ja, ik neem het terug. tis gewoon kutbagger!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat je het nog uberhaupt muziek noemt
waarom heb jij geen niewe topic geopendquote:
hij wilde nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom heb jij geen niewe topic geopend
Ja zeg, ik moet toch watquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef alors het volgende:
Wat een kut TT.
Leuk om dit nr weer eens te horen![]()
Och, d'r zit wel een kern van waarheid in... en dan nog eens al die gasten bij Giel die al maandenlang Cee-Lo Green coveren...quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alors moet zijn haar klep houden
Deze TT is enorm actueel
ik niet! je hebt verdorie onze lieve Alors geslachtsgeopereerd!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw ik ben dubbel gequote
Nu ben ik wel tof
Wie wil me aanraken
Het was niet expresquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet! je hebt verdorie onze lieve Alors geslachtsgeopereerd!
sstt, domien heeft em ontdekt!quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.listal.com/list/little-girl-became-gorgeous-woman
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.listal.com/list/little-girl-became-gorgeous-woman
hij is er nu al!quote:
De melk loopt de spuigaten uitquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
Pino en Naatje kunnen weer fappen vanavond!
Komt voor de bakker meneer!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
pics or didn't happendquote:
So far echt een toffe filmquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
dat kan toch helemaal niet hans!quote:
quote:
quote:
Ik vond het supervetquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef themauster het volgende:
[..]
nieuwe album is echt goed geen typische boyband plaat
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Krijgt trouwens een 5.1 @ IMDB. Schijnbaar toch niet zo goed
Ik ook al is dit wel de 3e keer dat ik ze dit nummer live zie zingenquote:
Uit...dat...licht...quote:
hai laiverdquote:
Tarrels aan `t zoekenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef hole1988 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze bij de bbc zo'n programma hebben.
daar hebben ze kwaliteitsradio. eigenlijk is dit gewoon puberale humor van 2 gekken op een zolderkamertje die hun kleine broertje Tjibbe kleinerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef hole1988 het volgende:
das wel zo leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar hebben ze kwaliteitsradio. eigenlijk is dit gewoon puberale humor van 2 gekken op een zolderkamertje die hun kleine broertje Tjibbe kleineren
Nee daar is nu Annie Mac (quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:45 schreef hole1988 het volgende:
Annie Macquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee daar is nu Annie Mac (), en daarna Pete Tong (
).
alles puik hiero chica. zit vet te tjillen met mn matties van 3fm!quote:
En een geweldige dj (ook livequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tof wijf en daarbij ook nog de looks en een goede muzieksmaak.
Nee helaas, ik ben pas een paar maanden luisteraar van de bbc radio1 maar zij viel me meteen positief op. Vanmiddag deed ze ook een of andere broadcast vanachter haar pc met de nieuwste muziek tips etc. Erg leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En een geweldige dj (ook live
ze brengt trouwens ook albums uit met de grootste hits uit haar show. heb je die ook? erg de moeite
is dat ergens terug te luisteren?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee helaas, ik ben pas een paar maanden luisteraar van de bbc radio1 maar zij viel me meteen positief op. Vanmiddag deed ze ook een of andere broadcast vanachter haar pc met de nieuwste muziek tips etc. Erg leuk.
Ah, mooi!! En toevallig; ik doe hetzelfde!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alles puik hiero chica. zit vet te tjillen met mn matties van 3fm!
ik had ehm er ook ingezet hoor, dat was de eerste en enige waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef themauster het volgende:
Ik ben zo trots op Roel en Timo dat ze Innuendo in hun lijstje hebben
dat is Fred in een pak....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
Wat doet die Lassie Toverrijst neger in de studio
gesellug!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, mooi!! En toevallig; ik doe hetzelfde!!
Powned je weet toch!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
Wat doet die Lassie Toverrijst neger in de studio
Die heb ik niet gezien maar tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had ehm er ook ingezet hoor, dat was de eerste en enige waar ik aan dacht
FRED! ben jij het??quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef themauster het volgende:
Jij ook?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vergeet je niet iemand (principe kwestie mensen)
dat klopt ook, het was ook een ALS ik dat lijstje had ingevuldquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien maar tof
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
niet gestemd voor top2000. Ik ben nog niet genoeg muzikaal onderlegd. Wel gestemd op 3voor12 song vh jaar.
http://stemmen.3voor12.nl(...)t=4cefd80257b759f5,0
ja, vlucht maar weer voor de koning vd nederlandse radio!quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef hole1988 het volgende:
Mijn top2000 LijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Wat bevalt jou niet aan de allerbeste radioman van Nederland.quote:
heb jij `m ook er in staan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef themauster het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:02 schreef themauster het volgende:
quote:Beatles - Eleanor Rigby (1966)
Rolling Stones - Paint it black (1966)
Who - Baba O'Riley (1971)
Boudewijn de Groot - Jimmy (1973)
Buggles - Video killed the radio star (1979)
Kim Wilde - Kids in America (1981)
Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk (1982)
U2 - Sunday bloody sunday (1985)
INXS - Need you tonight (1987)
Queen - Innuendo (1991)
Boudewijn de Groot - Avond (1997)
Spice Girls - Viva forever (1998)
Kylie Minogue - Cant get you out of my head (2001)
Coldplay - The scientist (2002)
Coldplay - Fix you (2005)
Kan tochquote:
+1quote:
Viva foreverquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef themauster het volgende:
Mijn lijstje trouwens nog een keer:
[..]
Werd gedraaid op crematie van mijn beste kameraad in 2001 vandaar erg speciaal voor mequote:
HIj vergeet er wel meer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vergeet je niet iemand (principe kwestie mensen)
Oeh, al bijnaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.powned.tv/prog(...)_max_moet_blijv.html
Er staat helemaal niets van Nirvana in de lijstquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom staat come as you are niet in die lijst
dan heb je fout gekekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Er staat helemaal niets van Nirvana in de lijst![]()
Daarom heb ik ook Smells Like Teen Spirit bijgezet als eigen keuze
ik zal de laatste 500 stemmen wel regelenquote:
spuit11quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
mijn hacktooltje looptquote:
quote:
quote:
nou dan ben ik toch wel heeeeel blind. Raar trouwens dat ik dan wel kan toevoegen als eigen keuze. Niet dat ze dan ff een melding geven dat die plaat al in de lijst staatquote:
heb je via proxy gestemdquote:
Proost!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
jongens en meisjes.
DrierdRosk zit aan de drank!
merci!quote:
Zoeperd!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
jongens en meisjes.
DrierdRosk zit aan de drank!
gore greppelslet is het!quote:
Rude Boy ofzo?quote:
ik was eerderquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
of uitroeptekenuitroeptekenuitroepteken
maar ik ben lekkerder!quote:
he stoere man!quote:
Deze stoere man is blut, ben er ook net achtergekomen dat mijn werk me gewoon maandelijks 100 euro te weinig betaaldquote:
heb je nog geld voor een fles Glorix?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Deze stoere man is blut, ben er ook net achtergekomen dat mijn werk me gewoon maandelijks 100 euro te weinig betaald
Dat ja, alleen leuk met de tv aan en het geluid uitquote:
Nog net, hoezo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je nog geld voor een fles Glorix?
daarmee kun je je anus bleken en je kontje gaan verkopen achter t station of onder een brug. is best geld in te verdienenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Glorix bleek is 1.99 en ah bleek 1.92quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je nog geld voor een fles Glorix?
dat had je beter aan deze man kunnen vertellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarmee kun je je anus bleken en je kontje gaan verkopen achter t station of onder een brug. is best geld in te verdienen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef hole1988 het volgende:
Vrijdag de 13 - 26 novemberhij heeft er nog weinig van gedraaid :s al;leen de nr 7 volgesn mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
oh ja, die most ik nog luisteren. ga ik later ff doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat had je beter aan deze man kunnen vertellen
Vrijdag de 13 - 26 novemberAhhh geen Whip My HairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
gastquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarmee kun je je anus bleken en je kontje gaan verkopen achter t station of onder een brug. is best geld in te verdienen
tis maar een ideetje hoor!quote:
Vrijdag de 13 - 26 novemberRoyal Repubblic staat er tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., al is Tommy Gun leuker
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Dank voor het meedenken, maar nee.quote:
Dikke primaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha derde verliespartij in 3 jaar tijd
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:31 schreef Bol_Wan het volgende:
Groningen gaat er met de titel vandoor
begin het echt zo onderhand een reële mogelijkheid te vinden, ze spelen zo constant als een topper en laten érg weinig punten liggen, alleen even wachten hoe het gaat als ze minder gaan spelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Dat zou wel heel erg tof zijn
. Feestjuh op de Grote Markt
.
álles wat A-Track maakt is fijnquote:
Twente kon het vorig jaar, AZ het jaar daarvoor dus zou Grunn het dit jaar best kunnen. De Grote 3 zijn hooguit nog een Grote 2 en niet meer zo groot als ze vroeger warenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
begin het echt zo onderhand een reële mogelijkheid te vinden, ze spelen zo constant als een topper en laten érg weinig punten liggen, alleen even wachten hoe het gaat als ze minder gaan spelen
Weet je wat het is, Qua club en organisatie schreeuwt Groningen nog steeds provincie, volgens mij is er ook geen kampioensplan/beleid ingezet, maar als je ziet hoe fris en goed ze spelen... Het zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Twente kon het vorig jaar, AZ het jaar daarvoor dus zou Grunn het dit jaar best kunnen. De Grote 3 zijn hooguit nog een Grote 2 en niet meer zo groot als ze vroeger waren
Wanneer ze minder spelen en toch blijven winnen dan kan het nog gek lopen. Ze zullen alleen wel wat meer punten moeten pakken tijdens de uitwedstrijden. Ach, top 5 zou al heel erg goed zijn en dat gaat nog lastig worden. Roda en Ado doen het ook erg goed en AZ uiteraard ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
begin het echt zo onderhand een reële mogelijkheid te vinden, ze spelen zo constant als een topper en laten érg weinig punten liggen, alleen even wachten hoe het gaat als ze minder gaan spelen
Roda is al aan het minderen, ADO valt ook nog wel terug. Top 5 Moet zeker lukken voor Groningen. AZ moeten ze ook boven kunnen blijven, ook kwalitatief gezienquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wanneer ze minder spelen en toch blijven winnen dan kan het nog gek lopen. Ze zullen alleen wel wat meer punten moeten pakken tijdens de uitwedstrijden. Ach, top 5 zou al heel erg goed zijn en dat gaat nog lastig worden. Roda en Ado doen het ook erg goed en AZ uiteraard ook.
ik hou dr al over opquote:
Nah, doe mij maar haken, breien en kantklossen!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hou dr al over ophou jij van punniken?
en in blessuretijd steek je toch de draad door het oogje van de naaldquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, doe mij maar haken, breien en kantklossen!!
Zie mij het woord "naaien" ontwijken![]()
Vertrouwen in Groningen is groot. Top!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Roda is al aan het minderen, ADO valt ook nog wel terug. Top 5 Moet zeker lukken voor Groningen. AZ moeten ze ook boven kunnen blijven, ook kwalitatief gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |