ik was eerderquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
of uitroeptekenuitroeptekenuitroepteken
maar ik ben lekkerder!quote:
he stoere man!quote:
Deze stoere man is blut, ben er ook net achtergekomen dat mijn werk me gewoon maandelijks 100 euro te weinig betaaldquote:
heb je nog geld voor een fles Glorix?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Deze stoere man is blut, ben er ook net achtergekomen dat mijn werk me gewoon maandelijks 100 euro te weinig betaald
Dat ja, alleen leuk met de tv aan en het geluid uitquote:
Nog net, hoezo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je nog geld voor een fles Glorix?
daarmee kun je je anus bleken en je kontje gaan verkopen achter t station of onder een brug. is best geld in te verdienenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Glorix bleek is 1.99 en ah bleek 1.92quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je nog geld voor een fles Glorix?
dat had je beter aan deze man kunnen vertellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarmee kun je je anus bleken en je kontje gaan verkopen achter t station of onder een brug. is best geld in te verdienen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef hole1988 het volgende:
Vrijdag de 13 - 26 novemberhij heeft er nog weinig van gedraaid :s al;leen de nr 7 volgesn mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
oh ja, die most ik nog luisteren. ga ik later ff doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat had je beter aan deze man kunnen vertellen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef hole1988 het volgende:
Vrijdag de 13 - 26 novemberAhhh geen Whip My HairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
gastquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarmee kun je je anus bleken en je kontje gaan verkopen achter t station of onder een brug. is best geld in te verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |