abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:13:43 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89184208
Het vorige deel: Slank #1257 - gehaktbrood, wel biologisch

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Niet meer actief op Fok!
pi_89184345
:*
Ja doei.
pi_89184763
Ah Vik wat rot :{. Ik hoop dat ze hier niet zomaar mee wegkomen!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89184894
Wat klote Vik, dikke :* Kan je helaas rechstkundig niet bijstaan :{

Ik had me vanmorgen verslapen, werd om 8.30 wakker :o gauw haasten en om 9.05 op het werk, aangekleed en wel. En toen vergaderen tot 15 uur }:| dus daarna maar de andere lokatie gemsnd dat ik niet meer kwam en mijn baas daar gemaild dat al het werk dat was blijven liggen voor mij op vrijdag dan maar naar maandag verschoven moest :') (ik denk dat ze ook vergeten was dat ik alleen de middag zou werken, het was me namelijk een pokkehoeveelheid }:| en ik doe dat werk normaal niet, dus moet ook nog alles 10x uitzoeken etc.) En dan zo subtiel dat de deadline eigenlijk 25 november was maar dat het dan nu maar 26 november moest worden :') jahaaa doeiii, je hebt zelf drie dagen gehad om de zooi weg te werken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89185203
Wat ongelooflijk k*t Vik!! Je was zo blij met deze school en baan.... Sterkte :* :* .

Chico, ook sterkte. PM mag altijd he, ook al weet ik niet of ik advies kan geven.

Ik wilde vandaag op mijn vrije dag nog even langs werk (want veel achterstallige dingen liggen) maar er was geen parkeerplaats meer te vinden in de omgeving. Toen ben ik maar naar huis gegaan en heb gewinkeld. :P Score: 2 nieuwe lingeriesetjes en een paar laarsjes. En even de primark ingelopen, die is deze week geopend. Mijn hemel, wat een drukte!!! Wel leuke kleding verder en goedkoop! Ik snap nu waarom Syrena er graag winkelt ;) .

Laarsjes (donkerblauw O+ ):

[ Bericht 14% gewijzigd door Phaidra op 26-11-2010 16:39:46 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89185503
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:33 schreef Phaidra het volgende:
Wat ongelooflijk k*t Vik!! Je was zo blij met deze school en baan.... Sterkte :* :* .

Chico, ook sterkte. PM mag altijd he, ook al weet ik niet of ik advies kan geven.

Ik wilde vandaag op mijn vrije dag nog even langs werk (want veel achterstallige dingen liggen) maar er was geen parkeerplaats meer te vinden in de omgeving. Toen ben ik maar naar huis gegaan en heb gewinkeld. :P Score: 2 nieuwe lingeriesetjes en een paar laarsjes. En even de primark ingelopen, die is deze week geopend. Mijn hemel, wat een drukte!!! Wel leuke kleding verder en goedkoop! Ik snap nu waarom Syrena er graag winkelt ;) .
Je bedoelt Pief, want ik ben er nog nooit geweest :'( :'( :'(
Maar ik ben wel dol op koopjes :9
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89185506
Last minute toch maar een kaartje voor lowlands gekocht. Ik vermoed dat ze binnen een uur uitverkocht zijn :+.

Phaidra, waar is er een primark? Niet in Amsterdam toch? (meen me te herinneren dat jij uit deze omgeving komt).
pi_89185652
@Chico: in Hoofddorp!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89185686
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:40 schreef Chicolate het volgende:
Last minute toch maar een kaartje voor lowlands gekocht. Ik vermoed dat ze binnen een uur uitverkocht zijn :+.

Phaidra, waar is er een primark? Niet in Amsterdam toch? (meen me te herinneren dat jij uit deze omgeving komt).
Binnen twee uur uitverkocht zegt teletekst oO<
pi_89185688
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Je bedoelt Pief, want ik ben er nog nooit geweest :'( :'( :'(
Maar ik ben wel dol op koopjes :9
Oeps! Ik denk dat ik 1+1 heb opgeteld :D .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89185728
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb ook nog kaartjes voor lowlands gekocht. Dure maand, ik geloof dat ik de rest van de maand niks meer kan kopen (naast eten dan) :X .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89185754
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar er waren nog enkele cjp kaarten. En ik heb een cjp :9.

Hoofddorp, dat is nog best in de buurt of niet dan?
pi_89186231
Hoofddorp is goed te doen vanuit A'dam :Y . Vanaf Amsterdam Zuid is het 10-15 min. met de trein. Voor het centrum dan nog 10 min. met de bus.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:58:22 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89186275
In R'dam Alexander zit er ook een.

Moe. Fysio hakt er altijd goed in.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89186446
Idioot dat lowlands nu al is uitverkocht!
Omdat ik een pakje krijg dat bij de bruna zou liggen, ging ik naar de winkelstraat (zo noem ik het maar even, het is niet de stad maar ook niet het dorp :P ). Natuurlijk was het pakje er niet. Maar ik kon het niet laten de action in te gaan :') ! Resultaat valt mee, een dekbed en een dekentje. En een speld.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:07:06 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89186676
Ik geloof dat mijn portemonnee en ik blij zijn dat er geen Action in Gouda zit! :D
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:11:18 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89186869
Lijstje:

O: bakje biogarde met muesli
T: banaan
L: 2 bth pindakaas
T: -
D: valessding, spinazie, paar aardappels
pi_89187029
Tip voor de primarkfans: de maillots daar lubberen enorm uit. En er komen witte elastiekdraadjes uit het zwarte vestje dat ik daar kocht. Maar verder heb ik er geen ervaring mee :+
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat mijn portemonnee en ik blij zijn dat er geen Action in Gouda zit! :D
Gelukkig verdien ik nu :')
pi_89187160
Goedemiddag!

Vanavond nasi op het menu :9
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_89187216
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tip voor de primarkfans: de maillots daar lubberen enorm uit. En er komen witte elastiekdraadjes uit het zwarte vestje dat ik daar kocht. Maar verder heb ik er geen ervaring mee :+

[..]

Gelukkig verdien ik nu :')
Ik heb met een broek in mijn handen gestaan van 6!!! euro. Dan mag 'ie na een half jaar ook best wat slijten...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89187327
Ben met je eens dat veel stuk ziekelijk goedkoop is hoor :P zeker die schoenen ook!
Maar die maillot was nog 3 euro of iets, dus dat was niet goedkoop voor 1x dragen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:35:18 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89187860
Niet om vervelend te zijn, lieve dierenactivisten. Maar hoe denken jullie dat die kleding hier zo goedkoop in de winkel kan liggen? Waar komen de goedkope grondstoffen vandaan, wie verwerkt ze tot lappen stof, wie maakt een patroon, wie knipt het uit en naait de boel weer aan elkaar, wie verscheept de kleding, en wie verkoopt dat alles weer? En dat voor het waanzinnige bedrag van
¤ 6,-? Waarom je wel druk maken om dierenwelzijn maar niet hierom?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:36:10 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89187894
Ja, kinderhandjes. Daarom koop ik niet bij de Primark.
pi_89188134
bah Vik wat klote! heb verder totaal geen verstand van arbeidsrecht en dergelijke, maar ik leef wel met je mee (for what it's worth :P)

goed punt Tink! dat zat ik net te denken ;) ik probeer zelf wel bewust te zijn van welke merken wel en niet, maar vind het nog best lastig allemaal! ik had er laatst wel een goede website van, zal zo eens kijken of ik die nog kan vinden..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89188136
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Niet om vervelend te zijn, lieve dierenactivisten. Maar hoe denken jullie dat die kleding hier zo goedkoop in de winkel kan liggen? Waar komen de goedkope grondstoffen vandaan, wie verwerkt ze tot lappen stof, wie maakt een patroon, wie knipt het uit en naait de boel weer aan elkaar, wie verscheept de kleding, en wie verkoopt dat alles weer? En dat voor het waanzinnige bedrag van
Precies wat ik dacht :Y.
Té goedkoop is niet in de haak.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89188293
Primark heeft een disclaimer op de site dat het wel degelijk aandacht heeft voor milieu en welzijn.
Echter het alternatief is lastiger dan met eten. Waar koop je leuk spul dat wel fairtrade of dat soort dingen is en niet idioot duur?
pi_89188322
owh owh owh wat ruiken mijn gerechtjes lekker O+
Ja doei.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:47:07 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89188344
Ik heb een bruine Leffe :9.
pi_89188507
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Primark heeft een disclaimer op de site dat het wel degelijk aandacht heeft voor milieu en welzijn.
Echter het alternatief is lastiger dan met eten. Waar koop je leuk spul dat wel fairtrade of dat soort dingen is en niet idioot duur?
Je hoeft natuurlijk niet van het ene uiterste in het andere te vallen. Van DDT-bespoten door bloedende kinderhandjes genaaid spul naar ecologische verbouwd in Nederland handgemaakt spul.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:52:41 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89188522
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tweedehands. Of je kleding langer doordragen. Duurzamer is er niet.

Mij maakt het niet uit (ik eet waterkip, heb vier auto's (waarvan er nu twee rijden *O*), rij 60.000 km per jaar en koop ook goedkope kleding). Oja, heb ook nog twee milieuvervuiltertjes op e wereld gezet. Maar ik pretendeer ook niet duurzaam te handelen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:53:44 #31
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89188570
:* voor Viking. Echt heeel erg kut zeg..

Wat vinden jullie van dit jurkje? Ik weet dat de foto wat donker is, maar het gaat om het idee?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:54:51 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89188613
Hm.. om eerlijk te zijn, ik ben nooit zo'n fan van horizontale strepen :@.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:55:31 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89188628
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef AKnynke het volgende:

Wat vinden jullie van dit jurkje? Ik weet dat de foto wat donker is, maar het gaat om het idee?
[ afbeelding ]
Ik vind 'm leuk. Hen je 'm ook al geprobeerd met een riempje, een heel lange sjaal of een hele lange ketting of een kort getailleerd jasje? Dat staat waarschijnlijk ook heel leuk!
pi_89188694
ik zou hem leuker vinden als hij wat korter was, hij is van boven al zo bedekt en dat in combinatie met de lengte maakt hem een beetje degelijk vind ik :@
maar verder qua kleur en streepjes vind ik hem wel leuk!
pi_89188836
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef AKnynke het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind hem wel leuk! Met getailleerd jasje zoals Tink zei, staat denk ik ook leuk. Dat breekt het grote vlak een beetje.
pi_89188841
Hij lijkt je taille een beetje te verhullen, dus wat tink zegt. Verder vind ik hem leuk!
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:03:59 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89188912
Je moet 'm idd even 'breken' met een tailleriem of een jasje ja!
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:05:45 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89188973
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind 'm leuk. Hen je 'm ook al geprobeerd met een riempje, een heel lange sjaal of een hele lange ketting of een kort getailleerd jasje? Dat staat waarschijnlijk ook heel leuk!
nee, heb hem geprobeerd, en thuis nog een keer aangedaan, en toen weer uit gedaan. Ik denk inderdaad dat dat leuk staat. Eens op zoek naar een mooie sjaal...

Oh, en taille is op dit moment ver te zoeken...
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:15:59 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89189322
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nee, heb hem geprobeerd, en thuis nog een keer aangedaan, en toen weer uit gedaan. Ik denk inderdaad dat dat leuk staat. Eens op zoek naar een mooie sjaal...

Oh, en taille is op dit moment ver te zoeken...
Ik zal in Duitsland eens kijken of je 'm daar hebt laten liggen :P
pi_89189386
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Blurred86 op 26-11-2010 18:39:17 ]
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:20:53 #41
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89189515
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zal in Duitsland eens kijken of je 'm daar hebt laten liggen :P
Daar ben ik donderdag weer. Misschien ligt hij daar. Samen met de rabarberschorle, die daar op me ligt te wachten. Heb je dat wel eens gehad? Super lekker!

@ blurred: spannend!
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:22:27 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89189579
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Daar ben ik donderdag weer. Misschien ligt hij daar. Samen met de rabarberschorle, die daar op me ligt te wachten. Heb je dat wel eens gehad? Super lekker!

@ blurred: spannend!
Neu, maar rhabarber ken ik wel (korn mengen met een paar zakjes vanillesuiker en rabarbersap, paar weekjes laten staan en dan opdrinken :9~ )
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:23:58 #43
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89189628
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Neu, maar rhabarber ken ik wel (korn mengen met een paar zakjes vanillesuiker en rabarbersap, paar weekjes laten staan en dan opdrinken :9~ )
mm...ook lekker. Ik ben gek op alles waar rabarber in zit...
pi_89189645
Tink weet jij hoe je in NL naar Duitse streams kan kijken? Ik wilde Germany's next top model gaan kijken, maar kan niet vinden hoe ik toegang krijg.
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:25:49 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89189694
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef Chicolate het volgende:
Tink weet jij hoe je in NL naar Duitse streams kan kijken? Ik wilde Germany's next top model gaan kijken, maar kan niet vinden hoe ik toegang krijg.
Nee. Ik heb andersom hetzelfde probleem. Helaas ;(
pi_89189695
:W

Ik ging zo snel mogelijk naar huis door die hele toestand met Vik, sms't ze dat ze aan 't wijn zit. En op het werk zitten ze aan de cocktails. Daar zit ik dan, met alleen een lullig flesje water. :'(
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:27:01 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89189739
Zo, ik ga douchen. Gelijk uit eten met een vriendin. Maar ik heb geen zin, sociaal wezen dat ik ben :')
pi_89189903
Ah jammer. Als ik een oplossing vind geef ik sowieso wel een gil ;).

Ik ga ook maar eens offline, weekendje weg met mn moeder O+. Fijne afleiding en iig rust om na te denken. Nu maar hopen dat mijn pootje geen roet in het eten gooit, die wordt hoe langer hoe pijnlijker.
pi_89189957
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:31 schreef Chicolate het volgende:
Ah jammer. Als ik een oplossing vind geef ik sowieso wel een gil ;).

Ik ga ook maar eens offline, weekendje weg met mn moeder O+. Fijne afleiding en iig rust om na te denken. Nu maar hopen dat mijn pootje geen roet in het eten gooit, die wordt hoe langer hoe pijnlijker.
Wat je zoekt is een proxy. Als je bijv. vanuit Nederland verbindt met een Duitse proxy, dan lijkt het voor die Duitse website net alsof je de website vanuit Duitsland benadert. Je houdt de boel dus voor de gek. Het probleem is alleen dat aan de meeste gratis proxies een datalimiet zit. Niet echt geschikt voor video's dus, maar wel voor alleen websites.

Als jullie nou beide een proxyserver maken dan kunnen jullie naar elkaars proxy verbinden en zo de video's bekijken. ^O^

Zoiets als dit dus: Duitse proxy lijst

[ Bericht 7% gewijzigd door de_nachtwacht op 26-11-2010 18:40:39 ]
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:37:46 #50
236335 neen
schone schijn
pi_89190130
:* voor vik
:* voor Chico
:* voor liefhebbers

Gisteren geheel ongezond een bazendeest gehad, nu weer fut. :W goed weekend!

Pf, je inbox is vol. M'n ouders hebben nog meer van die unox codes. Pm me maar als je nog meer wil.

[ Bericht 9% gewijzigd door neen op 26-11-2010 19:07:15 ]
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:41:28 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89190258
pi_89192036
ik vind 't een leuk jurkje AKnynke :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_89192746
quote:
Anders wordt de linknaam te lang 8-)
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:49:12 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89193664
Ik heb echt topcollega's! O+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_89193783
Goed zo Vik! :*
Ja doei.
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:52:05 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89193839
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt topcollega's! O+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat klinkt inderdaad fijn zeg. Naar de rechtswinkel gaan lijkt me verstandig, maandag gelijk doen!

Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
T: knackebrod met roomkaas
L: volkorenbroodje met avocado, kip en bacon
T: knackebrod met roomkaas
D: pyttipanna (kleine stukjes aardappel met groente en kip, gebakken) met een gebakken ei en een flinke bult spinazie
t: sinaasappel
T: stukje chocola.

Ik ben tevreden,w at jullie?
pi_89193926
Iig fijn van je collega's Vik. Niet wegblijven wanneer je er eigenlijk moet zijn, anders ga je akkoord met je ontslag. En zsm naar een rechtswinkel.
pi_89195485
Zulke lekkere curry gemaakt! Met rundvlees en kokos :9
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:19:10 #59
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89195529
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zulke lekkere curry gemaakt! Met rundvlees en kokos :9
receptje graag!
pi_89195581
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef AKnynke het volgende:

[..]

receptje graag!
Ja doei.
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:27:57 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89196116
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Ewelina het volgende:
Iig fijn van je collega's Vik. Niet wegblijven wanneer je er eigenlijk moet zijn, anders ga je akkoord met je ontslag. En zsm naar een rechtswinkel.
Ik weet nog niet of ik dat durf :@ (toch komen als ik er niet mag zijn). Maar ik denk dat mijn hulp van harte welkom is, want 1) m'n collega weet niet wat ze moet doen en 2) ze heeft geen tijd voor bijlessen, terwijl bepaalde lln die wel nodig hebben.

Het zou wel heel stoer zijn iig _O-. Zwager van Mark heeft t ook gedaan. Ik open dit weekend ff een topic in WGR voor tips.
Niet meer actief op Fok!
pi_89196461
Vik super kut.. ik heb het nu al 2x mee gemaakt, ontslagen door een faillissement.. bah..

Succes met alles en laat je inderdaad goed voorlichten..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89196760
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef AKnynke het volgende:

[..]

receptje graag!
Pan 1 basmatirijst opzetten
Pan 2 uitje fruiten, knoflookteentje en paprika erbij, kokosmelk, groene curry 2 lepels, bamboescheuten en indien aanwezig citroengras, mengen met wat water afhankelijk van gewenste dikte
Pan 3: rundvleesreepjes (of gesneden biefstukjes als je rijk bent) kort aanbakken en op het eind door de saus doen met wat verse koriander.
Dan de logische dingen als rijst afgieten en opdienen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:45:23 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89197248
Kokos :X :D

Nou we gaan zo maar slapen, morgen weer vroeg pissen voor meneer en aangezien we altijd samen naar boven gaan...

Lijst:
O: boterham kipfilet, beschuit kaas, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T's: appel, peer, paar wortels
L: boterham kaas, beschuit met gekookt ei
T's: 2 toastjes met tonijn, blokje oude kaas, 8 dropjes, blokje choco, mandarijn
D: 500 gr. spruitjes, 200 gr rode kool met appeltjes, 100 gr tartaar, gegrilde ui, paprika, champignons en knoflook.
T: 200 kwark, 100 vla
T: bakje popcorn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:48:08 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89197448
Mooi lijfje Nynke.
Leuk lijstje ook :Y
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:50:25 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89197590
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijfje Nynke.
Leuk lijstje ook :Y
O+
pi_89198539
Yep. Ik kreeg ook een unheimisch gevoel bij het zien van die extreem lage prijzen...
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:09:56 #68
331 Merel
Be here now.
pi_89198975
Vik, je wordt misschien horendol van alle goed bedoelde adviezen, maar ik gooi er toch nog eentje bovenop: Staar je niet blind op de OR. Die kijkt namelijk naar wat het beste is voor het collectief, en dat hoeft niet overeen te komen met wat het beste is voor jóú. Dus blijf kritisch en laat je goed voorlichten! Rechtswinkel en UWV kunnen je vertellen wat je moet weten.

En hou je taai :* Het is een rotsituatie en het vreet energie. Dus zorg ondertussen maar goed voor jezelf :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:11:38 #69
331 Merel
Be here now.
pi_89199084
Nynke, jurkje staat leuk! Lange sjaal erbij zou inderdaad leuk zijn. En volgens mij kun je juist door je lengte die horizontale strepen goed hebben!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89199085
Ik heb de eerste Harry Potter film op staan, wat zijn Harry, Ron en Hermione ( O+ ) jong! kan het bijna niet geloven :P
pi_89199151
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb de eerste Harry Potter film op staan, wat zijn Harry, Ron en Hermione ( O+ ) jong! kan het bijna niet geloven :P
Ja, dat is ook de reden dat ik de hele serie leuk vind. Vooral leuk om ze dan achter elkaar te kijken. :D :@
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:12:50 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89199166
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef Merel het volgende:
Vik, je wordt misschien horendol van alle goed bedoelde adviezen, maar ik gooi er toch nog eentje bovenop: Staar je niet blind op de OR. Die kijkt namelijk naar wat het beste is voor het collectief, en dat hoeft niet overeen te komen met wat het beste is voor jóú. Dus blijf kritisch en laat je goed voorlichten! Rechtswinkel en UWV kunnen je vertellen wat je moet weten.

En hou je taai :* Het is een rotsituatie en het vreet energie. Dus zorg ondertussen maar goed voor jezelf :)
De OR kwam ook met UWV en Rechtswinkel hoor ;). Maar ze zeiden wel 'ik zou niet komen maandag, maar naar het UWV en de Rechtswinkel gaan.' Ik kreeg wel de indruk dat ze echt goedbedoelde adviezen gaven (het zijn tenslotte collega's die ook getroffen zijn), maar dat advies van 'maandag niet komen' ga ik ws in de wind slaan. Wordt nog een heftige periode dus :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_89199411
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, dat is ook de reden dat ik de hele serie leuk vind. Vooral leuk om ze dan achter elkaar te kijken. :D :@
ja leuk he! voor mij is het ook heel lang geleden nu dat ik die eerste delen gezien heb dus het is echt leuk ze weer eens te zien :)
wow heb het even opgezocht; het eerste deel kwam 9 jaar (!) geleden uit :o toen was ik 15!
pi_89199468
Vik, fijn dat je lieve collega's hebt! En je kan maandag misschien langsgaan onder het mom van overdracht? Dat je zegt dat je sowieso deze week er nog bent omdat je je collega's niet wil opzadelen met problemen ofzo?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_89199678
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ja leuk he! voor mij is het ook heel lang geleden nu dat ik die eerste delen gezien heb dus het is echt leuk ze weer eens te zien :)
wow heb het even opgezocht; het eerste deel kwam 9 jaar (!) geleden uit :o toen was ik 15!
Ik heb ze allemaal op dvd. :@
pi_89199777
Jeetje wat een roerige tijden hier! Een :* voor Chico en eentje voor de Vikkestein! Wel fijn dat je collega's zo collegiaal zijn!
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:21:16 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89199790
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef Phaidra het volgende:
Vik, fijn dat je lieve collega's hebt! En je kan maandag misschien langsgaan onder het mom van overdracht? Dat je zegt dat je sowieso deze week er nog bent omdat je je collega's niet wil opzadelen met problemen ofzo?
Dat is wel een goed idee op zich. En dan kan ik die week (woensdag ben ik vrij) naar UWV en Rechtswinkel en weet ik dus ook hoe het verder moet, de week daarop.
Niet meer actief op Fok!
pi_89200433
Vik, wat een rottig gedoe allemaal... -O- :*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:06:22 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89203189
zo, eerste sinterklaas gedichtje is geschreven...

In het engels, best lastig!
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:23:53 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89208036
goedzo Vik!!
pi_89210750
Zie net op het journaal dat het gesneeuwd heeft vandaag :D zo koud vond ik het niet??
  zaterdag 27 november 2010 @ 04:25:22 #82
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_89215939
geen sneeuw gehad hier! wel bier!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 27 november 2010 @ 08:55:22 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89216533
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is wel een goed idee op zich. En dan kan ik die week (woensdag ben ik vrij) naar UWV en Rechtswinkel en weet ik dus ook hoe het verder moet, de week daarop.
Vik, je kan je eventueel ook ziekmelden (en met reden! je bent hier best van in de war natuurlijk). Hiermee behoud je je baan niet, maar je kan op deze manier wegblijven zonder dat je de indruk geeft akkoord te gaan met de situatie.
pi_89216619
Toch is het écht niet zo dat je ontslag accepteerd door niet te komen wanneer je gevraagd is niet te komen. Bij ontslag op staande voet speelt er volgens mij zoiets, maar zodra er iets als boventalligheid is afgekondigd is thuisblijven echt geen acceptatie van ontslag.
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:11:39 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89216629
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 09:09 schreef sigme het volgende:
Toch is het écht niet zo dat je ontslag accepteerd door niet te komen wanneer je gevraagd is niet te komen. Bij ontslag op staande voet speelt er volgens mij zoiets, maar zodra er iets als boventalligheid is afgekondigd is thuisblijven echt geen acceptatie van ontslag.
Lekker verwarrend dus.

Ik denk dat ik de tip van Tink ter harte neem: maandag ziek melden (ze zullen raar opkijken dat ik me ziek meld) en dan direct naar het UWV en de Rechtswinkel, die kunnen me vertellen wat ik moet doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_89216656
ik zou me niet ziekmelden en de eer aan mezelf houden... :@
Ja doei.
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:14:44 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89216663
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou me niet ziekmelden en de eer aan mezelf houden... :@
Hoe bedoel je? Gewoon niks ondernemen?
Niet meer actief op Fok!
pi_89216717
...wat denk je zelf? tuurlijk wel juridische stappen ondernemen, maar ook gewoon gaan werken. Heb ook in een ontslagfase gezeten, 2 keer, en ben toen beide keren, hoe naar ook, gewoon blijven werken en heb netjes mn zaakjes overgedragen.. :)
Ja doei.
pi_89216728
Goedemorgen!
Nou de eer aan jezelf houden, lijkt me juist dat je er het maximale uit wil halen!
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:25:18 #90
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89216769
Goeiemorgen...

Boh, lastig die situatie, Vik. Ik heb niet zoveel advies!

Ik ga zo naar het verdedigen van een phd-scriptie vn een collega. Heel benieuwd hoe dat gaat. Vanavond is er groot feest..

En het sneeuwt hier heeeel erg hard!
pi_89216779
Je collega's niet (willen) laten barsten en je zaakjes goed overdragen zorgt ook voor nog meer good will bij eventuele juridische helpers is mijn ervaring :)
Ja doei.
pi_89216783
Oh dat bedoel je niet. Nou ja mn hoofd zit vol snot, daarom denk ik niet zo goed.
  zaterdag 27 november 2010 @ 09:29:29 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89216816
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Je collega's niet (willen) laten barsten en je zaakjes goed overdragen zorgt ook voor nog meer good will bij eventuele juridische helpers is mijn ervaring :)
Dat is waar. Maar je een dagje ziekmelden om je zaakjes goed te regelen vind ik in dit geval best te verdedigen. Vik"s eerste prioriteit is nu Vik.
pi_89216930
dan zou ik alsnog het loket bezoek opschorten naar dinsdag. Maandag naar school, zeggen dat je graag je dingen overdraagt en dat je de volgende dag naar het juridisch loket gaat voor hulp, maar verder wel bereikbaar bent (sms, mail) voor vragen. Zorg voor een goede relatie en een goed afscheid met je collega's, da's ook aan jezelf denken... Iig, dat zou ik doen :)
Ja doei.
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:06:44 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89217236
OT, daglijstje
o. brinta
t. 2 koekjes
t. zalm met groente en sesamzaadjes uit de magnetron
l / t/ d/ weet ik nog niet. Ik wil iets gezonds eten, maar geen brocolli, wortels, courgette, ui, sellerie, tomaat of sla (eet ik al te vaak). Het wordt iets met prei of kool denk ik.
pi_89217256
Lijstjes!

O/L: afbakbroodjes
T: mandarijntjes
D: soep met stokbrood bij m'n ouders
T: hapjes op de verjaardag bij m'n zusje!

Wie er de bob gaat zijn weet ik nog niet.. als ik 't ben heb ik wel een excuus niet te drinken :P
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 27 november 2010 @ 10:08:00 #97
70532 loveli
N
pi_89217258
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
OT, daglijstje
o. brinta
t. 2 koekjes
l / t/ d/ weet ik nog niet. Ik wil iets gezonds eten, maar geen brocolli, wortels, courgette, ui, sellerie, tomaat of sla (eet ik al te vaak). Het wordt iets met prei of kool denk ik.
Boerenkool. Met knolselderij.
crap in = crap out
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:10:32 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89217310
Goeiemorgen :W.

Kut geslapen, echt de hele nacht liggen draaien en dan kwam die rotPippa ook nog steeds langs om me kopjes te geven etc.

En ik ben nu even wat dingen op een rijtje aan het zetten voor mijn collega maandag en dan ga ik alles even uit mijn hoofd zetten, anders slaap ik komende nacht weer niet.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:13:14 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89217345
Verstandig Vik. Misschien idee om er een topic over te openen in WGR? Daar lopen volgens mij wel wat juristentypes rond.

Net terug van RPM, het ging mwah. Niet goed, niet slecht.

Vanavond weer een etentje en morgen een lunch. Zo word ik nooit slank natuurlijk :+.
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:18:33 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89217417
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verstandig Vik. Misschien idee om er een topic over te openen in WGR? Daar lopen volgens mij wel wat juristentypes rond.
Kijk eens in mijn postgeschiedenis? ;).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:19:56 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89217438
Ow :') :z
  Vis een optie? zaterdag 27 november 2010 @ 10:53:53 #102
70532 loveli
N
pi_89218091
Viking, dossieropbouw is belangrijk, maak een logboek ofzo met alles wat ze zeggen en datum erbij. En alles op papier vragen en bewaren.
crap in = crap out
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:56:00 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89218146
Een aardappelpreisoep??
Wij wel iig.

Lijst:
O: boterham kipfilet, peer
S: 75 min hometrainen
T: 450 gr kwark
L: 3 boterhammen kipfilet
T's: appel, mandarijn, preisoep, blokje choco
D: preisoep met 2 pistoletjes
T: verjaardag van iemand die heerlijke hapjes kan maken en we hoeven geen bob *O*
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:03:32 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89218335
Sneeuw.
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:05:27 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89218392
quote:
18s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sneeuw.
Hier ook!

Mn flatgenootjes waren echt zo bloody excited, die zijn gisternacht nog naar buiten geweest _O- Daarna werd ik wakker gehouden door dronken Engelsen die "All I want for Christmas is YOUUUUUU" aan het lallen waren :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:06:51 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89218433
Normaal vind ik het ook wel leuk. Maar ik ben nog niet over de sneeuw-ellende van vorig jaar heen.
pi_89218610
wij gaan zo richting westen.. we moeten dus de sneeuwkettingen meenemen?
Ja doei.
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:13:35 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89218615
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Normaal vind ik het ook wel leuk. Maar ik ben nog niet over de sneeuw-ellende van vorig jaar heen.
Nee die herinnering zit ook nog iets te vers in mijn geheugen - ik heb ze dus al meermaals gewaarschuwd dat het wel leuk is, maar dat ijsvorming echt ronduit ruk is _O-

Ik hoop maar dat de gladheid hier meevalt zo, ik moet naar het station lopen en Leeds is nogal upsy-downsy :o _O-
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:17:31 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89218731
Nouja, dan gaat de downsy wat sneller dan gebruikelijk :P dat compenseert weer de wat langzamere upsy, dus netto ben je net zo lang onderweg :+.
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:28:36 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89219043
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, dan gaat de downsy wat sneller dan gebruikelijk :P dat compenseert weer de wat langzamere upsy, dus netto ben je net zo lang onderweg :+.
Naiiiiisss! Zo had ik het nog niet bekeken :+

Tevens: :') !!
SPOILER
  Vis een optie? zaterdag 27 november 2010 @ 11:39:59 #111
70532 loveli
N
pi_89219290
quote:
Sneeuw.
Hier niet ;(
crap in = crap out
pi_89219503
Hoi. Gaar.
pi_89219514
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Naiiiiisss! Zo had ik het nog niet bekeken :+

Tevens: :') !!
SPOILER
Hahaha, lief dat hij het even kwam vertellen. Is er toch niks mis met je radar :7

En wie wil er nou niet iets met zo'n lief indiaantje? O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89219538
Ik heb gister echt veel gedronken, maar ik heb geen kater *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_89219616
Ik hoop dat de sneeuw bij londen weg blijft, vlieg morgen middag weer terug
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:59:17 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89219797
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hahaha, lief dat hij het even kwam vertellen. Is er toch niks mis met je radar :7

En wie wil er nou niet iets met zo'n lief indiaantje? O+
Ja datte! Ben dus toch niet gek :+
En er zijn er vast genoeg die dat niet willen _O- Maar Indiërs vinden schijnbaar bleekscheten met donker haar wel wat :')
GeeBee O+ *; Fijn dat je geen kater had 8-)
pi_89220711
Lijstje van gisteren:

O: 2x geroosterd brood met boter en ham
L: In boter gebakken stukjes brood met roomkaas/wasabi mengsel, gerookte zalm en rucola. En een gegrilde boterham met geitenkaas en honing.
T: smoothie van: bevroren mango en aardbei, Griekse yoghurt, melk en mango/ananassap
T: wodka, rijstchipies
D: Thais. (1 garnaal met crunchy eromheen, 1 klein loempiaatje 1 satestokje en rijst met curry en een groenten/cashewnoten gerecht.
T: 1 chocosoesje. (de rest heb ik in de vriezer gedaan, kan dat? )

Vandaag:

O: 2x geroosterd brood met 1 gebakken ei en 1 plak ham ertussen
T: kiwi
L: 1 meergranen triangel met Philadelphia, rauwkost en gerookte kip
T: Optimel vla, Griekse yoghurt en ingedikt perensap (afkomstig van stoofpeertjes)
S: hardlopen mits niet te veel sneeuw
T: wodka, light chips
D: kliekje Thais

M'n H&M laarzen zijn eindelijk binnen en ze zijn wel okee. ^O^
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:34:49 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89220922
Mooie lijstjes Co O+ Lekker en ook gezond geloof ik!

Zij die zo naar ondergesneeuwd York gaan groeten u :9
pi_89221232
ik wil ook naar ondergesneeuwd York ;(
Ja doei.
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:47:01 #120
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89221261
ik wil naar ondergesneeuwd maaktnietuitwaar ;(
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:47:23 #121
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89221273
quote:
Sneeuw.
hier ook, heel veel. Ik vind het tof. Het is wel koud! Morgen ga ik snert maken. Vandaag eet ik Zweedse erwtensoep, niet zo lekker.

Lijstje:
O: 3 broodjes met hagelslag
L: zweedse erwtensoep
T: dropjes
T: warma choco
D: feestje van diegene die net gemproveerd is, met eten en drank.
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:57:43 #122
277802 _Calimero_
pi_89221580
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen :W.

Kut geslapen, echt de hele nacht liggen draaien en dan kwam die rotPippa ook nog steeds langs om me kopjes te geven etc.

En ik ben nu even wat dingen op een rijtje aan het zetten voor mijn collega maandag en dan ga ik alles even uit mijn hoofd zetten, anders slaap ik komende nacht weer niet.
iklas het gister al maar toen was ik te dronken om het te begrijpen, maar wat een klote situatie zeg!
Belangrijkste is nu inderdaad aan jezelf te denken. Daarbij hoef je je collega's niet in de steek te laten, maar je moet wel je eigen prioriteiten op nummer 1 zetten.

Sterkte Vikster!!!
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:59:36 #123
277802 _Calimero_
pi_89221633
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:47 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil naar ondergesneeuwd maaktnietuitwaar ;(
ik ga snowboarden in ondergesneeuwd zoetermeer! :7

en gisteravond na een hele dag studie en een cursus (dus meer dan 12 uur concentreren) met studiegenoten wat biertjes wezen drinken en ik had het zó naar mijn zin! Dacht ook helemaal niet aan andere dingen(wat ik allemaal nog moet doen, dat ik t niet zo laat mag maken etc etc), maar genoot er gewoon volop van O+
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:01:48 #124
277802 _Calimero_
pi_89221703
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit deel ik volledig. Wat een drama zeg, ik ben nog nooit zo vaak van mijn fiets gevallen als tijdens die sneeuw maanden. Of uberhaupt gevallen, want ook zonder fiets, te voet was het een paar keer goed raak }:|
pi_89221733
Ik wil ook mee snowboarden ;) Snowboarden is echt heerlijk!

Ik hoop binnenkort snel weer eens op wintersport te gaan
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:24:36 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89222284
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:01 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dit deel ik volledig. Wat een drama zeg, ik ben nog nooit zo vaak van mijn fiets gevallen als tijdens die sneeuw maanden. Of uberhaupt gevallen, want ook zonder fiets, te voet was het een paar keer goed raak }:|
Mijn reistijd naar Den Haag van ca. 2 uur is bij mij de spelbreker geweest.
pi_89222488
mmm het ruikt hier naar vers gebakken brood, krijg er echt mega honger van..

Ik ga toch ook maar eens zo'n brood bak machine aanschaffen O+
  Vis een optie? zaterdag 27 november 2010 @ 13:35:15 #128
70532 loveli
N
pi_89222571
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:32 schreef progje het volgende:
mmm het ruikt hier naar vers gebakken brood, krijg er echt mega honger van..

Ik ga toch ook maar eens zo'n brood bak machine aanschaffen O+
Daaaag, low carb ;)
crap in = crap out
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:37:06 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89222619
Bwuh, ik ben echt ziek aan het worden. Snot in m'n kop, rauwe keel...
Niet meer actief op Fok!
pi_89222623
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Daaaag, low carb ;)
hihi zeg dat..

Maar ik ga sowieso weer een paar keer per week brood eten :)
Wel volkoren en dan zonder mout (Wat nog best moeilijk was om te vinden....)
pi_89222634
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Bwuh, ik ben echt ziek aan het worden. Snot in m'n kop, rauwe keel...
Bah dat kun je nu echt helemaal niet gebruiken ;(

pi_89223145
Ik heb ook de ski broek van de lidl gekocht :D
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:10:54 #133
236335 neen
schone schijn
pi_89223755
:o

quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef neen het volgende:

Pf, je inbox is vol. M'n ouders hebben nog meer van die unox codes. Pm me maar als je nog meer wil.
Komende week heb ik op nog maar 2 avonden iets ingeplanned :o ik ga even een weeklijstje met eten maken voor de keren dat ik wel kan koken enzo O+
pi_89223885
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:10 schreef neen het volgende:
:o

[..]

Komende week heb ik op nog maar 2 avonden iets ingeplanned :o ik ga even een weeklijstje met eten maken voor de keren dat ik wel kan koken enzo O+
Leeg gemaakt! Moet even kijken hoe dat kopen nu gaat.. Dank je :)!!!
pi_89223993
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mijn reistijd naar Den Haag van ca. 2 uur is bij mij de spelbreker geweest.
8 uur vanaf Den Haag naar huis ;(
En nu heb ik een nieuwe auto met zomerbandjes en die wil ik graag heel houden (en mezelf ook).
Ik heb wel al gechecked hoe de bussen/trein gaan, maar als het goed is kan ik dinsdag/woensdag naar het werk lopen (nu nog wel).
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:18:12 #136
236335 neen
schone schijn
pi_89224006
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Leeg gemaakt! Moet even kijken hoe dat kopen nu gaat.. Dank je :)!!!
Oke ik zal ze zo even sturen. Heb je niet die oude toevallig verwijderd dan :') had je ook nog een andere keer wat gestuurd namelijk. Die staan bij mij nog wel bij verzonden berichten anders denk ik :? nou ja even zoeken, koffie zetten en sturen moment.
pi_89224055
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:18 schreef neen het volgende:

[..]

Oke ik zal ze zo even sturen. Heb je niet die oude toevallig verwijderd dan :') had je ook nog een andere keer wat gestuurd namelijk. Die staan bij mij nog wel bij verzonden berichten anders denk ik :? nou ja even zoeken, koffie zetten en sturen moment.
Die heb ik net verzilverd! Of hoe zeg je dat, daar heb ik een coupon van gemaakt
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:21:00 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89224093
Whoeoeh, de OR heeft negatief advies uitgebracht over het voorgenomen (maar intussen reeds uitgevoerde) besluit. Goed nieuws. Deze brief gaat mee naar de rechtswinkel maandag.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:21:46 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89224118
Nou, dat was een gezellig gesprekje

SPOILER
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:25:37 #140
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89224234
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dat was een gezellig gesprekje

SPOILER
he gatsie, wat stom. misschien moet je eens 'in person' vertellen tegen je moeder hoe je je voelt?
pi_89224505
neen ik moet nog een codekaart of sticker hebben? huh?
pi_89224537
nice of niet, deze 4x met tafel:

zaterdag 27 november 2010 @ 14:36:56 #143
236335 neen
schone schijn
pi_89224581
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen ik moet nog een codekaart of sticker hebben? huh?
Dan heb je te weinig codes denk ik :?

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nice of niet, deze 4x met tafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat tafeltje heeft een vriend van me maar dan met stoelen van de Ikea. Het eet kut :') maar goed ik hang graag in stoelen en dat is levensgevaarlijk hiermee :')
pi_89224592
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef neen het volgende:

[..]

Dan heb je te weinig codes denk ik :?
nee die moet ik weer ergens opplakken
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:39:10 #145
236335 neen
schone schijn
pi_89224630
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

nee die moet ik weer ergens opplakken
Ik heb dus nu alleen 2 van die codekaarten hier liggen? En die codes heb ik naar je doorgestuurd zegmaar.
pi_89225187
Jeetje XM wat vervelend. Maar misschien werkt het inderdaad beter als je het gewoon "in person" zegt of aan de telefoon, mailtje komt misschien niet zo tactisch over...?

Zo ik ben wakker, ben met 5 collega's naar de pub gegaan en lekker English breakfast gegeten :9 nom nom! Ben nu even How to look good Naked aan het kijken en nog een thee drinken en dan ga i even naar de Saatchi Gallery. Vanavond etentje van een meisje uit Duitsland die ik hier heb leren kennen. Ha heb het er maar druk mee :') Maar wel leuk!

Pief ik vind het verschrikkelijk maar als het je stijl is is het wel vet :)
  zaterdag 27 november 2010 @ 16:43:40 #147
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89227775
manoman, wat is het hier stil.

Ik ga zo een promotiefeestje vieren van een van m'n collega's. Zin en geen zin in, want soms ongemakkelijke situaties, maar ook wel leuk om er uit te zijn. Morgenochtend ga ik ontbijten met wafels, heb het beslag al gemaakt! :)
pi_89228089
O+ Idee voor scriptie. Jammer alleen dat Das Kapital bijna 900 blz. is... :X
pi_89228479
Wow, sneeuwt het bij jullie ook al? Ik hoorde dat het in Philadelphia ook al gesneeuwd heeft. Alleen ben ik nu in Boston, in een hostel waar de internetverbinding zo slecht is dat ik niet eens spoilers kan openen. :')
Are you pondering what I'm pondering?
pi_89228601
Hier is alles droog...
pi_89228786
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef Ewelina het volgende:
O+ Idee voor scriptie. Jammer alleen dat Das Kapital bijna 900 blz. is... :X
Wat wil je gaan doen dan?

Nog even een dikke :* voor Viking en ook voor XM met de ouderperikelen.
Sorry als ik iets belangrijks over het hoofd zie, bijlezen gaat niet echt lekker hier. :')
pi_89228856
XM, is het je de moeite waard om de zaak op de spits te drijven? Zo ja, gebruik dan die kerstafspraak. Zo nee, haal diep adem, bedenk dat het je ouders zijn, zucht en draaf op, en drink daarna met Duvel een borrel.
pi_89228859
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef conleche het volgende:

M'n H&M laarzen zijn eindelijk binnen en ze zijn wel okee. ^O^
Welke laarzen? Ik heb die leren laarzen met hak van 11 centimeter net binnen en ik ben in luvvv *;

En een :* voor Vik en XM, wat een nare dingen -O-
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:14:12 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89228919
Uh, Ewelina had toch al een scriptieonderwerp?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:34:01 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89229543
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef sigme het volgende:
XM, is het je de moeite waard om de zaak op de spits te drijven? Zo ja, gebruik dan die kerstafspraak. Zo nee, haal diep adem, bedenk dat het je ouders zijn, zucht en draaf op, en drink daarna met Duvel een borrel.
Wijze woorden.

Mijn man en kinderen zijn een weekendje weg en omdat ik nu alle tijd van de wereld heb, ben ik vanmiddag wezen winkelen in het dorpje waar ik heel vaak heenging toen de mini's nog veel kleiner waren. O+ Wat was mijn leven toen anders zeg. En de herinneringen zijn mooi. Net als het leven nu O+

Daglijstje is ook best mooi voor een dag als vandaag
o. brinta
t. 2 koekjes
l. plak krentenbrood + pittige wortel-kokos-pompoensoep
t. 100 gram rosbief + 1 kaki
d. ui + halve chinese kool + half bakje champignons + cranberries + kerrie + toetje: creme brulee
Straks nog een lekker drankje en misschien een beetje chips.
pi_89229642
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Uh, Ewelina had toch al een scriptieonderwerp?
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:10 schreef Mini_rulez het volgende:

Wat wil je gaan doen dan?
Zie feestboek ;) Sluit aan bij mijn onderwerp.
pi_89230019
Ewelina: ik had het al gelezen, maar ik begreep niet echt wat het met elkaar te maken heeft. :o
Klinkt wel interessant. :) Alles met Marx en Engels eigenlijk, ik heb in een grijs verleden nog wat political theory-vakken gedaan. O+
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:47:47 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89230060
Ik gebruik geen FB, maar ik denk dat ik de link wel kan leggen. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:48:41 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89230092
Kom er net achter dat de sportschool vandaag tot 20.00 uur open is. Zal ik nog even gaan, of verder relaxen?
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:58:46 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89230420
Hangt er vanaf waar je lijf meer behoefte aan heeft natuurlijk! :Y)
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:00:00 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89230462
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hangt er vanaf waar je lijf meer behoefte aan heeft natuurlijk! :Y)
Eh :@
Maar ik blijf toch op de bank zitten. :P Jammer dat er niets leuks is op tv.
pi_89231505
Zo aan het bier en ik heb een hartige taart MET BROCCOLI gemaakt. :Y)
Springfield's looking pretty dusty today
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:50:54 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89232005
Wij hebben een zoete taart gemaakt :9. Kwark :9.

Om 21 uur is 'ie klaar :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89232247
Ik heb nu ook trek in zoet ;( Op zich logisch, ik heb nog geen avondeten op...
pi_89232446
Ik denk dat dat half uurtje op de fiets van zonet een stuk aangenamer zou zijn geweest mét handschoenen. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89232722
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat dat half uurtje op de fiets van zonet een stuk aangenamer zou zijn geweest mét handschoenen. ;( .
Oh brrr, ik heb zelfs lopend al handschoenen aan! :Y

Maar gelukkig vlieg ik aanstaande dinsdag richting de zonnnnn 8-)
pi_89233124
Hoi :W ! Vanmiddag heb ik een grote hint gehad van mijn lijf :@
Jasjes passen... Steevast zat maat 38 mooi om de schouders, maar die kon maar niet dicht :( . Conclusie: er moet weer gesport worden, zodat het jasje ook dicht kan.
Het verrassend lekkere stuk worteltaart bij het café bij de dom en tegenover de boekwinkel deed daar natuurlijk ook niet veel goeds op, maar mèn dat was beter dan koekela!
pi_89233827
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Welke laarzen? Ik heb die leren laarzen met hak van 11 centimeter net binnen en ik ben in luvvv *;

En een :* voor Vik en XM, wat een nare dingen -O-
Volgens mij hadden wij dezelfde laarzen besteld maar dan in een andere kleur? Ik heb lichtbruin suède. Van die hoge die dan lubberen zeg maar. Is die hak 11 cm. joh? *trots* :o
pi_89233928
Heb je niet gewoon een stel goede tieten, Puff? :P.
pi_89234091
Oh en wb kerst, ik heb een beetje hetzelfde als XM met mijn moeder. Onze verstandhouding is om het zacht uit te drukken nogal koeltjes en ik heb echt geen zin in kerst met haar. Nu had ik eerder al bedacht dat ik het minder erg vind als zij het in Amsterdam zou vieren, dan kon ze in het huis van mijn ex logeren en dus dat had ik voorgesteld, maar dat idee werd afgewezen omdat mijn huis niet kerst genoeg zou zijn. (Wat weet zij daar nu van, alsof ze ooit hier geweest is met kerst, ik heb een joekel van een kerstboom! En engeltjes! En kaarsen! Alleen geen gare kerststukjes nee, die vind ik suf :') )

Nu kreeg ik een mailtje of ik bij haar wilde komen eten en slapen en de hele mikmak. Ik heb een vriendelijk mailtje teruggestuurd dat ik alleen beschikbaar ben voor de lunch eerste kerstdag en voor de rest al vol zit. (Die lunch komt me goed uit want mijn vader woont maar een half uur van mijn moeder en daar ben ik kerstavond en daar blijf ik slapen.) Kijken wat ze zegt. Ik hoop eigenlijk dat ze nu boos wordt, want dan hoef ik helemaal niet. :')
pi_89234149
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij hadden wij dezelfde laarzen besteld maar dan in een andere kleur? Ik heb lichtbruin suède. Van die hoge die dan lubberen zeg maar. Is die hak 11 cm. joh? *trots* :o
Ja, of 10. Ik kan het niet meer terugvinden op de site!

Die suède vond ik ook heel mooi, maar waren toen al uitverkocht. En ik en suède gaan ook niet samen :')
  zaterdag 27 november 2010 @ 19:57:19 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89234156
Wij gaan gewoon weg met kerst. Lekker rustig >:O
pi_89234203
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je niet gewoon een stel goede tieten, Puff? :P.
Ook! Maar mn hoofd is ook bol, dus ook daar mag er wat af. Goeie timing in december :')
pi_89234250
Ik vind kerst altijd leuk, maar ik vind het ook gewoon fijn om bij mijn ouders en zussen te zijn. Dat scheelt ;) Schoonfamilie vind ik iets minder leuk, maar meestal is het nog steeds gezellig (heb alleen altijd het gevoel dat mijn schoonzusje een wedstrijdje wil doen wie nou het leukst is ofzo :') )

Ik vind Oud&Nieuw echt geen reet aan, maar naar een andere stad (in het buitenland) gaan vind ik altijd leuk ^O^
pi_89234258
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ja! Jaloers! De VS toch? Leuk!
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:02:59 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89234347
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! Jaloers! De VS toch? Leuk!
Ja. :Y
Is een kerstontbijt bij je moeder neits? Duurt niet te lang en je hebt nog wat aan je dag :P
pi_89234359
Ik vind het bij mijn vader ook altijd supergezellig! We zijn dan met heel veel, want zijn nieuwe vrouw heeft ook 3 kinderen (of nieuw, hij is met haar al langer samen dan met mijn moeder) plus aanhang. Echt knus, lekker eten, cadeautjes en alles. Dus dat is prima hoor!
pi_89234406
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. :Y
Is een kerstontbijt bij je moeder neits? Duurt niet te lang en je hebt nog wat aan je dag :P
Nou ja, die lunch was dus hetzelfde idee. :P Dan hoef ik er niet zo vroeg uit. Dan ga ik gewoon om een uur of 3 naar huis en kan ik 's avonds nog iets anders plannen. Of niks, dat is ook een optie. :P
pi_89234591
Ik krijg net van m'n nichtje die ik nooit spreek de vraag of ik ook oud en nieuw ga vieren bij mijn vader thuis... :') echt hoor, familie... ik wou dat mijn moeder er nog was.
pi_89234652
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik vind het bij mijn vader ook altijd supergezellig! We zijn dan met heel veel, want zijn nieuwe vrouw heeft ook 3 kinderen (of nieuw, hij is met haar al langer samen dan met mijn moeder) plus aanhang. Echt knus, lekker eten, cadeautjes en alles. Dus dat is prima hoor!
Dat klinkt leuk, ja O+
pi_89234697
Lijstje
O: english breakfast (half worstje, 2 sneden brood, 2 gebakken ei, 2 bacon, halve tomaat, witte bonen.
T: chocolade eclair en 1 macaron :9
D: tomatensoep met 2 sneden brood
T: bij een kennis, alleen wat snackjes enzeau
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:15:05 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89234762
Mijn lijstgje moet worden aangevuld met chips. Alweer. Wel lekkere chips trouwens
pi_89234838
Ja altijd leuk kerst O+ alleen jammer dat er drie te bezoeken entiteiten zijn, dat gaat dus niet lukken tenzij ik zonder lief naar zeeland ga voor beide dagen (en dat vind ik ook niets). Het puzzelen op de oplossing duurt al twee weken.
pi_89235031
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
Lekker!

Ik ga waarschijnlijk naar mijn zus. En verder niets denk ik.
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:57:58 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89236152
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:52 schreef progje het volgende:
Ik hoop dat de sneeuw bij londen weg blijft, vlieg morgen middag weer terug
Eh...

http://www.nu.nl/buitenla(...)tse-luchthavens.html

:X
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:58:06 #186
331 Merel
Be here now.
pi_89236157
Kerst is stom. En tegen Oud & Nieuw zie ik al helemáál op.

Ben kapot. Verhuizen is echt doodvermoeiend. En ik heb een hele grote buil op m'n voorhoofd. Maar het wordt wel mooi!
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:58:57 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89236183
Ow en ik heb drop op, pepernoten, 1 1/2 stuk taart en smerige tortellini met iets wat voor kaasvulling door moest gaan.

Overweeg ernstig morgen maar wéér te gaan RPMen.
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:59:42 #188
331 Merel
Be here now.
pi_89236199
En hier geen sneeuw. Hmpf.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:05:20 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89236392
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef conleche het volgende:
Dat klinkt goed! Mijn ouders verwachten dat we blijven slapen als we langskomen :{. En aangezien ik geen broers of zussen heb, kan ik de 'langsgaan bij je ouders'-taak ook niet uitbesteden.
pi_89236460
Todayyyy:

O: volkoren boterham tartaar, halfvolle melk
T: medium vanille latte suikervrij van de Starbucks :9 :@
L: twee sandwiches beef teriyaki
T: small vanille latte suikervrij van de Starbucks :9 :@
D: macaroni met groenten, gehakt, hamblokjes
T: verse sinaasappelsap
pi_89236867
Eerste kerstdag ben ik bij mijn ouders en Baardmans bij de zijne, tweede kerstdag moet ik werken, en met Oud en Nieuw lig ik waarschijnlijk kotsmisselijk in een bed in een suf Fries dorp. Hurray.
pi_89237596
Ik hoop dat ik mag werken met kerst :9!
pi_89238363
Italiaans eten O+
pi_89239218
Lijstje:
O: 3 volkoren boterhammen met pure hagelslag
L: dubbele boterham paté
T: appel
B: dik half uur lopen naar de stad
T: kopje koffie met beetje suiker en keilekkere worteltjestaart met citroenicing
B: dik half uur lopen naar huis, één antaflu
T: 3 stukjes tutti frutti
D: 2 runderchipolataworstjes met aardappelpuree en gestoomde boontjes, glaasje wijn
T: hangop met bramenjam
T: 3 stukjes tutti frutti
En nog hoe het beter had gekund ook. Teveel suikers...
pi_89239943
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! Mijn ouders verwachten dat we blijven slapen als we langskomen :{. En aangezien ik geen broers of zussen heb, kan ik de 'langsgaan bij je ouders'-taak ook niet uitbesteden.
Ik blijf altijd uit mezelf bij mijn vader slapen, dan kan ik een glaasje wijn meedrinken. Prima logeerkamer heeft hij, dus ik vind het geen straf en krijg ook altijd lekkere ontbijtjes. :D

Mijn zusje heeft alle contact verbroken met mijn moeder, dus ik ben ook altijd de sjaak wat dat betreft. Ben wel blij dat ik nu even geen schoonouders heb, tot voor een paar jaar terug zag mijn kerst er ongeveer zo uit:
Kerstavond: bij mijn vader. Volgende ochtend eerst naar mijn moeder, kerstbrunch in een hotel, je weet wel; met zo'n buffet en Richard Kleidermannachtig pianogepingel, ;( daarna naar schoonmama om daar de verdere dag te hangen en eten. Tweede kerstdag weer naar Belgie rijden en daar ongeveer 8 logés hebben, waar ik dan een 8 gangendiner voor moest koken. En de laatste keer was het in Amsterdam, dus geen logés, (op mijn moeder na) maar diner voor 12!!

Ik lag daarna tot Oud en Nieuw in bed. Kapot was ik. :')

Vorig jaar was zéér relaxt. Alleen naar mijn vader op kerstavond, maar daarna op 1e kerstdag heerlijk gekookt met zijn tweeen en Happy Feet in bed gekeken. O+ en 2e kerstdag na het kerstontbijt gewoon helemaal niks! (mijn moeder dacht dat ik in de Ardennen zat met vriendinnen. :@ )

Waar ik wel tegenop zie is O&N, daar was vorig jaar echt geen klap aan. Misschien deze week maar eens rondbellen dat we wat leuks regelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 27-11-2010 23:02:28 ]
pi_89239973
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik hoop dat ik mag werken met kerst :9!
Ben je aangenomen? En doe eens per PM waar dan?
  zaterdag 27 november 2010 @ 22:57:33 #197
331 Merel
Be here now.
pi_89240646
Jaaaaa dan gaan we O&N bij Pief in de kroeg vieren!
pi_89240875
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:57 schreef Merel het volgende:
Jaaaaa dan gaan we O&N bij Pief in de kroeg vieren!
Maar met O&N wil ik juist niet werken :D!!!!!! Als ik wel moet werken laat ik het weten :D
pi_89241592
O&N in de kroeg wil ik juist vermijden, dat was vorig jaar hell op aarde!! Ik zit meer te denken aan een spelletjes-met-chocola en oliebollenavond. Ik denk dat ik de vriendin mét kind maar moet bellen, voor de grootste succeskans. :D

Wat wel naar is: voorgaande jaren was er wel een heel tof feest de 27e; Manifesto in Paradiso. Dit jaar hebben ze het verplaatst naar de 29e, wat op zich niet heel erg is, maar het is nu in de gashouder en dat vind ik zo'n stomme locatie, dus nu ga ik mijn kaartje teruggeven.
pi_89241772
Oud en nieuw vier ik het liefste met een groep vrienden, bij iemand thuis..
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:46:00 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89242443
Ohai! York was gezellig O+ Baal wel een beetje dat studiegenootjes me pas vanmiddag een berichtje via FB stuurden over een potluck deze avond om 8 uur, dus dat las ik net pas. :{ Hendig.

Nouja. Iig een leuke dag gehad O+

XM :* Stommigheid. Probeer je wel te bedenken of het het je waard is om energie te steken in boos zijn. Al ben je best redelijk in deze, ouders leren het soms nooit :+
Perruche :* Begrijp ik goed dat je nichtje eerder heeft gehoord over O&N bij je vader dan jij? Mweh.

Ik vind kerst bij mn mams en haar vriend leuk, met vriendje, zus + vriendje en oma O+ Moet nog wel kijken hoe het gaat dit jaar - misschien wil vriendje's opa wel de familie bijeen met kerst ofzo, dan moeten we schuiven/puzzelen.
pi_89242543
Ik heb 2 weken gedacht dat mijn yoghutrt over de datum was en tijdens het wegspoelen zie ik vandaag 27-11 op het pak staan ;( #faal
pi_89244290
Zo, ik zit weer in de bus terug naar Philadelphia. Nog 3,5 uur te gaan. -O-
De plannen voor kerst zijn hier elk jaar hetzelfde, want vriendje's ouders doen al sinds jaar en dag cadeautjes op kerstavond en mijn ouders op 1e kerstdag, en 2e kerstdag is vriendje's vader jarig. Dit alles speelt zich uiteraard af in Limburg. :+ Ik heb er eigenlijk best zin in. :) De week ervoor hebben we al 2 kerstetentjes met oud-huisgenoten en collega's, gezellig. O+
pi_89244616
Hee mini :W!
pi_89244755
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hee mini :W!
Hey Pief! :) Hoe is het?
pi_89245045
Ja goed!!!! Ben heel hard de perfecte tint roze aan het uitzoeken zo op de zaterdag avond :P

Heb hem gevonden denk ik, weet alleen het kleurtype etc. niet:

quote:
En ga ook een leuk randje maken ipv een abrubt einde zoals hier denk ik
quote:
Dannnn morgen weer furfen en 's avonds een afspraakje..

Hoe gaat het met jou?
pi_89245216
Ik verveel mij dus eigenlijk te erg :P Maar jaaaa
pi_89245377
Mooie kleur!
Afspraakje? Vertel eens! Da's veel interessanter dan verf. :D
Ik mis alles hier...

Met mij is het eh, wel okee geloof ik. Het zou beter zijn als er geen mannen waren, maar je kunt niet alles hebben. :')
  zondag 28 november 2010 @ 01:05:03 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89245616
Afspraakje, gaat wel lekker dus PF? :9

Mini :* Geen mannen wordt ook zo saai! :+

Woeiii ik ben zo gaar als een doperwtje.
pi_89245656
Hmmmmm ja gaat wel lekker.. Alleen moet ik even wennen aan dat date gebeuren..
pi_89245861
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Afspraakje, gaat wel lekker dus PF? :9

Mini :* Geen mannen wordt ook zo saai! :+

Woeiii ik ben zo gaar als een doperwtje.
Ik ken wel een man die er zeker mag zijn (whehe) maar die zie ik na de komende twee weken nooit meer, dus had ik eerlijk gezegd liever dat hij er niet was. :+
  zondag 28 november 2010 @ 01:15:31 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89245937
Ik lig al sinds 22 uur wakker :{. Net een Ibu genomen, hopelijk lukt het straks wel.
Niet meer actief op Fok!
pi_89246012
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik lig al sinds 22 uur wakker :{. Net een Ibu genomen, hopelijk lukt het straks wel.
Ook dat nog. :( Ik hoop dat het zo wel lukt, je hebt je energie wel nodig! :*
  zondag 28 november 2010 @ 01:19:33 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89246062
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ook dat nog. :( Ik hoop dat het zo wel lukt, je hebt je energie wel nodig! :*
Ja wakker liggen is zó kut en het is nu nog erger dan de voorgaande nachten. Laat Pippa me eens met rust, krijg je dit.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 november 2010 @ 01:19:52 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89246076
*slaapliedje zingt voor Viking* >:O

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:12 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ken wel een man die er zeker mag zijn (whehe) maar die zie ik na de komende twee weken nooit meer, dus had ik eerlijk gezegd liever dat hij er niet was. :+
Puns O+

Ja da's ook zo wat he! Denkt hij er hetzelfde over?

En oefff ik ga slapen denk ik! Ben erg moe :@

Slaap lekker slankies O+
pi_89246120
Kopje warme melk drinken?
pi_89246213
Of anders een flinke borrel. :7

Slaap lekker Maria, en Vik hopelijk ook! O+

Geen idee hoe hij erover denkt, en ik denk dat ik het maar zo laat. Binnenkort is het hoe dan ook voorbij.
pi_89246297
Sterkte Vik, niet kunnen slapen door stress is gewoon k*t!

Ik heb zin in kerst, ik heb geregeld dat mijn familie en mijn lief zijn familie samen kerst vieren op eerste kerstdag, dat betekent dat tweede kerstdag lekker relaxed wordt. We willen dan naar las palmas voor dat bodies gebeuren.

Ik moet eerste kerstdag wel voor 8 man koken en mutti wil nog wat traditionele dingen hebben, dus ik moet nog wel even overleggen hoe we het gaan doen.

Maar al met al, ik heb er zin an O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 28 november 2010 @ 01:32:21 #219
236335 neen
schone schijn
pi_89246366
Tja vik, piekeren doe je ongetwijfeld maar dat helpt toch niets. Alles komt goed nog, als het niet nu is dan er later. Na regen komt zonneschijn, downs en ups dat soort dingen. Veranderen lukt prbly toch niet maar het beste ervan maken wel, slaap helpt daarbij. Gaat je lukken, succes!

Nou deze jongen heeft er een nerdavobd opzitten, dat kan zonder vemoeienis van vrouwen nu maar even zum stadte ofzo dan :9

quote:
Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Merel het volgende:
Kerst is stom. En tegen Oud & Nieuw zie ik al helemáál op.

Ben kapot. Verhuizen is echt doodvermoeiend. En ik heb een hele grote buil op m'n voorhoofd. Maar het wordt wel mooi!
Dat ja. Kurkerst en kut o&n. Maarja gewon quasi gezellig doen "jeej".

Verhuizen is chill, nieuwe omgeving, nieuwe mensen. Leuk.

Nou, in de kroeg zijn ook allemaal van die mensen die quasi gezellig en geïnteresseerd doen. Wat moet je ermee? Ga weg ofzo, te nep allemaal.

[ Bericht 21% gewijzigd door neen op 28-11-2010 03:56:52 ]
pi_89248809
Ik hoop dat iedereen nog een beetje heeft kunnen slapen. :*.

Facebook is geweldig. :D. Ik zie net een youtubefilmpje van een vriendje dat ik had toen ik 13 was. Strak in het pak het zakenmannetje in Londen aan het uithangen. Ik heb 't na een paar maanden met 'm uitgemaakt omdat ik z'n broer eigenlijk leuker vond.
pi_89248813
Mogge D&D!

Goed geslapen hier hoor :Y. Om half vier wakker geschrokken van de wekker, die was blijkbaar aan blijven staan. En de katten maken wat geluiden; vroeger gooiden we de katten er 's nachts uit maar nu met Hond compenseren we de katten voor de Hondellende door ze 's nachts toe te staan binnen te blijven.

Het is móói buiten!
pi_89248820
Mogge! :)
Hier geen sneeuw nog helaas.
  zondag 28 november 2010 @ 09:03:28 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89248867
Thx voor het slaapliedje, Maria, het heeft geholpen :P. Ik lag eigenlijk meer wakker van m'n verstopte neus dan van stress, geloof ik. Maar even de zinnen verzetten (uit bed voor een Ibu, even op Fok!) loeren helpt wel, blijkbaar. Ik heb niet top geslapen, maar ik heb iig geslapen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89248873
Ik zie er een beetje tegenop om straks twaalf mensen in huis te hebben, waarvan vijf de leeftijd van zes jaar nog niet hebben bereikt. :@.
  zondag 28 november 2010 @ 09:24:45 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89249034
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie er een beetje tegenop om straks twaalf mensen in huis te hebben, waarvan vijf de leeftijd van zes jaar nog niet hebben bereikt. :@.
Dit is toch niet een verkapte 'ik ben jarig'-post? :P. Want volgens mij ben jij wel in november jarig!

Edit: ah, je bent morgen jarig! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89249047
Verkapt? Ik heb het al weken nergens anders over, voor mijn gevoel. :').
  zondag 28 november 2010 @ 09:37:59 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89249154
Mogge!

Zon! Maar desondanks ziet het er bitterkoud uit buiten :X.

Ik ga het zo ondervinden, want ga weer richting de sportschule. Gevreet van gister zit me niet lekker en ik ga zo een stukje cognitieve dissonantie eraf fietsen :P.

Dan staat de RPM -teller op 4 deze week *).
pi_89249827
Goedemorgen.
  zondag 28 november 2010 @ 11:17:34 #229
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89250372
goeiemorgen, ik ben wat brakjes. Om half 4 thuis gisteravond, en nu net wakker....

Flink wat alcohol, de Zweden weten wel te drinken! Vandaag schoonmaken en dat soort dingen...
pi_89250472
Fijn feestje DaD!
Hier staat pompoensoep op :9 !
  zondag 28 november 2010 @ 11:35:14 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89250747
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja altijd leuk kerst O+ alleen jammer dat er drie te bezoeken entiteiten zijn, dat gaat dus niet lukken tenzij ik zonder lief naar zeeland ga voor beide dagen (en dat vind ik ook niets). Het puzzelen op de oplossing duurt al twee weken.
opsplitsen, doen wij ook. De drie te bezoeken families wonen ook nog op 800 km. van elkaar vandaag, tenminste, de mijne en de zijne (z'nv ander en moeder wonen wel in hetzelfde dorp)...Vorig jaar zijn we naar allemaal gegaan,maar dat is gekkenwerk.

Oud en nieuw vieren we dan samen, met een groep van mijn vrienden in een huisje aan de kust. Veel spelletjes denk ik!
  zondag 28 november 2010 @ 11:37:29 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89250797
Wooo *O* Dat ging lekker!
  Vis een optie? zondag 28 november 2010 @ 11:37:51 #233
70532 loveli
N
pi_89250808
Kwam vanmorgen een spiegel tegen. Ik ben tevreden.
crap in = crap out
pi_89250842
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 11:37 schreef loveli het volgende:
Kwam vanmorgen een spiegel tegen. Ik ben tevreden.
:D
  zondag 28 november 2010 @ 11:43:09 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89250912
gefeliciteerd, DaD!
  zondag 28 november 2010 @ 11:43:22 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89250919
Kerst is hier meestal een rondje racen van familie A in Noord-Holland naar familie B in Gelderland, of andersom. Ik vind het vreselijk.

Oud en Nieuw wordt weer puik, we gaan weer met vrienden naar Gent, net als vorig jaar. Dat was zeer geslaagd :7.
  zondag 28 november 2010 @ 11:43:32 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89250923
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:43 schreef AKnynke het volgende:
gefeliciteerd, DaD!
Morgen pas :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89251094
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Morgen pas :P.
Ging het toch bijna mis, zeg! :o.
  zondag 28 november 2010 @ 11:53:33 #239
236335 neen
schone schijn
pi_89251135
Alvast gefeliciteerd dad!

Ik ben de 1e kerstdag in de hofstad. Bij m'n zus dus met iedereen en dan met cadeaus. Haar vriend zal wel weer het meeste cadeaus krijgen aangezien iedereen denkt dat de anderen hem vergeten en dus maar wat extra's kopen.
Dag erna met familie van moeders kant eten, eten en eten. Rijst ja. Net als alle andere dagen. :')
Oud & nieuw nog te bepalen, paar uitnodigingen gehad. Iig in Nederland aangezien ik een sloeber ben.
  zondag 28 november 2010 @ 11:56:20 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89251200
Ow, nog een wel een ' :') ' moment gister. Het (niet al te beste) restaurant had de keuze uit maar liefst één vega-gerecht: tortelloni met kaasvulling en groenten. Nah, prima. Ik nog wel vragen wát voor kaas er in zat, want ik houd niet van hele sterke kazen. Kwam ze terug: "Italiaanse".

...

:')

:|W

En de pasta bleek gaar, maar de vulling niet gesmolten en volkomen smakeloos.

Geen succes dus.
pi_89251390
Man man man. Iets met drama xl. Pfff.
pi_89251440
Alvast gefeliciteerd DaD!
Ja doei.
  zondag 28 november 2010 @ 12:09:45 #243
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89251568
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Alvast gefeliciteerd DaD!
ja, dat ja.

Versgebakken wafels voor ontbijt.... O+

Ik neem m'n hardloopschoenen maar mee naar Duitsland volgende week. Tis me hier nu te koud, het is -10 en er ligt veel sneeuw..
pi_89251724
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Erg drama of theatraal drama?
pi_89251834
quote:
5s.gif Op zondag 28 november 2010 12:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Erg drama of theatraal drama?
Nee geen theatraal drama dit keer.
pi_89251861
Nieuwjaarsdag vliegen vanuit Weeze, dus dat wordt een rustige jaarwisseling. Met op tijd naar bed :Y).

Kerst heb ik niet zo'n probleem mee. Wij doen van oudsher niet aan kerst, en hoewel en tegenwoordig wel eens in groter familieverband gegeten wordt (vorig jaar compleet, bij moeder; vader & vriendin, zusje man & drie kinderen, broertje, ik & lief), is het dus geen beladen traditie. Dit jaar kookt mijn moeder in elk geval 1e kerstdag voor broertje en diens vriendin (!), want vriendin heeft geen familie meer en hecht aan zulke dingen.
Mijn broertje heeft op z'n 33ste z'n eerste echte vriendin, jawel! Ik gun het 'm erg want het is een leuke jongen.
Bij mijn schoonfamilie doet men altijd aan kerst, maar niet streng verplicht. Is gezellig en weinig opgeprikt.
pi_89251879
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee geen theatraal drama dit keer.
Wil je er over vertellen? Raakt het jou (erg)?
pi_89251920
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef sigme het volgende:

Dit jaar kookt mijn moeder in elk geval 1e kerstdag voor broertje en diens vriendin (!), want vriendin heeft geen familie meer en hecht aan zulke dingen.
Mijn broertje heeft op z'n 33ste z'n eerste echte vriendin, jawel! Ik gun het 'm erg want het is een leuke jongen.
O+
pi_89252055
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Wil je er over vertellen? Raakt het jou (erg)?
PM, weet niet of de betrokkenen/lurkers mee lezen..
pi_89252147
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef sigme het volgende:
Nieuwjaarsdag vliegen vanuit Weeze, dus dat wordt een rustige jaarwisseling. Met op tijd naar bed :Y).

Kerst heb ik niet zo'n probleem mee. Wij doen van oudsher niet aan kerst, en hoewel en tegenwoordig wel eens in groter familieverband gegeten wordt (vorig jaar compleet, bij moeder; vader & vriendin, zusje man & drie kinderen, broertje, ik & lief), is het dus geen beladen traditie. Dit jaar kookt mijn moeder in elk geval 1e kerstdag voor broertje en diens vriendin (!), want vriendin heeft geen familie meer en hecht aan zulke dingen.
Bij mijn schoonfamilie doet men altijd aan kerst, maar niet streng verplicht. Is gezellig en weinig opgeprikt.
Zo doen wij het ook, maar helaas doen wij op eerste kerstdag niets ennnnn heb ik de afgelopen 2 jaar bij de ouders van ex gegeten (op en top kerst O+) maar goed dat wordt hem niet :P!!
  zondag 28 november 2010 @ 12:49:32 #251
236335 neen
schone schijn
pi_89252725
Hier behoort het tot de vrijwillige verplichtingen. Net als de verjaardag van m'n vader, die van m'n moeder is minder belangrijk. Voor haar hoef ik niet per se dan langs te komen maar bij m'n vader wel :')

Leuk van je kleine broertje sigme :P misschien dat ik tegen de tijd dat ik zo oud ben ook eens iemand meeneem :')

Oh pf, hoe bevalt je studie nu eigenlijk tot zover? Wel oké of wat.
  zondag 28 november 2010 @ 13:51:18 #252
277802 _Calimero_
pi_89254882
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:21 schreef conleche het volgende:
O&N in de kroeg wil ik juist vermijden, dat was vorig jaar hell op aarde!! Ik zit meer te denken aan een spelletjes-met-chocola en oliebollenavond. Ik denk dat ik de vriendin mét kind maar moet bellen, voor de grootste succeskans. :D

Wat wel naar is: voorgaande jaren was er wel een heel tof feest de 27e; Manifesto in Paradiso. Dit jaar hebben ze het verplaatst naar de 29e, wat op zich niet heel erg is, maar het is nu in de gashouder en dat vind ik zo'n stomme locatie, dus nu ga ik mijn kaartje teruggeven.
Heerlijk dat is precies wat ik ga doen dit jaar: met vriendinnetjes hapjes maken en eten, kolonisten en als we zin hebben na 12en de stad in en als we geen zin hebben dan niet. Oh en een grote fles champagne of la chouffe erbij :D
  zondag 28 november 2010 @ 13:54:24 #253
277802 _Calimero_
pi_89255011
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
what's up? Is het inmiddels al wat beter? Kun je het oplossen?
pi_89255568
Feestdagen zijn stom. Behalve de oliebollen. :@
  zondag 28 november 2010 @ 14:11:53 #255
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89255633
oliebollen zijn vies!

zo, het huis is schoon, er staat een grote pan snert en een stoofpotje op..Heerlijk zo'n zondag! Zo even frisse lucht halen en naar de super lopen...Het is hier koud!

Eerst maar eens douchen...
  zondag 28 november 2010 @ 14:12:17 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89255646
Beh. Mn keel doet zeer, ik heb een irritant hoestje en ik wil naar huis. ;(

Maar ik moet aan papers werken. Dus dat ga ik maar doen oO<
pi_89255690
Eindelijk bijgelezen.

Vik: wat kut! Sterkte en succes :* Benieuwd wat je er nog eventueel extra uit kunt slepen :)
XM: situatie met ouders inmiddels al besproken? Lijkt me geen fijne situatie, dus ook :* voor jou.

Pief, drama? Kun je nog iets van hulp/advies/schouders gebruiken?

En verder ben ik het een beetje kwijt allemaal. Terwijl ik volgens mij nog heel veel wilde zeggen. Irritant! Mgoed.
pi_89255703
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:11 schreef AKnynke het volgende:
oliebollen zijn vies!

zo, het huis is schoon, er staat een grote pan snert en een stoofpotje op..Heerlijk zo'n zondag! Zo even frisse lucht halen en naar de super lopen...Het is hier koud!

Eerst maar eens douchen...
Nietes! Snert is vies! :r
pi_89255706
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:10 schreef Swietje het volgende:
Feestdagen zijn stom. Behalve de oliebollen. :@
Ik hou van de feestdagen! O+ O+ O+
Lekker kneuterig allemaal, heerlijk!
pi_89255734
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef Swietje het volgende:

[..]

Nietes! Snert is vies! :r
Snert & oliebollen zijn allebei verrukkelijk :9 Heb er spontaan honger van gekregen :D
pi_89255762
quote:
9s.gif Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

Beterschap! Zorg maar goed voor jezelf.

Ik moet mijn lessen voor morgen gaan voorbereiden, dus ik ga ook maar eens aan het werk :)
pi_89255860
Ik moet aan m'n surprise werken... :P strakjes...
  zondag 28 november 2010 @ 14:29:57 #263
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89256247
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef Swietje het volgende:
Ik moet aan m'n surprise werken... :P strakjes...
ik moet ook wat gedichten gaan schrijven. Suprise doe ik heel makkelijk dit jaar, niet iets knutselen, maar een aantal zaken samen voegen en er een grapje van maken..

SPOILER
pi_89256276
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:54 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

what's up? Is het inmiddels al wat beter? Kun je het oplossen?
Jawel, maar oplossen, nee denk het niet.
pi_89256291
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eindelijk bijgelezen.

Vik: wat kut! Sterkte en succes :* Benieuwd wat je er nog eventueel extra uit kunt slepen :)
XM: situatie met ouders inmiddels al besproken? Lijkt me geen fijne situatie, dus ook :* voor jou.

Pief, drama? Kun je nog iets van hulp/advies/schouders gebruiken?

En verder ben ik het een beetje kwijt allemaal. Terwijl ik volgens mij nog heel veel wilde zeggen. Irritant! Mgoed.
Hmmm... Nee de anderen hebben hulp nodig, ik ga zo weer met mijzelf bezig :+
  zondag 28 november 2010 @ 14:47:40 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89256768
ik ga voor m'n verjaardagsgeld van m'n ouders (plus wat van m'n eigen vakantiegeld) een nieuwe koffer kopen volgend weekend. Ik denk dat het deze gaat worden. Heel fijn groot en vrij licht qua gewicht!

http://www.samsonite.nl/f(...)odukt-nl.htm#add-ons
pi_89257307
quote:
9s.gif Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

Aww, beterschap! :*
Nog twee weken toch, voor je naar huis gaat?
pi_89258020
Nynke, vergeet het zakje brood niet ;)!!!!
  zondag 28 november 2010 @ 15:40:38 #269
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89258176
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nynke, vergeet het zakje brood niet ;)!!!!
om de eendjes te voeren?

Nee, foto's maken is belangrijker dan voeren!
pi_89258208
Haha, kan je er geen polaroids van allemaal eenden op plakken? Super leuk idee
  zondag 28 november 2010 @ 15:43:15 #271
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89258259
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, kan je er geen polaroids van allemaal eenden op plakken? Super leuk idee
ik denk dat dat te lastig is. Nog maar even wat verder denken over de uitvoering, gelukkig is het heel simpel allemaal!
  zondag 28 november 2010 @ 15:46:19 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89258347
Nynke :D Leuk surprise-idee! Persoonlijk :Y

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Aww, beterschap! :*
Nog twee weken toch, voor je naar huis gaat?
Thankies O+

Ja! Gelukkig wel. Maar ik word ongeduldig. Waarschijnlijk ook vanwege mijn stervende-zwaan-ik-ben-ziek-ende-zielig-disposition :+
pi_89258399
Date belde op dat hij ziekig is. Maar ik mocht wel op ziekenbezoek komen :P!!
  zondag 28 november 2010 @ 15:48:22 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89258413
Als je je verhaal kwijtwilt wil ik wel luistern pf.
  zondag 28 november 2010 @ 15:50:21 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89258465
Mijn dag bestaat vandaag uit werken, ondertussen eindelijk Het diner lezen, wasopvouwen, stofzuigen, zo nog wat Sint-cadeautjes inpakken, koken en een korte wandeling om iemand een adventscadeau te geven. Ik heb het er maar druk mee :') Badkamers poetsen, boven stofzuigen en dweilen moeten maar wachten tot de volgende keer dat ik thuis ben.
pi_89258759
Ik ben ook aan het werk en het is hier zo koud dat mijn neus loopt. :') Ik blijf warm door in beweging te blijven. Da's het enige dat een beetje helpt. Nou ja, nog een uurtje en dan mag ik fijn naar huis. In een warm bad, het laatste stukje van mijn Irving uitlezen. Of misschien deel ik het in 2en, dan heb ik morgen ook nog wat! O+
  zondag 28 november 2010 @ 16:00:36 #277
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89258802
ik ben klaar met alles wat ik vandaag moest doen, nog een lading was uit de droger halen over ene uurtje. Ondertussen maak ik nog een wafel en drink ik een kop warme choco, en ga ik verder lezen in Kafka!
  zondag 28 november 2010 @ 16:29:07 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89259827
Net een sollicitatiebrief verstuurd nav een vacature die ik vorige week tegenkwam en die me toen heel leuk leek, als ik niet al een baan had :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89260283
Heel de middag rondgelopen voor een wake up light voor meneer, zien we een prima b-merk ding, verkopen ze die niet meer! Dus nu met niets thuis.
Maar wel lekker risotto maken zo.
  zondag 28 november 2010 @ 16:41:17 #280
331 Merel
Be here now.
pi_89260315
Heeft iemand voor mij een basic recept voor cupcakes? Als ik ga googelen vind ik meteen 1000 variaties en ik wil gewoon een recept voor standaard-cupcakes :P Is voor m'n Sinterklaasgedicht!
  zondag 28 november 2010 @ 16:42:54 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89260377
Lijstjeeee!

O: cornflakes met melk
T: strepsil
L: kippensoep
T: afbakbaguette met chorizo
D: roerbakgroenten, broccoli, sausje en mie
T: cashews

Powerrrr-lijstje! *toont spierbal* >:O
  Vis een optie? zondag 28 november 2010 @ 16:45:14 #282
70532 loveli
N
pi_89260465
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heel de middag rondgelopen voor een wake up light voor meneer, zien we een prima b-merk ding, verkopen ze die niet meer! Dus nu met niets thuis.
Maar wel lekker risotto maken zo.
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_47/OFF11.SHTML
crap in = crap out
  zondag 28 november 2010 @ 16:58:30 #283
331 Merel
Be here now.
pi_89261008
quote:
Op zondag 28 november 2010 16:41 schreef Merel het volgende:
Heeft iemand voor mij een basic recept voor cupcakes? Als ik ga googelen vind ik meteen 1000 variaties en ik wil gewoon een recept voor standaard-cupcakes :P Is voor m'n Sinterklaasgedicht!
Als jullie mijn schoonzusje zouden zijn, en je Sinterklaas-gedicht ging over cakejes bakken, zou je dan aan deze surprise zien dat het een mega-cakeje is..? :@

SPOILER
pi_89261032
Ik heb voor kleur roos gekozen.. jaja.. wilde eigenlijk levendig maar was bang dat het te donker werd!

Kan alleen geen goed plaatje vinden..
  zondag 28 november 2010 @ 17:00:44 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89261108
Zo..
Werd om half 3 vanmiddag wakker bij vrienden en ik weet zeker dat ik nog niet auto mag rijden :P

Lijst:
O: Waldkornbol met smeerkaas, sambal en komkommer
T: chips, wortels, appel, mandarijn
D: chinees! veel sambal iig
pi_89261182
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef Merel het volgende:

[..]

Als jullie mijn schoonzusje zouden zijn, en je Sinterklaas-gedicht ging over cakejes bakken, zou je dan aan deze surprise zien dat het een mega-cakeje is..? :@

SPOILER
Ja, duidelijk hoor! :Y
  zondag 28 november 2010 @ 17:12:09 #287
236335 neen
schone schijn
pi_89261539
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo..
Werd om half 3 vanmiddag wakker bij vrienden en ik weet zeker dat ik nog niet auto mag rijden :P

:D O+

Ik moet m'n alcoholconsumptie maar eens minderen alleen heb ik soms een beetje het gevoel te hebben dat ik 2 levens heb ofzo. Een in het oosten en een in het noorden en omdat ik minder stom ben als ik wat op heb kan ik toch niet wel met de ene groep meedrinken en met de andere dan niet. Nou ja, dan ben je dus alweer minimaal 4 dagen bezig in de week.

Wel net thermo ondergoed gekocht wat je kan gebruiken met sporten :9 dus als het niet glad is kan ik mooi naar buiten :) en nu maar even koken.
  zondag 28 november 2010 @ 17:26:43 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89262048
Alcoholconsumptie :X

* uniekhoorn gaat naar de chinees
pi_89262256
O+ verjaardag van familie van Rene in Geesteren. Super gezellig, lekkere wijntjes, lekkere kazen en we blijven gezellig eten.. O+ schoonfamiliee O+
Ja doei.
  zondag 28 november 2010 @ 17:36:58 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89262329
Daglijstje
o. 2 boterhammen zalm + 1 boterham filet americain
t. chocolaatje
l. schaaltje vienetta + creme brulee
t. 5 augurkhamrolletjes + een hele pomelo
d. heel groot bord groentecurry en straks nog meer
  zondag 28 november 2010 @ 17:39:27 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89262420
Kaas :9.

Wacht op XM met: kaas :r :').

Ik ben benieuwd wat er uit m'n nieuwe sollicitatie komt. Het gaat om afstandsonderwijs aan kinderen die in het buitenland wonen, via een elektronische leeromgeving en het kan grotendeels vanuit huis. Ben nog wel even benieuwd hoe vaak ik op locatie zou moeten zijn, aangezien het niet echt naast de deur is. En het is tot augustus en dat is prettig, want zulk werk moet voor mij niet te lang duren, dan ga ik echte mensen missen. En ik wil voor de toekomst niks uitsluiten wb m'n laatste werkgever.
Niet meer actief op Fok!
pi_89262527
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. 2 boterhammen zalm + 1 boterham filet americain
t. chocolaatje
l. schaaltje vienetta + creme brulee
t. 5 augurkhamrolletjes + een hele pomelo
d. heel groot bord groentecurry en straks nog meer
Lekkere lunch :P

Mijn lijstje is ook niet om over naar huis te schrijven, vooral als je bedenkt dat ik gister een High tea heb gehad, vrijdag heb gegourmet en aanstaande dinsdag op vakantie ga :')

O: 2 crackers jam, 2 mandarijntjes
T: cappuccino
L: italiaanse bol met pesto, peperoncini, tomaten en gegratineerd met mozzarella
T: 2 warme chocolademelk met slagroom :@ 2 mandarijntjes
D: boerenkoolstamppot met worst

Gelukkig maar dat ik geen bakpapier in huis had, anders had ik ook nog koekjes gebakken :P
  zondag 28 november 2010 @ 17:43:33 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89262553
Lijkt me echt een -tijdelijke- baan voor jou Vik. Kan je geen online-Nederlands-bijles bedrijfje beginnen? In eerste instantie is dat natuurlijk eenzaam vanuit huis, maar je zult als het loopt ook mensen aan moeten nemen, op emigratie- en onderwijsbeurzen moeten staat etc.
  zondag 28 november 2010 @ 17:45:10 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89262613
Ik vind jouw lijstje eigenlijk wel oke GB.
  zondag 28 november 2010 @ 17:46:28 #295
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89262654
mijn lijstje:
O/L: 4 wafels zonder iets erop
T: warme chocomelk
T: sinaasappel
D: stoofpot met wortel en rundvlees met een broodje erbij (of frietjes, nog even bedenken)
T: wat pepernoten ofzo denk ik

boh, kater. Ik heb de hele dag al hoofdpijn. Weet niet eens wat ik gister gedronken heb. Belande op een after-party bij de grote baas thuis, die ook zelf behoorlijk dronken was. Gek hoor, om je oude docenten prive te zien..
pi_89262681
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind jouw lijstje eigenlijk wel oke GB.
Ik voel me een beetje vadsig na die 2 warme chocolademelk met slagroom, misschien is dat het. Had ik beter een andere keus qua zuivel kunnen maken :+

Oh, en ik mag bijna weer in bikini. Dat maakt ook altijd wel bewust :P
pi_89262699
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik voel me een beetje vadsig na die 2 warme chocolademelk met slagroom, misschien is dat het. Had ik beter een andere keus qua zuivel kunnen maken :+

Oh, en ik mag bijna weer in bikini. Dat maakt ook altijd wel bewust :P
Waar ga je ook alweer heen?
pi_89262711
quote:
5s.gif Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar ga je ook alweer heen?
Egypte! *O*
pi_89262731
Waar? Of ga je rondreizen om alles te zien?
pi_89262784
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef conleche het volgende:
Waar? Of ga je rondreizen om alles te zien?
Nee, we zitten in El Gouna (30 km onder Hurghada) om te gaan duiken :Y We hadden het er laatst wel over dat we ook een keer 'de andere kant' van Egypte willen zien. En dan wel afsluiten met zon, zee, strand en duiken :+
  zondag 28 november 2010 @ 17:51:45 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89262829
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Tinkepink het volgende:
Lijkt me echt een -tijdelijke- baan voor jou Vik. Kan je geen online-Nederlands-bijles bedrijfje beginnen? In eerste instantie is dat natuurlijk eenzaam vanuit huis, maar je zult als het loopt ook mensen aan moeten nemen, op emigratie- en onderwijsbeurzen moeten staat etc.
Voor mezelf beginnen is niks voor mij, denk ik, maar wel een leuk idee verder :).
Ik ga verder nog open sollicitaties versturen deze week, wie weet wat het op termijn oplevert :). Morgen eerst maar eens bekijken wat ik met m'n huidige werkgever aan moet.

Hopelijk ben ik dan wat fitter. Heb een hele vaatdoek volgesnoten :').
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')