Mijn telefoon gebruikt zon- en windenergiequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Je weet dat al die stroom die jouw agenda gebruikt ook niet heel goed is voor de bomen en alle andere levende dingen enzo?
voor mij is alles buiten limburg een ontwikkelingslandquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
China is toch geen ontwikkelingsland te noemen
Hij was een beetje boos, want hij was al 2 keer weggejaagd want mensen in Leiden houden niet van meeuwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan best, hier zou een albatros nog meekunnen
Denk dat het er aan ligt waar je daar bentquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Good use of your brainfartsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn telefoon gebruikt zon- en windenergie
Mijn iPhone inspiratiebronquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft steve jobs daarmee te maken_!
dat levert ten minste nog geld opquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, beter dan kinderprostitutie toch?
ach weer twee arme kindjes extra die harder moeten fietsenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Je weet dat al die stroom die jouw agenda gebruikt ook niet heel goed is voor de bomen en alle andere levende dingen enzo?
Voor mij is Limburg datquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mij is alles buiten limburg een ontwikkelingsland
Als alles buiten limburg een ontwikkelingsland is hoe achterstand is limburg zelf dan wel nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mij is alles buiten limburg een ontwikkelingsland
En wat zegt de life cycle assessment over de milieuvriendelijkheid?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn telefoon gebruikt zon- en windenergie
Niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
oppaken met een handoekquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij was een beetje boos, want hij was al 2 keer weggejaagd want mensen in Leiden houden niet van meeuwenDus nee, die heb ik gewoon laten halen
ja nogmaals wat heeft dat met gerecycled papier te maken?quote:
quote:
Ligt er maar net aan waar je naartoe gaat in Chinaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?Ga er maar eens kijken dan
Kom dat eens hier zeggenquote:
voor de rest van de wereld ook, ze kunnen nog niet eens pratenquote:
En plezier voor mensenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat levert ten minste nog geld op
nou ja ik word verplicht tot het gebruiken van mijn agenda aangezien ik echt al massas belangrijke afspraken vergeetquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik gebruik memo recorders, spreek 's avonds in wat ik moet doen
inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?Ga er maar eens kijken dan
pak je agendaquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammmik weet niet wanneer ik kan
nee dat zijn mensen uit heerlen en omstrekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor de rest van de wereld ook, ze kunnen nog niet eens praten
Ik vergeet in de agenda te kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik word verplicht tot het gebruiken van mijn agenda aangezien ik echt al massas belangrijke afspraken vergeet
zoals mijn pa is morgen jarig en dat heb ik ook in mijn agenda staan anders vergeet ik het
Ja, en die mensen hadden een kooitje maar werden nog half gepiktquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
oppaken met een handoek![]()
meeuwen zijn best sterk btw
[..]
ja nogmaals wat heeft dat met gerecycled papier te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |