Ik begin altijd bovenaan het lijstje ja... maar ik vond deze hints wel opvallend... maar ik ben nog bezig met de restquote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb heul Erik niet vermoord
Zeker omdat ik gewoon bovenaan het lijstje sta![]()
Goede tactiek! Daar leef je sowieso een paar nachten langer meequote:Op zondag 28 november 2010 23:26 schreef Klierkoorts het volgende:
Ik kijk eerst maar naar hoe jullie het doen voor ik zelf wat ga zeggentruste
Ik ben morgenavond al aan de beurt denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goede tactiek! Daar leef je sowieso een paar nachten langer mee. Volgende ronde hou ik ook mijn grote mond een tijdje (wat ik niet echt bijzonder goed kan, damn me!)
Straks word je verdacht van zelfmoordquote:Op zondag 28 november 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeumig, maar goed dat ik al dood ben, anders werd ik ook nog verdacht met mijn talpohi.
iBennyquote:Op zondag 28 november 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
Mompelend over dansen, zingen en ander gedoe >>
[SYTYCD NL] Wie is jouw favoriet? / anderen talentenjachten in zijn PoHi.
begeleidt door muziek, >>
[VOH] Live show EP's op iTunes
[VOH] Het-grote-kijkcijfer-raad-spelletje-topic
[VOH] Het-grote-kijkcijfer-raad-spelletje-topic
[VOH]Grote namen voor gastoptredens
[VOH]Ben Saunders #2
Na een welgemeend Vo, Vo, Vo >>
Voice of Holland?
Michael jackson imitators >>
[SYTYCD NL] Wie is jouw favoriet? / [VOH]Grote namen voor gastoptredens
muziekpiet >> PoHi van Benny zit vol met Talentenjachten waaronder muziek
Benny?
Weet ik jongen, daarom beslis ik morgen pas of ik je de zwarte piet toeschuifquote:Op zondag 28 november 2010 23:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
iBenny
Kun je aan iemands gezicht de naam te weten komen? #26 > mooie kaaklijnen
IK DOE MIJN BEST TV
Kan best maar ik ben onschuldigquote:Op zondag 28 november 2010 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet ik jongen, daarom beslis ik morgen pas of ik je de zwarte piet toeschuif
Maar mijn hints vind ik vooralsnog sterker dan die van jou
Jij post wel net in een topic dat Ben Saunders heet en wat verwijst naar een Michael Jackson-liedje... en die openbaar vervoer hint daarbij opgeteld door dat klaagbaak topic over de trein...quote:Op zondag 28 november 2010 23:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan best maar ik ben onschuldig![]()
Die hint van MJ, er lopen10 TALers rond hier die in 100 van die topics hebben gepost, ik in 1. Moeilijk te zeggen dat hij naar mij wijst als er nog zoveel anderen in die topics posten...
Ga even natellen hoeveel mensen in Ben en zangwedstrijd topics hebben gepost aubquote:Op maandag 29 november 2010 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij post wel net in een topic dat Ben Saunders heet en wat verwijst naar een Michael Jackson-liedje... en die openbaar vervoer hint daarbij opgeteld door dat klaagbaak topic over de trein...
ik ga toch maar vast stemmen:
## StijnDa
Stijnda (1) TheVulture
En dat Biertje en die trein dan?quote:Op maandag 29 november 2010 00:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ga even natellen hoeveel mensen in Ben en zangwedstrijd topics hebben gepost aub
Ben bezigquote:Op maandag 29 november 2010 00:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat Biertje en die trein dan?
ik krijg bij anderen geen andere hints gevonden... bij jou wel... maar ik laat me graag overtuigen
Ik vooralsnog wel hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 00:17 schreef StijnDa het volgende:
Maar ik ga slapen. Hoop maar dat de rest wel van mijn onschuld is overtuigd.
Tot morge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |