Waarom neuken priesters kinderen en preken moraal?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom zijn de linksen toch altijd voorstander van de multikul, terwijl uit hun gedragingen blijkt dat ze heel goed weten dat de multikul niet werkt?
Niet tegen een gastarbeider persoonlijk, ik heb wel wat tegen de manier waarop wij met gastarbeid omgegaan zijn in het algemeen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je wat tegen gastarbeiders?
En wie heeft ze van gast tot immigrant gemaakt? Oh ja, links.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wie hebben die gastarbeiders hier ook alweer heen gehaald? Oh ja, rechts. Want er was niet genoeg concurrentie op de arbeidsmarkt.
Ohja dat was toen immers tijdens de regering Pvda-Groenlinks-SP gebeurt jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
En wie heeft ze van gast tot immigrant gemaakt? Oh ja, links.
Ik gok dat naast PvdA ook CDA er iets mee te maken heeft gehad. Je weet wel, die ooit grote midden-partij met een flinke linkervleugel en een hoop naieve Christelijke idealen over zwakkeren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja dat was toen immers tijdens de regering Pvda-Groenlinks-SP gebeurt ja
Kortom: het gaat de linksen alleen maar om het hebben van een goed gevoel. Als daarvoor de werkelijkheid ontkend moet worden, dan moet dat maar. De linkse gedachte: de wereld mag naar de klote gaan, als ik er maar een goed gevoel bij heb. Apres moi le deluge. Het mag geen verbazing wekken dat dit 'denken' vooral erg populair is bij soixante-huitards, de generatie die het egoisme heeft uitgevonden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom neuken priesters kinderen en preken moraal?
Heeft ze zelf ook al over geklaagd toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:32 schreef TomLievense het volgende:
Ik kan het me best voorstellen dat die kinderen naar een andere school gaan, meestal is de kwaliteit op zwarte scholen niet echt best. Wanneer je merkt dat die kwaliteit inderdaad tegenvalt zou ook ik ze van school halen.
![]()
Walgelijke bewering van de telegraaf, dat dit iets te maken zou hebben met gesluierde vrouwen.
Omdat zij hun brood verdienen aan flutorganisaties, integratiebusiness, subsidieslurpers enzovoorts. Je gaat je broodheer toch niet afvallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom zijn de linksen toch altijd voorstander van de multikul, terwijl uit hun gedragingen blijkt dat ze heel goed weten dat de multikul niet werkt?
Net zo erg als een uitkering hebben gehad?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is verschrikkelijk. parlementair onderzoek. Veel erger dan je buren terroriseren, als agent met drank op een alcoholcontrole omzeilen, mensen oplichten, kopstoten uitdelen of hele bevolkingsgroepen stigmatiseren op basis van hun religie.
Heb je zelf je kinderen al bij een zwarte school ingeschreven?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:42 schreef gtotep het volgende:
W.bos schreef z,n kinderen ook al vroeg bij een "witte"school in.
Stel je toch voor dat ze bij zwarten of moslims in de klas zouden moeten.
Linkse hypo........
Een komma is geen apostrof.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:42 schreef gtotep het volgende:
W.bos schreef z,n kinderen ook al vroeg bij een "witte"school in.
Stel je toch voor dat ze bij zwarten of moslims in de klas zouden moeten.
Linkse hypo........
Fixedquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:53 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ik gok dat naast PvdA ook CDA er iets mee te maken heeft gehad. Je weet wel, die ooit grote midden-partij met een flinke linkervleugel en een hoop naieve Christelijke idealen over zwakkeren.Ik geef toe de feiten niet te kennen, en om het toch te bewijzen onderbouw ik het met dezelfde vooringenomenheid als mijn standpunt
Zoals een uitkering hebben gehad?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
Maar nu Halsema uets flikt wat op geen enkele wijze in verhouding staat tot hetgeen waar het PVV-syndicaat verantwoordelijk voor is, dan kruipt meneer uit zn grot.
Het mag in de krant, we zijn het een keer eens!quote:Overigens vind ik het tot op zekere hoogte ook hypocriet van Halsema. Kan het haar echter niet kwalijk nemen.
haha nee knullie, sorry. Je moet je geschiedenis eens kennen. Zelfs de Elsevier geeft toe dat het de schuld van rechts is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
En wie heeft ze van gast tot immigrant gemaakt? Oh ja, links.
Ga je nou stommetje spelen, Piet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals een uitkering hebben gehad?
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga je nou stommetje spelen, Piet?
Een type als Lucassen heeft wel meer op zn kerfstok dan enkel uitkeringsfraude. Objectief gezien is uitkeringsfraude overigens van een ernstiger aard dan je kinderen van school halen, maar goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Waar haal je vandaan dat hij uitkeringsfraude heeft gepleegd? Volgens de Volkskrant heeft ie een uitkering gehadquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een type als Lucassen heeft wel meer op zn kerfstok dan enkel uitkeringsfraude. Objectief gezien is uitkeringsfraude overigens van een ernstiger aard dan je kinderen van school halen, maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |