quote:Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
..jeetje, ik kom hier veel te weinig.
Wilde even melden dat ik er ondertussen een beetje ziek van word dat mensen foto's maken als ik met iemand zoen van hetzelfde geslacht. Het mag ondertussen wel een beetje normaal gevonden worden, want zo enorm boeiend is het niet.
Dan zal ik je verder ook niet ophoudenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:06 schreef Merel- het volgende:
Ik ook![]()
Zit te leren in de universiteitsbieb, maar goed, meer fokken dan leren, haha!
Maar zal nu even wat meer aandacht aan school besteden, is namelijk wel interessant..
over Psychische problematiek
Maar ik heb wel af en toe leuke pauzes nodig hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zal ik je verder ook niet ophouden
Ik ga eens de andere pc aanzettenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:08 schreef Merel- het volgende:
[..]
Maar ik heb wel af en toe leuke pauzes nodig hoor
Andere pc? Why?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eens de andere pc aanzetten
het is dat ik dadelijk nog naar eindhoven moet anders was het primaquote:
Ohh.. haha, maar, zo heel ver is het niet toch? Voor mij vast verder, maar oke, verplichtingen zijn nooit leukquote:Op donderdag 2 december 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dat ik dadelijk nog naar eindhoven moet anders was het prima
dat valt wel meequote:
normaal is het een uur rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ohh.. haha, maar, zo heel ver is het niet toch? Voor mij vast verder, maar oke, verplichtingen zijn nooit leuk
Ik MOET nog de hele middag voor school bezig
Succes in ieder gevalquote:Op donderdag 2 december 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal is het een uur rijden![]()
maar door die sneeuw zal het wel 2 uren worden
Doen ze dat echt?! Wat asociaal!quote:Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
..jeetje, ik kom hier veel te weinig.
Wilde even melden dat ik er ondertussen een beetje ziek van word dat mensen foto's maken als ik met iemand zoen van hetzelfde geslacht. Het mag ondertussen wel een beetje normaal gevonden worden, want zo enorm boeiend is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |