Goed bezigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in 7 verschillende auto's gereden had ik toevallig eerder vanavond geteld
ik zeg niet dat ik hem ga gebruiken, ik en knopjes gaan nie zo goed samenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, rij liever gewoon zo
Lijkt me dan een strak planquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik hem ga gebruiken, ik en knopjes gaan nie zo goed samen
Linkervoet op een 'plateautje' zetten en laten staan. Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus wat langer, ben ik blij dat ik geen noodstop hoefde te maken
Hihi, nee hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je me dan belooft dat je niet ineens met rode kaarten of witte vlaggen gaat wapperen
hahaahaha st kan niet schakelen hahahahahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ging ik vandaag in de Volvo naar Marijke, want veel boodschappen doen...doet 'ie van: prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggt.
De Duivenkak Expresquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja echt super![]()
Was echt blij toen ik eindelijk weer eens voor mn werk met een afgetrapte Corsa Combo door Den Bosch mocht knoerten![]()
![]()
Ook alweer 2006
hahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
hahaahaha st kan niet schakelen hahahahahaha
de accu was leeg, lul.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef PeZu het volgende:
hahaahaha st kan niet schakelen hahahahahaha
Was je de tanden aan het poetsen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ging ik vandaag in de Volvo naar Marijke, want veel boodschappen doen...doet 'ie van: prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggt.
Noodstop doe je automatischequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Linkervoet op een 'plateautje' zetten en laten staan. Zo moeilijk is het niet
Seks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo? het gevoel van de mechaniek, metaal op metaal, de overbrenging fysiek meemaken is gewoon een fijn gevoel, waar heb jij het over?
moetje nu gelijk gaan scheldenquote:
Hee, maar wat leuk, fluiten bij een Rugbywedstrijd..doe je dat al lang?quote:
Het was volgens mij alleen maar een versterking van de zin..quote:
remmen doe je toch altijd met je rechtervoetquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was je de tanden aan het poetsen?
[..]
Noodstop doe je automatische
OMGWTFWASDA?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, om ff eerlijk te zijn, is morgen de 1e x..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, maar wat leuk, fluiten bij een Rugbywedstrijd..doe je dat al lang?
Ik gewoon in een schakel bakquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me ineens dat het hardst wat ik ooit gereden heb in een automaat was
jij lacht mij gewoon onterecht uit, dan krijg je dat ervanquote:
ja en volgens mij regent het morgen goud maar dan is het nog niet waar hehquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het was volgens mij alleen maar een versterking van de zin..
PWN.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
Je kan ook niet even op de bank tv kijken, of je mist alweer tig topics.
ik lachte niet eens echtquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij lacht mij gewoon onterecht uit, dan krijg je dat ervan
Maar je trapt automatische met links de "koppeling" in dus dan met 2 voeten remmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
remmen doe je toch altijd met je rechtervoet
Dat moet ik nog maar eens recht gaan zettenquote:
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en volgens mij regent het morgen goud maar dan is het nog niet waar heh
ja opvangen en naar PG sturenquote:
hoe vaak had jouw auto dan al een lege accu?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
btw dan doet meer een hard klikklakkend geluid, dat wat jij deed was tandenpoetsen
Hij is vet coolquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
vind mijn auto eens even vet cool jullie allemaal
OOHNOESquote:
Was toch een auto van stage en ik had haast en dan op een snelweg waar ze bijna nooit flitsenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet ik nog maar eens recht gaan zetten
Neem ik me al jaren voor, maar ik durf misschien niet zo goed
je als in jij jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je trapt automatische met links de "koppeling" in dus dan met 2 voeten remmen
Wat gaat er dan mis?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef es70 het volgende:
Potverpielekes. Mijn laptop wordt geloof ik naar van 't 'nieuwe' Fok!
.
ja ja coole gastquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had ook een leenautoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was toch een auto van stage en ik had haast en dan op een snelweg waar ze bijna nooit flitsen(heb wel goed opgelet dat ze het toen ook niet deden
)
Ah gossiequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou, om ff eerlijk te zijn, is morgen de 1e x..
Maar het is tussen kindjes van 3 - 7 jaar, dus dat is gewoon zo super leuk om te zien..
ik heb wat gemist?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
nooit want mijn auto werd goed onderhouden totdat hij finaal in elkaar werd gereden, moest ook wel anders deed hij altijd raar, alfa hehquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe vaak had jouw auto dan al een lege accu?
en ik prrrrrrrrrrrrrrrrr niet als ik tandenpoets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |