Haha, zeer tofquote:Op maandag 29 november 2010 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Pgr hoe was de meet?
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
Waren jullie dan bij marijke thuis?
Oh wat leuk Pgr, Marijke lijkt me tofquote:
Surprises?quote:Op maandag 29 november 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, zeer tof![]()
Mompelt iets over harde cilinders, volle zakken, dozen, rubberluchten, Marijke die iedereen onderspoot, Fles had een druipert, de goocheldoos van Marijke lag op MPG, poes van Marijke speelde met wok zijn worm etc. etc.
Is ze ookquote:Op maandag 29 november 2010 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
Alloahtjes
[..]
Oh wat leuk Pgr, Marijke lijkt me tof
Dat blijkt wel uit de steekwoordenquote:Op maandag 29 november 2010 11:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, cadeaus en rare gebeurtenissen
Ja het was echt tofquote:Op maandag 29 november 2010 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit de steekwoordenMaar fijn dat je het leuk hebt gehad
quote:Op maandag 29 november 2010 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben naar Harry Potter geweest met Siepie
Die was echt megagaaf
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Ja hoor
Goed humeur pgr?
Wanneer mag je met je stage beginnen?
Ah ok, nog even geduld. Alhoewel, dat is over 4 zo'n beetjequote:Op maandag 29 november 2010 13:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Geen id
Dat moet ik nog te horen krijgen van mijn mentor.
In januari ergens.
Over 4?quote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah ok, nog even geduld. Alhoewel, dat is over 4 zo'n beetje
Hmm het afgelopen weekend niet echt geloof ik. Opgeruimd, schoongemaakt, bankhangen.quote:
Wat dan?quote:Op maandag 29 november 2010 14:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm het afgelopen weekend niet echt geloof ik. Opgeruimd, schoongemaakt, bankhangen.
Dit weekend wel leuke dingen doen
Ja.quote:
We gaan zaterdag *kuch* woonaccessoires shoppen. In de winter krijg ik kriebels en moet het thuis fijn en gezellig zijn. Daarna gaan we de hort op en zondag is het brakdag met hamburgers en filmsquote:
We?quote:Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We gaan zaterdag *kuch* woonaccessoires shoppen. In de winter krijg ik kriebels en moet het thuis fijn en gezellig zijn. Daarna gaan we de hort op en zondag is het brakdag met hamburgers en films
Kleedjes, lampjes, lijstjes, dat soort dingen iddquote:Op maandag 29 november 2010 14:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We?
Lampjes enzow
Hamburgers& Films
Decemberquote:Op maandag 29 november 2010 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kleedjes, lampjes, lijstjes, dat soort dingen idd
games crewquote:
Biefstukquote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaben al bezig met wat we met kerst gaan eten
Zal zwaar op je maag liggenquote:Op maandag 29 november 2010 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ja dan zijn we wel verzadigd tot oud en nieuw
quote:
Dat weet ik nog nietquote:
Spruiten dan?quote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik nog niet![]()
Ik ben niet echt goed in het bereiden van rundvlees, dus dat wordt het niet denk ik
Ik weet het echt nog nietquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het echt nog niet![]()
Wel driegangen iig maar lichte gerechten. Ik laat het je weten ok![]()
Jij zult het wel op de dag zelf horen denk ik?
Hahaha durf je dat danquote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
Nouhou
Mag ik bij jou komen eten?
Watskebeurt met je spruiten Miauw?quote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha durf je dat danna het biefstukverhaal en het spruijesdrama
Die heb ik aan laten brandenquote:Op maandag 29 november 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Watskebeurt met je spruiten Miauw?
Oh ja nu weet ik het weerquote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die heb ik aan laten brandenSpruitjes
![]()
Ik was ergens mee bezig en ineens rook het anders in de keuken. Droog gekookt
Hahaha, ik kan niet geweldig koken maar ik vind het wel erg leuk!quote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik het weer
Ben je niet zo'n kookprinses of vertel je gewoon enkel de blunders?
Volgens mij kook je gewoon heel lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, ik kan niet geweldig koken maar ik vind het wel erg leuk!
Ik maak vaak domme fouten, ik ben nogal ongeduldig namelijk
Jawel hoorquote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha durf je dat danna het biefstukverhaal en het spruijesdrama
Valt mee, echt.quote:Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij kook je gewoon heel lekker
Nee echtquote:Op maandag 29 november 2010 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel hoor
Jij kan wel goed koken.
Denk ik
Oeh, liefdequote:Op maandag 29 november 2010 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Valt mee, echt.
[..]
Nee echt![]()
Maar het is wel altijd met liefde gemaakt
quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
Hoi Omearos![]()
Is het nog een beetje vol te houden met de kou in je huisje?
Kat als stola gebruikenquote:Op maandag 29 november 2010 19:08 schreef omearos het volgende:
[..]miauw
warm aankledenen deuren dicht zodat de te verwarmen ruimte niet zo groot is
maar vooral warm aankleden en warm drinken
1e met mijn moeder en broers en 2e weet ik nog niet eigenlijkquote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
Met wie eet je samen op kerstdag Miauw?
Met familie en vrienden?
Oh, dan kom ikquote:Op maandag 29 november 2010 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
1e met mijn moeder en broers en 2e weet ik nog niet eigenlijk
Met je verjaardagsgenoot!quote:Op maandag 29 november 2010 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
1e met mijn moeder en broers en 2e weet ik nog niet eigenlijk
Met mij goed, en met jou?quote:
Ja gaat wel ok hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met mij goed, en met jou?
Ik vind de sneeuw niet zo heel erg hoor
Ja, die gladheid is minderquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja gaat wel ok hoor
Ik vind die sneeuw vreselijkZiet er mooi uit maar het is zo glad.
880 km file, de langste avondspits ooitquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
Glad? Hoe kom je erbij? Alleen gisteren waren er wat mensen die er niet mee om konden gaan. Ik kwam te laat op de uni, 7km in anderhalf uur
Ik gleed uit, dat vind ik nog veel ergerquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
Glad? Hoe kom je erbij? Alleen gisteren waren er wat mensen die er niet mee om konden gaan. Ik kwam te laat op de uni, 7km in anderhalf uur
Oh, dit was nog erger. Je zit de toren van de uni al, nog 1km gewoon in de binnenstadquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
880 km file, de langste avondspits ooit
Maar dat is nu over. Ik voel het nog steedsquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dit was nog erger. Je zit de toren van de uni al, nog 1km gewoon in de binnenstadEn daar dus 1 uur en een kwartier over gedaan. En wat afgesneden, anders was ik nog later binnen
Oh, ik zat gister wel in een split toen ik in de auto staptequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat is nu over. Ik voel het nog steeds
Ik heb twintig Japanse werkwoorden en de vervoegingen gemistquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat is nu over. Ik voel het nog steeds
Oh auwwquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik zat gister wel in een split toen ik in de auto stapte
1 voet in de auto en de ander gleed weg
nog spierpijn
Nou danquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb twintig Japanse werkwoorden en de vervoegingen gemist
Nu had ik die al voorbereid, maar toch...
Ja, maar zolang ik niet naar buiten hoef hou ik er wel vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh auww![]()
Daarom haat ik galdheid en sneeuw
idd, mooi warm binnen met een kop warm drinken en naar buiten kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar zolang ik niet naar buiten hoef hou ik er wel van
Pijn is een emotiequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:24 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
ik was zoveel liever lekker in mijn warme bedje blijven liggenmaar na een nacht lang verwarming aan is het nu eindelijk uit te houden in de woonkamer
Lig je buiten of zo?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:50 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik kon ook mijn bed niet uitkomen... het was onder de dekens stukken lekkerder dan erbuiten. Zodra er ook maar een lichaamsdeel onder de deken vandaan kwam, kwam er een heel koufront op je af... brrrr
snel aankledenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:50 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik kon ook mijn bed niet uitkomen... het was onder de dekens stukken lekkerder dan erbuiten. Zodra er ook maar een lichaamsdeel onder de deken vandaan kwam, kwam er een heel koufront op je af... brrrr
Ik ook niet. Mijn auto blijft het nog aardig doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:15 schreef pgrferrari het volgende:
Helleu, vandaag gelukkig niet hoeven fietsen![]()
Auto is altijd handigquote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn auto blijft het nog aardig doen.
Dan zink jequote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En een blauwe plek en scheurtjes in boten zijn pijnlijk
Nou kun je nagaan, ik heb ook nog iets opgelopen aan mijn hersenenquote:
Oh, dat zijn erge dingen. Heb ik ook met duiken gehad, en met lesgeven ook. Echt zo genantquote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou kun je nagaan, ik heb ook nog iets opgelopen aan mijn hersenen![]()
OMG, hoe heb ik zo'n fout kunnen makenik ben gesloopt, dat is het. Ik had de hele dag training en moest mezelf terug zien op beeld
Wordt dat gefilmd dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat zijn erge dingen. Heb ik ook met duiken gehad, en met lesgeven ook. Echt zo genant
Oh, duiken is apart te noemen, ik ben daarnaast docent op mijn werk geweestquote:
Aarghh zo herkenbaar. Foto's vin dik ook een ramp maar met video beweegt en spreekt het ook nogquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, duiken is apart te noemen, ik ben daarnaast docent op mijn werk geweest
Maar goed, ik vind mezelf op foto's al verschrikkelijk, laat staan videos. De duikvideo en skydive-video heb ik nog wel ergens liggen, maar daar kijk ik zelf eigenlijk nooit naar
Ja, dat is het altijd wel. Ook ooit een tennisles gehad waarbij al je bewegingen werden opgenomen. Nu tennis ik al jaren niet meer, dus heel veel heb ik er niet meer aan gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aarghh zo herkenbaar. Foto's vin dik ook een ramp maar met video beweegt en spreekt het ook nogIk had meteen hoofdpijn
Maar goed, leerzaam was het wel!
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is het altijd wel. Ook ooit een tennisles gehad waarbij al je bewegingen werden opgenomen. Nu tennis ik al jaren niet meer, dus heel veel heb ik er niet meer aan gehad
Zo te zien wel ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed hoor
En jij? je gaat goed in de gedichtendinges hè?
Koekjesquote:Op woensdag 1 december 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
en dan die hel moeten doorstaan.
Maar goed, ik heb meteen de koekjes weggegooid toen ik thuis kwam
Mwah?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja.![]()
Maar ik heb er nog wel meer nodig![]()
Mwa gaat verder wel.
Pfff, even niet meerquote:
Stabiel dusquote:Op woensdag 1 december 2010 20:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, niet echt geweldig maar ook niet slecht.
Matigjes
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, nou ja het is wel echt weer om te skien![]()
flauw grapje
Nog een dagje ploeteren iddquote:
En anders ik wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog een dagje ploeteren idd![]()
En dan nog twee weken en dan twee weken vakantie goddank. Ben er wel aan toe
Badder ze Miauwquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
Nou, ik ga douchen en dan bankhangen of misschien zelfs al in bed liggen.
Fijne avond en tot morgen misschien
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch ook een lekkere druif
Met zijn tweeen is het gezelligerquote:Op donderdag 2 december 2010 18:48 schreef omearos het volgende:
[..]
jij verveelt je nooit in je eentje
en met hoeveel ben jij?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met zijn tweeen is het gezelliger
Je quote staat in mijn foboquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch ook een lekkere druif
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je quote staat in mijn fobo![]()
Fotoboek van User
de oude of de nieuwe?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja die ja
Maar ik heb er geen, ik wil een Mini
Waaromvindjijdatnietleukmoetendeuierswegenwatmoetikdanalsui?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Je UI heeft uiers
Opzich wel oke.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Je UI heeft uiers
quote:
De LP natuurlijk nietquote:
Jepquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuk gedaan! En hij doet het ook gewoon?
je kan van die klok-setjes kopen, of een ouwe klok slachtenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan dan
Ik vind het wel een leuk idee
ow echtquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan van die klok-setjes kopen, of een ouwe klok slachten
doosje met een batterij, en de wijzers schuiven er zo op en af
Bij de kringloop LP en klok gekocht.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan dan
Ik vind het wel een leuk idee
Ik heb gewoon een Quartz klok van de kringloop van 1 euroquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
kijk, zoiets
http://www.creawinkel.nl/index.php?cPath=2302
ken de winkel verder niet, gewoon wat gegoogeld
Dat had ik niet, bij mij zat er niets vastgelijmd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, dat kan ook,maar soms zitten die dingen zo vast gelijmd dat je de boel sloopt
uhuh, gaatje er in boren, mechaniekje er in, haakje in de rug en aan de muur ophangenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee![]()
ook leuk om met kinderen te maken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
oh MET, niet VAN kinderen maken?
anticlimax
Lolquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
oh MET, niet VAN kinderen maken?
anticlimax
Wat leuk gemaakt Pgrquote:
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat le
[..]
Wat leuk gemaakt PgrIk hou d'r van!
Ja had ik al op gereageerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Budget maar toch leuk![]()
![]()
Heb je mijn vogelfoto gezien?
Ik heb het niet zo op duivenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja had ik al op gereageerd
Ik zit hier naar de duiven te kijken die m'n oud brood komen halen
Oh ik vind duiven tofquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op duiven![]()
Koolmeesjes
quote:
Ben je aan het verhuizen?quote:
Oh gets Pgr, daar zou ik ook flink van balenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:06 schreef pgrferrari het volgende:
Bah![]()
Wat een kutdrukkerij.
Ze hadden de folders afgelopen weekend / begin deze week belooft.
Woensdag weer gebelt, want het was nog steeds niet binnen.![]()
Hij beloofde WEER dat de order uiteindelijk donderdag de deur uitging en we hem vandaag hadden.
En vandaag nog steeds niks.
En nou zeggen ze pas halverwege week 49![]()
![]()
3x iets beloven, en het dan niet doen.
Ja, vorige week naar Egypte verhuisd en vannacht weer terugquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je aan het verhuizen?
En zit je te fappen op Pgr's tieten?
Ohhhh verdomd, ik had gelezen dat je weg was wegens vakantie, goeiemorgentjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, vorige week naar Egypte verhuisd en vannacht weer terug
Neuh, het was gewoon een algemene fap
Ja heel gaaf, lekker warm, veel mooie dingen gezien, lekker hotel. Helemaal prima. Wel even schrikken als je dan van +30 hier vannacht in -10 terecht komtquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhh verdomd, ik had gelezen dat je weg was wegens vakantie, goeiemorgentjes![]()
Hoe was het? Egypte lijkt me tof
Lovelessquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heel gaaf, lekker warm, veel mooie dingen gezien, lekker hotel. Helemaal prima. Wel even schrikken als je dan van +30 hier vannacht in -10 terecht komt![]()
Egypte lijkt me echt mooi jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heel gaaf, lekker warm, veel mooie dingen gezien, lekker hotel. Helemaal prima. Wel even schrikken als je dan van +30 hier vannacht in -10 terecht komt![]()
Heb jij tieten?quote:
Iets leuks?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh we hadden het er laatst nog over; nieuwjaarsfeest van mn werk![]()
Nu uitnodiging bij de stapel post
Tisserquote:
Sunnery James, misschien is Doutzen er ookquote:
Oh is dat die van Doutzen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sunnery James, misschien is Doutzen er ook
Yesssquote:
Zijn ze er nog in F&F, dan ga ik daar ff kiekenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
YesssIk ga niet hier weer alle foto's dumpen (al wat gedaan in F&F) maar voor de mensen die me op Facebook hebben; daar staat een zooitje
Ja, huidige en vorige topic. En anders is er ook nog wel een fotoemmer albumpje hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze er nog in F&F, dan ga ik daar ff kieken
Ja, normaal ben ik niet zo van die dingen, maar het was toch wel lekker in die hitte, en zeker als je veel op pad moetquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Jeej wat mooi zegZiet eruit als een erg toffe vakantie
En die poezel
En die lichte zelfstrijkende-wassende broek
Nee het is niet die broek zelfquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, normaal ben ik niet zo van die dingen, maar het was toch wel lekker in die hitte, en zeker als je veel op pad moet
Helaas issie alleen dat eerste. Alhoewel je hem niet hoeft te strijken aangezien het niet kreuktquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het is niet die broek zelfmaar de tekst van jou wat voor soort broek het is
![]()
Sneldrogendzelfwassendenstrijkend
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Waren de 2 poezels weer blij dat jullie thuis zijn?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaze kropen allebei op bed, buffy zelfs onder de dekens.
quote:
Hey CRVquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:37 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Dat dacht ik wel ook meteenquote:
Niks mis mee toch, Crv is gezelligquote:
Maar waar issie, ik heb hem een hele tijd niet meer gezien/gesproken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, Crv is gezellig
Net terug van het reizenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar waar issie, ik heb hem een hele tijd niet meer gezien/gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |