Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Sorry dan begreep ik het verkeerdquote:Op zondag 28 november 2010 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh ja? Ik vraag toch niet om op mij te stemmen? Het was niet eens mijn bedoeling om te winnen ofzo, ik dacht als ik begin doen er misschien meer users mee. En dat was dus Godshand, en nu zijn we met z'n tweetjes.
En het werd zelfs aangeraden te spammen in de sc's dat heb ik ook met het dichttopic gedaan en doe ik nu dus ook met de stemronde.
iddquote:
Ongeveer dit hele jaarquote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang hebben jullie er eigenlijk over gedaan?
jawel want ik dacht dat je om stemmen bedeldequote:Op zondag 28 november 2010 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Np.
dat is nooit leukquote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef LiefHart_ het volgende:
Oeps, iets te lang niet gekeken en we zijn alweer een topic verder.
Om kort te zijn over het gala, het was in 1 woord k*t! Het was niet gezellig en geen leuke muziek..En daar rij je 2 uur voor
Mooiquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
Lady Gaga gisteren was zo leuk!!
Pics?quote:Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
..jeetje, ik kom hier veel te weinig.
Wilde even melden dat ik er ondertussen een beetje ziek van word dat mensen foto's maken als ik met iemand zoen van hetzelfde geslacht. Het mag ondertussen wel een beetje normaal gevonden worden, want zo enorm boeiend is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pics?Stelt ze zich aan? Ze is toch geen atractie?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het ook wel raar dat mensen dat doen, maar om je er nou druk over te maken?quote:Op donderdag 2 december 2010 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stelt ze zich aan? Ze is toch geen atractie?!
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Wilde even melden dat ik er ondertussen een beetje ziek van word dat mensen foto's maken als ik met iemand zoen van hetzelfde geslacht. Het mag ondertussen wel een beetje normaal gevonden worden, want zo enorm boeiend is het niet.
Dan zal ik je verder ook niet ophoudenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:06 schreef Merel- het volgende:
Ik ook![]()
Zit te leren in de universiteitsbieb, maar goed, meer fokken dan leren, haha!
Maar zal nu even wat meer aandacht aan school besteden, is namelijk wel interessant..
over Psychische problematiek
Maar ik heb wel af en toe leuke pauzes nodig hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zal ik je verder ook niet ophouden
Ik ga eens de andere pc aanzettenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:08 schreef Merel- het volgende:
[..]
Maar ik heb wel af en toe leuke pauzes nodig hoor
Andere pc? Why?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eens de andere pc aanzetten
het is dat ik dadelijk nog naar eindhoven moet anders was het primaquote:
Ohh.. haha, maar, zo heel ver is het niet toch? Voor mij vast verder, maar oke, verplichtingen zijn nooit leukquote:Op donderdag 2 december 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dat ik dadelijk nog naar eindhoven moet anders was het prima
dat valt wel meequote:
normaal is het een uur rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:55 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ohh.. haha, maar, zo heel ver is het niet toch? Voor mij vast verder, maar oke, verplichtingen zijn nooit leuk
Ik MOET nog de hele middag voor school bezig
Succes in ieder gevalquote:Op donderdag 2 december 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal is het een uur rijden![]()
maar door die sneeuw zal het wel 2 uren worden
Doen ze dat echt?! Wat asociaal!quote:Op donderdag 2 december 2010 01:13 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |