Ja, maar zolang ik niet naar buiten hoef hou ik er wel vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh auww![]()
Daarom haat ik galdheid en sneeuw
idd, mooi warm binnen met een kop warm drinken en naar buiten kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar zolang ik niet naar buiten hoef hou ik er wel van
Pijn is een emotiequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:24 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
ik was zoveel liever lekker in mijn warme bedje blijven liggenmaar na een nacht lang verwarming aan is het nu eindelijk uit te houden in de woonkamer
Lig je buiten of zo?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:50 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik kon ook mijn bed niet uitkomen... het was onder de dekens stukken lekkerder dan erbuiten. Zodra er ook maar een lichaamsdeel onder de deken vandaan kwam, kwam er een heel koufront op je af... brrrr
snel aankledenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:50 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik kon ook mijn bed niet uitkomen... het was onder de dekens stukken lekkerder dan erbuiten. Zodra er ook maar een lichaamsdeel onder de deken vandaan kwam, kwam er een heel koufront op je af... brrrr
Ik ook niet. Mijn auto blijft het nog aardig doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:15 schreef pgrferrari het volgende:
Helleu, vandaag gelukkig niet hoeven fietsen![]()
Auto is altijd handigquote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn auto blijft het nog aardig doen.
Dan zink jequote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En een blauwe plek en scheurtjes in boten zijn pijnlijk
Nou kun je nagaan, ik heb ook nog iets opgelopen aan mijn hersenenquote:
Oh, dat zijn erge dingen. Heb ik ook met duiken gehad, en met lesgeven ook. Echt zo genantquote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou kun je nagaan, ik heb ook nog iets opgelopen aan mijn hersenen![]()
OMG, hoe heb ik zo'n fout kunnen makenik ben gesloopt, dat is het. Ik had de hele dag training en moest mezelf terug zien op beeld
Wordt dat gefilmd dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat zijn erge dingen. Heb ik ook met duiken gehad, en met lesgeven ook. Echt zo genant
Oh, duiken is apart te noemen, ik ben daarnaast docent op mijn werk geweestquote:
Aarghh zo herkenbaar. Foto's vin dik ook een ramp maar met video beweegt en spreekt het ook nogquote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, duiken is apart te noemen, ik ben daarnaast docent op mijn werk geweest
Maar goed, ik vind mezelf op foto's al verschrikkelijk, laat staan videos. De duikvideo en skydive-video heb ik nog wel ergens liggen, maar daar kijk ik zelf eigenlijk nooit naar
Ja, dat is het altijd wel. Ook ooit een tennisles gehad waarbij al je bewegingen werden opgenomen. Nu tennis ik al jaren niet meer, dus heel veel heb ik er niet meer aan gehadquote:Op woensdag 1 december 2010 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aarghh zo herkenbaar. Foto's vin dik ook een ramp maar met video beweegt en spreekt het ook nogIk had meteen hoofdpijn
Maar goed, leerzaam was het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |