Haha, mn broertje..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah gossie![]()
![]()
![]()
Doen de jouwe ook mee?
Ik geef je geen ongelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ook een leenauto
Collega had een huurauto (A6 quattro) dus die ging ik ff proberen
ehm ehm maar van wie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.
maar ehm.
mocht je daar zelf in rijden dan?
Dank jequote:
Koel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Duivenkak Expres![]()
[ afbeelding ]
ik ben hartstikke aardig dat jij dat nu niet zietquote:
Verkoop je bank, ben je van 't probleem afquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
Je kan ook niet even op de bank tv kijken, of je mist alweer tig topics.
Jij remt voor geestelijken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef D. het volgende:
Hij kon 240 trouwens, en toen moest ik ook remmen voor een voorganger
combokakquote:
Oh, zeker begrenstquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ik krijg graag gelijk
Hij kon 240 trouwens, en toen moest ik ook remmen voor een voorganger
Pffffrt.quote:
Dat denk ik ook ja hahah,quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffffrt.
Dan zet ik je gewoon in de hoek als je mij een kaart geeft
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffffrt.
dat is wat anders dan lief he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
ik ben hartstikke aardig dat jij dat nu niet ziet
Met een puntmuts op en een bord om zijn nekquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffffrt.
PeZu is inderdaad hartstikke aardig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben hartstikke aardig dat jij dat nu niet ziet
Dat was de begrenzer ja, want naar de 240 ging iet best snel, en toen hield het opquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, zeker begrenst, ik ben toen niet harder als 200 gegaan, kon niet door anders stom verkeer
ik ben ook vet liefquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is wat anders dan lief he?
minstens!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een puntmuts op en een bord om zijn nek
Geleuter over scripts (quote:
tegen jou sowiesoquote:
Interslet Exploder zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Geleuter over scripts (), posts die over elkaar gaan, stukken 'niks' tussen posts
.
Zijn ze standaard op begrenst, kunnen de wouten in duitsland je nog bij houden/inhalenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was de begrenzer ja, want naar de 240 ging iet best snel, en toen hield het op
Jah thanxquote:
Dat had ik ook toen ik de KSC bezocht, en men raadde mij toen aan Google Chrome te installerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Geleuter over scripts (), posts die over elkaar gaan, stukken 'niks' tussen posts
.
thanx hunquote:
ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah thanx
Wandelen was fris, doch lekker
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze standaard op begrenst, kunnen de wouten in duitsland je nog bij houden/inhalen
pics?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPP
HELE GROTE BLOEMKOLEN, BLOEMKOLEN, BLOEMKOLEN
Niet alle modellen geloof ik, en de begrenzer kan er ook af natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze standaard op begrenst, kunnen de wouten in duitsland je nog bij houden/inhalen
je gaat toch niet weer ongesteld worden he?quote:
whehehe nee, schoonma vond het wel goed zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPP
HELE GROTE BLOEMKOLEN, BLOEMKOLEN, BLOEMKOLEN
zijn er wel meer die IE gebruiken en die gezeik met fok hebben. Gewoon geen IE meer gebruiken. Of geen fok natuurlijkquote:
dat ben ik net 13 dagen geweestquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
je gaat toch niet weer ongesteld wordne he?
ooh zie, het ligt niet aan mijquote:
Oh jammer zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe nee, schoonma vond het wel goed zo
Boer was trouwens al ver, bijna het hele veld was leeg
ja maar je weet het maar nooit met jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ben ik net 13 dagen geweest
Jah vond ik ook, lekker snijden in bloemkool..quote:
DERTIEN dagen?? Ik dacht dat dat met 5 dagen wel bekeken was normaal gesproken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ben ik net 13 dagen geweest
Kusje opquote:
* Trevland zet een kopje Earl Grey thee neer voor Llquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx hun
Lekker kopje Earl Grey thee
Klopt maar ik weet niet hoe het dan daar zit met de regels daar overquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Niet alle modellen geloof ik, en de begrenzer kan er ook af natuurlijk
Da's wel zo gezondquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je gaat toch niet weer ongesteld worden he?
jij deed echt vet niet lief, en je geeft me ook al niet eens antwoordquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
ooh zie, het ligt niet aan mij![]()
wil je massage, schouder en hoofd?
En toen was 't over?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik de KSC bezocht, en men raadde mij toen aan Google Chrome te installeren
Ja maar...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn er wel meer die IE gebruiken en die gezeik met fok hebben. Gewoon geen IE meer gebruiken. Of geen fok natuurlijk
Ga maar naar opera overquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef es70 het volgende:
[..]
En toen was 't over?
[..]
Ja maar...
ik deed wel lief, ik deedquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij deed echt vet niet lief, en je geeft me ook al niet eens antwoord![]()
ja
graag
Volgens mij zijn er geen regels, maar is het meer een herenakkoord tussen de Duitse autobouwersquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet niet hoe het dan daar zit met de regels daar over
Firefox, Opera, Safari schijnt ook te kunnen. Chrome moet je ook niet nemen.quote:
als je me morgen heel hard hoort vloeken dan weet je genoegquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
ja maar je weet het maar nooit met jou![]()
van de afgelopen 6 weken was ik er 4 ongesteldquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
DERTIEN dagen?? Ik dacht dat dat met 5 dagen wel bekeken was normaal gesproken?
tegen pisvee?quote:
Kan ook maar ik weet wel mocht die auto harden kunnen en is het een wouten auto dan kan die dat dus ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen regels, maar is het meer een herenakkoord tussen de Duitse autobouwers
Oh lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet een kopje Earl Grey thee neer voor Ll
jij hebt standaardquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik deed wel lief, ik deedals pi dat betekent dat ik niet stom doe
![]()
plus je kent me
Moet je niet eens gewoon hard zwanger genueckt worden dan of zo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
van de afgelopen 6 weken was ik er 4 ongesteld
jij bent veelste lief om te vloekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je me morgen heel hard hoort vloeken dan weet je genoeg![]()
[..]
van de afgelopen 6 weken was ik er 4 ongesteld
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh lekkerthanx
@ 13 dagen:moet er niet aan denken, maar iig nu sterkte met je hoofdpijn ST
Infaalonquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet eens gewoon hard zwanger genueckt worden dan of zo?
dat verbetert de boel niet per se, alleen die 9 maanden dan ja.. dan ben je er wel ff vanafquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef D. het volgende:
Maar ik gebruik nu nog gewoon IE, behalve voor de KSC
Ja, nee, ik ben er ook wel klaar meequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh lekkerthanx
@ 13 dagen:moet er niet aan denken, maar iig nu sterkte met je hoofdpijn ST
Dta dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent veelste lief om te vloeken
en als je gaat vloeken ga ik je net zolang knuffelen tot het voorbij is
mijn pepernoot *stik*kucht*ggggggggg* kucht*quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn pepernoot *stik*kucht*ggggggggg* kucht*
Dat is helaas geen optiequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik te lief om te vloeken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
jij bent veelste lief om te vloeken
en als je gaat vloeken ga ik je net zolang knuffelen tot het voorbij is
dat komt omdat ik standaard leuk benquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt standaardals pi, dus.
hoi liefjekom je morgen?
haaiquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ben er ook wel klaar mee![]()
hoi trouwens
* Trevland klopt op de rug van LLquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn pepernoot *stik*kucht*ggggggggg* kucht*
Zoeen dinges dat zwanger voorkomt maar nu ook problemen maaktquote:
Ik kan ook harder, ik heb het alleen nog niet aangedurfdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ook maar ik weet wel mocht die auto harden kunnen en is het een wouten auto dan kan die dat dus ook
Hmm. Dat is best klote dan. Of kut. Of zo.quote:
Nou, ik kan er niet rouwig om zijn dat ik dan schijnbaar al een half jaar lang niet zo gezond meer benquote:
Ja. Jij bent keiliefquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is helaas geen optie
[..]
hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik te lief om te vloeken?
dat is wel waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
dat komt omdat ik standaard leuk ben![]()
helemaal voor jou![]()
eerlijk gezegd weet ik het nog niet en bovendien is er nieuw probleem
dat heet echt "InFAALon"??quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen dinges dat zwanger voorkomt maar nu ook problemen maakt.
Nee, maar dat is het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |