Ja, helaas heb ik maar weinig vriesruimte anders had ik het wel ingevroren. Maar zo kan het ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LeukEn 2 dagen is altijd lekker
Voordeel van een redelijk grote vriezer. Ik heb 1 pan bolognesesaus gemaakt en kon drie ijsbakken vol invriezen met die saus voor als je makkelijk een pastasaus wilt hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, helaas heb ik maar weinig vriesruimte anders had ik het wel ingevroren. Maar zo kan het ook
Mijn pa heeft wel een grote vriezer, maar ja ik ga niet zomaar 2 x 30 minuten fietsen voor zo iets.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Voordeel van een redelijk grote vriezer. Ik heb 1 pan bolognesesaus gemaakt en kon drie ijsbakken vol invriezen met die saus voor als je makkelijk een pastasaus wilt hebben.
Het is nog lekkerder ook saus wat net uit de vriezer komt.
Bartjequote:
Ja een grote vriezer is ideaal, lekker veel inslaan ook met aanbiedingen en lekker vooruit koken. Ik zou ook wel zo'n mega diepvrieskist willenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Voordeel van een redelijk grote vriezer. Ik heb 1 pan bolognesesaus gemaakt en kon drie ijsbakken vol invriezen met die saus voor als je makkelijk een pastasaus wilt hebben.
Het is nog lekkerder ook saus wat net uit de vriezer komt.
Mijn moeder had echt zo'n box vroeger in de kelder, die was giga.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja een grote vriezer is ideaal, lekker veel inslaan ook met aanbiedingen en lekker vooruit koken. Ik zou ook wel zo'n mega diepvrieskist willen
Wat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
Hij is rond middernacht afgelopen, en hij is uitverkocht.
Harry Potterquote:
Ideaalquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder had echt zo'n box vroeger in de kelder, die was giga.
Er kon een heel hert in hahaquote:
Het is raar als je er wel om kunt lachenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
Is het raar dat ik niet kan lachen om Leslie Nielsen?
Je zegt het precies goed, humor voor kinderenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is raar als je er wel om kunt lachen![]()
Al vond ik het vroeger, toen ik een jaar of 14 was nog wel grappig.
Echtquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zegt het precies goed, humor voor kinderen
Ik vond het als tiener ook nog wel leuk, maar nu hoeft het niet meer neequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is raar als je er wel om kunt lachen![]()
Al vond ik het vroeger, toen ik een jaar of 14 was nog wel grappig.
Het is allemaal zo hetzelfde ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het als tiener ook nog wel leuk, maar nu hoeft het niet meer nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |