Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit soort nummers past ook veel beter bij hem. Hij kan er dan wel rock uitzien, maar rock is volgens mij helemaal niet zijn favo stijl.
Wiepquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat te denken van Wiep! Zo zuiver, zo'n entertainster, ongefofelijk
ja ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar iemand vroeg toch wie er met haar veilig was?
Ik dacht echt 36 o.i.d.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef UltraR het volgende:
Oh, sorry, Shemsi is 29.
Nog steeds een stuk jonger dan menigeen haar zou schatten.
Wow, ik geef haar 10 jaar ouder. Zie je vaak bij Oost-Europese vrouwen, die hebben zo'n hard gezicht.quote:
Ze heeft ook geen rimpels oid, maar ze oogt gewoon zoveel ouder. Zal inderdaad wel aan de botstructuur liggen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wow, ik geef haar 10 jaar ouder. Zie je vaak bij Oost-Europese vrouwen, die hebben zo'n hard gezicht.
Hahahha ik krijg al plaatsvervangende schaamte!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik Jennifer dr gezang als ringtone doe... neem ik sneller mijn telefoon op
Twente onie da! Onmeunig mooiquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef Studiotje het volgende:
Twente spreek je op zijn Twents niet uit als Twent...
Marga Bult.quote:
Niet zozeer verouderd, als wel erg volwassen, doorleefd ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
Shemsi vind ik er helemaal niet zo oud uitzien!
Werd 5e bij het songfestival in '87.quote:
Ik had haar 26 geschatquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Niet zozeer verouderd, als wel erg volwassen, doorleefd ofzo.
Nah iig wel zo'n beetje 30quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef UltraR het volgende:
Oh, sorry, Shemsi is 29.
Nog steeds een stuk jonger dan menigeen haar zou schatten.
Je hebt nog nooit van Marga Bult gehoord?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef Thermo18 het volgende:
Wie is die rechter in de TV-Kantine?
Marga Bult?
Nooit van gehoord
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van Marga Bult gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |