Ik was 1 van die 2quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:03 schreef Sisiorange94 het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag al 3 Sinterklazen zien lopen op straat
ze zei 3quote:
Niet zo miepenquote:
echt welquote:
Wacht maar anders eindig je straks zoquote:
Dus jij geloofd niet meer in mij meisje?quote:
Sinds dit niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij geloofd niet meer in mij meisje?
Hehequote:
Ik vraag me altijd af hoe die kindjes daarop zouden hebben gereageerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hehegeniaal het blijft leuk sommige dingen
Iets in de trand van: waarom doet Sinterklaas dat nu?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:46 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die kindjes daarop zouden hebben gereageerd
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets in de trand van: waarom doet Sinterklaas dat nu?
Ik heb trouwens ook een keer iets leuks meegemaaktToen ik op de MAVO zat heb ik een keer zwarte Piet gespeeld op mijn moeders werk. Mensen met een verstandelijke beperking die niet meer in Sinterklaas geloofde. Een van de bewoonsters verteld dat Sinterklaas haar favoriete verzorgende was. Haar gezicht toen ze er achter kwam dat het iemand anders was
Jaquote:
Gek hequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:02 schreef Sisiorange94 het volgende:
Trouwens, hoe kinderen over Sinterklaas denken is echt bizar!
Ik heb wel eens gelezen dat kleuterjuffen en meesters zich in de klas omkleedden als Sinterklaas terwijl ze een verhaal vertelden. Toen ze helemaal eruit zagen als Sinterklaas waren die kinderen er gewoon van overtuigd dat het Sinterklaas was en niet meer de juf of meester. Later kleedde de juf of meester zich weer als zichzelf om en kreeg die van alle kinderen te horen: "Wat jammer! Je hebt net Sinterklaas gemist!"
Ik snap wel dat je dan echt een trauma oploopt als je erachter komt dat hij helemaal niet bestaatquote:
Je was daar te slim voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dan echt een trauma oploopt als je erachter komt dat hij helemaal niet bestaat
Ik heb nooit geloofd. Geen idee waarom
En hoe ben je er dan achtergekomen dat hij niet meer bestond? En was het zwaar voor je?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je was daar te slim voor![]()
Ik weltot ik een jaar of 7 was
Mijn leven is daarna nooit meer hetzelfde geweest. Ik geloofde niets meer wat mijn ouder verteldequote:Op vrijdag 3 december 2010 17:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
En hoe ben je er dan achtergekomen dat hij niet meer bestond? En was het zwaar voor je?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn leven is daarna nooit meer hetzelfde geweest. Ik geloofde niets meer wat mijn ouder vertelde
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn leven is daarna nooit meer hetzelfde geweest. Ik geloofde niets meer wat mijn ouder vertelde
Ze lazen ook voor uit een sprookjes boek genaamd bijbel. Met avonturen van Mozes, Noach, Jezus en David.quote:
Daar werd ik niet uit voorgelezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze lazen ook voor uit een sprookjes boek genaamd bijbel. Met avonturen van Mozes, Noach, Jezus en David.
Gelukkig zijn ze daar nu mee gestopt dat voorlezenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:46 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Daar werd ik niet uit voorgelezenIk had wel een kinderbijbel maar daar heb ik nooit in gelezen eigenlijk.
Ik was liever op 69 blijven stekenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was liever op 69 blijven steken
Aangezien dat niet meer kan is 100 natuurlijk ook wel heel leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was liever op 69 blijven steken
Snel door posten danquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Aangezien dat niet meer kan is 100 natuurlijk ook wel heel leuk
Zal ik je schminken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snel door posten dan![]()
Zou er ook een Bi-piet zijn?
Kom maar opquote:
ah een naakte pietquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar opwel mijn hele lichaam
Dan kan je gelijk kijken of ik helemaal zwart benquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah een naakte piet
[ afbeelding ]
nee we gaan sneeuwballen gooienquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je gelijk kijken of ik helemaal zwart ben
Ook goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee we gaan sneeuwballen gooien
lekker koud enzo
Suuzquote:
Gefeliciteerdquote:
jij dan ook nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik ook maar dat was maandag
Jij ook gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Van harte!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Je hebt visite om half 3 's nachts?quote:Op zondag 5 december 2010 02:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 gaat weer sociaal doen met mensen die op bezoek zijn...
jij nietquote:Op zondag 5 december 2010 02:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Je hebt visite om half 3 's nachts?
Why not?quote:Op zondag 5 december 2010 02:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Je hebt visite om half 3 's nachts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |