Vind het wel mee vallenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een stervendehoerenzenuwkutplaat die G6
Die is natuurlijk niet van voor 1980. Da's waar.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een stervendehoerenzenuwkutplaat die G6
blij figuurquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef Sirolf het volgende:
Gerard maakt er wel een hele happening van zeg!
Boh, ook muziek van vandaag kan oké zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die is natuurlijk niet van voor 1980. Da's waar.
Volgens mij draaien ze standaard meestal die mix....quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Depeche Mode
Hoorde ik Blue Monday van New Order in the Lunch Box?
Zoja; toch graag het origineel en niet die baggermix uit de 90's
Volgens mij is iedere plaat een verzameling geluiden, maar goedquote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boh, ook muziek van vandaag kan oké zijn.
Maar dat G6-gedrocht is geen muziek. Da's een verzameling geluiden.
He?quote:
Klopt, maar niet iedere verzameling geluiden is muziek.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij is iedere plaat een verzameling geluiden, maar goed.
Kennikniequote:Op donderdag 25 november 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ken je deze Roel?
Ik heb die cd, die is zo leuk
Die hebben allemaal van die geniale covers, moet je maar es youtuben.quote:
Rihannaquote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ha ha. Leuke Nescio-grap![]()
Gerard heeft zijn lolbroek weer aan.
Wat een kut-nummer is dit trouwens. Althans, als ik alleen Rihanna zou horen, zou het best oké zijn. maar die blaters er allemaal doorheen
Doe niet zo stoer man. Je denkt heel wat te weten, maar je valt aardig door de mand zo.quote:
Sjieke lijst. Ben zelf niet zo'n Chicago-fan, maar If you leave me now en Feeling stronger every day vind ik dan weer klassiekers.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:06 schreef TheZapster het volgende:
Zo ff lijstje voor de Top2000 gemaakt
Beatles - While my guitar gently weeps (1968)
Flirtations - Nothing but a heartache (1968)
Isley Brothers - Behind a painted smile (1969)
Blood, Sweat & Tears - Spinning wheel (1969)
Chicago - 25 or 6 to 4 (1970)
Focus - Hocus pocus (1971)
Chicago - Feeling stronger every day (1973)
Dizzy Man's Band - The show (1973)
Maggie MacNeal - Terug naar de kust (1976)
Donna Summer - I feel love (1977)
Billy Ocean - Red lights spells danger (1977)
Cheap Trick - I want you to want me (1979)
Splitsing - Wind en zeilen (1985)
A Ha - The sun always shines on tv (1986)
Kim Wilde - Never trust a stranger (1988)
Vrije keuze :
Danny Panadero - Fuk Joe
Jovanotti - L'ombelico del mondo
KISS - Detroit Rock City
Chicago - Beginnings
Chicago - Make me smile
Ik heb een hekel aan mensen die meerdere nummers van één artiest uitkiezen en nu kom ik zelf met 4 nummers van Chicago aanzetten![]()
Verder een prima lijst hoor!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:06 schreef TheZapster het volgende:
Zo ff lijstje voor de Top2000 gemaakt
Danny Panadero - Fuk Joe
u is jarig nu?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Heeeej Nick Drake is overleden op de dag dat ik 1 werd
Heerlijke opnamequote:Op donderdag 25 november 2010 14:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Sjieke lijst. Ben zelf niet zo'n Chicago-fan, maar If you leave me now en Feeling stronger every day vind ik dan weer klassiekers.
Dit is een heul mooie opname van Feeling stronger every day. Ook voor mensen die geen Chicago-faz zijn.
Schande dat "The voice of Holland" niet in de lijst staatquote:Op donderdag 25 november 2010 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Verder een prima lijst hoor!
quote:
Klassieker! Prince geeft hier even een grandioos optredentje weg en zet al die gitaatvirtuozen in hun hemd. Er zijn weinig mensen die met zoveel arrogantie weg komen, Prince is er 1 vanquote:Op donderdag 25 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Zapster, ken je die versie van jouw nr 1 met Prince op gitaar en al die anderen?
Ik had nog nooit van die man gehoord.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Heeeej Nick Drake is overleden op de dag dat ik 1 werd
Dank je!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klassieker! Prince geeft hier even een grandioos optredentje weg en zet al die gitaatvirtuozen in hun hemd. Er zijn weinig mensen die met zoveel arrogantie weg komen, Prince is er 1 van
Gefeliciteerd trouwens!
Dit vind ik een heel mooi nr:quote:Op donderdag 25 november 2010 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die man gehoord.
Van dat nummer wat ze draaiden werd ik ook niet warm of koud.
Je ziet die zoon van George Harrisson op een gegeven moment ook even kijken zo van WTF! ongeveer op 1:50 minuutquote:Op donderdag 25 november 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dank je!
Prince speelt ze echt grandioos weg he
Hahaha ja en als Prince zich al spelend op laat vangen door zijn bodyguard bij dat stukje, dan staat dat joch ook echt zo van oooooooh myyyyyyquote:Op donderdag 25 november 2010 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je ziet die zoon van George Harrisson op een gegeven moment ook even kijken zo van WTF! ongeveer op 1:50 minuut
Whahahaha geef nou gewoon toe dat ie t geniaal doetquote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En While My Guitar Gently Weeps. Dat telt méér.
Precies, ik bedoelde arrogant hier ook niet echt negatief in dit kader. Ik bedoelde meer dat Prince hier even iets heel moois neerzet en dat ie dat weet ook. En dan trekt ie er ook een dito koppie bijquote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ja en als Prince zich al spelend op laat vangen door zijn bodyguard bij dat stukje, dan staat dat joch ook echt zo van oooooooh myyyyyy![]()
En je zegt dat Prince weg komt met zijn arrogantie, maar ergens is hij ook heel humble vind ik.
Prince straalt op zijn best als ie omgeven is door goede muzikanten. Zet m naast Chaka Khan, Larry Graham, Stevie Wonder, Beyoncé, en je ziet m gewoon zelf ook kicken.
Hier zijn de andere muzikanten eigenlijk geen match voor hem
Zo leuk dat plaatje hequote:
Ik ben al een ouwe lul, ik kan me als klein apie nog herinneren;op vrijdagavond ging ik vaak met mijn moeder bij mijn tante op bezoek en daar zat ik dan lekker Toppop te kijken. In mijn herinnering heeft Love Is All echt zowat een half jaar op 1 gestaan; een heel stuk van mijn herinnering van die tijd staat gelijk aan 'De Kikker'quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef Paul-89 het volgende:
Jeetje heeft Bart dit popduel gemaakt ?
Same here hoor, ik ben ook al een ouwe lulquote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ben al een ouwe lul, ik kan me als klein apie nog herinneren;op vrijdagavond ging ik vaak met mijn moeder bij mijn tante op bezoek en daar zat ik dan lekker Toppop te kijken. In mijn herinnering heeft Love Is All echt zowat een half jaar op 1 gestaan; een heel stuk van mijn herinnering van die tijd staat gelijk aan 'De Kikker'
quote:Draaiboek van @Work3FM vast overgedragen aan @FrankDane. Zelf volgende week een paar dagen vrij, dus hoor je Frank vanaf maandag!
TE erg hequote:Op donderdag 25 november 2010 15:53 schreef Waalwijker het volgende:
Maar serieus he, 'Wijd Open'?! wtf.![]()
Ik vind het gewoon een hele rare titel, ook als we die betekenis er niet achter zochten.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er nou precies zo erg aan 'Wijd Open'? Ik vind het nog al vergezocht.
Denk aan Aids en Wijd Openquote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, dát vind ik juist zo vergezochtquote:
Serieus?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dát vind ik juist zo vergezocht.
Afgezien van wat voor gedachten dan ook vind ik 't een slechte titel.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. Zo kun je bij zo'n beetje alles wel iets verzinnen.quote:
Ja, maar bij jou komt dat omdat het van Bløf is.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Afgezien van wat voor gedachten dan ook vind ik 't een slechte titel.
Nou ja, dat is de eerste reden om het lied te verwerpen, maar die titel, kom op zegquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou komt dat omdat het van Bløf is.
Nou wijd open, das echt een schot voor open doelquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Zo kun je bij zo'n beetje alles wel iets verzinnen.
Nope, want Bløf staat hier ook in meervoud in de cd-kastquote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou komt dat omdat het van Bløf is.
Ik vind het allemaal wel meevallenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou wijd open, das echt een schot voor open doel
Harder dan ik hebben kan bijvoorbeeldquote:Op donderdag 25 november 2010 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, want Bløf staat hier ook in meervoud in de cd-kast.
Ze hebben wel es betere songtitels gehad, zeg maar.
Hier aan de kust.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Harder dan ik hebben kan bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Harder dan ik hebben kan bijvoorbeeld.
Oh tofquote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef themauster het volgende:
http://www.earthcam.com/events/thanksgiving/2010/
Thanksgiving parade live vanuit New York
Ze ruikt naar kauwgom, thee en bier ookquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze ruikt naar kauwgom, thee en bier ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |