginnen
quote:
Whehehe.....quote:
quote:
Het is inderdaad BIjzonder stil hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Stil hier lieve mensen! Wordt er zelfs niet meer een relletje geschopt?
woordgrappenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is inderdaad BIjzonder stil hier
Die kan je niet genoeg makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
* insert southpark motorgeluidjequote:
quote:
Wat insinueer jij?!!?quote:
Ligt aan hoeveel mensen er komen..quote:
Spotted: little C shopping around in Brussels. Will she be able to carry all those clothes back to her crib? Be carefull little C!quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zit in Brussel, anders was ik er bij!
Gay. GAY. GAY!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dat homo's zich in hun kont laten neuken!!!!!!!1111111quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spotted: little C shopping around in Brussels. Will she be able to carry all those clothes back to her crib? Be carefull little C!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat homo's zich in hun kont laten neuken!!!!!!!1111111
EN DAS GAY!
Alles goed?quote:
Ik kan niet eens meequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
woohoo t topic is weer tot leven gewekt![]()
ik kan denk wel meeten de 22e, maar weet niet of ik genoeg cash heb om mee uit eten te gaan
de singles meet is ook die dag, dus ik kan wel even multimeeten, nerd als ik benquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meeWel over nagedacht (ik lurk)
quote:
ik kan nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
woohoo t topic is weer tot leven gewekt![]()
ik kan denk wel meeten de 22e, maar weet niet of ik genoeg cash heb om mee uit eten te gaan
Nerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de singles meet is ook die dag, dus ik kan wel even multimeeten, nerd als ik ben
quote:
ik weet hetquote:
vond het tof dat je er de vorige keer wel wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet het![]()
maar ik moet werken
dat was idd gezelligquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond het tof dat je er de vorige keer wel wasklere eind gereisd ezo
was gezellig toen!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet het![]()
maar ik moet werken
Dan ga ik met je mee multimeetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de singles meet is ook die dag, dus ik kan wel even multimeeten, nerd als ik ben
quote:
Dat kan natuurlijk ook geregeld wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik met je mee multimeetenEigenlijk is het duplomeeten aangezien het maar 2 meets zijn
![]()
Dus eerst gezellig samen een kopje koffie of thee drinken en daarna bieren in de stairway met singles.
Multimeeten ik heb liever een multiple orgasme
ongeveer anderhalf uurquote:
jij was al om half 2 wakkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik alweer 9u wakker en daarvan 6u gewerkt!
Nee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij was al om half 2 wakker
quote:
Nog nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nog niet goed wakker
ik vandaag en morgen nog werken en dan vrij tot woensdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:48 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nog niet?
Ik wel, maar dat is ook niet zo raar
Morgen t/m dinsdag vrij van m'n werkeven een paar daagjes niet om half 5 opstaan
wat wil/ga je studeren?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef Merel- het volgende:
Nee, moet 1 feb. mijn kamer uit, zit vanaf 26 januari in het huis van een collega van m'n moeder tot 17 maart en daarna terug naar mijn ouders en dan even kijken wat ik ga doen voor studie en waar (Utrecht/Leiden) en dan verhuizen zodra ik een kamer heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |