quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Gebeurt een hoop daar zo te zien. 4 goals in de 1e ehelft tot nog toe en Isaksson is al gewisseldquote:
quote:
quote:
quote:
2-2 voor beide dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat? Neejoh..
NAC?
Voor wie eigenlijk?
nee dank jequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef PeZu het volgende:
warme chocomel fabriceer tijd, wie wil er ook pezu's luxe chocomelk extra speciaal?
Watjequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Krijg je me toch last van je linkerpoot
Lekkere scheidsrechter ben je dan, als ik je een beetje plaag al meteen met kaarten dreigenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:31 schreef Rockiejj het volgende:
Pas maar op! Ik geef je zo een gele kaart!
0 tolerance noemen we dat =Dquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekkere scheidsrechter ben je dan, als ik je een beetje plaag al meteen met kaarten dreigen
Nee, een schorsing van een seizoen, dat is pas zero tolerancequote:
Ja je zit alsnog alles met rechts te doen dan hequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb al eens in een automaat gereden maar wat jeukte mijn linker voet toen
Joh.. zolang je niet bijt, vind ik alles goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, een schorsing van een seizoen, dat is pas zero tolerance![]()
Dit is een beetje nutteloos dreigen, vind je zelf ook niet?
Je wordt er zo govverrages lui vanquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
lijkt me echt niet prettig in een automaat rijden
Het is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wordt er zo govverrages lui van
Daar had ik alleen de eerste meter last vanquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb al eens in een automaat gereden maar wat jeukte mijn linker voet toen
Niet heel hardquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:36 schreef Rockiejj het volgende:
Joh.. zolang je niet bijt, vind ik alles goed
Vond ik ook van nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
yup, mocht niet met links remmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je zit alsnog alles met rechts te doen dan he![]()
Dat word je van de cruisequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wordt er zo govverrages lui van
Ja ik ookquote:
lekker met de pook in de weerquote:
Ik dus wat langer, ben ik blij dat ik geen noodstop hoefde te makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had ik alleen de eerste meter last van![]()
Ik heb vandaag in 7 verschillende auto's gereden had ik toevallig eerder vanavond geteldquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Ik heb inmiddels ook al 2 jaar niet meer achter een stuur van een auto gezeten trouwens. En de laatste was een automaat.
Als je me dan belooft dat je niet ineens met rode kaarten of witte vlaggen gaat wapperenquote:
hoezo? het gevoel van de mechaniek, metaal op metaal, de overbrenging fysiek meemaken is gewoon een fijn gevoel, waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit is zooooon foute reactie hea.
ja echt superquote:
Wrom dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef D. het volgende:
Ik heb vandaag in 7 verschillende auto's gereden had ik toevallig eerder vanavond geteld
Goed bezigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in 7 verschillende auto's gereden had ik toevallig eerder vanavond geteld
ik zeg niet dat ik hem ga gebruiken, ik en knopjes gaan nie zo goed samenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, rij liever gewoon zo
Lijkt me dan een strak planquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik hem ga gebruiken, ik en knopjes gaan nie zo goed samen
Linkervoet op een 'plateautje' zetten en laten staan. Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus wat langer, ben ik blij dat ik geen noodstop hoefde te maken
Hihi, nee hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je me dan belooft dat je niet ineens met rode kaarten of witte vlaggen gaat wapperen
hahaahaha st kan niet schakelen hahahahahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ging ik vandaag in de Volvo naar Marijke, want veel boodschappen doen...doet 'ie van: prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggt.
De Duivenkak Expresquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja echt super![]()
Was echt blij toen ik eindelijk weer eens voor mn werk met een afgetrapte Corsa Combo door Den Bosch mocht knoerten![]()
![]()
Ook alweer 2006
hahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
hahaahaha st kan niet schakelen hahahahahaha
de accu was leeg, lul.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef PeZu het volgende:
hahaahaha st kan niet schakelen hahahahahaha
Was je de tanden aan het poetsen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ging ik vandaag in de Volvo naar Marijke, want veel boodschappen doen...doet 'ie van: prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggt.
Noodstop doe je automatischequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Linkervoet op een 'plateautje' zetten en laten staan. Zo moeilijk is het niet
Seks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo? het gevoel van de mechaniek, metaal op metaal, de overbrenging fysiek meemaken is gewoon een fijn gevoel, waar heb jij het over?
moetje nu gelijk gaan scheldenquote:
Hee, maar wat leuk, fluiten bij een Rugbywedstrijd..doe je dat al lang?quote:
Het was volgens mij alleen maar een versterking van de zin..quote:
remmen doe je toch altijd met je rechtervoetquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was je de tanden aan het poetsen?
[..]
Noodstop doe je automatische
OMGWTFWASDA?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, om ff eerlijk te zijn, is morgen de 1e x..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, maar wat leuk, fluiten bij een Rugbywedstrijd..doe je dat al lang?
Ik gewoon in een schakel bakquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me ineens dat het hardst wat ik ooit gereden heb in een automaat was
jij lacht mij gewoon onterecht uit, dan krijg je dat ervanquote:
ja en volgens mij regent het morgen goud maar dan is het nog niet waar hehquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het was volgens mij alleen maar een versterking van de zin..
PWN.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
Je kan ook niet even op de bank tv kijken, of je mist alweer tig topics.
ik lachte niet eens echtquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij lacht mij gewoon onterecht uit, dan krijg je dat ervan
Maar je trapt automatische met links de "koppeling" in dus dan met 2 voeten remmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
remmen doe je toch altijd met je rechtervoet
Dat moet ik nog maar eens recht gaan zettenquote:
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en volgens mij regent het morgen goud maar dan is het nog niet waar heh
ja opvangen en naar PG sturenquote:
hoe vaak had jouw auto dan al een lege accu?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
btw dan doet meer een hard klikklakkend geluid, dat wat jij deed was tandenpoetsen
Hij is vet coolquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
vind mijn auto eens even vet cool jullie allemaal
OOHNOESquote:
Was toch een auto van stage en ik had haast en dan op een snelweg waar ze bijna nooit flitsenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar eens recht gaan zetten
Neem ik me al jaren voor, maar ik durf misschien niet zo goed
je als in jij jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je trapt automatische met links de "koppeling" in dus dan met 2 voeten remmen
Wat gaat er dan mis?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef es70 het volgende:
Potverpielekes. Mijn laptop wordt geloof ik naar van 't 'nieuwe' Fok!
.
ja ja coole gastquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had ook een leenautoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was toch een auto van stage en ik had haast en dan op een snelweg waar ze bijna nooit flitsen(heb wel goed opgelet dat ze het toen ook niet deden
)
Ah gossiequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou, om ff eerlijk te zijn, is morgen de 1e x..
Maar het is tussen kindjes van 3 - 7 jaar, dus dat is gewoon zo super leuk om te zien..
ik heb wat gemist?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
nooit want mijn auto werd goed onderhouden totdat hij finaal in elkaar werd gereden, moest ook wel anders deed hij altijd raar, alfa hehquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe vaak had jouw auto dan al een lege accu?
en ik prrrrrrrrrrrrrrrrr niet als ik tandenpoets
Ikke nog niet, heb al wel vaak van andere gehoord die dat hadden, zelfs eentje die hem had laten afslaanquote:
ehm.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wat gemist?
[..]
nooit want mijn auto werd goed onderhouden totdat hij finaal in elkaar werd gereden, moest ook wel anders deed hij altijd raar, alfa heh
Haha, mn broertje..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah gossie![]()
![]()
![]()
Doen de jouwe ook mee?
Ik geef je geen ongelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ook een leenauto
Collega had een huurauto (A6 quattro) dus die ging ik ff proberen
ehm ehm maar van wie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.
maar ehm.
mocht je daar zelf in rijden dan?
Dank jequote:
Koel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Duivenkak Expres![]()
[ afbeelding ]
ik ben hartstikke aardig dat jij dat nu niet zietquote:
Verkoop je bank, ben je van 't probleem afquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
Je kan ook niet even op de bank tv kijken, of je mist alweer tig topics.
Jij remt voor geestelijken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef D. het volgende:
Hij kon 240 trouwens, en toen moest ik ook remmen voor een voorganger
combokakquote:
Oh, zeker begrenstquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ik krijg graag gelijk
Hij kon 240 trouwens, en toen moest ik ook remmen voor een voorganger
Pffffrt.quote:
Dat denk ik ook ja hahah,quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffffrt.
Dan zet ik je gewoon in de hoek als je mij een kaart geeft
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffffrt.
dat is wat anders dan lief he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
ik ben hartstikke aardig dat jij dat nu niet ziet
Met een puntmuts op en een bord om zijn nekquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffffrt.
PeZu is inderdaad hartstikke aardig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben hartstikke aardig dat jij dat nu niet ziet
Dat was de begrenzer ja, want naar de 240 ging iet best snel, en toen hield het opquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, zeker begrenst, ik ben toen niet harder als 200 gegaan, kon niet door anders stom verkeer
ik ben ook vet liefquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is wat anders dan lief he?
minstens!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een puntmuts op en een bord om zijn nek
Geleuter over scripts (quote:
tegen jou sowiesoquote:
Interslet Exploder zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Geleuter over scripts (), posts die over elkaar gaan, stukken 'niks' tussen posts
.
Zijn ze standaard op begrenst, kunnen de wouten in duitsland je nog bij houden/inhalenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was de begrenzer ja, want naar de 240 ging iet best snel, en toen hield het op
Jah thanxquote:
Dat had ik ook toen ik de KSC bezocht, en men raadde mij toen aan Google Chrome te installerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Geleuter over scripts (), posts die over elkaar gaan, stukken 'niks' tussen posts
.
thanx hunquote:
ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah thanx
Wandelen was fris, doch lekker
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze standaard op begrenst, kunnen de wouten in duitsland je nog bij houden/inhalen
pics?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPP
HELE GROTE BLOEMKOLEN, BLOEMKOLEN, BLOEMKOLEN
Niet alle modellen geloof ik, en de begrenzer kan er ook af natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze standaard op begrenst, kunnen de wouten in duitsland je nog bij houden/inhalen
je gaat toch niet weer ongesteld worden he?quote:
whehehe nee, schoonma vond het wel goed zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPP
HELE GROTE BLOEMKOLEN, BLOEMKOLEN, BLOEMKOLEN
zijn er wel meer die IE gebruiken en die gezeik met fok hebben. Gewoon geen IE meer gebruiken. Of geen fok natuurlijkquote:
dat ben ik net 13 dagen geweestquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
je gaat toch niet weer ongesteld wordne he?
ooh zie, het ligt niet aan mijquote:
Oh jammer zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe nee, schoonma vond het wel goed zo
Boer was trouwens al ver, bijna het hele veld was leeg
ja maar je weet het maar nooit met jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ben ik net 13 dagen geweest
Jah vond ik ook, lekker snijden in bloemkool..quote:
DERTIEN dagen?? Ik dacht dat dat met 5 dagen wel bekeken was normaal gesproken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ben ik net 13 dagen geweest
Kusje opquote:
* Trevland zet een kopje Earl Grey thee neer voor Llquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx hun
Lekker kopje Earl Grey thee
Klopt maar ik weet niet hoe het dan daar zit met de regels daar overquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alle modellen geloof ik, en de begrenzer kan er ook af natuurlijk
Da's wel zo gezondquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je gaat toch niet weer ongesteld worden he?
jij deed echt vet niet lief, en je geeft me ook al niet eens antwoordquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
ooh zie, het ligt niet aan mij![]()
wil je massage, schouder en hoofd?
En toen was 't over?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik de KSC bezocht, en men raadde mij toen aan Google Chrome te installeren
Ja maar...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn er wel meer die IE gebruiken en die gezeik met fok hebben. Gewoon geen IE meer gebruiken. Of geen fok natuurlijk
Ga maar naar opera overquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef es70 het volgende:
[..]
En toen was 't over?
[..]
Ja maar...
ik deed wel lief, ik deedquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij deed echt vet niet lief, en je geeft me ook al niet eens antwoord![]()
ja
graag
Volgens mij zijn er geen regels, maar is het meer een herenakkoord tussen de Duitse autobouwersquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet niet hoe het dan daar zit met de regels daar over
Firefox, Opera, Safari schijnt ook te kunnen. Chrome moet je ook niet nemen.quote:
als je me morgen heel hard hoort vloeken dan weet je genoegquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
ja maar je weet het maar nooit met jou![]()
van de afgelopen 6 weken was ik er 4 ongesteldquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
DERTIEN dagen?? Ik dacht dat dat met 5 dagen wel bekeken was normaal gesproken?
tegen pisvee?quote:
Kan ook maar ik weet wel mocht die auto harden kunnen en is het een wouten auto dan kan die dat dus ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen regels, maar is het meer een herenakkoord tussen de Duitse autobouwers
Oh lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet een kopje Earl Grey thee neer voor Ll
jij hebt standaardquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik deed wel lief, ik deedals pi dat betekent dat ik niet stom doe
![]()
plus je kent me
Moet je niet eens gewoon hard zwanger genueckt worden dan of zo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
van de afgelopen 6 weken was ik er 4 ongesteld
jij bent veelste lief om te vloekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je me morgen heel hard hoort vloeken dan weet je genoeg![]()
[..]
van de afgelopen 6 weken was ik er 4 ongesteld
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh lekkerthanx
@ 13 dagen:moet er niet aan denken, maar iig nu sterkte met je hoofdpijn ST
Infaalonquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet eens gewoon hard zwanger genueckt worden dan of zo?
dat verbetert de boel niet per se, alleen die 9 maanden dan ja.. dan ben je er wel ff vanafquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef D. het volgende:
Maar ik gebruik nu nog gewoon IE, behalve voor de KSC
Ja, nee, ik ben er ook wel klaar meequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh lekkerthanx
@ 13 dagen:moet er niet aan denken, maar iig nu sterkte met je hoofdpijn ST
Dta dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent veelste lief om te vloeken
en als je gaat vloeken ga ik je net zolang knuffelen tot het voorbij is
mijn pepernoot *stik*kucht*ggggggggg* kucht*quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn pepernoot *stik*kucht*ggggggggg* kucht*
Dat is helaas geen optiequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik te lief om te vloeken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
jij bent veelste lief om te vloeken
en als je gaat vloeken ga ik je net zolang knuffelen tot het voorbij is
dat komt omdat ik standaard leuk benquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt standaardals pi, dus.
hoi liefjekom je morgen?
haaiquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ben er ook wel klaar mee![]()
hoi trouwens
* Trevland klopt op de rug van LLquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn pepernoot *stik*kucht*ggggggggg* kucht*
Zoeen dinges dat zwanger voorkomt maar nu ook problemen maaktquote:
Ik kan ook harder, ik heb het alleen nog niet aangedurfdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook maar ik weet wel mocht die auto harden kunnen en is het een wouten auto dan kan die dat dus ook
Hmm. Dat is best klote dan. Of kut. Of zo.quote:
Nou, ik kan er niet rouwig om zijn dat ik dan schijnbaar al een half jaar lang niet zo gezond meer benquote:
Ja. Jij bent keiliefquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is helaas geen optie
[..]
hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik te lief om te vloeken?
dat is wel waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
dat komt omdat ik standaard leuk ben![]()
helemaal voor jou![]()
eerlijk gezegd weet ik het nog niet en bovendien is er nieuw probleem
dat heet echt "InFAALon"??quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen dinges dat zwanger voorkomt maar nu ook problemen maakt.
Nee, maar dat is het welquote:
Bis Later LLquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
op de bank kan ik het allemaal niet bij benen zonder mijn muis
ik ga douchentot later
Daarom heb ik dus nu ook de muis ingeplugdquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
op de bank kan ik het allemaal niet bij benen zonder mijn muis
ik ga douchentot later
Ja, bestquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Dat is best klote dan. Of kut. Of zo.
uhm als je me kent weet je ook dat dit niet de plek is waar ik dat ga delenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is wel waar![]()
oh, heerlijk, een nieuw probleem..vertel!
woordgrapje op de slechte werkingquote:
quote:
Nou, ik ben blij dat ik er in ieder geval de bliksem van begrijpquote:
Jammer dat Marijke er nu even niet isquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Jij bent keilief. Jij kunt geeneens vloeken
.
Ik ga wel bij jou staan, hoor ik iig in de groep die er de ballen van begrijptquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat ik er in ieder geval de bliksem van begrijp![]()
Hoezo, zal die het ontkennen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammer dat Marijke er nu even niet is
Die zou wel even bewijzen dat jij wel kunt vloeken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ik wil ook wel even voor je in staan hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wist toevallig dat ST 30 is, en voor een 30-jarige is dat wel gezondquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik kan er niet rouwig om zijn dat ik dan schijnbaar al een half jaar lang niet zo gezond meer ben.
Hallowwww... Je hebt 't tegen mij hoorquote:
oh, ik dacht omdat je hier deelt dat er een nieuw probleem is weet de rest het misschien al omdat ik hier de hele dag niet was, maar dat is dan dus niet zo, ik zwengel msn aan hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm als je me kent weet je ook dat dit niet de plek is waar ik dat ga delen
[..]
woordgrapje op de slechte werking
[..]
Oh okee, ik was al bang dat het weer eens aan mij lag. Wat op zich best zou kunnen in deze tak van sport natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga wel bij jou staan, hoor ik iig in de groep die er de ballen van begrijpt
uhm neequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik dacht omdat je hier deelt dat er een nieuw probleem is weet de rest het misschien al omdat ik hier de hele dag niet was, maar dat is dan dus niet zo, ik zwengel msn aan hoor
Andere webbrowsers zijn niet zo moeilijk om te leren hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Hallowwww... Je hebt 't tegen mij hoor. IE bij voorkeur, maybe FF (maar liever ook niet)
.
nee hoor, deze keer ligt het aan hunquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ik was al bang dat het weer eens aan mij lag. Wat op zich best zou kunnen in deze tak van sport natuurlijk
Ja, dank uquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik wil ook wel even voor je in staan hoor
ST KAN WEL DEGELIJK VLOEKEN ALS EEN BOOTWERKER
Nu ben ik vet onder de indruk, dat begrijp jequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik wil ook wel even voor je in staan hoor
ST KAN WEL DEGELIJK VLOEKEN ALS EEN BOOTWERKER
Jullie weten gewoon niet dat ik dat kan omdat jullie lief zijn en nog nooit bij mij in de auto hebben gezetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu ben ik vet onder de indruk, dat begrijp je
ola cassanovaquote:
Tering die man heeft het ook gewoon koud hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:04 schreef Ladylike het volgende:
Duitser verwarmt gestolen auto met aftapstroom
of op msn als er wat misgaatquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie weten gewoon niet dat ik dat kan omdat jullie lief zijn en nog nooit bij mij in de auto hebben gezeten
Sorry, hoorde ik mijn naam?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Denk je dat dat ooit gaat gebeuren dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie weten gewoon niet dat ik dat kan omdat jullie lief zijn en nog nooit bij mij in de auto hebben gezeten
en dan verbaasd zijn dat ie de aandacht van agenten trokquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering die man heeft het ook gewoon koud hoor
JA GIFGRAFGLOEIENDE POKKEHOEREZOOIquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, hoorde ik mijn naam?
* Wijst naar STquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze denken dat ik niet kan vloekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lieg jequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen kan het in principe welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat dat ooit gaat gebeuren dan?
Dan kan jij toch ook niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze denken dat ik niet kan vloeken
Hey het was wel in Maastricht heahquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan verbaasd zijn dat ie de aandacht van agenten trok
zullen we wedstrijdje doen morgenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kun jij niet want keiliefquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan navigeer ik welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen kan het in principe wel
Whehequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zullen we wedstrijdje doen morgen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA GIFGRAFGLOEIENDE POKKEHOEREZOOI![]()
Of zo
das waar, die hebben blijkbaar 's nachts zo veel te doen dat ze mij van half 2 tot half 6 's morgens laten wachten eer ze komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey het was wel in Maastricht heahHet had kunnen lukken
Dat kun jij echt welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt me minstens zo gaaf als zelf rijden eigenlijkquote:
Was er wat belangrijks te doen dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das waar, die hebben blijkbaar 's nachts zo veel te doen dat ze mij van half 2 tot half 6 's morgens laten wachten eer ze komen
jump?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me minstens zo gaaf als zelf rijden eigenlijkHelm op met mic en dan brullen "MEDIUM LEFT, SHARP RIGHT, A JUMP!" en zo
Zei ik al ja dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
we gaan morgen een wedstrijdje doen wie het het beste kan
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we gaan morgen een wedstrijdje doen wie het het beste kan
Ja, of;quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me minstens zo gaaf als zelf rijden eigenlijkHelm op met mic en dan brullen "MEDIUM LEFT, SHARP RIGHT, A JUMP!" en zo
Nee ik heb vroegah veel Colin McRae 2 gespeeldquote:
Dingiedingquote:
Nou, ehm.quote:
dan kom ik en gaat iedereen jankenquote:
geen idee maar ik ben zelf maar naar het bureau gereden om aangifte van diefstal van mn wagen te doen. Terwijl ze gebeld zijn toen we nog wisten waar mn wagen ongeveer uithingquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was er wat belangrijks te doen dan?
Hmmz, ik vind het dus lekker. Anders zou ik het niet drinkenquote:
Dat is wel vrij verknetterd dan jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee maar ik ben zelf maar naar het bureau gereden om aangifte van diefstal van mn wagen te doen. Terwijl ze gebeld zijn toen we nog wisten waar mn wagen ongeveer uithingWat natuurlijk 4 uur later niet meer veel nut heeft aangezien je dan al lang aan het bier in Amsterdam kunt zitten
Nee, dat kan ze niet want ze is keilief. En jij kunt het ook niet want jij bent ook keiliefquote:
Jij speelt teveel met Thijsquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Jajajajaaaaa, net als Kitt, de super pursuit mode en die sprindingesdingie
Oh jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Tot straksquote:
Kijk dan nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Nog een keer die Ewbank
Ze straffen me
Ja inderdaad!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Lenny was trouwens zooooooo fucking briljant vandaag
nogal, vooral als de getuigen moeten werken om 8 uurquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel vrij verknetterd dan ja
Turbo Boostquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |