Met mij goed, en met jou?quote:
Ja gaat wel ok hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met mij goed, en met jou?
Ik vind de sneeuw niet zo heel erg hoor
Ja, die gladheid is minderquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja gaat wel ok hoor
Ik vind die sneeuw vreselijkZiet er mooi uit maar het is zo glad.
880 km file, de langste avondspits ooitquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
Glad? Hoe kom je erbij? Alleen gisteren waren er wat mensen die er niet mee om konden gaan. Ik kwam te laat op de uni, 7km in anderhalf uur
Ik gleed uit, dat vind ik nog veel ergerquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
Glad? Hoe kom je erbij? Alleen gisteren waren er wat mensen die er niet mee om konden gaan. Ik kwam te laat op de uni, 7km in anderhalf uur
Oh, dit was nog erger. Je zit de toren van de uni al, nog 1km gewoon in de binnenstadquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
880 km file, de langste avondspits ooit
Maar dat is nu over. Ik voel het nog steedsquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dit was nog erger. Je zit de toren van de uni al, nog 1km gewoon in de binnenstadEn daar dus 1 uur en een kwartier over gedaan. En wat afgesneden, anders was ik nog later binnen
Oh, ik zat gister wel in een split toen ik in de auto staptequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat is nu over. Ik voel het nog steeds
Ik heb twintig Japanse werkwoorden en de vervoegingen gemistquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat is nu over. Ik voel het nog steeds
Oh auwwquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik zat gister wel in een split toen ik in de auto stapte
1 voet in de auto en de ander gleed weg
nog spierpijn
Nou danquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb twintig Japanse werkwoorden en de vervoegingen gemist
Nu had ik die al voorbereid, maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |