quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
dat had ik ook heb em nu op een plek neergelegd waar ik iedere dag wel zit sochtendsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat zijn mensen uit heerlen en omstreken
[..]
Ik vergeet in de agenda te kijken
kan of wil?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammmik weet niet wanneer ik kan
ik straks pasquote:
eigenlijk moet ik hem dus bij mn pil leggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat had ik ook heb em nu op een plek neergelegd waar ik iedere dag wel zit sochtends
mijn pc dus ligt voor me en dan kijk ik de dag ervoor wat ik de dag erna moet doen
magraten, hedde owe met de ding gedaoe en ue oequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat zijn mensen uit heerlen en omstreken
[..]
Ik vergeet in de agenda te kijken
Ik heb een zak open gescheurd en in een pan gesmeten en straks belandt er in mijn bord dan pasta met spinazie en zalm en een sausje.quote:
mja zoietsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik hem dus bij mn pil leggen
mestreech valt wel mee, zolang ze geen nederland pratenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
magraten, hedde owe met de ding gedaoe en ue oe
![]()
mestrech ook, dude praat normaal met je beperkte hoofd ofzo
En als ik precies hetzelfde doe moet je ze horen hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een zak open gescheurd en in een pan gesmeten en straks belandt er in mijn bord dan pasta met spinazie en zalm en een sausje.
tada!
Klinkt niet slechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een zak open gescheurd en in een pan gesmeten en straks belandt er in mijn bord dan pasta met spinazie en zalm en een sausje.
tada!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als ik precies hetzelfde doe moet je ze horen hier
wat ook erg is mensen uit de peelquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mestreech valt wel mee, zolang ze geen nederland praten
Veel te duur idd, vooral als je met meer dan 1 persoon reistquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan in de vorm van het hebben van een auto, ga dus niet met het ov
Heb gewoon een hekel aan het ov en wil zelf een auto hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Veel te duur idd, vooral als je met meer dan 1 persoon reist
voordeel daarvan is dat je zelf je vertrektijden bepaaltquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan het ov en wil zelf een auto hebben
Och ja dan is de auto veel beter iddquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voordeel daarvan is dat je zelf je vertrektijden bepaalt
en files... een kennis uit zoetermeer heeft eens 6 uur gereisd naar maastricht met het OV, dus dan had ze beter maar 1 uur file kunnen hebben
Ik denk dat ik via Duitsland naar jou toe ga, sneller, makkelijker en denk minder filesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en files... een kennis uit zoetermeer heeft eens 6 uur gereisd naar maastricht met het OV, dus dan had ze beter maar 1 uur file kunnen hebben
jij noemt dat GEDROCHT nog steeds kennis??quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oow ja dat weet ik nog wel ik heb zelden vertraging eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mee eensquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik via Duitsland naar jou toe ga, sneller, makkelijker en denk minder files
ik ken dr toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij noemt dat GEDROCHT nog steeds kennis??
tssssk hoe durf je?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Al zal je het niet zijn dan doe ik het toch
je bent haar nog steeds niet tegen gekomenquote:
beiden, hebben we wat te meppenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
je bent haar nog steeds niet tegen gekomen
ik hoop als ik in maastricht ben een zeker ander tegen te komen
die kop van haar alleen maakt mijn dag goed
nu nog laterquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef Stuart het volgende:
Shit, het is al later dan ik eigenlijk dacht
jaquote:
als je gaat slapen welquote:
ik mep niet mijn gezicht is wel voldoende voor het schrikeffectquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beiden, hebben we wat te meppen
nja ik dan...
zo gaat dat dus hehquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mn sig aanpassen, hoor niets meer van Einz en Scorpie
gaan wij dan eindelijk eens trouwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mn sig aanpassen, hoor niets meer van Einz en Scorpie
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou gewoon, jij houd me toch niet tegen
Scarlett Johanson toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Pezu wie is die chick in jouw avatar eigenlijk?
Wil je dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
gaan wij dan eindelijk eens trouwen
Ik kan het op zn minst proberenquote:
Ik wil ook met jou trouwen, en dan zo heul geil seksen enzoquote:
Oeh 3 vrouwen met elkaar...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil ook met jou trouwen, en dan zo heul geil seksen enzo
scarlett johansonquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Pezu wie is die chick in jouw avatar eigenlijk?
uhuh tuurlijkquote:
Hoe kan ik daar nou nee op zeggen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh tuurlijk
* Giertje gaat op zijn knieen voor ladylike
wil je met me trouwen
quote:
Details...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je wel weten waar ik dan rij
* john-frusciante neemt de fotocamera uit de kastquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
* john-frusciante neemt de fotocamera uit de kast
WAT? Geen film camera?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
* john-frusciante neemt de fotocamera uit de kast
Gewoon interessequote:
Best wel eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die toch wel van belang zijn dan
Je ziet nergens die dikke tetten van derquote:
ik ben ook een LLquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
Echter hoef ik geen seks met twee vrouwenDus LL moet met nog een vrouw trouwen
onze auto is leukerquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je wel weten waar ik dan rij
Ik trouw wel met beidenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
don en ad op pad krijg je danquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
WAT? Geen film camera?
[..]
Gewoon interesse
Precies, kan jij dr ook best bijquote:
ja want de modermelkkanonnen zijn tenslotte het belangrijkstquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ziet nergens die dikke tetten van der
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
* john-frusciante doet de kast opnieuw open en neemt OOk de filmcameraquote:
waar een wil is is een (snel)wegquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zo makkelijk is dat dus nog niet
Als jij dan met mij trouwt, en ik met LL, dan...quote:
Waarom wel?quote:
smakelijk, alvast slaap lekker en tot gauwquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef Fha het volgende:
Ik, mijn voedsel, Bolle en de film gaan naar bed verhuizen. Fijne avond nog allemaal en voor de gene die gaan: heeel veel plezier morgen!!![]()
![]()
![]()
oeh oeh driehoeksverhoudingenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als jij dan met mij trouwt, en ik met LL, dan...
Dat is er zeer zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar een wil is is een (snel)weg
Dank jequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef Fha het volgende:
Ik, mijn voedsel, Bolle en de film gaan naar bed verhuizen. Fijne avond nog allemaal en voor de gene die gaan: heeel veel plezier morgen!!![]()
![]()
![]()
Wel een essentieel onderdeel van de vreugde in dit geval jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want de moedermelkkanonnen zijn tenslotte het belangrijkst
jaaaaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh oeh driehoeksverhoudingen
Master planquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als jij dan met mij trouwt, en ik met LL, dan...
Veel kijkplezierquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Doei Fhaakeliefquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:46 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
ach ik heb net zo genoten van kleine als van huge tietenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een essentieel onderdeel van de vreugde in dit geval ja
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ik heb net zo genoten van kleine als van huge tieten
"slapen"quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
pientje in mijn auto kunnen we slapen
Jaaaaja, "slapen"quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
whehehe GMTAquote:
In onze nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
wel even wachten tot ik mijn rijbewijs hebquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In onze nietZullen we jouw auto dan maar nemen?
Ik heb ook geen rijbewijsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wel even wachten tot ik mijn rijbewijs heb
quote:
quote:
YMCAquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaaaaja, "slapen"
[..]
whehehe GMTA
Nou zet hem maar voor de deur!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat ik er een zou willen hebben maar als jullie er bij mee zijn, have fun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nou zet hem maar voor de deur!Alfa was de andere optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spider
Maar uiteindelijk voor de BMW gekozen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
nee hoor, JF geniet al 15 jaar van kleine tietenquote:
eet zequote:
ooh realyquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, JF geniet al 15 jaar van kleine tieten
Hey die zijn wel sofisticatedquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, JF geniet al 15 jaar van kleine tieten
sofisticated boobsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hey die zijn wel sofisticated
Wat voor smaak had jij?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmaster heeft ook een pizza gehaald![]()
hou op zegquote:
ik moest aan iemand specifiek denkenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moest aan iemand specifiek denken
morgen is iedereen bij Marijkequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ben ook off, miss tot morgen bye bye
niet eensquote:
niet iedereenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
morgen is iedereen bij Marijke
morgen vroege dienst en ik ben ook erg moequote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nou zet hem maar voor de deur!Dat wou ik er zelf nog niet neer zetten maar zal hem wel gelijk omruilen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht dat mijn klok verkeerd stondquote:
Niet iedereenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
morgen is iedereen bij Marijke
Bis Later Llquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef Ladylike het volgende:
@ JF:![]()
@ rest
wij gaan even met de hondjes wandelen, tot straks
Bis Later JFquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ben ook off, miss tot morgen bye bye
Slaap Lekkerquote:
preciesquote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we gaan wel een keer samen koffie drinken
nog meer?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er had van mij ook wat meer vrouwelijk volk mogen zijn
oh daar kom ik ook wel geregeld en is ook goed te doen met OVquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Ben binnenkort wel in omgeving Alkmaar enzo
Ik zeg maar zo:hoe meer vrouwelijk zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog meer?
hoe vrouwelijk wil je het hebben, met suikertje en marijke en ik en zustertje Merel ?
don juan trev wil playen en shinen in the club en zijn swagger laten slingerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog meer?
hoe vrouwelijk wil je het hebben, met suikertje en marijke en ik en zustertje Merel ?
Yayquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh daar kom ik ook wel geregeld en is ook goed te doen met OV
What elsequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
don juan trev wil playen en shinen in the club en zijn swagger laten slingeren
dan heb je er duidelijk geen ervaring meequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo:hoe meer vrouwelijk zielen hoe meer vreugd
*proest* hahahahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
don juan trev wil playen en shinen in the club en zijn swagger laten slingeren
Maar ik vind de verdeling nu gewoon niet eerlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je er duidelijk geen ervaring mee
ja maar geloof me maar als er meer vrouwen dan mannen zijn en je kan niet vluchten, zuip je zelf dan maar in een coma, is beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik vind de verdeling nu gewoon niet eerlijk
Laten we dat maar niet doen he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar geloof me maar als er meer vrouwen dan mannen zijn en je kan niet vluchten, zuip je zelf dan maar in een coma, is beter
Staat nu genoteerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar geloof me maar als er meer vrouwen dan mannen zijn en je kan niet vluchten, zuip je zelf dan maar in een coma, is beter
vaak zat gedaan, is echt beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he?
Staat zeker nu ook niet op mijn planning, heb zelfs voor morgen nog niks aan alcoholquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he?
jij begint te lallen als je teveel op hebtquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Staat zeker nu ook niet op mijn planning, heb zelfs voor morgen nog niks aan alcohol
Daar heb ik geen drank voor nodig hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij begint te lallen als je teveel op hebt
nee ook zonder drank kom je niet altijd uit je woordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik geen drank voor nodig hoor
En tevens zie editquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ook zonder drank kom je niet altijd uit je woorden![]()
die heb ik net gemistquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
VoH is om te janken, damn die Ewbank
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
VoH is om te janken, damn die Ewbank
Of misschien zijn ze dan wel goed gesmeerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
ik zou haar laten deepthroaten... misschien dat die stembandjes eens stuk gaan
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ga je ook altijd in expres in de poep staan en dan roepen hee het stinkt?
die stembandjes zijn al stuk, en ik zou ze niet per ongeluk willen lijmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
ik zou haar laten deepthroaten... misschien dat die stembandjes eens stuk gaan
Lul, mijn bierquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ga je ook altijd in expres in de poep staan en dan roepen hee het stinkt?
nee duh het idee alleen al dat je een smurf neuktquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die stembandjes zijn al stuk, en ik zou ze niet per ongeluk willen lijmen
bierenbeulquote:
Ja en dat ze lolsmurf is, ontploft er ook nog een kadootje in je smoelquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee duh het idee alleen al dat je een smurf neukt
heheheh verrassing whhehahahahahquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en dat ze lolsmurf is, ontploft er ook nog een kadootje in je smoel
Hihiquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en dat ze lolsmurf is, ontploft er ook nog een kadootje in je smoel
Die van mij ookquote:
eej vrouwquote:
Nou, ja, maar ik zit dan ook net sinds ehm..ergens begin van de middagquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
Goed bezig, ben je al verder als ik
Flessie, jouw cadeautje is OOK al ingepaktquote:
Woeiquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die van mij ook![]()
En de boodschapjes zijn opgeruimd
Hee manquote:
jij mag niet meer radenquote:
Echt goed bezigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, maar ik zit dan ook net sinds ehm..ergens begin van de middag![]()
Hoi
[..]
Flessie, jouw cadeautje is OOK al ingepakt![]()
Tip met 10 min op veronicaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef D. het volgende:
Ik zet 'm zojuist op RTL4, maar heb nu al spijt
tis idd echt VALSquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef D. het volgende:
Ik zet 'm zojuist op RTL4, maar heb nu al spijt
STquote:
Moet je wel ff de boel zodanig oplichten dat ik hem ook echt krijg hequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
Flessie, jouw cadeautje is OOK al ingepakt![]()
joh en toen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Net he.
Meneer taart staat vast een stoofpot voor zondag te maken..(ja, echt, het is een wonder)
En ineens hoor ik: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! En doen de stoppen *ploef*
Jij krijgt die sowieso, want dat is een speciaal-voor-Fles kedootjequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je wel ff de boel zodanig oplichten dat ik hem ook echt krijg he
Heyquote:
Fijn is datquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Net he.
Meneer taart staat vast een stoofpot voor zondag te maken..(ja, echt, het is een wonder)
Goed zo. EERST op fok posten en DAN het geëlectrocuteerde slachtoffer helpenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Net he.
hazelnut cappuccinoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga straks naar de Starbucks,
Welke koffie zal ik nemen?
Betere.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Rockiejj het volgende:
geen wat dat verkopen ze daar nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Rockiejj het volgende:
toen zei ik dat hij de volgende keer als er niets aan de hand is hij dat waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gedeelte wel achterwege mag latenquote:
goh, mijn dag is weer compleetquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen zei ik dat hij de volgende keer als er niets aan de hand is hij dat waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gedeelte wel achterwege mag laten
en ik wil met Shakira neukenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen zei ik dat hij de volgende keer als er niets aan de hand is hij dat waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gedeelte wel achterwege mag laten
De bus naar Simon Levelt. En DAAR alles wat je maar leuk lijktquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Rockiejj het volgende:
Misschien was het wel een schrik reactie van hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een aandachtshoerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
yepquote:
gewoon doen, dan fix ik scarlettquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik wil met Shakira neuken
Ja, gaat hij net niet meer dood van de pijn, doet hij alsof hij dood gaat aan kokenquote:
ik las naaienquote:
Ja, vet veelquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woei![]()
Veeeeeeeeeeeeeeeel boodschapjes waren dat zeg, zohee
[..]
Hee man
dealquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon doen, dan fix ik scarlett![]()
doen we duo beroemdheid neuk avond
ik las naaienquote:
microfoon was stukquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef D. het volgende:
De microfoon deed het niet, of Robbie vergat zijn tekst
Ik kom morgen wel helpen ruimte makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vet veel![]()
En het past allemaal net
nee, hij was boos omdat hij de pan om liet vallenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien was het wel een schrik reactie van hem
Morgen wedstrijd rugby fluiten.. en voorderest chillen =Dquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi, nog leuke plannen voor het weekend?
GMTAquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deal
is een leuk thema voor in de club![]()
[..]
ik las naaien
ben jij mijn broer van een andere moer?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deal
is een leuk thema voor in de club![]()
[..]
ik las naaien
Juhquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
En pienetjeJouw meet komt nog wel
Dan moet hij dat ook niet doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, hij was boos omdat hij de pan om liet vallen
lijkt er wel opquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ben jij mijn broer van een andere moer?
quote:
volgens de spelregelsquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Rugby fluiten, hoe zou dat gaan?
als je de tekst/melodie kent zal het wel gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Niet zo moei.. ah, je naait me!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Kwestie van prioriteitenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. EERST op fok posten en DAN het geëlectrocuteerde slachtoffer helpen
esquote:
Sorry meneer de scheidsrechterquote:
Sjongejonge, wat heb jij weer een leuke buiquote:
weer?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sjongejonge, wat heb jij weer een leuke bui
Pas maar op! Ik geef je zo een gele kaart!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry meneer de scheidsrechter
Ik schakelde ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was precies op tijd met inschakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |