Ja precies dat ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En geen (komt-ie dan) gunfactor.
maar ielbankquote:
Ze is net zo oud als Ben toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat mensen Shemsi ook beu zijn, elke keer een verkeerde start en dan dat Duitse geneuzel, en ook niet de jongste meer...
Iedereen is 1/2 van Nick & Simon.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Asskimo het volgende:
Damn, dat fragment net voordat ze de reclames inschakelden: Roel is 1/4 van Nick & Simon. Contrast.
Oh ik dacht dat ze al 35+ was?quote:
Behalve Martijn, die is 1/3.quote:
Ik denk het ook...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees dat mijn favoriet Sarina eruit moet
Ja maar het zag er een beetje grappig uit. :$ Gewoon twee reuzen tegenover een little people (of hoe het ook heet).quote:
Zaadvragende ogen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gewoon 3x op Joan gestemd...
Jammer dat zij het qua populariteit niet zal gaan winnen van Ben of Lenny
En wat ziet NL toch in godsnaam in Jennifer
Volgens mij iets van 28, maar ik dacht dus ook dat ze 36 oid was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze al 35+ was?Zo ziet ze er iig uit.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is Bart(team Angela) gewoon het allerbeste
Met zijn 3 borsthaartjes?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
*browlift*quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Inkopper.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Wil je ons iets vertellen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ik moest gisteren afrijden. En toen zag ik iemand die nogal op Bart lijkt. Die jongen zakte, en toen zag ik m huilen.. (ik ben geslaagd (H))quote:
Eeuwig zonde dat Davy & Joshua eruit zijn gegaan, zij waren toch ook wel potentiële winnaars!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Ben Saunders studio-opname... helemaal compleet
LOL! Dat moet en zal een FOK!ker zijn!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Asskimo het volgende:
[..]
Ik moest gisteren afrijden. En toen zag ik iemand die nogal op Bart lijkt. Die jongen zakte, en toen zag ik m huilen.. (ik ben geslaagd (H))
Riep net niet iemand even oud als Shemsi?quote:
Jeumig, 36 minimaal had ik haar gegevenquote:
En wat te denken van Wiep! Zo zuiver, zo'n entertainster, ongefofelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat Davy & Joshua eruit zijn gegaan, zij waren toch ook wel potentiële winnaars!
Dit soort nummers past ook veel beter bij hem. Hij kan er dan wel rock uitzien, maar rock is volgens mij helemaal niet zijn favo stijl.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Ben Saunders studio-opname... helemaal compleet
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit soort nummers past ook veel beter bij hem. Hij kan er dan wel rock uitzien, maar rock is volgens mij helemaal niet zijn favo stijl.
Wiepquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat te denken van Wiep! Zo zuiver, zo'n entertainster, ongefofelijk
ja ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Maar iemand vroeg toch wie er met haar veilig was?
Ik dacht echt 36 o.i.d.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef UltraR het volgende:
Oh, sorry, Shemsi is 29.
Nog steeds een stuk jonger dan menigeen haar zou schatten.
Wow, ik geef haar 10 jaar ouder. Zie je vaak bij Oost-Europese vrouwen, die hebben zo'n hard gezicht.quote:
Ze heeft ook geen rimpels oid, maar ze oogt gewoon zoveel ouder. Zal inderdaad wel aan de botstructuur liggen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wow, ik geef haar 10 jaar ouder. Zie je vaak bij Oost-Europese vrouwen, die hebben zo'n hard gezicht.
Hahahha ik krijg al plaatsvervangende schaamte!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik Jennifer dr gezang als ringtone doe... neem ik sneller mijn telefoon op
Twente onie da! Onmeunig mooiquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef Studiotje het volgende:
Twente spreek je op zijn Twents niet uit als Twent...
Marga Bult.quote:
Niet zozeer verouderd, als wel erg volwassen, doorleefd ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
Shemsi vind ik er helemaal niet zo oud uitzien!
Werd 5e bij het songfestival in '87.quote:
Ik had haar 26 geschatquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Niet zozeer verouderd, als wel erg volwassen, doorleefd ofzo.
Nah iig wel zo'n beetje 30quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef UltraR het volgende:
Oh, sorry, Shemsi is 29.
Nog steeds een stuk jonger dan menigeen haar zou schatten.
Je hebt nog nooit van Marga Bult gehoord?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef Thermo18 het volgende:
Wie is die rechter in de TV-Kantine?
Marga Bult?
Nooit van gehoord
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van Marga Bult gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |