Veel te duur idd, vooral als je met meer dan 1 persoon reistquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan in de vorm van het hebben van een auto, ga dus niet met het ov
Heb gewoon een hekel aan het ov en wil zelf een auto hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Veel te duur idd, vooral als je met meer dan 1 persoon reist
voordeel daarvan is dat je zelf je vertrektijden bepaaltquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan het ov en wil zelf een auto hebben
Och ja dan is de auto veel beter iddquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voordeel daarvan is dat je zelf je vertrektijden bepaalt
en files... een kennis uit zoetermeer heeft eens 6 uur gereisd naar maastricht met het OV, dus dan had ze beter maar 1 uur file kunnen hebben
Ik denk dat ik via Duitsland naar jou toe ga, sneller, makkelijker en denk minder filesquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en files... een kennis uit zoetermeer heeft eens 6 uur gereisd naar maastricht met het OV, dus dan had ze beter maar 1 uur file kunnen hebben
jij noemt dat GEDROCHT nog steeds kennis??quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oow ja dat weet ik nog wel ik heb zelden vertraging eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mee eensquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik via Duitsland naar jou toe ga, sneller, makkelijker en denk minder files
ik ken dr toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij noemt dat GEDROCHT nog steeds kennis??
tssssk hoe durf je?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Al zal je het niet zijn dan doe ik het toch
je bent haar nog steeds niet tegen gekomenquote:
beiden, hebben we wat te meppenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
je bent haar nog steeds niet tegen gekomen
ik hoop als ik in maastricht ben een zeker ander tegen te komen
die kop van haar alleen maakt mijn dag goed
nu nog laterquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:31 schreef Stuart het volgende:
Shit, het is al later dan ik eigenlijk dacht
jaquote:
als je gaat slapen welquote:
ik mep niet mijn gezicht is wel voldoende voor het schrikeffectquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beiden, hebben we wat te meppen
nja ik dan...
zo gaat dat dus hehquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mn sig aanpassen, hoor niets meer van Einz en Scorpie
gaan wij dan eindelijk eens trouwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mn sig aanpassen, hoor niets meer van Einz en Scorpie
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou gewoon, jij houd me toch niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |