abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:46:00 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89242443
Ohai! York was gezellig O+ Baal wel een beetje dat studiegenootjes me pas vanmiddag een berichtje via FB stuurden over een potluck deze avond om 8 uur, dus dat las ik net pas. :{ Hendig.

Nouja. Iig een leuke dag gehad O+

XM :* Stommigheid. Probeer je wel te bedenken of het het je waard is om energie te steken in boos zijn. Al ben je best redelijk in deze, ouders leren het soms nooit :+
Perruche :* Begrijp ik goed dat je nichtje eerder heeft gehoord over O&N bij je vader dan jij? Mweh.

Ik vind kerst bij mn mams en haar vriend leuk, met vriendje, zus + vriendje en oma O+ Moet nog wel kijken hoe het gaat dit jaar - misschien wil vriendje's opa wel de familie bijeen met kerst ofzo, dan moeten we schuiven/puzzelen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_89242543
Ik heb 2 weken gedacht dat mijn yoghutrt over de datum was en tijdens het wegspoelen zie ik vandaag 27-11 op het pak staan ;( #faal
pi_89244290
Zo, ik zit weer in de bus terug naar Philadelphia. Nog 3,5 uur te gaan. -O-
De plannen voor kerst zijn hier elk jaar hetzelfde, want vriendje's ouders doen al sinds jaar en dag cadeautjes op kerstavond en mijn ouders op 1e kerstdag, en 2e kerstdag is vriendje's vader jarig. Dit alles speelt zich uiteraard af in Limburg. :+ Ik heb er eigenlijk best zin in. :) De week ervoor hebben we al 2 kerstetentjes met oud-huisgenoten en collega's, gezellig. O+
Are you pondering what I'm pondering?
pi_89244616
Hee mini :W!
pi_89244755
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hee mini :W!
Hey Pief! :) Hoe is het?
pi_89245045
Ja goed!!!! Ben heel hard de perfecte tint roze aan het uitzoeken zo op de zaterdag avond :P

Heb hem gevonden denk ik, weet alleen het kleurtype etc. niet:

quote:
En ga ook een leuk randje maken ipv een abrubt einde zoals hier denk ik
quote:
Dannnn morgen weer furfen en 's avonds een afspraakje..

Hoe gaat het met jou?
pi_89245216
Ik verveel mij dus eigenlijk te erg :P Maar jaaaa
pi_89245377
Mooie kleur!
Afspraakje? Vertel eens! Da's veel interessanter dan verf. :D
Ik mis alles hier...

Met mij is het eh, wel okee geloof ik. Het zou beter zijn als er geen mannen waren, maar je kunt niet alles hebben. :')
  zondag 28 november 2010 @ 01:05:03 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89245616
Afspraakje, gaat wel lekker dus PF? :9

Mini :* Geen mannen wordt ook zo saai! :+

Woeiii ik ben zo gaar als een doperwtje.
pi_89245656
Hmmmmm ja gaat wel lekker.. Alleen moet ik even wennen aan dat date gebeuren..
pi_89245861
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Afspraakje, gaat wel lekker dus PF? :9

Mini :* Geen mannen wordt ook zo saai! :+

Woeiii ik ben zo gaar als een doperwtje.
Ik ken wel een man die er zeker mag zijn (whehe) maar die zie ik na de komende twee weken nooit meer, dus had ik eerlijk gezegd liever dat hij er niet was. :+
  zondag 28 november 2010 @ 01:15:31 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89245937
Ik lig al sinds 22 uur wakker :{. Net een Ibu genomen, hopelijk lukt het straks wel.
Niet meer actief op Fok!
pi_89246012
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik lig al sinds 22 uur wakker :{. Net een Ibu genomen, hopelijk lukt het straks wel.
Ook dat nog. :( Ik hoop dat het zo wel lukt, je hebt je energie wel nodig! :*
  zondag 28 november 2010 @ 01:19:33 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89246062
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ook dat nog. :( Ik hoop dat het zo wel lukt, je hebt je energie wel nodig! :*
Ja wakker liggen is zó kut en het is nu nog erger dan de voorgaande nachten. Laat Pippa me eens met rust, krijg je dit.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 november 2010 @ 01:19:52 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89246076
*slaapliedje zingt voor Viking* >:O

:*

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:12 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ken wel een man die er zeker mag zijn (whehe) maar die zie ik na de komende twee weken nooit meer, dus had ik eerlijk gezegd liever dat hij er niet was. :+
Puns O+

Ja da's ook zo wat he! Denkt hij er hetzelfde over?

En oefff ik ga slapen denk ik! Ben erg moe :@

Slaap lekker slankies O+
pi_89246120
Kopje warme melk drinken?
pi_89246213
Of anders een flinke borrel. :7

Slaap lekker Maria, en Vik hopelijk ook! O+

Geen idee hoe hij erover denkt, en ik denk dat ik het maar zo laat. Binnenkort is het hoe dan ook voorbij.
pi_89246297
Sterkte Vik, niet kunnen slapen door stress is gewoon k*t!

Ik heb zin in kerst, ik heb geregeld dat mijn familie en mijn lief zijn familie samen kerst vieren op eerste kerstdag, dat betekent dat tweede kerstdag lekker relaxed wordt. We willen dan naar las palmas voor dat bodies gebeuren.

Ik moet eerste kerstdag wel voor 8 man koken en mutti wil nog wat traditionele dingen hebben, dus ik moet nog wel even overleggen hoe we het gaan doen.

Maar al met al, ik heb er zin an O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 28 november 2010 @ 01:32:21 #219
236335 neen
schone schijn
pi_89246366
Tja vik, piekeren doe je ongetwijfeld maar dat helpt toch niets. Alles komt goed nog, als het niet nu is dan er later. Na regen komt zonneschijn, downs en ups dat soort dingen. Veranderen lukt prbly toch niet maar het beste ervan maken wel, slaap helpt daarbij. Gaat je lukken, succes!

Nou deze jongen heeft er een nerdavobd opzitten, dat kan zonder vemoeienis van vrouwen nu maar even zum stadte ofzo dan :9

quote:
Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Merel het volgende:
Kerst is stom. En tegen Oud & Nieuw zie ik al helemáál op.

Ben kapot. Verhuizen is echt doodvermoeiend. En ik heb een hele grote buil op m'n voorhoofd. Maar het wordt wel mooi!
Dat ja. Kurkerst en kut o&n. Maarja gewon quasi gezellig doen "jeej".

Verhuizen is chill, nieuwe omgeving, nieuwe mensen. Leuk.

Nou, in de kroeg zijn ook allemaal van die mensen die quasi gezellig en geïnteresseerd doen. Wat moet je ermee? Ga weg ofzo, te nep allemaal.

[ Bericht 21% gewijzigd door neen op 28-11-2010 03:56:52 ]
het lijkt niet wat het is
pi_89248809
Ik hoop dat iedereen nog een beetje heeft kunnen slapen. :*.

Facebook is geweldig. :D. Ik zie net een youtubefilmpje van een vriendje dat ik had toen ik 13 was. Strak in het pak het zakenmannetje in Londen aan het uithangen. Ik heb 't na een paar maanden met 'm uitgemaakt omdat ik z'n broer eigenlijk leuker vond.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89248813
Mogge D&D!

Goed geslapen hier hoor :Y. Om half vier wakker geschrokken van de wekker, die was blijkbaar aan blijven staan. En de katten maken wat geluiden; vroeger gooiden we de katten er 's nachts uit maar nu met Hond compenseren we de katten voor de Hondellende door ze 's nachts toe te staan binnen te blijven.

Het is móói buiten!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89248820
Mogge! :)
Hier geen sneeuw nog helaas.
  zondag 28 november 2010 @ 09:03:28 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89248867
Thx voor het slaapliedje, Maria, het heeft geholpen :P. Ik lag eigenlijk meer wakker van m'n verstopte neus dan van stress, geloof ik. Maar even de zinnen verzetten (uit bed voor een Ibu, even op Fok!) loeren helpt wel, blijkbaar. Ik heb niet top geslapen, maar ik heb iig geslapen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89248873
Ik zie er een beetje tegenop om straks twaalf mensen in huis te hebben, waarvan vijf de leeftijd van zes jaar nog niet hebben bereikt. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 28 november 2010 @ 09:24:45 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89249034
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie er een beetje tegenop om straks twaalf mensen in huis te hebben, waarvan vijf de leeftijd van zes jaar nog niet hebben bereikt. :@.
Dit is toch niet een verkapte 'ik ben jarig'-post? :P. Want volgens mij ben jij wel in november jarig!

Edit: ah, je bent morgen jarig! :P.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')