Je bedoelt Pief, want ik ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:33 schreef Phaidra het volgende:
Wat ongelooflijk k*t Vik!! Je was zo blij met deze school en baan.... Sterkte![]()
.
Chico, ook sterkte. PM mag altijd he, ook al weet ik niet of ik advies kan geven.
Ik wilde vandaag op mijn vrije dag nog even langs werk (want veel achterstallige dingen liggen) maar er was geen parkeerplaats meer te vinden in de omgeving. Toen ben ik maar naar huis gegaan en heb gewinkeld.Score: 2 nieuwe lingeriesetjes en een paar laarsjes. En even de primark ingelopen, die is deze week geopend. Mijn hemel, wat een drukte!!! Wel leuke kleding verder en goedkoop! Ik snap nu waarom Syrena er graag winkelt
.
Binnen twee uur uitverkocht zegt teletekstquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:40 schreef Chicolate het volgende:
Last minute toch maar een kaartje voor lowlands gekocht. Ik vermoed dat ze binnen een uur uitverkocht zijn.
Phaidra, waar is er een primark? Niet in Amsterdam toch? (meen me te herinneren dat jij uit deze omgeving komt).
Oeps! Ik denk dat ik 1+1 heb opgeteldquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je bedoelt Pief, want ik ben er nog nooit geweest![]()
![]()
![]()
Maar ik ben wel dol op koopjes
Oh ja, ik heb ook nog kaartjes voor lowlands gekocht. Dure maand, ik geloof dat ik de rest van de maand niks meer kan kopen (naast eten dan)quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Binnen twee uur uitverkocht zegt teletekst
Maar er waren nog enkele cjp kaarten. En ik heb een cjpquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Binnen twee uur uitverkocht zegt teletekst
Gelukkig verdien ik nuquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat mijn portemonnee en ik blij zijn dat er geen Action in Gouda zit!
Ik heb met een broek in mijn handen gestaan van 6!!! euro. Dan mag 'ie na een half jaar ook best wat slijten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tip voor de primarkfans: de maillots daar lubberen enorm uit. En er komen witte elastiekdraadjes uit het zwarte vestje dat ik daar kocht. Maar verder heb ik er geen ervaring mee
[..]
Gelukkig verdien ik nu
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Niet om vervelend te zijn, lieve dierenactivisten. Maar hoe denken jullie dat die kleding hier zo goedkoop in de winkel kan liggen? Waar komen de goedkope grondstoffen vandaan, wie verwerkt ze tot lappen stof, wie maakt een patroon, wie knipt het uit en naait de boel weer aan elkaar, wie verscheept de kleding, en wie verkoopt dat alles weer? En dat voor het waanzinnige bedrag van
¤ 6,-? Waarom je wel druk maken om dierenwelzijn maar niet hierom?
Je hoeft natuurlijk niet van het ene uiterste in het andere te vallen. Van DDT-bespoten door bloedende kinderhandjes genaaid spul naar ecologische verbouwd in Nederland handgemaakt spul.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Primark heeft een disclaimer op de site dat het wel degelijk aandacht heeft voor milieu en welzijn.
Echter het alternatief is lastiger dan met eten. Waar koop je leuk spul dat wel fairtrade of dat soort dingen is en niet idioot duur?
Tweedehands. Of je kleding langer doordragen. Duurzamer is er niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Primark heeft een disclaimer op de site dat het wel degelijk aandacht heeft voor milieu en welzijn.
Echter het alternatief is lastiger dan met eten. Waar koop je leuk spul dat wel fairtrade of dat soort dingen is en niet idioot duur?
Ik vind 'm leuk. Hen je 'm ook al geprobeerd met een riempje, een heel lange sjaal of een hele lange ketting of een kort getailleerd jasje? Dat staat waarschijnlijk ook heel leuk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef AKnynke het volgende:
voor Viking. Echt heeel erg kut zeg..
Wat vinden jullie van dit jurkje? Ik weet dat de foto wat donker is, maar het gaat om het idee?
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel leuk! Met getailleerd jasje zoals Tink zei, staat denk ik ook leuk. Dat breekt het grote vlak een beetje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef AKnynke het volgende:
voor Viking. Echt heeel erg kut zeg..
Wat vinden jullie van dit jurkje? Ik weet dat de foto wat donker is, maar het gaat om het idee?
[ afbeelding ]
nee, heb hem geprobeerd, en thuis nog een keer aangedaan, en toen weer uit gedaan. Ik denk inderdaad dat dat leuk staat. Eens op zoek naar een mooie sjaal...quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk. Hen je 'm ook al geprobeerd met een riempje, een heel lange sjaal of een hele lange ketting of een kort getailleerd jasje? Dat staat waarschijnlijk ook heel leuk!
Ik zal in Duitsland eens kijken of je 'm daar hebt laten liggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, heb hem geprobeerd, en thuis nog een keer aangedaan, en toen weer uit gedaan. Ik denk inderdaad dat dat leuk staat. Eens op zoek naar een mooie sjaal...
Oh, en taille is op dit moment ver te zoeken...
Daar ben ik donderdag weer. Misschien ligt hij daar. Samen met de rabarberschorle, die daar op me ligt te wachten. Heb je dat wel eens gehad? Super lekker!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zal in Duitsland eens kijken of je 'm daar hebt laten liggen
Neu, maar rhabarber ken ik wel (korn mengen met een paar zakjes vanillesuiker en rabarbersap, paar weekjes laten staan en dan opdrinkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Daar ben ik donderdag weer. Misschien ligt hij daar. Samen met de rabarberschorle, die daar op me ligt te wachten. Heb je dat wel eens gehad? Super lekker!
@ blurred: spannend!
mm...ook lekker. Ik ben gek op alles waar rabarber in zit...quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neu, maar rhabarber ken ik wel (korn mengen met een paar zakjes vanillesuiker en rabarbersap, paar weekjes laten staan en dan opdrinken)
Nee. Ik heb andersom hetzelfde probleem. Helaasquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef Chicolate het volgende:
Tink weet jij hoe je in NL naar Duitse streams kan kijken? Ik wilde Germany's next top model gaan kijken, maar kan niet vinden hoe ik toegang krijg.
Wat je zoekt is een proxy. Als je bijv. vanuit Nederland verbindt met een Duitse proxy, dan lijkt het voor die Duitse website net alsof je de website vanuit Duitsland benadert. Je houdt de boel dus voor de gek. Het probleem is alleen dat aan de meeste gratis proxies een datalimiet zit. Niet echt geschikt voor video's dus, maar wel voor alleen websites.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:31 schreef Chicolate het volgende:
Ah jammer. Als ik een oplossing vind geef ik sowieso wel een gil.
Ik ga ook maar eens offline, weekendje weg met mn moeder. Fijne afleiding en iig rust om na te denken. Nu maar hopen dat mijn pootje geen roet in het eten gooit, die wordt hoe langer hoe pijnlijker.
Anders wordt de linknaam te langquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)uitgebarst-java.html
Uitgebarst. Srsly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt topcollega's!.
dat klinkt inderdaad fijn zeg. Naar de rechtswinkel gaan lijkt me verstandig, maandag gelijk doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
T: knackebrod met roomkaas
L: volkorenbroodje met avocado, kip en bacon
T: knackebrod met roomkaas
D: pyttipanna (kleine stukjes aardappel met groente en kip, gebakken) met een gebakken ei en een flinke bult spinazie
t: sinaasappel
T: stukje chocola.
Ik ben tevreden,w at jullie?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
receptje graag!quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zulke lekkere curry gemaakt! Met rundvlees en kokos
Ik weet nog niet of ik dat durfquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Ewelina het volgende:
Iig fijn van je collega's Vik. Niet wegblijven wanneer je er eigenlijk moet zijn, anders ga je akkoord met je ontslag. En zsm naar een rechtswinkel.
Pan 1 basmatirijst opzettenquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijfje Nynke.
Leuk lijstje ook
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:35 schreef Tinkepink het volgende:
Niet om vervelend te zijn, lieve dierenactivisten. Maar hoe denken jullie dat die kleding hier zo goedkoop in de winkel kan liggen? Waar komen de goedkope grondstoffen vandaan, wie verwerkt ze tot lappen stof, wie maakt een patroon, wie knipt het uit en naait de boel weer aan elkaar, wie verscheept de kleding, en wie verkoopt dat alles weer? En dat voor het waanzinnige bedrag van
¤ 6,-? Waarom je wel druk maken om dierenwelzijn maar niet hierom?
Ja, dat is ook de reden dat ik de hele serie leuk vind. Vooral leuk om ze dan achter elkaar te kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:11 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb de eerste Harry Potter film op staan, wat zijn Harry, Ron en Hermione () jong! kan het bijna niet geloven
De OR kwam ook met UWV en Rechtswinkel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:09 schreef Merel het volgende:
Vik, je wordt misschien horendol van alle goed bedoelde adviezen, maar ik gooi er toch nog eentje bovenop: Staar je niet blind op de OR. Die kijkt namelijk naar wat het beste is voor het collectief, en dat hoeft niet overeen te komen met wat het beste is voor jóú. Dus blijf kritisch en laat je goed voorlichten! Rechtswinkel en UWV kunnen je vertellen wat je moet weten.
En hou je taaiHet is een rotsituatie en het vreet energie. Dus zorg ondertussen maar goed voor jezelf
ja leuk he! voor mij is het ook heel lang geleden nu dat ik die eerste delen gezien heb dus het is echt leuk ze weer eens te zienquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat ik de hele serie leuk vind. Vooral leuk om ze dan achter elkaar te kijken.![]()
Ik heb ze allemaal op dvd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:16 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja leuk he! voor mij is het ook heel lang geleden nu dat ik die eerste delen gezien heb dus het is echt leuk ze weer eens te zien![]()
wow heb het even opgezocht; het eerste deel kwam 9 jaar (!) geleden uittoen was ik 15!
Dat is wel een goed idee op zich. En dan kan ik die week (woensdag ben ik vrij) naar UWV en Rechtswinkel en weet ik dus ook hoe het verder moet, de week daarop.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef Phaidra het volgende:
Vik, fijn dat je lieve collega's hebt! En je kan maandag misschien langsgaan onder het mom van overdracht? Dat je zegt dat je sowieso deze week er nog bent omdat je je collega's niet wil opzadelen met problemen ofzo?
Vik, je kan je eventueel ook ziekmelden (en met reden! je bent hier best van in de war natuurlijk). Hiermee behoud je je baan niet, maar je kan op deze manier wegblijven zonder dat je de indruk geeft akkoord te gaan met de situatie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee op zich. En dan kan ik die week (woensdag ben ik vrij) naar UWV en Rechtswinkel en weet ik dus ook hoe het verder moet, de week daarop.
Lekker verwarrend dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:09 schreef sigme het volgende:
Toch is het écht niet zo dat je ontslag accepteerd door niet te komen wanneer je gevraagd is niet te komen. Bij ontslag op staande voet speelt er volgens mij zoiets, maar zodra er iets als boventalligheid is afgekondigd is thuisblijven echt geen acceptatie van ontslag.
Hoe bedoel je? Gewoon niks ondernemen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou me niet ziekmelden en de eer aan mezelf houden...
Dat is waar. Maar je een dagje ziekmelden om je zaakjes goed te regelen vind ik in dit geval best te verdedigen. Vik"s eerste prioriteit is nu Vik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Je collega's niet (willen) laten barsten en je zaakjes goed overdragen zorgt ook voor nog meer good will bij eventuele juridische helpers is mijn ervaring
Boerenkool. Met knolselderij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
OT, daglijstje
o. brinta
t. 2 koekjes
t. zalm met groente en sesamzaadjes uit de magnetron
l / t/ d/ weet ik nog niet. Ik wil iets gezonds eten, maar geen brocolli, wortels, courgette, ui, sellerie, tomaat of sla (eet ik al te vaak). Het wordt iets met prei of kool denk ik.
Kijk eens in mijn postgeschiedenis?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verstandig Vik. Misschien idee om er een topic over te openen in WGR? Daar lopen volgens mij wel wat juristentypes rond.
Hier ook!quote:
Nee die herinnering zit ook nog iets te vers in mijn geheugen - ik heb ze dus al meermaals gewaarschuwd dat het wel leuk is, maar dat ijsvorming echt ronduit ruk isquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Normaal vind ik het ook wel leuk. Maar ik ben nog niet over de sneeuw-ellende van vorig jaar heen.
Naiiiiisss! Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, dan gaat de downsy wat sneller dan gebruikelijkdat compenseert weer de wat langzamere upsy, dus netto ben je net zo lang onderweg
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naiiiiisss! Zo had ik het nog niet bekeken![]()
Tevens:!!
Hahaha, lief dat hij het even kwam vertellen. Is er toch niks mis met je radarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wie wil er nou niet iets met zo'n lief indiaantje?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja datte! Ben dus toch niet gekquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, lief dat hij het even kwam vertellen. Is er toch niks mis met je radar![]()
En wie wil er nou niet iets met zo'n lief indiaantje?
hier ook, heel veel. Ik vind het tof. Het is wel koud! Morgen ga ik snert maken. Vandaag eet ik Zweedse erwtensoep, niet zo lekker.quote:
iklas het gister al maar toen was ik te dronken om het te begrijpen, maar wat een klote situatie zeg!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Kut geslapen, echt de hele nacht liggen draaien en dan kwam die rotPippa ook nog steeds langs om me kopjes te geven etc.
En ik ben nu even wat dingen op een rijtje aan het zetten voor mijn collega maandag en dan ga ik alles even uit mijn hoofd zetten, anders slaap ik komende nacht weer niet.
ik ga snowboarden in ondergesneeuwd zoetermeer!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:47 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil naar ondergesneeuwd maaktnietuitwaar
Dit deel ik volledig. Wat een drama zeg, ik ben nog nooit zo vaak van mijn fiets gevallen als tijdens die sneeuw maanden. Of uberhaupt gevallen, want ook zonder fiets, te voet was het een paar keer goed raakquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Normaal vind ik het ook wel leuk. Maar ik ben nog niet over de sneeuw-ellende van vorig jaar heen.
Mijn reistijd naar Den Haag van ca. 2 uur is bij mij de spelbreker geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dit deel ik volledig. Wat een drama zeg, ik ben nog nooit zo vaak van mijn fiets gevallen als tijdens die sneeuw maanden. Of uberhaupt gevallen, want ook zonder fiets, te voet was het een paar keer goed raak
Daaaag, low carbquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:32 schreef progje het volgende:
mmm het ruikt hier naar vers gebakken brood, krijg er echt mega honger van..
Ik ga toch ook maar eens zo'n brood bak machine aanschaffen
hihi zeg dat..quote:
Bah dat kun je nu echt helemaal niet gebruikenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Bwuh, ik ben echt ziek aan het worden. Snot in m'n kop, rauwe keel...
Komende week heb ik op nog maar 2 avonden iets ingeplannedquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef neen het volgende:
Pf, je inbox is vol. M'n ouders hebben nog meer van die unox codes. Pm me maar als je nog meer wil.
Leeg gemaakt! Moet even kijken hoe dat kopen nu gaat.. Dank jequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:10 schreef neen het volgende:
[..]
Komende week heb ik op nog maar 2 avonden iets ingeplannedik ga even een weeklijstje met eten maken voor de keren dat ik wel kan koken enzo
8 uur vanaf Den Haag naar huisquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn reistijd naar Den Haag van ca. 2 uur is bij mij de spelbreker geweest.
Oke ik zal ze zo even sturen. Heb je niet die oude toevallig verwijderd danquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leeg gemaakt! Moet even kijken hoe dat kopen nu gaat.. Dank je!!!
Die heb ik net verzilverd! Of hoe zeg je dat, daar heb ik een coupon van gemaaktquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:18 schreef neen het volgende:
[..]
Oke ik zal ze zo even sturen. Heb je niet die oude toevallig verwijderd danhad je ook nog een andere keer wat gestuurd namelijk. Die staan bij mij nog wel bij verzonden berichten anders denk ik
nou ja even zoeken, koffie zetten en sturen moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dat was een gezellig gesprekjehe gatsie, wat stom. misschien moet je eens 'in person' vertellen tegen je moeder hoe je je voelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Dan heb je te weinig codes denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen ik moet nog een codekaart of sticker hebben? huh?
Oh dat tafeltje heeft een vriend van me maar dan met stoelen van de Ikea. Het eet kutquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nice of niet, deze 4x met tafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dus nu alleen 2 van die codekaarten hier liggen? En die codes heb ik naar je doorgestuurd zegmaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nee die moet ik weer ergens opplakken
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef Ewelina het volgende:
Idee voor scriptie. Jammer alleen dat Das Kapital bijna 900 blz. is...
Welke laarzen? Ik heb die leren laarzen met hak van 11 centimeter net binnen en ik ben in luvvvquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef conleche het volgende:
M'n H&M laarzen zijn eindelijk binnen en ze zijn wel okee.
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef sigme het volgende:
XM, is het je de moeite waard om de zaak op de spits te drijven? Zo ja, gebruik dan die kerstafspraak. Zo nee, haal diep adem, bedenk dat het je ouders zijn, zucht en draaf op, en drink daarna met Duvel een borrel.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Uh, Ewelina had toch al een scriptieonderwerp?
Zie feestboekquote:
Ehquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hangt er vanaf waar je lijf meer behoefte aan heeft natuurlijk!
Oh brrr, ik heb zelfs lopend al handschoenen aan!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat dat half uurtje op de fiets van zonet een stuk aangenamer zou zijn geweest mét handschoenen..
Volgens mij hadden wij dezelfde laarzen besteld maar dan in een andere kleur? Ik heb lichtbruin suède. Van die hoge die dan lubberen zeg maar. Is die hak 11 cm. joh? *trots*quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Welke laarzen? Ik heb die leren laarzen met hak van 11 centimeter net binnen en ik ben in luvvv![]()
En eenvoor Vik en XM, wat een nare dingen
Ja, of 10. Ik kan het niet meer terugvinden op de site!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij dezelfde laarzen besteld maar dan in een andere kleur? Ik heb lichtbruin suède. Van die hoge die dan lubberen zeg maar. Is die hak 11 cm. joh? *trots*
Ook! Maar mn hoofd is ook bol, dus ook daar mag er wat af. Goeie timing in decemberquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je niet gewoon een stel goede tieten, Puff?.
Ja! Jaloers! De VS toch? Leuk!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wij gaan gewoon weg met kerst. Lekker rustig
Ja.quote:
Nou ja, die lunch was dus hetzelfde idee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja.![]()
Is een kerstontbijt bij je moeder neits? Duurt niet te lang en je hebt nog wat aan je dag
Dat klinkt leuk, jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik vind het bij mijn vader ook altijd supergezellig! We zijn dan met heel veel, want zijn nieuwe vrouw heeft ook 3 kinderen (of nieuw, hij is met haar al langer samen dan met mijn moeder) plus aanhang. Echt knus, lekker eten, cadeautjes en alles. Dus dat is prima hoor!
Lekker!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wij gaan gewoon weg met kerst. Lekker rustig
Eh...quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:52 schreef progje het volgende:
Ik hoop dat de sneeuw bij londen weg blijft, vlieg morgen middag weer terug
Dat klinkt goed! Mijn ouders verwachten dat we blijven slapen als we langskomenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik vind het bij mijn vader ook altijd supergezellig! We zijn dan met heel veel, want zijn nieuwe vrouw heeft ook 3 kinderen (of nieuw, hij is met haar al langer samen dan met mijn moeder) plus aanhang. Echt knus, lekker eten, cadeautjes en alles. Dus dat is prima hoor!
Ik blijf altijd uit mezelf bij mijn vader slapen, dan kan ik een glaasje wijn meedrinken. Prima logeerkamer heeft hij, dus ik vind het geen straf en krijg ook altijd lekkere ontbijtjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Mijn ouders verwachten dat we blijven slapen als we langskomen. En aangezien ik geen broers of zussen heb, kan ik de 'langsgaan bij je ouders'-taak ook niet uitbesteden.
Ben je aangenomen? En doe eens per PM waar dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik hoop dat ik mag werken met kerst!
Maar met O&N wil ik juist niet werkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:57 schreef Merel het volgende:
Jaaaaa dan gaan we O&N bij Pief in de kroeg vieren!
En ga ook een leuk randje maken ipv een abrubt einde zoals hier denk ikquote:
Dannnn morgen weer furfen en 's avonds een afspraakje..quote:
Ik ken wel een man die er zeker mag zijn (whehe) maar die zie ik na de komende twee weken nooit meer, dus had ik eerlijk gezegd liever dat hij er niet was.quote:Op zondag 28 november 2010 01:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Afspraakje, gaat wel lekker dus PF?![]()
MiniGeen mannen wordt ook zo saai!
![]()
Woeiii ik ben zo gaar als een doperwtje.
Ook dat nog.quote:Op zondag 28 november 2010 01:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik lig al sinds 22 uur wakker. Net een Ibu genomen, hopelijk lukt het straks wel.
Ja wakker liggen is zó kut en het is nu nog erger dan de voorgaande nachten. Laat Pippa me eens met rust, krijg je dit.quote:Op zondag 28 november 2010 01:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ook dat nog.Ik hoop dat het zo wel lukt, je hebt je energie wel nodig!
Punsquote:Op zondag 28 november 2010 01:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ken wel een man die er zeker mag zijn (whehe) maar die zie ik na de komende twee weken nooit meer, dus had ik eerlijk gezegd liever dat hij er niet was.
Dat ja. Kurkerst en kut o&n. Maarja gewon quasi gezellig doen "jeej".quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Merel het volgende:
Kerst is stom. En tegen Oud & Nieuw zie ik al helemáál op.
Ben kapot. Verhuizen is echt doodvermoeiend. En ik heb een hele grote buil op m'n voorhoofd. Maar het wordt wel mooi!
Dit is toch niet een verkapte 'ik ben jarig'-post?quote:Op zondag 28 november 2010 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie er een beetje tegenop om straks twaalf mensen in huis te hebben, waarvan vijf de leeftijd van zes jaar nog niet hebben bereikt..
opsplitsen, doen wij ook. De drie te bezoeken families wonen ook nog op 800 km. van elkaar vandaag, tenminste, de mijne en de zijne (z'nv ander en moeder wonen wel in hetzelfde dorp)...Vorig jaar zijn we naar allemaal gegaan,maar dat is gekkenwerk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja altijd leuk kerstalleen jammer dat er drie te bezoeken entiteiten zijn, dat gaat dus niet lukken tenzij ik zonder lief naar zeeland ga voor beide dagen (en dat vind ik ook niets). Het puzzelen op de oplossing duurt al twee weken.
quote:Op zondag 28 november 2010 11:37 schreef loveli het volgende:
Kwam vanmorgen een spiegel tegen. Ik ben tevreden.
ja, dat ja.quote:
Erg drama of theatraal drama?quote:Op zondag 28 november 2010 12:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Man man man. Iets met drama xl. Pfff.
Wil je er over vertellen? Raakt het jou (erg)?quote:Op zondag 28 november 2010 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee geen theatraal drama dit keer.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef sigme het volgende:
Dit jaar kookt mijn moeder in elk geval 1e kerstdag voor broertje en diens vriendin (!), want vriendin heeft geen familie meer en hecht aan zulke dingen.
Mijn broertje heeft op z'n 33ste z'n eerste echte vriendin, jawel! Ik gun het 'm erg want het is een leuke jongen.
PM, weet niet of de betrokkenen/lurkers mee lezen..quote:Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Wil je er over vertellen? Raakt het jou (erg)?
Zo doen wij het ook, maar helaas doen wij op eerste kerstdag niets ennnnn heb ik de afgelopen 2 jaar bij de ouders van ex gegeten (op en top kerstquote:Op zondag 28 november 2010 12:20 schreef sigme het volgende:
Nieuwjaarsdag vliegen vanuit Weeze, dus dat wordt een rustige jaarwisseling. Met op tijd naar bed.
Kerst heb ik niet zo'n probleem mee. Wij doen van oudsher niet aan kerst, en hoewel en tegenwoordig wel eens in groter familieverband gegeten wordt (vorig jaar compleet, bij moeder; vader & vriendin, zusje man & drie kinderen, broertje, ik & lief), is het dus geen beladen traditie. Dit jaar kookt mijn moeder in elk geval 1e kerstdag voor broertje en diens vriendin (!), want vriendin heeft geen familie meer en hecht aan zulke dingen.
Mijn broertje heeft op z'n 33ste z'n eerste echte vriendin, jawel! Ik gun het 'm erg want het is een leuke jongen.
Bij mijn schoonfamilie doet men altijd aan kerst, maar niet streng verplicht. Is gezellig en weinig opgeprikt.
Heerlijk dat is precies wat ik ga doen dit jaar: met vriendinnetjes hapjes maken en eten, kolonisten en als we zin hebben na 12en de stad in en als we geen zin hebben dan niet. Oh en een grote fles champagne of la chouffe erbijquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:21 schreef conleche het volgende:
O&N in de kroeg wil ik juist vermijden, dat was vorig jaar hell op aarde!! Ik zit meer te denken aan een spelletjes-met-chocola en oliebollenavond. Ik denk dat ik de vriendin mét kind maar moet bellen, voor de grootste succeskans.![]()
Wat wel naar is: voorgaande jaren was er wel een heel tof feest de 27e; Manifesto in Paradiso. Dit jaar hebben ze het verplaatst naar de 29e, wat op zich niet heel erg is, maar het is nu in de gashouder en dat vind ik zo'n stomme locatie, dus nu ga ik mijn kaartje teruggeven.
what's up? Is het inmiddels al wat beter? Kun je het oplossen?quote:Op zondag 28 november 2010 12:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Man man man. Iets met drama xl. Pfff.
Nietes! Snert is vies!quote:Op zondag 28 november 2010 14:11 schreef AKnynke het volgende:
oliebollen zijn vies!
zo, het huis is schoon, er staat een grote pan snert en een stoofpotje op..Heerlijk zo'n zondag! Zo even frisse lucht halen en naar de super lopen...Het is hier koud!
Eerst maar eens douchen...
Ik hou van de feestdagen!quote:Op zondag 28 november 2010 14:10 schreef Swietje het volgende:
Feestdagen zijn stom. Behalve de oliebollen.
Beterschap! Zorg maar goed voor jezelf.quote:Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beh. Mn keel doet zeer, ik heb een irritant hoestje en ik wil naar huis.![]()
Maar ik moet aan papers werken. Dus dat ga ik maar doen
ik moet ook wat gedichten gaan schrijven. Suprise doe ik heel makkelijk dit jaar, niet iets knutselen, maar een aantal zaken samen voegen en er een grapje van maken..quote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef Swietje het volgende:
Ik moet aan m'n surprise werken...strakjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Jawel, maar oplossen, nee denk het niet.quote:Op zondag 28 november 2010 13:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
what's up? Is het inmiddels al wat beter? Kun je het oplossen?
Hmmm... Nee de anderen hebben hulp nodig, ik ga zo weer met mijzelf bezigquote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eindelijk bijgelezen.
Vik: wat kut! Sterkte en succesBenieuwd wat je er nog eventueel extra uit kunt slepen
![]()
XM: situatie met ouders inmiddels al besproken? Lijkt me geen fijne situatie, dus ookvoor jou.
Pief, drama? Kun je nog iets van hulp/advies/schouders gebruiken?
En verder ben ik het een beetje kwijt allemaal. Terwijl ik volgens mij nog heel veel wilde zeggen. Irritant! Mgoed.
Aww, beterschap!quote:Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beh. Mn keel doet zeer, ik heb een irritant hoestje en ik wil naar huis.![]()
Maar ik moet aan papers werken. Dus dat ga ik maar doen
om de eendjes te voeren?quote:Op zondag 28 november 2010 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nynke, vergeet het zakje brood niet!!!!
ik denk dat dat te lastig is. Nog maar even wat verder denken over de uitvoering, gelukkig is het heel simpel allemaal!quote:Op zondag 28 november 2010 15:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, kan je er geen polaroids van allemaal eenden op plakken? Super leuk idee
Thankiesquote:Op zondag 28 november 2010 15:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aww, beterschap!
Nog twee weken toch, voor je naar huis gaat?
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_47/OFF11.SHTMLquote:Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heel de middag rondgelopen voor een wake up light voor meneer, zien we een prima b-merk ding, verkopen ze die niet meer! Dus nu met niets thuis.
Maar wel lekker risotto maken zo.
Als jullie mijn schoonzusje zouden zijn, en je Sinterklaas-gedicht ging over cakejes bakken, zou je dan aan deze surprise zien dat het een mega-cakeje is..?quote:Op zondag 28 november 2010 16:41 schreef Merel het volgende:
Heeft iemand voor mij een basic recept voor cupcakes? Als ik ga googelen vind ik meteen 1000 variaties en ik wil gewoon een recept voor standaard-cupcakesIs voor m'n Sinterklaasgedicht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Als jullie mijn schoonzusje zouden zijn, en je Sinterklaas-gedicht ging over cakejes bakken, zou je dan aan deze surprise zien dat het een mega-cakeje is..?Ja, duidelijk hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo..
Werd om half 3 vanmiddag wakker bij vrienden en ik weet zeker dat ik nog niet auto mag rijden
Lekkere lunchquote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. 2 boterhammen zalm + 1 boterham filet americain
t. chocolaatje
l. schaaltje vienetta + creme brulee
t. 5 augurkhamrolletjes + een hele pomelo
d. heel groot bord groentecurry en straks nog meer
Ik voel me een beetje vadsig na die 2 warme chocolademelk met slagroom, misschien is dat het. Had ik beter een andere keus qua zuivel kunnen makenquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind jouw lijstje eigenlijk wel oke GB.
Waar ga je ook alweer heen?quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje vadsig na die 2 warme chocolademelk met slagroom, misschien is dat het. Had ik beter een andere keus qua zuivel kunnen maken![]()
Oh, en ik mag bijna weer in bikini. Dat maakt ook altijd wel bewust
Egypte!quote:
Nee, we zitten in El Gouna (30 km onder Hurghada) om te gaan duikenquote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef conleche het volgende:
Waar? Of ga je rondreizen om alles te zien?
Voor mezelf beginnen is niks voor mij, denk ik, maar wel een leuk idee verderquote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Tinkepink het volgende:
Lijkt me echt een -tijdelijke- baan voor jou Vik. Kan je geen online-Nederlands-bijles bedrijfje beginnen? In eerste instantie is dat natuurlijk eenzaam vanuit huis, maar je zult als het loopt ook mensen aan moeten nemen, op emigratie- en onderwijsbeurzen moeten staat etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |