quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met zweet, geil en/of ( in het kader van bi) zaad
Now we are talkingquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met zweet, geil en/of ( in het kader van bi) zaad
niet pratenquote:
quote:
dan staat er al een soort van bi-curious meet voor de vrouwen op de planningquote:
waarom heb ik daar niks van gehoordquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan staat er al een soort van bi-curious meet voor de vrouwen op de planning
dus dan kan ik niet
Uhm dan moet je vaker in het bi-curious topic lezenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waarom heb ik daar niks van gehoord?
Datum nummero twee: 5 februari
jij meet veelquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm dan moet je vaker in het bi-curious topic lezen![]()
Dan heb ik misschien een spelletjes meet dus 5 en 12 februari is voor mij al uitgesloten
Maar goed het hoeft niet van mij af te hangen, er zijn altijd wel mensen die niet kunnen
22 januari kan ik volgens mij welquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij meet veel! Nja idd maar even afwachten hier wat de rest vind
dan kan ik nietquote:
eehm we gaan tapas etenquote:
Geen voorkeurquote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm we gaan tapas eten![]()
ik plemp gewoon drie plaatsen neer en dan ff stemmen met de mensen die kunnen?
Breda, utrecht, rotterdam
Utrecht!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eehm we gaan tapas eten![]()
ik plemp gewoon drie plaatsen neer en dan ff stemmen met de mensen die kunnen?
Breda, utrecht, rotterdam
Ik ook!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Hoop dat mijn lichamelijke conditie dan goed is
Wat LDG klinkt wel goed. Tapas etenquote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef LiefHart_ het volgende:
En wie gaan er de 22e allemaal mee? En wat gaan we doen?
Geen idee, zo te zien niemand nogquote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef LiefHart_ het volgende:
En dat is het? Meer niet..
Wie gaan allemaal mee dan?
Alleen tapas eten en wat kletsen, eventueel een kroegje, is wat mijn betreft prima hoor!quote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef LiefHart_ het volgende:
En dat is het? Meer niet..
Wie gaan allemaal mee dan?
groetjes terugquote:
ik ookquote:
ik niet, paar keer de gelegenheid gehad en aangegrepenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef Symn het volgende:
Zijn er hier ook mensen die eigenlijk zeker weten dat ze bi zijn... maar nog nooit in de gelegenheid zijn geweest, hun verlangens te verwezenlijken...
zoals ondergetekende....
| 1 |
Nou... hetero's hebben die gevoelens niet denk ik zo. En die had je zlef vast ook al voordat je echt met iemand iets had gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik niet, paar keer de gelegenheid gehad en aangegrepen![]()
hoe weet je het eigenlijk echt zeker zonder dat je het hebt geprobeert?
daar lijkt het wel opquote:Op maandag 27 december 2010 18:33 schreef Sisiorange94 het volgende:
Het is alsof we de 100 niet willen halen
* heiden6 doet een duit in het zakje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |