ehm.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wat gemist?
[..]
nooit want mijn auto werd goed onderhouden totdat hij finaal in elkaar werd gereden, moest ook wel anders deed hij altijd raar, alfa heh
Haha, mn broertje..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah gossie![]()
![]()
![]()
Doen de jouwe ook mee?
Ik geef je geen ongelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ook een leenauto
Collega had een huurauto (A6 quattro) dus die ging ik ff proberen
ehm ehm maar van wie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.
maar ehm.
mocht je daar zelf in rijden dan?
Dank jequote:
Koel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Duivenkak Expres![]()
[ afbeelding ]
ik ben hartstikke aardig dat jij dat nu niet zietquote:
Verkoop je bank, ben je van 't probleem afquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
Je kan ook niet even op de bank tv kijken, of je mist alweer tig topics.
Jij remt voor geestelijken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef D. het volgende:
Hij kon 240 trouwens, en toen moest ik ook remmen voor een voorganger
combokakquote:
Oh, zeker begrenstquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ik krijg graag gelijk
Hij kon 240 trouwens, en toen moest ik ook remmen voor een voorganger
Pffffrt.quote:
Dat denk ik ook ja hahah,quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffffrt.
Dan zet ik je gewoon in de hoek als je mij een kaart geeft
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffffrt.
dat is wat anders dan lief he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
ik ben hartstikke aardig dat jij dat nu niet ziet
Met een puntmuts op en een bord om zijn nekquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffffrt.
PeZu is inderdaad hartstikke aardig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben hartstikke aardig dat jij dat nu niet ziet
Dat was de begrenzer ja, want naar de 240 ging iet best snel, en toen hield het opquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, zeker begrenst, ik ben toen niet harder als 200 gegaan, kon niet door anders stom verkeer
ik ben ook vet liefquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is wat anders dan lief he?
minstens!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een puntmuts op en een bord om zijn nek
Geleuter over scripts (quote:
tegen jou sowiesoquote:
Interslet Exploder zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Geleuter over scripts (), posts die over elkaar gaan, stukken 'niks' tussen posts
.
Zijn ze standaard op begrenst, kunnen de wouten in duitsland je nog bij houden/inhalenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was de begrenzer ja, want naar de 240 ging iet best snel, en toen hield het op
Jah thanxquote:
Dat had ik ook toen ik de KSC bezocht, en men raadde mij toen aan Google Chrome te installerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Geleuter over scripts (), posts die over elkaar gaan, stukken 'niks' tussen posts
.
thanx hunquote:
ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah thanx
Wandelen was fris, doch lekker
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze standaard op begrenst, kunnen de wouten in duitsland je nog bij houden/inhalen
pics?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPP
HELE GROTE BLOEMKOLEN, BLOEMKOLEN, BLOEMKOLEN
Niet alle modellen geloof ik, en de begrenzer kan er ook af natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze standaard op begrenst, kunnen de wouten in duitsland je nog bij houden/inhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |