Jullie weten gewoon niet dat ik dat kan omdat jullie lief zijn en nog nooit bij mij in de auto hebben gezetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu ben ik vet onder de indruk, dat begrijp je
ola cassanovaquote:
Tering die man heeft het ook gewoon koud hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:04 schreef Ladylike het volgende:
Duitser verwarmt gestolen auto met aftapstroom
of op msn als er wat misgaatquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie weten gewoon niet dat ik dat kan omdat jullie lief zijn en nog nooit bij mij in de auto hebben gezeten
Sorry, hoorde ik mijn naam?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammer dat Marijke er nu even niet is
Denk je dat dat ooit gaat gebeuren dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie weten gewoon niet dat ik dat kan omdat jullie lief zijn en nog nooit bij mij in de auto hebben gezeten
en dan verbaasd zijn dat ie de aandacht van agenten trokquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering die man heeft het ook gewoon koud hoor
JA GIFGRAFGLOEIENDE POKKEHOEREZOOIquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, hoorde ik mijn naam?
* Wijst naar STquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze denken dat ik niet kan vloekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lieg jequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammer dat Marijke er nu even niet is
Morgen kan het in principe welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat dat ooit gaat gebeuren dan?
Dan kan jij toch ook niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze denken dat ik niet kan vloeken
Hey het was wel in Maastricht heahquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan verbaasd zijn dat ie de aandacht van agenten trok
zullen we wedstrijdje doen morgenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kun jij niet want keiliefquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan navigeer ik welquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen kan het in principe wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |