je had wel post nummer 100quote:
heidenquote:
In deel 99quote:Op woensdag 8 december 2010 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had wel post nummer 100
nou moet je proberen dat ook te halen in deel 100quote:
Ga ik doenquote:Op woensdag 8 december 2010 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet je proberen dat ook te halen in deel 100
Dan help ik meequote:Op woensdag 8 december 2010 01:15 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ga ik doen
Of 100 posts in deel 100
Neuh, ik ga er ook geen moeite meer voor doen. Het ziet er niet naar uit dat we ooit met zn alle tegelijk kunnen dus tja...quote:Op donderdag 9 december 2010 13:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat is het weer stil hier....
Nog niets bekend over een eventuele meet?
dan doen wij toch een minimeetquote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Neuh, ik ga er ook geen moeite meer voor doen. Het ziet er niet naar uit dat we ooit met zn alle tegelijk kunnen dus tja...
Wat klink je negatief.. Jammer, de vorige meets zijn toch ook gelukt?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Neuh, ik ga er ook geen moeite meer voor doen. Het ziet er niet naar uit dat we ooit met zn alle tegelijk kunnen dus tja...
Ja sorry, ben beetje tegendraads vandaagquote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat klink je negatief.. Jammer, de vorige meets zijn toch ook gelukt?
Op de grens van NL en Belgie! Ik zeg ZUNDERT hahaquote:Op donderdag 9 december 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan doen wij toch een minimeet![]()
Je roept gewoon wat data ver voor uit, 3 maand ofzo en dan zijn er altijd wel mensen die kunnen. Bij de vorige meet hebben we zelfs een halfjaar van te voren lopen plannen. We kunnen ook ergens in het midden van het land wat drankjes doen toch? Kan er niemand klagen over de reistijdquote:Op donderdag 9 december 2010 14:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja sorry, ben beetje tegendraads vandaag
Je hebt ook gelijk, vorige x was super leuk. Maar het lijkt allemaal zolastig te realiseren!
De fok!meet locatie bij uitstek. De Stairway in Utrecht.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Je roept gewoon wat data ver voor uit, 3 maand ofzo en dan zijn er altijd wel mensen die kunnen. Bij de vorige meet hebben we zelfs een halfjaar van te voren lopen plannen. We kunnen ook ergens in het midden van het land wat drankjes doen toch? Kan er niemand klagen over de reistijd
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:35 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Op de grens van NL en Belgie! Ik zeg ZUNDERT Dordrecht haha
is voor mij primaquote:Op donderdag 9 december 2010 14:35 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Op de grens van NL en Belgie! Ik zeg ZUNDERT haha
is ook lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:
noeeeeees niet weer de stairwaydie plek heeft n slechte invloed op me.
Anders gezellig met zn allen uit eten zeg in een eehm tapa's restaurantje ofzo?
Jij snapt hetquote:
Dat is eigenlijk veel beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:
noeeeeees niet weer de stairwaydie plek heeft n slechte invloed op me.
Anders gezellig met zn allen uit eten zeg in een eehm tapa's restaurantje ofzo?
dan zitten we weer bijna in rotterdamquote:
Ik pak liever iets andersquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zitten we weer bijna in rotterdam![]()
pak dan breda
Ja duh...quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pak liever iets andersEen mooie vrouw
![]()
Verder is Breda ook goed, beter dan Dordrecht denk ik
Dordrecht ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh...
Ik vind Breda niet zo centraal
Mja allebei 2 uur onder wegquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dordrecht ook niet
Daarom is Rotterdam of Utrecht ook beter
Wat is dichterbij voor jou maar nog wel centraal? Zo lang ik niet naar Groningen of Maastricht moet vind ik het bestquote:
In Central parkquote:
Is dat geregeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hastikke centraalIk zeg doen
en ik vind utrecht niet centraalquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh...
Ik vind Breda niet zo centraal
ligt er maar net aan waar je vandaan komtquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik vind utrecht niet centraal
jij bent gewoon een ouwe zeikerd , kom naar New Yorkquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik vind utrecht niet centraal
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent gewoon een ouwe zeikerd , kom naar New York
preciesquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt er maar net aan waar je vandaan komt![]()
rotterdam/ breda is ook maar n kippenstukje met de trein, dus zo heel veel verschilt het niet qua afstand. Breda
antwerpenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent gewoon een ouwe zeikerd , kom naar New York
Of bij jou in je clubquote:
dat is nog beterquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nog beter![]()
![]()
![]()
plaats, eten & drinken genoeg
Moet wij daar dan ook paren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nog beter![]()
![]()
![]()
plaats, eten & drinken genoeg
quote:
Gelukkigquote:
he bah, parenquote:
iddquote:
met zweet, geil en/of ( in het kader van biquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
gewoon rauwe neucksex
preciesquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met zweet, geil en/of ( in het kader van bi) zaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |