ik was eerderquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
of uitroeptekenuitroeptekenuitroepteken
maar ik ben lekkerder!quote:
he stoere man!quote:
Deze stoere man is blut, ben er ook net achtergekomen dat mijn werk me gewoon maandelijks 100 euro te weinig betaaldquote:
heb je nog geld voor een fles Glorix?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Deze stoere man is blut, ben er ook net achtergekomen dat mijn werk me gewoon maandelijks 100 euro te weinig betaald
Dat ja, alleen leuk met de tv aan en het geluid uitquote:
Nog net, hoezo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je nog geld voor een fles Glorix?
daarmee kun je je anus bleken en je kontje gaan verkopen achter t station of onder een brug. is best geld in te verdienenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Glorix bleek is 1.99 en ah bleek 1.92quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je nog geld voor een fles Glorix?
dat had je beter aan deze man kunnen vertellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarmee kun je je anus bleken en je kontje gaan verkopen achter t station of onder een brug. is best geld in te verdienen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef hole1988 het volgende:
Vrijdag de 13 - 26 novemberhij heeft er nog weinig van gedraaid :s al;leen de nr 7 volgesn mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
oh ja, die most ik nog luisteren. ga ik later ff doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat had je beter aan deze man kunnen vertellen
Vrijdag de 13 - 26 novemberAhhh geen Whip My HairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
gastquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarmee kun je je anus bleken en je kontje gaan verkopen achter t station of onder een brug. is best geld in te verdienen
tis maar een ideetje hoor!quote:
Vrijdag de 13 - 26 novemberRoyal Repubblic staat er tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., al is Tommy Gun leuker
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Dank voor het meedenken, maar nee.quote:
Dikke primaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha derde verliespartij in 3 jaar tijd
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:31 schreef Bol_Wan het volgende:
Groningen gaat er met de titel vandoor
begin het echt zo onderhand een reële mogelijkheid te vinden, ze spelen zo constant als een topper en laten érg weinig punten liggen, alleen even wachten hoe het gaat als ze minder gaan spelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Dat zou wel heel erg tof zijn
. Feestjuh op de Grote Markt
.
álles wat A-Track maakt is fijnquote:
Twente kon het vorig jaar, AZ het jaar daarvoor dus zou Grunn het dit jaar best kunnen. De Grote 3 zijn hooguit nog een Grote 2 en niet meer zo groot als ze vroeger warenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
begin het echt zo onderhand een reële mogelijkheid te vinden, ze spelen zo constant als een topper en laten érg weinig punten liggen, alleen even wachten hoe het gaat als ze minder gaan spelen
Weet je wat het is, Qua club en organisatie schreeuwt Groningen nog steeds provincie, volgens mij is er ook geen kampioensplan/beleid ingezet, maar als je ziet hoe fris en goed ze spelen... Het zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Twente kon het vorig jaar, AZ het jaar daarvoor dus zou Grunn het dit jaar best kunnen. De Grote 3 zijn hooguit nog een Grote 2 en niet meer zo groot als ze vroeger waren
Wanneer ze minder spelen en toch blijven winnen dan kan het nog gek lopen. Ze zullen alleen wel wat meer punten moeten pakken tijdens de uitwedstrijden. Ach, top 5 zou al heel erg goed zijn en dat gaat nog lastig worden. Roda en Ado doen het ook erg goed en AZ uiteraard ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
begin het echt zo onderhand een reële mogelijkheid te vinden, ze spelen zo constant als een topper en laten érg weinig punten liggen, alleen even wachten hoe het gaat als ze minder gaan spelen
Roda is al aan het minderen, ADO valt ook nog wel terug. Top 5 Moet zeker lukken voor Groningen. AZ moeten ze ook boven kunnen blijven, ook kwalitatief gezienquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wanneer ze minder spelen en toch blijven winnen dan kan het nog gek lopen. Ze zullen alleen wel wat meer punten moeten pakken tijdens de uitwedstrijden. Ach, top 5 zou al heel erg goed zijn en dat gaat nog lastig worden. Roda en Ado doen het ook erg goed en AZ uiteraard ook.
ik hou dr al over opquote:
Nah, doe mij maar haken, breien en kantklossen!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hou dr al over ophou jij van punniken?
en in blessuretijd steek je toch de draad door het oogje van de naaldquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, doe mij maar haken, breien en kantklossen!!
Zie mij het woord "naaien" ontwijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |