En ga ook een leuk randje maken ipv een abrubt einde zoals hier denk ikquote:
Dannnn morgen weer furfen en 's avonds een afspraakje..quote:
Ik ken wel een man die er zeker mag zijn (whehe) maar die zie ik na de komende twee weken nooit meer, dus had ik eerlijk gezegd liever dat hij er niet was.quote:Op zondag 28 november 2010 01:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Afspraakje, gaat wel lekker dus PF?![]()
MiniGeen mannen wordt ook zo saai!
![]()
Woeiii ik ben zo gaar als een doperwtje.
Ook dat nog.quote:Op zondag 28 november 2010 01:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik lig al sinds 22 uur wakker. Net een Ibu genomen, hopelijk lukt het straks wel.
Ja wakker liggen is zó kut en het is nu nog erger dan de voorgaande nachten. Laat Pippa me eens met rust, krijg je dit.quote:Op zondag 28 november 2010 01:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ook dat nog.Ik hoop dat het zo wel lukt, je hebt je energie wel nodig!
Punsquote:Op zondag 28 november 2010 01:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ken wel een man die er zeker mag zijn (whehe) maar die zie ik na de komende twee weken nooit meer, dus had ik eerlijk gezegd liever dat hij er niet was.
Dat ja. Kurkerst en kut o&n. Maarja gewon quasi gezellig doen "jeej".quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Merel het volgende:
Kerst is stom. En tegen Oud & Nieuw zie ik al helemáál op.
Ben kapot. Verhuizen is echt doodvermoeiend. En ik heb een hele grote buil op m'n voorhoofd. Maar het wordt wel mooi!
Dit is toch niet een verkapte 'ik ben jarig'-post?quote:Op zondag 28 november 2010 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie er een beetje tegenop om straks twaalf mensen in huis te hebben, waarvan vijf de leeftijd van zes jaar nog niet hebben bereikt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |