Die van mij ookquote:
eej vrouwquote:
Nou, ja, maar ik zit dan ook net sinds ehm..ergens begin van de middagquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
Goed bezig, ben je al verder als ik
Flessie, jouw cadeautje is OOK al ingepaktquote:
Woeiquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die van mij ook![]()
En de boodschapjes zijn opgeruimd
Hee manquote:
jij mag niet meer radenquote:
Echt goed bezigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, maar ik zit dan ook net sinds ehm..ergens begin van de middag![]()
Hoi
[..]
Flessie, jouw cadeautje is OOK al ingepakt![]()
Tip met 10 min op veronicaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef D. het volgende:
Ik zet 'm zojuist op RTL4, maar heb nu al spijt
tis idd echt VALSquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef D. het volgende:
Ik zet 'm zojuist op RTL4, maar heb nu al spijt
STquote:
Moet je wel ff de boel zodanig oplichten dat ik hem ook echt krijg hequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
Flessie, jouw cadeautje is OOK al ingepakt![]()
joh en toen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Net he.
Meneer taart staat vast een stoofpot voor zondag te maken..(ja, echt, het is een wonder)
En ineens hoor ik: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! En doen de stoppen *ploef*
Jij krijgt die sowieso, want dat is een speciaal-voor-Fles kedootjequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je wel ff de boel zodanig oplichten dat ik hem ook echt krijg he
Heyquote:
Fijn is datquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Net he.
Meneer taart staat vast een stoofpot voor zondag te maken..(ja, echt, het is een wonder)
Goed zo. EERST op fok posten en DAN het geëlectrocuteerde slachtoffer helpenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
Net he.
hazelnut cappuccinoquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga straks naar de Starbucks,
Welke koffie zal ik nemen?
Betere.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Rockiejj het volgende:
geen wat dat verkopen ze daar nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Rockiejj het volgende:
toen zei ik dat hij de volgende keer als er niets aan de hand is hij dat waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gedeelte wel achterwege mag latenquote:
goh, mijn dag is weer compleetquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen zei ik dat hij de volgende keer als er niets aan de hand is hij dat waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gedeelte wel achterwege mag laten
en ik wil met Shakira neukenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen zei ik dat hij de volgende keer als er niets aan de hand is hij dat waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gedeelte wel achterwege mag laten
De bus naar Simon Levelt. En DAAR alles wat je maar leuk lijktquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Rockiejj het volgende:
Misschien was het wel een schrik reactie van hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een aandachtshoerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |