*browlift*quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is Bart(team Angela) gewoon het allerbeste
Inkopper.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Wil je ons iets vertellen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ik moest gisteren afrijden. En toen zag ik iemand die nogal op Bart lijkt. Die jongen zakte, en toen zag ik m huilen.. (ik ben geslaagd (H))quote:
Eeuwig zonde dat Davy & Joshua eruit zijn gegaan, zij waren toch ook wel potentiële winnaars!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Ben Saunders studio-opname... helemaal compleet
LOL! Dat moet en zal een FOK!ker zijn!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Asskimo het volgende:
[..]
Ik moest gisteren afrijden. En toen zag ik iemand die nogal op Bart lijkt. Die jongen zakte, en toen zag ik m huilen.. (ik ben geslaagd (H))
Riep net niet iemand even oud als Shemsi?quote:
Jeumig, 36 minimaal had ik haar gegevenquote:
En wat te denken van Wiep! Zo zuiver, zo'n entertainster, ongefofelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:50 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat Davy & Joshua eruit zijn gegaan, zij waren toch ook wel potentiële winnaars!
Dit soort nummers past ook veel beter bij hem. Hij kan er dan wel rock uitzien, maar rock is volgens mij helemaal niet zijn favo stijl.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Ben Saunders studio-opname... helemaal compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |