Straks krijgen Nigel en Jennifer de meeste stemmen en wordt Johnny gered.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk het wel... Jennifer gaat gewoon door :
Dat kan helemaal nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Nigel?![]()
Die was nog slechter dan Jennifer
Oh ja, je moet hier op FOK anti Jennifer zijn. Is ook zo. Godzijdank is zij vorige week door het publiek op de 1e plaats gezet. Of zijn dat ook allemaal trollen geweest. Doe toch niet zo gestoord man.quote:
Hmm. Het doet me nog steeds niet veel.quote:
Inderdaad... maar ja... FOK hè. Dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef UltraR het volgende:
Beetje kansloos dat zoveel mensen per definitie weigeren Jennifer zelfs maar een heel klein beetje eerlijk te beoordelen.
Ze zong gewoon erg goed in het duet.
Ik ben wel fan van haar en geef gewoon toe dat haar eigen optreden zwaar kut was. Zouden al jullie zeikerds ook eens moeten proberen, eerlijk oordelen.
Ja gelukkig zijn er nog mensen die hierop stemmen.. Ik geloof er geen zak van. Het is even waardeloos als sommige jurycommentaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Oh ja, je moet hier op FOK anti Jennifer zijn. Is ook zo. Godzijdank is zij vorige week door het publiek op de 1e plaats gezet. Of zijn dat ook allemaal trollen geweest. Doe toch niet zo gestoord man.
Als ik niet FOK! tijdens het kijken van TVOH, en Jennifer is slecht, ben ik 'anti-Jennifer'. En als Ray dan slecht zingt zoals vorige week, 'anti-Ray'. Heeft FOK! niks mee van doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Oh ja, je moet hier op FOK anti Jennifer zijn. Is ook zo. Godzijdank is zij vorige week door het publiek op de 1e plaats gezet. Of zijn dat ook allemaal trollen geweest. Doe toch niet zo gestoord man.
Laten we nu niet doen alsof sms-publiek representatief is voor de gemiddelde nederlanderquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Zehra het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de expertquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:36 schreef Asskimo het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn er nog mensen die hierop stemmen.. Ik geloof er geen zak van. Het is even waardeloos als sommige jurycommentaar.
Zehra postte in reactie op jou: *weet niet meer wat ze zei*, knulletje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Wut? Vanwaar deze uiting van affectie?
Waarom Johnny zo hoog?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
1. Ben
2. Johnny
3. Esther
4. Sarina
5. Joan
6. Pearl
7. Lenny
8. Nigel
9. Shemsi
10. Jennifer
Pas na de tv-kantine.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
krijg je nou ook een tussenstand? Zo ja wanneer? Ik moet plassen
In de reclame tussen de TV kantine...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
krijg je nou ook een tussenstand? Zo ja wanneer? Ik moet plassen
Ik vond hem goed. En ik heb rare grillen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Waarom Johnny zo hoog?
Hij was helemaal niet zo goed.
Toch een beetje jammer dat die in hetzelfde team zittenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Shemsi en Nigel gaan eruit volgens twitter
Ze haalt het -toch al dalende- niveau naar beneden ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben een beetje erg uitgekeken op Irene
ok thx.....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de reclame tussen de TV kantine...
Je snapt toch wel dat mensen die niet stemmen (omdat ze er geen geld aan willen verspillen) een andere mening kunnen hebben?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Zehra het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de expert![]()
Lachwekkend mannetje ben je
Die zitten in 1 team, dus gaat nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Shemsi en Nigel gaan eruit volgens twitter
Daar hebben ze zeker het rauwe en de lekkere uithalen eruitgeproduceerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ben live klinkt zelfs beter dan die opname van iTunes
Tjaa, ik vond het niks. Maar als jij het goed vindtquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond hem goed. En ik heb rare grillen.
ik ook helaasquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Maartel het volgende:
Ik heb nog steeds hélemaal niets met Ben
Als je zo de zaal op zijn kop kan zetten ben je gewoon goehoedquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef NoNickOne het volgende:
Lenny heeft momenteel de meeste stemmen!
bron?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef NoNickOne het volgende:
Lenny heeft momenteel de meeste stemmen!
Of Joan, ik denk dat ze op een gegeven moment ook saai gaat worden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef UltraR het volgende:
Al vind ik het belachelijk dat er iemand weg moet uit team Van Velzen, hoop ik dat het dan Sarina zal zijn.
Rest heeft echt -te- goed gepresteerd om weggestuurd te worden. Maar ik vrees toch voor Esther, aangezien Roel grenzeloos fan lijkt van Sarina.
Andere 3 gaan sowieso niet weggestuurd worden lijkt me.
Sarina heeft daarna de minstequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die zitten in 1 team, dus gaat niet
Niet veilig = hebben te weinig opgebracht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:42 schreef Cee het volgende:
Ja, 3 van de 5 zijn niet veilig. Wat is dat 'niet veilig' nou voor definitie?
Jaaa!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef NoNickOne het volgende:
Wie zeiden ze van team VanVelzen heb het even gemist.. Lenny en Ben veilig?
Geneautuh: 3quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Cee! Heb je een tussenstandje van wendy's gekke accentjes enzo?
Erikquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Cee! Heb je een tussenstandje van wendy's gekke accentjes enzo?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Kekster het volgende:
Jennifer veilig, volgende week in het nieuws: "Dolfijnen uitgestorven".
Ewbank en Borsato moeten effe kappen met sms-enquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
We worden keihard geplayed door dit programma.
Pearl, geheel terecht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef Anonymousz het volgende:
wie zijn veilig bij n&s
helium en ?
Dat snap ik ja, maar het klinkt zo dramatisch terwijl het pas echt dramatisch zou zijn als het zou gaan om 3 van de 10 of zo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet veilig = hebben te weinig opgebracht.
Ah.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Geneautuh: 3
Soosjul miedieja/Twiddurr: 6
Dom Wendy okksent: 11
"Hoe leuk/cool etc is dat!": 3
Het is mijn ding, ik ben mezelf: 1
Toevoeging: Eigenheid: 3
En geen (komt-ie dan) gunfactorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat mensen Shemsi ook beu zijn, elke keer een verkeerde start en dan dat Duitse geneuzel, en ook niet de jongste meer...
Dan gaan we gewoon voor de blauwwit gevlekte ienemieniemuis.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef Thermo18 het volgende:
Ik ben die dolfijnengrappen nu wel een beetje zat aan het worden trouwens
Heel het Gooi en BN- Nederland stemt voor het zusje vanquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ewbank en Borsato moeten effe kappen met sms-en
Ja precies dat ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En geen (komt-ie dan) gunfactor.
maar ielbankquote:
Ze is net zo oud als Ben toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat mensen Shemsi ook beu zijn, elke keer een verkeerde start en dan dat Duitse geneuzel, en ook niet de jongste meer...
Iedereen is 1/2 van Nick & Simon.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Asskimo het volgende:
Damn, dat fragment net voordat ze de reclames inschakelden: Roel is 1/4 van Nick & Simon. Contrast.
Oh ik dacht dat ze al 35+ was?quote:
Behalve Martijn, die is 1/3.quote:
Ik denk het ook...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees dat mijn favoriet Sarina eruit moet
Ja maar het zag er een beetje grappig uit. :$ Gewoon twee reuzen tegenover een little people (of hoe het ook heet).quote:
Zaadvragende ogen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gewoon 3x op Joan gestemd...
Jammer dat zij het qua populariteit niet zal gaan winnen van Ben of Lenny
En wat ziet NL toch in godsnaam in Jennifer
Volgens mij iets van 28, maar ik dacht dus ook dat ze 36 oid was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze al 35+ was?Zo ziet ze er iig uit.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is Bart(team Angela) gewoon het allerbeste
Met zijn 3 borsthaartjes?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
*browlift*quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Inkopper.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Wil je ons iets vertellen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ik moest gisteren afrijden. En toen zag ik iemand die nogal op Bart lijkt. Die jongen zakte, en toen zag ik m huilen.. (ik ben geslaagd (H))quote:
Eeuwig zonde dat Davy & Joshua eruit zijn gegaan, zij waren toch ook wel potentiële winnaars!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Ben Saunders studio-opname... helemaal compleet
LOL! Dat moet en zal een FOK!ker zijn!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Asskimo het volgende:
[..]
Ik moest gisteren afrijden. En toen zag ik iemand die nogal op Bart lijkt. Die jongen zakte, en toen zag ik m huilen.. (ik ben geslaagd (H))
Riep net niet iemand even oud als Shemsi?quote:
Jeumig, 36 minimaal had ik haar gegevenquote:
En wat te denken van Wiep! Zo zuiver, zo'n entertainster, ongefofelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat Davy & Joshua eruit zijn gegaan, zij waren toch ook wel potentiële winnaars!
Dit soort nummers past ook veel beter bij hem. Hij kan er dan wel rock uitzien, maar rock is volgens mij helemaal niet zijn favo stijl.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Ben Saunders studio-opname... helemaal compleet
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit soort nummers past ook veel beter bij hem. Hij kan er dan wel rock uitzien, maar rock is volgens mij helemaal niet zijn favo stijl.
Wiepquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat te denken van Wiep! Zo zuiver, zo'n entertainster, ongefofelijk
ja ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar iemand vroeg toch wie er met haar veilig was?
Ik dacht echt 36 o.i.d.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef UltraR het volgende:
Oh, sorry, Shemsi is 29.
Nog steeds een stuk jonger dan menigeen haar zou schatten.
Wow, ik geef haar 10 jaar ouder. Zie je vaak bij Oost-Europese vrouwen, die hebben zo'n hard gezicht.quote:
Ze heeft ook geen rimpels oid, maar ze oogt gewoon zoveel ouder. Zal inderdaad wel aan de botstructuur liggen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wow, ik geef haar 10 jaar ouder. Zie je vaak bij Oost-Europese vrouwen, die hebben zo'n hard gezicht.
Hahahha ik krijg al plaatsvervangende schaamte!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik Jennifer dr gezang als ringtone doe... neem ik sneller mijn telefoon op
Twente onie da! Onmeunig mooiquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef Studiotje het volgende:
Twente spreek je op zijn Twents niet uit als Twent...
Marga Bult.quote:
Niet zozeer verouderd, als wel erg volwassen, doorleefd ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
Shemsi vind ik er helemaal niet zo oud uitzien!
Werd 5e bij het songfestival in '87.quote:
Ik had haar 26 geschatquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Niet zozeer verouderd, als wel erg volwassen, doorleefd ofzo.
Nah iig wel zo'n beetje 30quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef UltraR het volgende:
Oh, sorry, Shemsi is 29.
Nog steeds een stuk jonger dan menigeen haar zou schatten.
Je hebt nog nooit van Marga Bult gehoord?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef Thermo18 het volgende:
Wie is die rechter in de TV-Kantine?
Marga Bult?
Nooit van gehoord
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van Marga Bult gehoord?
Neequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Morgen komt er een tussenstandje voor de ESF quiz!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs ik ken Marga. Nou ja, dat is niet zo verrassend eigenlijk.
Ik heb even in je wang geknepen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Marga Bult
(heeft als kind pianoles gehad van mijn oma, je mag me aanraken)
Neeuhh echt niet, ze is 50, met een heel leven achter de rug in Deutchland toi toi toiquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Dacht inderdaad dat die Shemsi wel 35 was ofzo
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs ik ken Marga. Nou ja, dat is niet zo verrassend eigenlijk.
Ik gok dat het tieners/twintigers zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, heel gewoon eigenlijk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Nee
Maar ik ben ook een jonge FOK!'er.
Als je 15 bent is dat toch niet raar?
Inderdaad, vind het telkens weer reuze knapquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Hij doet het wel goed hoor die Carlo
Pijnlijke momenten inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar ooh, wat is de generatiekloof soms goed duidelijk
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Nee
Ik ben tiener jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok dat het tieners/twintigers zijn
Nee dan nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Nee
Nee. Wel potentieel homoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
Ik ken Marga Bult ook... ben ik nu oud?
Die ken je dan weer wel hequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ik ben tiener ja
O god, Kim Holland
Jammer dat Irene het programma naar beneden haaltquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het telkens weer reuze knap
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok dat het tieners/twintigers zijn
ik voel me zo oudquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Nee
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:01 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Je bent pas 20, valt best mee toch?
neequote:
Krijg vanzelf al jeuk van al die sluikreclame.quote:
nee ik ben 20quote:
HARIBO!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijg vanzelf al jeuk van al die sluikreclame.
Bennyquote:
Echt!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijg vanzelf al jeuk van al die sluikreclame.
Nee joh, wakker blijvenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:04 schreef Lutte het volgende:
Als ze zo doorgaan slaap ik weer door de uitslag heen!
wheeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:05 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Had ik het toch goed. Maar 20 is toch niet oud? Die 5 jaar die het scheelt
Hey Cee hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Ik doe mijn best... Maar ik denk dat ik lucifers nodig ga hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |