ach ik heb net zo genoten van kleine als van huge tietenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een essentieel onderdeel van de vreugde in dit geval ja
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ik heb net zo genoten van kleine als van huge tieten
"slapen"quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
pientje in mijn auto kunnen we slapen
Jaaaaja, "slapen"quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
whehehe GMTAquote:
In onze nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
wel even wachten tot ik mijn rijbewijs hebquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In onze nietZullen we jouw auto dan maar nemen?
Ik heb ook geen rijbewijsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wel even wachten tot ik mijn rijbewijs heb
quote:
quote:
YMCAquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaaaaja, "slapen"
[..]
whehehe GMTA
Nou zet hem maar voor de deur!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat ik er een zou willen hebben maar als jullie er bij mee zijn, have fun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nou zet hem maar voor de deur!Alfa was de andere optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spider
Maar uiteindelijk voor de BMW gekozen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
nee hoor, JF geniet al 15 jaar van kleine tietenquote:
eet zequote:
ooh realyquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, JF geniet al 15 jaar van kleine tieten
Hey die zijn wel sofisticatedquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, JF geniet al 15 jaar van kleine tieten
sofisticated boobsquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hey die zijn wel sofisticated
Wat voor smaak had jij?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmaster heeft ook een pizza gehaald![]()
hou op zegquote:
ik moest aan iemand specifiek denkenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moest aan iemand specifiek denken
morgen is iedereen bij Marijkequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ben ook off, miss tot morgen bye bye
niet eensquote:
niet iedereenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
morgen is iedereen bij Marijke
morgen vroege dienst en ik ben ook erg moequote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nou zet hem maar voor de deur!Dat wou ik er zelf nog niet neer zetten maar zal hem wel gelijk omruilen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht dat mijn klok verkeerd stondquote:
Niet iedereenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
morgen is iedereen bij Marijke
Bis Later Llquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef Ladylike het volgende:
@ JF:![]()
@ rest
wij gaan even met de hondjes wandelen, tot straks
Bis Later JFquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:58 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ben ook off, miss tot morgen bye bye
Slaap Lekkerquote:
preciesquote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we gaan wel een keer samen koffie drinken
nog meer?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er had van mij ook wat meer vrouwelijk volk mogen zijn
oh daar kom ik ook wel geregeld en is ook goed te doen met OVquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Ben binnenkort wel in omgeving Alkmaar enzo
Ik zeg maar zo:hoe meer vrouwelijk zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog meer?
hoe vrouwelijk wil je het hebben, met suikertje en marijke en ik en zustertje Merel ?
don juan trev wil playen en shinen in the club en zijn swagger laten slingerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog meer?
hoe vrouwelijk wil je het hebben, met suikertje en marijke en ik en zustertje Merel ?
Yayquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh daar kom ik ook wel geregeld en is ook goed te doen met OV
What elsequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
don juan trev wil playen en shinen in the club en zijn swagger laten slingeren
dan heb je er duidelijk geen ervaring meequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo:hoe meer vrouwelijk zielen hoe meer vreugd
*proest* hahahahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
don juan trev wil playen en shinen in the club en zijn swagger laten slingeren
Maar ik vind de verdeling nu gewoon niet eerlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je er duidelijk geen ervaring mee
ja maar geloof me maar als er meer vrouwen dan mannen zijn en je kan niet vluchten, zuip je zelf dan maar in een coma, is beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik vind de verdeling nu gewoon niet eerlijk
Laten we dat maar niet doen he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar geloof me maar als er meer vrouwen dan mannen zijn en je kan niet vluchten, zuip je zelf dan maar in een coma, is beter
Staat nu genoteerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar geloof me maar als er meer vrouwen dan mannen zijn en je kan niet vluchten, zuip je zelf dan maar in een coma, is beter
vaak zat gedaan, is echt beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he?
Staat zeker nu ook niet op mijn planning, heb zelfs voor morgen nog niks aan alcoholquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he?
jij begint te lallen als je teveel op hebtquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Staat zeker nu ook niet op mijn planning, heb zelfs voor morgen nog niks aan alcohol
Daar heb ik geen drank voor nodig hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij begint te lallen als je teveel op hebt
nee ook zonder drank kom je niet altijd uit je woordenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik geen drank voor nodig hoor
En tevens zie editquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ook zonder drank kom je niet altijd uit je woorden![]()
die heb ik net gemistquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
VoH is om te janken, damn die Ewbank
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
VoH is om te janken, damn die Ewbank
Of misschien zijn ze dan wel goed gesmeerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
ik zou haar laten deepthroaten... misschien dat die stembandjes eens stuk gaan
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ga je ook altijd in expres in de poep staan en dan roepen hee het stinkt?
die stembandjes zijn al stuk, en ik zou ze niet per ongeluk willen lijmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
ik zou haar laten deepthroaten... misschien dat die stembandjes eens stuk gaan
Lul, mijn bierquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ga je ook altijd in expres in de poep staan en dan roepen hee het stinkt?
nee duh het idee alleen al dat je een smurf neuktquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die stembandjes zijn al stuk, en ik zou ze niet per ongeluk willen lijmen
bierenbeulquote:
Ja en dat ze lolsmurf is, ontploft er ook nog een kadootje in je smoelquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee duh het idee alleen al dat je een smurf neukt
heheheh verrassing whhehahahahahquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en dat ze lolsmurf is, ontploft er ook nog een kadootje in je smoel
Hihiquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en dat ze lolsmurf is, ontploft er ook nog een kadootje in je smoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |