http://www.buienradar.nl/quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aah, nee doe normaal. Serieus?
Sersjee.
'ké dan, komtie dan HOU 'M KEIHARDDDDDquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef miieejj het volgende:
dit moet je gewoon kei hard aan zetten![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef themauster het volgende:
Wel natte sneeuw trouwens, maar goed de winter is in aantocht
neuhquote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mot er ook niets van hebben. Liever 20+, zon en lekkere chicks buiten.
ELO is zo tofquote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu: ik ben Mr. Blue Sky vergeten!![]()
![]()
Neusjjjjj! Volgend jaar beter.
Er zit maar één nadeel aan de zomer, en de minpunten van de winter zijn eindeloosquote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mot er ook niets van hebben. Liever 20+, zon en lekkere chicks buiten.
Minder kleren dragenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef miieejj het volgende:
[..]
neuh
Winter./herfst![]()
vind de zomer maar niks.. al dat gezweet
Mag ook in de winter uiteraard, maar dat is voor jezelf misschien wat minderquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor. Maximaal een paar diepe zuchten en een enkel traantje vanwege zoveel onbenul. Maar misschien verras je me wel! Niet dat ik daar veel hoop op heb, maar je weet maar nooit.
Ken aan de zomer geen nadelenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Er zit maar één nadeel aan de zomer, en de minpunten van de winter zijn eindeloos
die hitte 2 weken lang 30+..quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mag ook in de winter uiteraard, maar dat is voor jezelf misschien wat minder
prettig
Insecten, gast.. Insectenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken aan de zomer geen nadelen. Naja, behalve het binnen zitten terwijl het buiten prachtig is.. Maakt het even wat minder leuk. Winter = kud. Punt.
Dat.quote:
Fantastischquote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
die hitte 2 weken lang 30+..
vind jij dat fijn ?
Airco, Airco en zonnebrand. Die zijn wel makkelijk te voorkomenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vergeet het zweten, slapeloze nacht door de warmte en verbranden door de zon niet.
Er is imho niets mooiers dan -5, een zonnetje en een zuchtje wind.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
die hitte 2 weken lang 30+..
vind jij dat fijn ?
dan ga ik echt niet naar de sportschoolquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastisch. Tijdens de 30+ dagen was ik ook 'gewoon' in de sportschool te vinden. Heerlijk die warmte. In Spanje hardlopen met 25+. Geweldig. Ik vind het wel tof
.
Niet dé favo track hoor, maar wel een van de betere.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee
Infadels !!!!!!!!!!! Favo track van Sersjee en Sirolf. Echt.
Dachten meer mensen... hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan ga ik echt niet naar de sportschool
nou gewoonquote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er is imho niets mooiers dan -5, een zonnetje en een zuchtje wind.
Infadels
Leuk dat ik het ook weet.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee
Infadels !!!!!!!!!!! Favo track van Sersjee en Sirolf. Echt.
Oh, okay!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet dé favo track hoor, maar wel een van de betere.
geen airco ?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog 2 mensen, maar normaal lopen er dan veel meer mensen rond.
RUDY !!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |