Nee, maar dat is het welquote:
Bis Later LLquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
op de bank kan ik het allemaal niet bij benen zonder mijn muis
ik ga douchentot later
Daarom heb ik dus nu ook de muis ingeplugdquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
op de bank kan ik het allemaal niet bij benen zonder mijn muis
ik ga douchentot later
Ja, bestquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Dat is best klote dan. Of kut. Of zo.
uhm als je me kent weet je ook dat dit niet de plek is waar ik dat ga delenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is wel waar![]()
oh, heerlijk, een nieuw probleem..vertel!
woordgrapje op de slechte werkingquote:
quote:
Nou, ik ben blij dat ik er in ieder geval de bliksem van begrijpquote:
Jammer dat Marijke er nu even niet isquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Jij bent keilief. Jij kunt geeneens vloeken
.
Ik ga wel bij jou staan, hoor ik iig in de groep die er de ballen van begrijptquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat ik er in ieder geval de bliksem van begrijp![]()
Hoezo, zal die het ontkennen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammer dat Marijke er nu even niet is
Die zou wel even bewijzen dat jij wel kunt vloeken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ik wil ook wel even voor je in staan hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wist toevallig dat ST 30 is, en voor een 30-jarige is dat wel gezondquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik kan er niet rouwig om zijn dat ik dan schijnbaar al een half jaar lang niet zo gezond meer ben.
Hallowwww... Je hebt 't tegen mij hoorquote:
oh, ik dacht omdat je hier deelt dat er een nieuw probleem is weet de rest het misschien al omdat ik hier de hele dag niet was, maar dat is dan dus niet zo, ik zwengel msn aan hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm als je me kent weet je ook dat dit niet de plek is waar ik dat ga delen
[..]
woordgrapje op de slechte werking
[..]
Oh okee, ik was al bang dat het weer eens aan mij lag. Wat op zich best zou kunnen in deze tak van sport natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga wel bij jou staan, hoor ik iig in de groep die er de ballen van begrijpt
uhm neequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik dacht omdat je hier deelt dat er een nieuw probleem is weet de rest het misschien al omdat ik hier de hele dag niet was, maar dat is dan dus niet zo, ik zwengel msn aan hoor
Andere webbrowsers zijn niet zo moeilijk om te leren hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Hallowwww... Je hebt 't tegen mij hoor. IE bij voorkeur, maybe FF (maar liever ook niet)
.
nee hoor, deze keer ligt het aan hunquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ik was al bang dat het weer eens aan mij lag. Wat op zich best zou kunnen in deze tak van sport natuurlijk
Ja, dank uquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik wil ook wel even voor je in staan hoor
ST KAN WEL DEGELIJK VLOEKEN ALS EEN BOOTWERKER
Nu ben ik vet onder de indruk, dat begrijp jequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik wil ook wel even voor je in staan hoor
ST KAN WEL DEGELIJK VLOEKEN ALS EEN BOOTWERKER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |