http://www.buienradar.nl/quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aah, nee doe normaal. Serieus?
Sersjee.
'ké dan, komtie dan HOU 'M KEIHARDDDDDquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef miieejj het volgende:
dit moet je gewoon kei hard aan zetten![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef themauster het volgende:
Wel natte sneeuw trouwens, maar goed de winter is in aantocht
neuhquote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mot er ook niets van hebben. Liever 20+, zon en lekkere chicks buiten.
ELO is zo tofquote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu: ik ben Mr. Blue Sky vergeten!![]()
![]()
Neusjjjjj! Volgend jaar beter.
Er zit maar één nadeel aan de zomer, en de minpunten van de winter zijn eindeloosquote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mot er ook niets van hebben. Liever 20+, zon en lekkere chicks buiten.
Minder kleren dragenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef miieejj het volgende:
[..]
neuh
Winter./herfst![]()
vind de zomer maar niks.. al dat gezweet
Mag ook in de winter uiteraard, maar dat is voor jezelf misschien wat minderquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor. Maximaal een paar diepe zuchten en een enkel traantje vanwege zoveel onbenul. Maar misschien verras je me wel! Niet dat ik daar veel hoop op heb, maar je weet maar nooit.
Ken aan de zomer geen nadelenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Er zit maar één nadeel aan de zomer, en de minpunten van de winter zijn eindeloos
die hitte 2 weken lang 30+..quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mag ook in de winter uiteraard, maar dat is voor jezelf misschien wat minder
prettig
Insecten, gast.. Insectenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken aan de zomer geen nadelen. Naja, behalve het binnen zitten terwijl het buiten prachtig is.. Maakt het even wat minder leuk. Winter = kud. Punt.
Dat.quote:
Fantastischquote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
die hitte 2 weken lang 30+..
vind jij dat fijn ?
Airco, Airco en zonnebrand. Die zijn wel makkelijk te voorkomenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vergeet het zweten, slapeloze nacht door de warmte en verbranden door de zon niet.
Er is imho niets mooiers dan -5, een zonnetje en een zuchtje wind.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
die hitte 2 weken lang 30+..
vind jij dat fijn ?
dan ga ik echt niet naar de sportschoolquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastisch. Tijdens de 30+ dagen was ik ook 'gewoon' in de sportschool te vinden. Heerlijk die warmte. In Spanje hardlopen met 25+. Geweldig. Ik vind het wel tof
.
Niet dé favo track hoor, maar wel een van de betere.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee
Infadels !!!!!!!!!!! Favo track van Sersjee en Sirolf. Echt.
Dachten meer mensen... hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan ga ik echt niet naar de sportschool
nou gewoonquote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er is imho niets mooiers dan -5, een zonnetje en een zuchtje wind.
Infadels
Leuk dat ik het ook weet.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee
Infadels !!!!!!!!!!! Favo track van Sersjee en Sirolf. Echt.
Oh, okay!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet dé favo track hoor, maar wel een van de betere.
geen airco ?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog 2 mensen, maar normaal lopen er dan veel meer mensen rond.
RUDY !!!!!!!!!!!!!
Beneden verdieping wel, maar boven niet. Zo goed is de airco ook niet. Er komt heel zacht wat lucht uit, maar dat stelt niet veel voor.quote:
Single word steeds beter, kennie wachten op het albumquote:
Agree! Album wil ik ook zeker hebben. White Liesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Single word steeds beter, kennie wachten op het album
Nee. Veel te ver weg.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Dus Sersjee ook lekker naar Noorderslag?
Jammer! En het ligt niet om de hoek, maar als je er bent dan ga je wel een super toffe avond beleven. Aardige bands, goede sfeer en ga zo maar door. Drinken we dan even een biertjequote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Veel te ver weg.
Als het nou ergens eind mei o.i.d. zou zijn, dan heb ik een weekendje Grunn in de planning zitten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd lastig. In vrije keuze wat recentere nummers.
Sersjee, brand maar los![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Zo, mijn lijstje:Staat leuk spul tussen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd lastig. In vrije keuze wat recentere nummers.
Sersjee, brand maar losOp maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Zo, mijn lijstje:sjiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd lastig. In vrije keuze wat recentere nummers.
Sersjee, brand maar los
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef hole1988 het volgende:
Mijn top2000 LijstjeAnita meyer ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef hole1988 het volgende:
Mijn top2000 LijstjeDeze vind ik beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
ik moest er een guilty plessure in pleuren.quote:
Oowquote:Op woensdag 24 november 2010 22:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik moest er een guilty plessure in pleuren.
Why tell me why is een béést van een plaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef miieejj het volgende:
Mijn top2000 lijstjePrima lijst. Op één na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
laat me radenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat me radenAnastacia is een prima zangeresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat me radenNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
dat zal ik niet ontkennen ze kan goed zingen, maar haar stem staat me niet aan. Lijkt net of er een kudde schapen voorbij komt.quote:
Ze heeft die bril niet meer, dus ze is onherkenbaar.quote:
Uhuhquote:
Gelukkig maar want ze heeft best wel toffe platen gemaakt. Er is een tijd geweest dat ze elke maand wel met wat nieuws kwam, maar volgens mij heb ik al een paar jaar niets van haar gehoord op het gebied van nieuwe singlesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
Uhuh![]()
ik heb 3 cd's van d'r
redelijk fan van haar
ja, ik weet ook niet waar ze isquote:Op woensdag 24 november 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig maar want ze heeft best wel toffe platen gemaakt. Er is een tijd geweest dat ze elke maand wel met wat nieuws kwam, maar volgens mij heb ik al een paar jaar niets van haar gehoord op het gebied van nieuwe singles.
Living Colour
noouuww.. hij staat er (nog) niet op...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef alors het volgende:
22:36| Cold War Kids - Royal Blue
Dat dus, even Spotifyen....
Ja, moet je doen !!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal haar binnenkort wel even bellen.
Ik ben erquote:Op woensdag 24 november 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Ben ik echt de enige die luistert? Het zijn wel fucking Rudy en Marijke he, mensen!!
Ik luister mee, maar heb weinig te melden.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Ben ik echt de enige die luistert? Het zijn wel fucking Rudy en Marijke he, mensen!!
Televaagquote:Op woensdag 24 november 2010 23:34 schreef hole1988 het volgende:
is het weer zo ver http://telegraaf.nl/s/8315001
Dat vragen om informatiequote:Op woensdag 24 november 2010 23:34 schreef hole1988 het volgende:
is het weer zo ver http://telegraaf.nl/s/8315001
en dan vragen ze zich af waarom ze op internet niet zo succesvol zijn. geld ook ook voor de AD (eigenlijk alle kranten sites).quote:
Bij deze (ter notitie) Primal Scream - Loadedquote:Op woensdag 24 november 2010 23:40 schreef minthy het volgende:
![]()
Dit nummer!! Ben er jaren naar op zoek geweest, nooit gevonden.
Die van het AD faalt compleet ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en dan vragen ze zich af waarom ze op internet niet zo succesvol zijn. geld ook ook voor de AD (eigenlijk alle kranten sites).
zeker als je ABP (adblocker) hebtquote:Op woensdag 24 november 2010 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die van het AD faalt compleet ja.
Thanks!! Heb het al vaker gevraagd in het "ik zoek..." topic in muziek, maar daar vonden ze mijn omschrijving te vaagquote:Op woensdag 24 november 2010 23:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij deze (ter notitie) Primal Scream - Loaded
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44219463 hier staat al veel content de backstage met Rudy was wel hilarischquote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
misschien dat ik later nog ff teruglees, maar wat was het vet gisterenavond!
geen idee of ik in beeld ben geweest. hoe ik eruitzie kun je in FoBo vinden en ik had een knalroodshirt aan en stond ergens achteraan, voor de kijkers links van bar en mengtafel (of hoe heet dat??)
De STaat was erg goed, leuk om alvast 2 nieuwe nummers te horen. MAar Triggerfinger.....MIJN GOD WAT EEN GELUID! en die bassist maar koffie zuipen. Prachtig, fenomenaal, werelds!
Krach heb ik niet meer gezien, was met OV...
Tof dat je het mooi hebt gehad!!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
misschien dat ik later nog ff teruglees, maar wat was het vet gisterenavond!
geen idee of ik in beeld ben geweest. hoe ik eruitzie kun je in FoBo vinden en ik had een knalroodshirt aan en stond ergens achteraan, voor de kijkers links van bar en mengtafel (of hoe heet dat??)
De STaat was erg goed, leuk om alvast 2 nieuwe nummers te horen. MAar Triggerfinger.....MIJN GOD WAT EEN GELUID! en die bassist maar koffie zuipen. Prachtig, fenomenaal, werelds!
Krach heb ik niet meer gezien, was met OV...
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:14 schreef rudymackay het volgende:
Aangezien mijn scherm ruk is: kan iedereen met CAPSLOCK AAN naar mij twitteren? Dat scheelt fronsen en dus rimpels. Dank.
merci! ga ik later zeker checken. heb je toevallig ook de hele stream getapet? en kun je die evt online gooien?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44219463 hier staat al veel content de backstage met Rudy was wel hilarisch
tuurlijk heb ik de stream getapet, maar het is wel 1,5 GB is kijken hoe ik dat oplos.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
merci! ga ik later zeker checken. heb je toevallig ook de hele stream getapet? en kun je die evt online gooien?
evt geef ik je mijn adres en stuur je me een dvd'tje en vergoed ik de kostenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik de stream getapet, maar het is wel 1,5 GB is kijken hoe ik dat oplos.
OMG Pinoooooooooooooo, je hebt t onthoudenquote:Op donderdag 25 november 2010 07:05 schreef Pino112 het volgende:
Oh-oh GEFELICITEERD!![]()
![]()
[ afbeelding ]
HAAAAAAAANS THNXquote:
quote:
quote:De cijfers (%) [vorig jaar]:
01. Radio 538 - 11,2 (10,8) - [10,7]
02. Radio 2 - 9,6 (9,8) - [10,1]
03. Radio 3FM - 9,4 (9,4) - [9,2]
04. Sky Radio - 8,3 (8,4) - [8,6]
05. Radio 1 - 7,9 (8,0) - [7,4]
06. Q-music - 7,5 (7,0) - [6,6]
07. Radio Veronica - 5,2 (5,1) - [6,1]
08. 100%NL - 4,2 (4,0) - [4,4]
09. Radio 5 - 3,2 (3,1) - [2,6]
10. Radio 10 Gold - 2,6 (2,7) - [2,5]
11. Radio 4 - 2,0 (2,1) - [1,8]
12. Slam!FM - 2,0 (2,0) - [1,8]
13. Classic FM - 1,9 (2,0) - [1,9]
14. Arrow Classic Rock - 1,1 (1,1) - [1,3]
15. BNR Nieuwsradio - 0,8 (0,8) - [0,9]
16. Arrow Jazz FM - 0,5 (0,4) - [0,3]
17. Kink FM - 0,3 (0,3) - [0,3]
18. Radio 6 - 0,2 (0,2) - [0,2]
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
BOB
![]()
Ik vond gisteren een hele oude foto van mij met Ziggy en twee van zijn zussen![]()
Zien?
Ja!quote:Op donderdag 25 november 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
BOB
![]()
Ik vond gisteren een hele oude foto van mij met Ziggy en twee van zijn zussen![]()
Zien?
Whehe ja he?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:22 schreef themauster het volgende:
Paul de Leeuw zegt tegen de sint we gaan geestelijk gehandicapten blij maken, zegt de sint, O kom jij ook?mooi stukje was dat
Bij mij hetzelfde, vond van de afgelopen jaren vooral Novastar en Rigby erg goed als keuzes.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:56 schreef themauster het volgende:
Ik krijg er niet echt een SR gevoel van
Dat dus, daar kreeg ik toen wel een SR gevoel van dit is gewoon standaard Blof meuk.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde, vond van de afgelopen jaren vooral Novastar en Rigby erg goed als keuzes.
Alles behalve zelfs.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat dus, daar kreeg ik toen wel een SR gevoel van dit is gewoon standaard Blof meuk.
Ik dacht net er loopt toch helemaal geen post maar de pakketpost rijd wel rond natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaw ik krijg net een ballon per pakketpost van iemand van Fok!
Coolquote:Op donderdag 25 november 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Is wel slechte kwaliteit hoor, en heeeeeeeeeel oud al![]()
[ afbeelding ]
For the record, ik ben die witte met die bril![]()
Naast mij Cedella Marley, Ziggy Marley en Sharon Marley.
Ik heb ook foto's met Stephen en Earl China Smith, maar niet online
Maar Ziggy Marley is een lekker ding en de Stones zijn lelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cool.
Zo staat m'n vriendin op de foto met The Stones, paar jaar geleden. Had een prijsvraag gewonnen.
Bij AZM toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Ziggy Marley is een lekker ding en de Stones zijn lelijk![]()
Zie je waar het was trouwens?
quote:
Ja bij het Mecc, daar heb ik met ze gevoetbald en gegeten en zo, na het concert.quote:
Had hier net 538 opstaan (enige die zuiver is te ontvangen in de badkamer) en daar kwam Summer of 69 een minuut of tien geleden ook voorbijquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:39 schreef themauster het volgende:
My brain's dead weight, I'm trying to get my head straight But I can't figure out which Spice Girl I want to impregnate![]()
My name is
Vooral dat laatste stuk blijft zo plat dat het geniaal isquote:Op donderdag 25 november 2010 10:39 schreef themauster het volgende:
My brain's dead weight, I'm trying to get my head straight But I can't figure out which Spice Girl I want to impregnate![]()
My name is
Spannend!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:47 schreef miieejj het volgende:
ik krijg vandaag of morgen te horen of kan blijven waar ik nu werk..
duim voor me .. hihih
Vind het wel mee vallenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een stervendehoerenzenuwkutplaat die G6
Die is natuurlijk niet van voor 1980. Da's waar.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een stervendehoerenzenuwkutplaat die G6
blij figuurquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef Sirolf het volgende:
Gerard maakt er wel een hele happening van zeg!
Boh, ook muziek van vandaag kan oké zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die is natuurlijk niet van voor 1980. Da's waar.
Volgens mij draaien ze standaard meestal die mix....quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Depeche Mode
Hoorde ik Blue Monday van New Order in the Lunch Box?
Zoja; toch graag het origineel en niet die baggermix uit de 90's
Volgens mij is iedere plaat een verzameling geluiden, maar goedquote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boh, ook muziek van vandaag kan oké zijn.
Maar dat G6-gedrocht is geen muziek. Da's een verzameling geluiden.
He?quote:
Klopt, maar niet iedere verzameling geluiden is muziek.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij is iedere plaat een verzameling geluiden, maar goed.
Kennikniequote:Op donderdag 25 november 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ken je deze Roel?
Ik heb die cd, die is zo leuk
Die hebben allemaal van die geniale covers, moet je maar es youtuben.quote:
Rihannaquote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ha ha. Leuke Nescio-grap![]()
Gerard heeft zijn lolbroek weer aan.
Wat een kut-nummer is dit trouwens. Althans, als ik alleen Rihanna zou horen, zou het best oké zijn. maar die blaters er allemaal doorheen
Doe niet zo stoer man. Je denkt heel wat te weten, maar je valt aardig door de mand zo.quote:
Sjieke lijst. Ben zelf niet zo'n Chicago-fan, maar If you leave me now en Feeling stronger every day vind ik dan weer klassiekers.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:06 schreef TheZapster het volgende:
Zo ff lijstje voor de Top2000 gemaakt
Beatles - While my guitar gently weeps (1968)
Flirtations - Nothing but a heartache (1968)
Isley Brothers - Behind a painted smile (1969)
Blood, Sweat & Tears - Spinning wheel (1969)
Chicago - 25 or 6 to 4 (1970)
Focus - Hocus pocus (1971)
Chicago - Feeling stronger every day (1973)
Dizzy Man's Band - The show (1973)
Maggie MacNeal - Terug naar de kust (1976)
Donna Summer - I feel love (1977)
Billy Ocean - Red lights spells danger (1977)
Cheap Trick - I want you to want me (1979)
Splitsing - Wind en zeilen (1985)
A Ha - The sun always shines on tv (1986)
Kim Wilde - Never trust a stranger (1988)
Vrije keuze :
Danny Panadero - Fuk Joe
Jovanotti - L'ombelico del mondo
KISS - Detroit Rock City
Chicago - Beginnings
Chicago - Make me smile
Ik heb een hekel aan mensen die meerdere nummers van één artiest uitkiezen en nu kom ik zelf met 4 nummers van Chicago aanzetten![]()
Verder een prima lijst hoor!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:06 schreef TheZapster het volgende:
Zo ff lijstje voor de Top2000 gemaakt
Danny Panadero - Fuk Joe
u is jarig nu?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Heeeej Nick Drake is overleden op de dag dat ik 1 werd
Heerlijke opnamequote:Op donderdag 25 november 2010 14:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Sjieke lijst. Ben zelf niet zo'n Chicago-fan, maar If you leave me now en Feeling stronger every day vind ik dan weer klassiekers.
Dit is een heul mooie opname van Feeling stronger every day. Ook voor mensen die geen Chicago-faz zijn.
Schande dat "The voice of Holland" niet in de lijst staatquote:Op donderdag 25 november 2010 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Verder een prima lijst hoor!
quote:
Klassieker! Prince geeft hier even een grandioos optredentje weg en zet al die gitaatvirtuozen in hun hemd. Er zijn weinig mensen die met zoveel arrogantie weg komen, Prince is er 1 vanquote:Op donderdag 25 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Zapster, ken je die versie van jouw nr 1 met Prince op gitaar en al die anderen?
Ik had nog nooit van die man gehoord.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Heeeej Nick Drake is overleden op de dag dat ik 1 werd
Dank je!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klassieker! Prince geeft hier even een grandioos optredentje weg en zet al die gitaatvirtuozen in hun hemd. Er zijn weinig mensen die met zoveel arrogantie weg komen, Prince is er 1 van
Gefeliciteerd trouwens!
Dit vind ik een heel mooi nr:quote:Op donderdag 25 november 2010 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die man gehoord.
Van dat nummer wat ze draaiden werd ik ook niet warm of koud.
Je ziet die zoon van George Harrisson op een gegeven moment ook even kijken zo van WTF! ongeveer op 1:50 minuutquote:Op donderdag 25 november 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dank je!
Prince speelt ze echt grandioos weg he
Hahaha ja en als Prince zich al spelend op laat vangen door zijn bodyguard bij dat stukje, dan staat dat joch ook echt zo van oooooooh myyyyyyquote:Op donderdag 25 november 2010 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je ziet die zoon van George Harrisson op een gegeven moment ook even kijken zo van WTF! ongeveer op 1:50 minuut
Whahahaha geef nou gewoon toe dat ie t geniaal doetquote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En While My Guitar Gently Weeps. Dat telt méér.
Precies, ik bedoelde arrogant hier ook niet echt negatief in dit kader. Ik bedoelde meer dat Prince hier even iets heel moois neerzet en dat ie dat weet ook. En dan trekt ie er ook een dito koppie bijquote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ja en als Prince zich al spelend op laat vangen door zijn bodyguard bij dat stukje, dan staat dat joch ook echt zo van oooooooh myyyyyy![]()
En je zegt dat Prince weg komt met zijn arrogantie, maar ergens is hij ook heel humble vind ik.
Prince straalt op zijn best als ie omgeven is door goede muzikanten. Zet m naast Chaka Khan, Larry Graham, Stevie Wonder, Beyoncé, en je ziet m gewoon zelf ook kicken.
Hier zijn de andere muzikanten eigenlijk geen match voor hem
Zo leuk dat plaatje hequote:
Ik ben al een ouwe lul, ik kan me als klein apie nog herinneren;op vrijdagavond ging ik vaak met mijn moeder bij mijn tante op bezoek en daar zat ik dan lekker Toppop te kijken. In mijn herinnering heeft Love Is All echt zowat een half jaar op 1 gestaan; een heel stuk van mijn herinnering van die tijd staat gelijk aan 'De Kikker'quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef Paul-89 het volgende:
Jeetje heeft Bart dit popduel gemaakt ?
Same here hoor, ik ben ook al een ouwe lulquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ben al een ouwe lul, ik kan me als klein apie nog herinneren;op vrijdagavond ging ik vaak met mijn moeder bij mijn tante op bezoek en daar zat ik dan lekker Toppop te kijken. In mijn herinnering heeft Love Is All echt zowat een half jaar op 1 gestaan; een heel stuk van mijn herinnering van die tijd staat gelijk aan 'De Kikker'
quote:Draaiboek van @Work3FM vast overgedragen aan @FrankDane. Zelf volgende week een paar dagen vrij, dus hoor je Frank vanaf maandag!
TE erg hequote:Op donderdag 25 november 2010 15:53 schreef Waalwijker het volgende:
Maar serieus he, 'Wijd Open'?! wtf.![]()
Ik vind het gewoon een hele rare titel, ook als we die betekenis er niet achter zochten.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er nou precies zo erg aan 'Wijd Open'? Ik vind het nog al vergezocht.
Denk aan Aids en Wijd Openquote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, dát vind ik juist zo vergezochtquote:
Serieus?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dát vind ik juist zo vergezocht.
Afgezien van wat voor gedachten dan ook vind ik 't een slechte titel.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. Zo kun je bij zo'n beetje alles wel iets verzinnen.quote:
Ja, maar bij jou komt dat omdat het van Bløf is.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afgezien van wat voor gedachten dan ook vind ik 't een slechte titel.
Nou ja, dat is de eerste reden om het lied te verwerpen, maar die titel, kom op zegquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou komt dat omdat het van Bløf is.
Nou wijd open, das echt een schot voor open doelquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Zo kun je bij zo'n beetje alles wel iets verzinnen.
Nope, want Bløf staat hier ook in meervoud in de cd-kastquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou komt dat omdat het van Bløf is.
Ik vind het allemaal wel meevallenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou wijd open, das echt een schot voor open doel
Harder dan ik hebben kan bijvoorbeeldquote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, want Bløf staat hier ook in meervoud in de cd-kast.
Ze hebben wel es betere songtitels gehad, zeg maar.
Hier aan de kust.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Harder dan ik hebben kan bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Harder dan ik hebben kan bijvoorbeeld.
Oh tofquote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef themauster het volgende:
http://www.earthcam.com/events/thanksgiving/2010/
Thanksgiving parade live vanuit New York
Ze ruikt naar kauwgom, thee en bier ookquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze ruikt naar kauwgom, thee en bier ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |