laat me radenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat me radenAnastacia is een prima zangeresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat me radenNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
dat zal ik niet ontkennen ze kan goed zingen, maar haar stem staat me niet aan. Lijkt net of er een kudde schapen voorbij komt.quote:
Ze heeft die bril niet meer, dus ze is onherkenbaar.quote:
Uhuhquote:
Gelukkig maar want ze heeft best wel toffe platen gemaakt. Er is een tijd geweest dat ze elke maand wel met wat nieuws kwam, maar volgens mij heb ik al een paar jaar niets van haar gehoord op het gebied van nieuwe singlesquote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef miieejj het volgende:
[..]
Uhuh![]()
ik heb 3 cd's van d'r
redelijk fan van haar
ja, ik weet ook niet waar ze isquote:Op woensdag 24 november 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig maar want ze heeft best wel toffe platen gemaakt. Er is een tijd geweest dat ze elke maand wel met wat nieuws kwam, maar volgens mij heb ik al een paar jaar niets van haar gehoord op het gebied van nieuwe singles.
Living Colour
noouuww.. hij staat er (nog) niet op...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef alors het volgende:
22:36| Cold War Kids - Royal Blue
Dat dus, even Spotifyen....
Ja, moet je doen !!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal haar binnenkort wel even bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |