Ja heel gaaf, lekker warm, veel mooie dingen gezien, lekker hotel. Helemaal prima. Wel even schrikken als je dan van +30 hier vannacht in -10 terecht komtquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhh verdomd, ik had gelezen dat je weg was wegens vakantie, goeiemorgentjes![]()
Hoe was het? Egypte lijkt me tof
Lovelessquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heel gaaf, lekker warm, veel mooie dingen gezien, lekker hotel. Helemaal prima. Wel even schrikken als je dan van +30 hier vannacht in -10 terecht komt![]()
Egypte lijkt me echt mooi jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heel gaaf, lekker warm, veel mooie dingen gezien, lekker hotel. Helemaal prima. Wel even schrikken als je dan van +30 hier vannacht in -10 terecht komt![]()
Heb jij tieten?quote:
Iets leuks?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh we hadden het er laatst nog over; nieuwjaarsfeest van mn werk![]()
Nu uitnodiging bij de stapel post
Tisserquote:
Sunnery James, misschien is Doutzen er ookquote:
Oh is dat die van Doutzen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sunnery James, misschien is Doutzen er ook
Yesssquote:
Zijn ze er nog in F&F, dan ga ik daar ff kiekenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
YesssIk ga niet hier weer alle foto's dumpen (al wat gedaan in F&F) maar voor de mensen die me op Facebook hebben; daar staat een zooitje
Ja, huidige en vorige topic. En anders is er ook nog wel een fotoemmer albumpje hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze er nog in F&F, dan ga ik daar ff kieken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |